צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
קניתי מאיביי רמקולים שאני מאמין שהגיעו תקינים, וחיברתי אותם ישר לחשמל בלי לחשוב, והם נשרפו (נבדקו ע"י טכנאי). השאלה היא האם יש טעם לבדיקה נוספת (צילמתי תמונות של המגבר שנשרף) או אם בכלל יש מה למכור או טעם לקנות רק מגבר חדש. רציתי לשאול אם יש מומחים בדבר לדעתם תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הזמנתי לפני כחודשיים נעליים מאתר של יצרן סיני של MBT, במחיר של 100$. בהזמנה נכתב באופן דיפולטי מידה 35, פספסתי את השדה הזה, וביצעתי את ההזמנה. דקות לאחר מכן, קיבלתי מייל על ההזמנה, וראיתי שהשדה הזה לא נכון, ושלחתי להם מייל שמבקש לתקן את המידה. הם התעלמו מהמיילים שלי שוב ושוב, ולאחר בערך 5 מיילים קיבלתי לבסוף תשובה, ונאמר לי שהם תיקנו את המידה ל-38 לפי בקשתי. כמובן, חודש לאחר מכן, קיבלתי בכל זאת נעליים במידה 35, בכל זאת. פניתי אליהם, ולחברה שמספקת להם שירותי תשלומים, 95epay (חברה סינית, אני חושב). הם ביקשו בהתחלה הוכחה לכך שבאמת קיבלתי נעליים במידה 35, אז צילמתי אותן, ואז הם החלו לטעון שזו המידה שהזמנתי, ולמעשה אין לי שום סיבה לטענה. (למרות שהצגתי להם את המיילים בהם ה…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכר שלי נוסע לחו"ל עוד שבוע וביקשתי ממנו להביא לי SIII. רציתי לדעת כמה דברים: - האם אני צריך לשלם מכס אם הוא מביא את זה במזוודה שלו? - אם כן, כמה זה ייצא לי פחות או יותר אחרי מכס אם המחיר הוא 670$. - כמה טלפונים אני יכול להביא (אני מעוניין לקנות שניים בעיקרון) ללא מכס. - מאיזה חנות עדיף להזמין? אני כרגע נעול על amazon (האם יש חנויות שבהן אפשר לשלם בכמה תשלומים?) - האם אני עלול להתקל בבעיות כשהמכשיר יגיע לארץ כגון אין תמיכה בעברית וכ'ו. - האם זה משתלם להביא את המכשיר מחו"ל או שעדיף לקנות בארץ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נתקלתי היום באתר של החנות הזאת. והמחירים שיש שם נראים נמוכים עד כדי הונאה. (GTX 580 ב- 730 ש"ח ועוד כל מיני דברים הזויים). מישהו כבר קנה שם וחזר בחיים כדי לספר? לינק לאתר: http://fixmedia.biz/?page_id=13 עדכון: לאחר פעילות איסוף מודיעין, התגלה שהחנות אמיתית אבל האתר בבנייה ולכן המחירים ההזויים.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אופס, טעינו? בתערוכת CES 2016 האחרונה בלאס וגאס הציגה ASUS (בין היתר) מחשב נייד חדש מסדרת ה-VivoBook Flip שלה, מדגם TP301UA. מדובר בנייד דק וקל (עוד על כך מיד…) בעל מסך בגודל 13.3" המצוייד במיטב הטכנולוגיות – מעבד סקיילייק מתקדם בשילוב אפשרי של מעבד גרפי מבית NVIDIA, חיבורי USB 3.1 בעלי חיבור Type-C המאפשר חיבור הפיך של הכבל בשני הכיוונים, ובעיקר גולת הכותרת – מסך המסתובב ב-360 מעלות ומאפשר ללפטופ לשמש גם כטאבלט. אלא שאסוס התבלבלה, ובטעות פרסמה באתר הרישמי שלה כי משקל המחשב הינו 1.5 ק"ג, בעוד המשקל בפועל הוא למעשה 1.680 ק"ג. הטעות, שהגיעה בינתיים גם לאתרים של החנויות השונות המשווקות את המחשב, מהווה הטעיה של הלקוחות שרכשו את המחשב ועכשיו סוחבים על עצמם…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סיפור קצר אם שאלה בסוף לפני שנה אימא שלי נירשמה ל 012 כדי לקבל שיחות לח"ל ללא התחיבות או כל דבר אחר אחרי חצי שנה היא ראתה שיש חיובים של 79 שח מ 012 ניסתה במשך חודשים לברר על מה זה אבל השירות שלהם ממש לא עזר לפני חודש היא שלחה פקס לביטול החשבון אבל לא קיבלה אישור ואז היא בקשה שאני יעזור קיבלתי את החשבונית האחרונה ונדהמתי לגלות שהם פתחו לה 2 חשבותו לאינטרנט(2 users) והיא משלמת כבר שנה 34 שח על כל אחד 34X2 +11 על מעמ 79 שח אני יכל לחשוב על מצב שהיתה היי הבנה והם פתחו לה גם חשבון לאינטרנט אבל 2 חשבונות זה ממש לא הגיוני צריך לצין שלא השתמשנו אפילו פעם אחת בהם בגלל שעבר כל כך הרבה זמן הם אומרים שאין להם את ההקלטה ואין מה לעשות אפילו את החשבון של חודש שע…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר תלונות ודיווחים במגוון ערוצים ברשת, נראה כי נציגיה של היצרנית הקוריאנית מאשרים את קיומה של בעיה בסמארטפון הפופולרי, אשר מביאה למצב בו הוא נכנס לרצף אתחול שאינו נגמר חדשות לא ממש חיוביות מגיעות אלינו מכיוונה של LG כעת, כשבחברה מודים רשמית, לכאורה, בקיומה של תקלה חומרתית בסמארטפונים מדגם ה-G4 הנודע, שעלולה לגרום לקריסה שלו ולכניסה למצב של תהליך אתחול תמידי. לפי האתר הבריטי techradar, נציגיה של LG החזירו להם תשובה ובה הם מאשרים כי הם מכירים ומודעים לתופעת 'האתחולים האינסופיים' ב-G4 שעליה ניתן למצוא תלונותבשלל פינות ברחבי הרשת, וגם כאן בישראל. בחברה מצהירים כי הבעיה נוצרת כתוצאה ממגעים רופפים בין רכיבים מסויימים, כשהניחוש שלנו הוא שמדובר בנתק במספר פ…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, שלום הייתי מעוניין לקבל מפרט של מחשב גיימינג עד תקציב של 2,000 שקלים ללא פרטים נלווים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, קוראים לי יונתן ואני מתעתד לקנות מחשב חדש בחודש וחצי הקרובים(בערך ב6000 ש"ח, סכום לא מבוטל). אני קורא בפורומים שלכם כבר הרבה זמן והתרשמתי לטובה מרמת המקצועיות וההיענות. יש לי שאלה שאני מקווה מתאימה לפורום הספציפי הזה. אני רואה שרבים מהמפרטים המומלצים באתר נבנים בחנויות כמו RSM, TMS ומעט בKSP. בתור דרומי, היחיד שרלוונטי הוא KSP, שההתנסות שלי איתם היתה עד עכשיו סבירה מינוס, בלי צורך לפרט. השאלה היא האם יש חנות באיזור הדרום אשר מספקת מחירים נורמלים? אני עובד עם מעבדת מחשבים שמבחינת שירות היא מאד מאד מוצלחת, אבל המחירים שלה די בשמיים, יש מישהו שמכיר אחת שמשלבת שירות טוב עם מחירים תחרותיים? אני אשמח לתגובות מהדרומים שבינכם, אם יש כאלו תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס חדש, והמחיר דומה מאוד. שניהם קרובים לי לבית. איפה כדאי לקנות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב, אני מעוניין לרכוש כרטיס FOUNDERS EDITION דרך החנות של Nvidia ישירות ולא דרך Amazon\Ebay וכו'(למרות שאני רוכש ברשת דרך האתרים האלה למעלה מעשור) המחירים באמזון ואיביי גבוהים בהרבה מהמחירים המופיעים באתר החנות של Nvidia , מדובר על הבדלים של 200-250 דולר לטובת Nvidia. השאלה היא אם כן יש אפשרות לרכוש בחנות של Nvidia ? מאחר שמופיע משלוחים רק ל-2-3 מדינות, קנדה ארצות הברית וכו'.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מוצר יכול להאבד? או שפשוט בדואר ישראל לא תרחו לעדכן.. קניתי משהו ב150$ מהונק קונג.. בדואר שלהם כתוב Destination - Israel The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 7-Jun-2012 אבל בדואר ישראל נכון להיום אין את המספר הזה במסד נתונים. לאן הוא נעלם? אני מניח שיכול להיות הוא נתקע במכס, אבל בכל מקרה אמור להיות כתוב שזה נכנס לארץ לא?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל המומחים... אני מעוניין להזמין מקרן קול מאנגליה. האם המכשיר מתאים מבחינת מתח ותדר לארץ או שאצטרך מתאם/ממיר על מנת להפעילו? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.themarker.com/advertising/1.1802215 :bash:
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי,הכנסתי את הויזה הניטענת לחשבון הפייפל שלי אבל משום מה שבדקתי את החיובים דרך האינטרנט לא קיבלתי את הקוד שאני אמור לקבל. כשבדקתי את פרטיי העסקה,אכן ירדו לי 8 שקלים,אך אין שום פרטים,לא בית עסק ולא כלום ולא קוד,מה אני אמור לעשות? ???
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
חבילת גלישה שלי 20 מגה מסתיימת בסוף החודש (בזק 70 ש"ח, סמייל 45 ש"ח), היום התקשרתי לבזק לבדוק חידוש חבילת הגלישה הם דרשו 109 ש"ח עבור אותה מהירות ולא הסכימו להשאיר את אותו מחיר. האם יש אלטרנטיבה זולה יותר ?. אשמח לתגובות...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום אז אני רוצה לקנות אותו וכבר קיבלתי את המגנים שהזמנתי עוד קודם. עכשיו השאלה איזה סוג לקנות... הבנתי שמלבד צבע,גודל וגם קיבולת יש גם סוגים שונים של אחריות וגם יותר מסוג אחד של אריזה [אריזה פתוחה ואריזה הרמטית]. אשמח לקצת סיוע מכם בלהבין איזה כדאי ואיפה קונים.. אני מעדיף לבן בגודל רגיל ב-64GB תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כמה זמן בדרך כלל מגיעים לפה מעבדים ולוחות אם חדשים ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני עובר לגור באוסטריה ואני מתכנן לשלוח את המחשב הנייח שלי. רציתי לשאול אם יש למישהו ניסיון עם חברות השילוח השונות ואם יש המלצות כלשהן? תודה, אורי
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בכל האתר אני קורא על הכתובת האישית ואיני מבין איך זה עובד. הביאו לי כתובת של המחסן שלהם. אוקיי. כשהמוצר מגיע אליהם, איך הם יודעים שהמוצר הוזמן על ידיי ולא על ידי לקוח אחר?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לפי מה שהבנתי, מחיר המשלוח באמזון נגזר לפי תחשיב מסוים שאמזון עושים ומשקללים לתוכו עלות של מכס / עמילות מכס וכיו"ב והקונה לא נדרש להוסיף כסף במקרה שהעלות היתה נמוכה ממה ששולם בפועל (תקנו אותי אם אני טועה) השאלה היא, האם במצב הפוך כשאמזון למשל גובה מכס עבור מוצר שאין עליו, לצורך הדוגמא מכס בארץ, האם היא מחזירה את החלק היחסי לקונה או שזה באותה שיטה שמה ששולם לא מוחזר ? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
סך הכל רציתי לברר מה החבילה והמחיר של הטלוויזיה. למה לעשות לי חיים כל כך קשים? זה מתחיל מזה שבמענה האוטומטי אני צריך להקליד מספר טלפון כדי להזדהות. למה? בתקופה שנפתחו כל כך הרבה חברות סלולאריות ואנשים מחליפים מספר טלפון כל שני וחמישי, למה מכריחים אותי להזדהות עם טלפון ולא תעודת זהות? כל פעם אני צריך לקשקש (פעמיים) טלפון כדי לעבור לתפריט הבא במענה הקולי. לאחר כרבע שעה (אני מוכרח לציין שזמן ההמתנה התקצר וזה זמן סביר להמתין), עונה לי נציגה חביבה (את השם לא ביררתי) ושואלת אותי תעודת זהות. לאחר שאמרתי את המספר, היא ביקשה ממני מספר הוראת קבע. למה? :'( מאיפה אני זוכר את הפרט הזה? לא מספיק לתת מספר בנק, כרטיס אשראי, משהו יותר פשוט כדי להזדהות? בכל חברה אחרת שאני משלם לה (אם ז…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בסרטון הזה תראו את המיני רחפן שכלכלי לכל כיס ושווה להזמין אחד כזה במקום לקנות רחפן ב1000 שקל ולרסק אותו אחרי טיסה או שתיים ..ממליץ לכם מאוד !
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


