עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. היי שלום ברצוני לקנות טלוויזיה עבור הקונסולה החדשה PS5 ואני מתלבט בין 2 דגמים 1 של SAMUNG בטכנולוגיה QLED 4K 120HZ במחיר 3000 או LG OLED 4 K 120HZ במחיר של 6000 בערך בעצם אני יכול לחלק את השאלה שלי ל3 1 האם הOLED איכותי משמעותית מהQLED ושווה להשקיע בו כלמר עלות מול תואלת 2 אם אני קונה טלוויזיה 4K ב6000 זה אומר שאני לא ירצה להחליף אותה בקרוב אבל אם אני קונה טלוויזיה ב 3000 אז מחר כלומר 3/4 שנים קדימה אולי ירדו המחירים של ה8K ואז יהיה לי מספיק בתקציב לקנות אותה כלומר מה עדיף OLED 4K או QLED 8K ו3 הכי חשוב איזה מסך פחות מסוור איזה פחות מעייף תעניים אם יש משהו יותר בריא כלומר הבנתי שOLED זה בלי תאורה אחורית אז זה קצת יותר ככה אבל לא יודע אולי מישהו שיש לו טלוויזיה כזא…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. כול זעקה נשמע בבית "אויי נשבר לי הראש שוב". לא הבנתי מה קרה הלכתי למטבח וראיתי את אמא שלי מחזיקה את הראש המקציף של הKitchenaid האהוב שלה. "זה עלה לי 220 שקל לתחליפי". אל תדאגי אמא אמרתי בשניה פתחתי איביי תחליפי 60 שקלים עם משלוח מקורי 120 שקלים עם משלוח הוזמן מקורי יגיע בעוד שבוע-שבועיים מארה"ב. מה אני יגיד לכם אל תקנו פה כלום!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by yotamavi,

    שלום לכולם, אני עוזב היום בשעה טובה את Triple c (הספקית הגרועה בעולם בוודאות !) לטובת בזב"ל. רציתי לדעת כמה אתם משלמים על חבילה של 20 מגה? הם דורשים ממני 52 ש"ח שנשמע לי המון. באינטרנט מדברים על 29.9 מהשימור שלהם.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אשמח לקבל פרטים. מדובר בתקלת כרטיס מסך כנראה. כמו כן מי שטיפל ב"אייבורי" בבאר שבע - מה דעתכם על המקצועיות ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by neomerdien,

    אהלן, רכשתי לאחרונה סמארטפון ואני עתיד לקבל אותו בימים הקרובים אז הייתי רוצה לרכוש עבורו חבילת גלישה. כרגע אני בפלאפון עם תוכנית חיילים ואני מאוד מרוצה ממנה (חשבון של 50-60 שח), והייתי רוצה להשאר עם התוכנית ורק להוסיף עליה את החבילת גלישה, כמה שהיא לא תעלה. אז הייתי רוצה לדעת מה האפשרויות שלי, אין לי התחייבות ככה שאני יכול לעבור חברה אבל אני מעדיף שלא כי למיטב הבנתי הגלישה בפלאפון היא משמעותית יותר מהירה מהמתחרות (לפחות עד שאורנג' יועילו בטובם לסיים את הLTE שלהם). בנוסף, האם אפשר לבצע עם זה גם ניתוק זיקה? או שהדבר מאפשר רק במעבר למסלול חדש? תודה לעונים.

  6. עד עכשיו שילמתי לבזק על ADSL מחיר של 55 ש"ח על מהירות של 5 מגה. החוזה שלי איתם הסתיים והם הקפיצו לי את המחיר ל 75 ש"ח עבור 15 מגה וכשציינתי שאני לא מעוניין ב 15 מגה אלא מעוניין להשאר עם 5 מגה, נאמר לי ש 5 מגה יעלה לי אפילו יותר בגלל שהם נותנים לי עכשיו "הטבה" לחצי שנה במחיר של 75 ש"ח ל 15 מגה והמחיר הרגיל עבור 15 מגה הוא 90 ש"ח. (מעניין מה זה טוב הלב הזה שזיכה אותי ב"הטבה" בלי שביקשתי אותה בכלל). האם אלו המחירים הריאלים של הספקיות? האם אני צריך לקבוע ניתוק בשביל שהם יתנו לי מחיר נורמלי? מה הולך פה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by nat64x,

    הגיע העת בשנה, אני מתמקח כרגע עם ספקי השירות שלי, ארצה לשמוע הצעות אטרקטיביות שקיבלתם. יש אפשרות להשיג חבילה באזור ה-300 דק' ב-10 ש"ח לארה"ב?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by SEangel,

    מותר לפרסם ככה? (אני גם מניח שהמחשב לא בא עם HAF). [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by 2Fluffy4U,

    שלום, קיבלתי היום מייל שאומר ש - Apple sent you an iTunes Gift, ככל הנראה בשווי 100$. אני מצרף תמונה של המייל. אני תוהה האם זה דבר לגיטימי או ניסיון רמאות.. אשמח לעזרה. תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. https://support.microsoft.com/en-us/help/4023527/surface-how-to-get-service-for-surface "Microsoft charges $600 to get any kind of service on a Suface Book 2/ Surface Pro 3 that's more than one year old and it has an ifixit score of 1/10." נראה לי שבאמת השיטה של מיקרוסופט לאחרונה היא להספים המון מוצריי פרימיום במחירים גבוהים. כך שגם אם מבחינת כמות המכירות הם לא גדולות, הרווח הוא עדיין גדול.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום אני רוצה לקנות טלוויזיה מאתר אינטרנט אמין וזול יש אתר כזה? תודה לעוזרים נדב

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. המבצעים של אמאזון לא מפסיקים להפתיע אותנו, הפעם עם עלות אטרקטיבית במיוחד לכרטיס המסך הפופולרי שמגיע מחברת Gainward רוצים להשתדרג בכרטיס הגיימינג הפופולרי ביותר בשוק כיום? עכשיו יש לכם הזדמנות טובה מאוד לעשות זאת. אמאזון גרמניה פצחה במבצע ליממה הקרובה בלבד, במסגרתו היא מציעה את ה-GeForce GTX 970 בדגם סטנדרטי למדי מבית חברת Gainward, במחיר של כ-294 יורו בלבד כולל מע"מ, מסים ומשלוח ישיר לישראל. מדובר במחיר שמתורגם לכ-1,270 ש"ח – וזול ביותר מ-300 ש"ח ממחירו הטוב ביותר של הדגם הספציפי הנ"ל שקיים כאן בארץ, כלומר הנחה של כ-20 אחוזים. לא נותר לנו אלא להמליץ לכם בחום על הדיל הזה – ולנצל אותו לפני סוף היום הנוכחי (שישי, ה-8 באפריל), שאחריו הוא כבר לא יהיה זמין. …

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. כונני ה-NVMe הנודעים של סמסונג, שהם מהמתקדמים ביותר בשוק הביתי כולו, זמינים כעת במחירים קצת יותר שפויים דרך אמאזון אם אתם מעוניינים להתקדם לעידן החדש בעולם ה-SSD, זה שמעבר לכונני ה-2.5 אינץ' הסטנדרטיים ומעבר לתקן ה-SATA המתיישן – לאמאזון ארה"ב ולאמאזון אנגליה יש כעת הצעה שתוכל להתאים בדיוק לכם. החנויות המקוונות מציעות כעת הנחות על צמד הדגמים של כונן ה-950 Pro של סמסונג, כונן הדור החדש שמבוסס על חיבור ה-M.2 המקושר ישירות בתקן ה-PCI-Express, ועם בקר וזכרונות תומכי תקן ה-NVMe שפותח כתחליף ל-AHCI ומיועד גם הוא לפעול ישירות על ערוצי PCIe שמגיעים מהמעבד או משבב הגשר הצפוני. ה-950 Pro כבר הספיק להוכיח שהוא אחד הדגמים המתקדמים ביותר שזמינים לרכישה בשוק הביתי, עם מה…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני רוצה להזמין אוזניות G 930 של לוגיטק והן עולות 110 דולר, עכשיו יש אפשרות לעטוף את החבילה בתור מתנה ותקנו אותי אם אני טועה אבל זכור לי ששמעתי שזה יכול לתת פטור ממע"מ זה נכון? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. במה חברי הפורום משתמשים ולמה? מודה על כל המלצה.

  16. Started by Yossarian22,

    מה פירוש הדבר אם קיבלתי צ'ק וכתוב עליו "למוטב בלבד"? כמה זמן במקסימום אני יכול לחכות עם הצ'ק עד שאני מפקיד אותו והא עדיין יהיה תקף?

  17. אני רוצה לקנות זיכרון (DDR3) הבעיה שיש לי 4 סלוטים תפוסים עם 2 ג'יגה כ"א מה הדרך הכי טובה להיפטר מהם? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. השעונים החביבים והייחודיים של היצרנית אשר צמחה מתוך קמפיין קיקסטארטר מוצלח במיוחד מעניקה הוזלה לצמד הדגמים העדכני שלה, והם זמינים לרכישה ושילוח ישיר לישראל דרך אמאזון זוכרים את שעון ה-Pebble בעל מסך הדיו האלקטרונית, אשר שבר שיאי גיוס כספים באתר הקיקסטארטר (Kickstarter) אי שם בשנת 2012? ובכן, מאז השתנו לא מעט דברים – שעונים חכמים הפכו לשוק הלוהט החדש, וגם האנשים שמאחורי שעון ה-Pebble המקורי יצרו לעצמכם חברה, ופיתחו עוד מספר מוצרים עדכניים שנהנים מהצלחה מסחרית נאה ומקהילת מעריצים אדוקה. עתה, השעונים החכמים החדשים של Pebble זוכים לקיצוץ של 20 אחוזים ו-25 אחוזים ממחירם – והופכים לאחת מההצעות המעניינות ביותר בשוק הזה, למי שמעוניינים להצטרף לטרנד מבלי לקרוע את הכיס. …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. בואו להכיר עוד מספר הצעות משתלמות שזמינות באמאזון צרפת בשעות הקרובות בלבד במידה ואתם כבר מצויידים במספיק כונני SSD ולא מעוניינים במבצע הנוכחי של אמאזון צרפת על ה-Ultra II – יכול להיות שתשמחו לשמוע על עוד מספר מוצרים מעולם המחשבים והגאדג'טים שזמינים במחירים טובים מאוד כעת בחנות הענק המקוונת. אוזניות הגיימינג החוטיות והפופולריות מאוד של Logitech, מדגם G35 אשר מתאים גם למחשבים וגם לקונסולות PlayStation 4, זמינות לרכישה בעבור 54 יורו כולל מסים ומשלוח לישראל – מחיר של כ-230 ש"ח בלבד, שהוא כמחצית ממחירן בחנויות בישראל. לצלמים חובבים ולכל מי שמעוניין להרחיב את נפח האחסון בגאדג'ט או במחשב שלו – כרטיס SD של סאנדיסק מסדרת ה-Ultra, בנפח נדיב של 128GB עם הבטחה למ…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. הי לכולם יש לי מודם-ראוטר בבעלותי, שנקנה לפני הרבה שנים, והוא תומך במהירות של עד 15Mb/s. אני מעוניין לעבור למהירויות גבוהות יותר, וכיוון שמחירי המודם-ראוטרים שתומכים במהירויות הגבוהות יותר של עד 100Mb/s (השם הטכני הוא VDSL2) הם יקרים עדיין, נראה לי שאני שוט אתחבר לספק שנותן מודם-ראוטר כלול בחבילה. האם יש כאלה? תודה על המידע

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by gkman,

    שלום. מישהו מכיר מקום שמוכר את הגלקסי אס 3 עם אחריות יצרן + משלוח + 5 תשלומים בפחות מ-3500? כמובן שכבר הייתי בזאפ אבל לעבור חנות חנות זה מייגע וגם לא כולם מופיעים בזאפ. מישהו קנה ורוצה להשאיר חוויות? חוץ מזה למה דורשים תשלום נוסף לצבע הכחול? (ויותר מזה - זה לא בדרך כלל הפוך ודורשים יותר ללבן?..)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. https://www.mako.co.il/news-money/2022_q1/Article-22ff82da15d6e71026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1336275670 זו שערורייה. זה זמנית, בסדר, אבל עד מתי? רציתי שתדעו.

  23. מישהו מתנכל לרכב שלי. בפעם הראשונה חרטו על מכסה מנוע. בפעם השנייה (היום) החליטו לבדוק מה קורה אם זורקים על הרכב אבנים. אני רוצה להתקין מצלמה. אני רוצה להציב את המצלמה מחלון החדר ולחבר אותה באמצעות חיבור USB למחשב. לכן צריך יכולת זום טובה וראיית לילה כי אין תאורה טובה בחצר. כמה יעלה התענוג? אני חייב לתפוס את החרא הזה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. חברת סלקום מכריזה כי תשווק את דגמי הדגל החדשים בחנות המקוונת שלה במחיר שנמוך במאות שקלים מזה של היבואנית הרשמית לכתבה

  25. Started by BMWE,

    שלום, אני מחפש לקנות KVM כך שהעכבר והמקלדת יהיו אלחוטיים - ולכן צריך כניסת USB והמסך יהיה בחיבור RGB/DVI. תודה :)

דיונים חדשים בפורומים