עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by k534d,

    טוב אז לפני חודש וקצת רכשתי טלפון חדש דרך אייבורי, המחיר היה מעט יותר יקר מחנויות אחרות אבל אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מאייבורי עד כה ולכן החלטתי לרכוש מהם. שבוע לאחר רכישת המכשיר התגלתה בו בעיה, ניגשתי לסניף ממנו רכשתי התייחס אלי באותו אופן כמו ביום הרכישה בצורה מקצועית וסובלנית. בסניף ישנה מעבדה עם טכנאי לכן ניגשתי לטכנאי הוא בדק את המכשיר ראה שהבעיה אכן קיימת ולאחר מספר דקות הוא חזר עם קופסא חדשה, פתח אותה בנוכחתי והושיט לי מכשיר חדש. שירות פשוט מעולה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. מחפש מיטה בסגנון הבא במחיר סביר (מתחת ל2000 ש"ח) http://mei-xin.en.alibaba.com/productshowimg/399770678-210562077/Modern_Leather_Bed_YY010.html מצאתי כמה מוכרים שמוכרים בדיוק את הסחורה של המפעל הנ"ל אבל המחירים מוגזמים ביותר (נושקים ל5K ללא תוספות המסגרת בלבד) בגלל שלפי דבריהם זאת מיטת בוטיק של מעצב איטלקי ... בלה בלה בלה ( סיני). למישהו יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by B.N.P,

    או שזה רק אצלי?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. אפשר בבקשה לינק למוכר וסחורה מומלצים?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. היי, אני רוצה לרכוש סוללה נטענת למחשב חברות השילוח לא יכולות להביא כי אסור לשלוח סוללות ליתיום שלא מחוברות למכשיר אני יודע שאי אפשר להביא במזוודה שנכנסת לבטן המטוס (ובגלל זה חברות השילוח לא מביאות) אבל האם מאשרים להעלות למטוס עם תיק העלייה? האם חבר יכול להביא לי אותה איתו בטיסה?

  6. Started by yanivnn,

    מה זאת האפשרות הזאת ומה העיניין שלה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. היי 1. רכשתי סווי'ץ של נטגיר ,הגעתי לביתי ולא הצלחתי להתחבר באמצעותו,פניתי לסניף נתניה ,למעבדה, שם איש המעבדה סרב להחליף את המוצר והפנה אותי לנטגיר ,התעקשתי שהמוצר יוחלף והרמתי את קולי,איש המכירות ממנו רכשתי את המוצר ביקש שאפנה איליו,כן, אמר שבטעות נתן לי סוויץ יקר יותר והביא לי חדש. לי כלקוח לא מעניין יקר יותר ואו ,העיקר שיעבוד. 2. באותו סניף בנתניה לפני כ-3 חודשים רכשתי מחשב DELL ב-3740 ש"ח ,שמתי לב כי מופיע RJ 45 ולא צויין אם כרטיס הרשת תומך 1 גיגה. איש המכירות נכנס לאתר ייצרן ולאחר חיפושים נמצאה ההגדרה ממש כאילו מוסתר שהוא תומך 10/100 . לא רציתי לרכוש,הסברתי כי אני מתחבר לסיבים אופטיים לסלקום והמוכר שכנע אותי כי עם מתאם 1 גיגה בהשקעה של …

  8. Started by ikehgl,

    בתוך הנמכת תקרה ע'י גבס מוסתרים גופי תאורה פלורצנטיים של פעם כדי לזרוק תאורת רקע על התקרה המקורית (ראו תמונה).יש שם גופים של 18 וואט וגם 36 וואט. אני מעוניין להחליפם לגופי לד פלורצנטי שיתנו אור בעוצמה של בין 25-40 וואט כל אחד. המידות שיש בתוך ההנמכה הם 2 מ' על 2.5 מ'.צריך WARM WHITE ולא לבן.לא חייב שהגופים יגיעו מקצה לקצה אבל שרובו של כל צד יהיה מכוסה בתאורה, כך שלא יהיו לי מקטעים של צל איפה שאין אור. אפשר לקבל המלצה איזה גופים לרכוש ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by eyenir,

    במסגרת הBlack-Friday יש מבצע על הkindle paperwhite ב100$. שלוש שאלות: א. כדאי להוסיף מטען קיר,כיסוי ומגן מסך (או אחד מהם)? ב. דרך איזו חברה לדעתכם כדאי לשלוח את הקינדל? היה לי ניסיון טוב עם mustop אבל המשלוח יצא קצת יקר. ג. יש תמיכה טובה בספרי PDF? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by gal505,

    מתי ואיך מתחיל הבלק פריידי? והאם יהיו הוזלות של מוצרים כגון עכברים או מעבדים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by k534d,

    לפני שנתיים רכשתי מחשב דרך startpc, לאחרונה הכרטיס מסך שבק חיים, אך לא ידעתי אם יש אחריות הרמתי טלפון לחנות קיבלתי מענה מהר ונאמר לי שלכרטיס יש אחריות וניתן לממשה על אף שאין ברשותי את חשבונית. מסרתי להם את הכרטיס, והם בתורם בדקו אותו ומסרו ליבואן תוך פחות משבועיים כבר חיכה לי כרטיס מסך חדש לחלוטין. הכרטיס היה מאותה סדרה, אך לא אותו דגם אבל סדרה זהה ובעל ביצועים זהים. שמסרתי את הכטיס לתיקון פחדתי שאני אקבל כרטיס פחות טוב, או שיטרטרו אותי ללכת לחפש יבואן וכדומה, עקב סיפורים על חנויות אחרות לשמחתי זה לא היה המקרה הכל טופל לשביעות רצוני המלאה. אני רוצה לציין לטובה את השירות המעולה, כידוע שירות נמדד בשעת הצורך ולא בשעת הקניית והם עמדו בציפיות כמו שצר…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אז ראיתי מלא פרסומים בנוגע לפריסה של הרשת החדשה בארצנו, שזה מאוד מבורך. עכשיו, האם חברות האינטרנט הולכות להשוות את המהירויות שנזכה לקבל במכשירים הניידים שלנו גם ברשת הקווית או שאין מה שהולך לעצור אותי מלבטל את האינטרנט בבית ולהשתמש בhotspot?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by MaorOz,

    אני מנסה כבר 3 ימים להתקשר ל-PCGAMES ואין מענה. אולי מישהו היה פיזית באחד הסניפים שלהם בימים הקרובים? או שהם הלכו בדרך של PANDAS ו SKYPC?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. יתכן והמבצע קיים רק לתקופת החגים או שקיים שם זמן מה, בכל מקרה החלטתי לעדכן את חבריי הפורום. אני כרגע קיבלתי מהם קופון ל 200 שקל ללא יותר מידי קאטצ'ים באתר (לא דיל יומי, לא IPAD וכו') לכן אם יש מוצר שחשבתם לקנות מהרשת ב 500 ש"ח ומעלה שווה לבדוק מה המחיר שם. תנאי המבצע - http://www.wallashops.co.il//mall_site_images/mimg/MailSys/FinelHtml/Pesah_Takanon/Pesah_Takanon_out.html אני עדיין מחפש מה לקנות עם ה 200 שקל אלה, נכון לעכשיו עוד לא מצאתי משהו מעניין

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. מצאתי חנות עם מוצר שאני לא יודע למצוא בארץ - Fa Spicy Black. (מישהו יודע למצוא?) לצערי, למרות שהאתר באנגלית, הוא שולח רק בתוך נפאל. מישהו מכיר שירות תיווך משלוחים שעובד עם נפאל?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by matan333,

    לפני כמה ימים הסתכלתי על החשבון של הוט וגיליתי שאני משלם 340 ש"ח כל חודש על 2 ממרי HD עם VOD כל ערוצי האקסטרה וחבילת ספורט 1 2. בנוסף לכך אני משלם 70 ש"ח כל חודש על תשתית אינטרנט ממש נמוכה (אני חושב 1-2 מ"ב, משהו כזה). מה שיוצא שאני משלם 410 ש"ל כל חודש להוט!!! בדקתי קצת באינטרנט על חבילות של הרבה אנשים ועכשיו אני מתכוון להתקשר להוט. אני רוצה לדרוש מהם דבר כזה: ממיר HD VOD ממיר MAGIC HD עם כל חבילות האקסטרה, חבילת ספורט 1 2 ואגו ותשתית אינטרנט 2.5 מ"ב. 250 ש"ח בחודש זה סכום נורמלי לדבר כזה(כולל תשתית אינטרנט). תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. מכשיר חכם סיני חדש בשם Vernee Thor מתיימר לספק לכם מפרט ביניים איכותי, במחיר מינימלי בהחלט השוק שלנו עמוס בסמארטפונים סינים עם תגי מחיר שמרגישים לעיתים פשוט טובים מדי מכדי להיות אמיתיים, אך נראה כי מבצע השקה עדכני על מכשיר בשם Thor של חברת Vernee מצליח לערער פעם נוספת את כל מה שכבר ראינו עד היום. אם אתם מעוניינים בסמארטפון ביניים מודרני בעבור תג מחיר של 100 דולר בלבד, כעת זו ההזדמנות שלכם לפעול. ה-Thor המדובר מציע מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציית 720p עם חיפוי Gorilla Glass 3 ב-2.5 מימדים, שבב MT6753 מתומן ליבות Cortex A53 של Mediatek, נפח אחסון מובנה של 16GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD, זכרון RAM של 3GB, מערכת אנדרואיד מרשמלו טרייה היישר מהקו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by bati6,

    לא מצאתי את הפורום המתאים לשאול שאלה עליו. מקווה לעזרה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by iSolt,

    הבנתי שהממיר 4K מקליט של יס נקרא אולטרה והוא מגיע עם כונן קשיח של 1TB אני רוצה לשדרג אותו ל4TB/16TB (בהתאם לתמיכה ב2.5" או 3.5") האם הדבר אפשרי טכנית?

  20. היי חברים, ברשותי משרד פעיל עם 6 עמדות מחשב ברשת פנימית אותה הקמתי, כעת כל המשתמשים עובדים ומאחסנים מידע באופן קבוע ב WD MyCloud 4TB המחובר לרשת. בעקבות ה-BLACK FRIDAY התחלתי לחפש שרת NAS איכותי שיענה על צרכי המשרד באופן מלא. חשבתי על QNAP או SYNOLOGY בתצורת 4 מפרצים לכונני אחסון אך איני יודע להבדיל ביכולות ובמחיר ריאלי בעבור המוצר שדרוש לי. אשמח לעזרתכם במציאת דיל טוב על NAS בסטנדרטים שציינתי. תודה מראש, אביעד :-)

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום וברכה, לפני יומיים באתי ל-KSP בגלל רמקול באוזן של הגאלקסי Y שמזייף (עושה רעשים ברקע). הבטיחו לי שהשבוע יתנו לי פלאפון חלופי אך לא ידוע מתי. האם יש זמן מקסימלי שהם מחוייבים לתת לי פלאפון חלופי מהרגע ששמתי את הפלאפון שלי אצלם לתיקון?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום וחג שמח, לאשתי יש לפטופ של LG דגם R510 עם סוללה גמורה בדקתי ברשת לגבי מחירי סוללות מקוריות וחילופיות וראיתי שהמחיר הוא 300 שקל וצפונה באיביי לעומת זאת ראיתי שהמחיר הוא 20 דולאר וצפונה האם למישהו יש ניסיון עם הסוללות האלה? מלחיץ אותי האיכות שלהם תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Splashy,

    אני מארחת בחברה הנ"ל אתר שלי ועוד מספר אתרים של אחותי כולל הדומיינים שנרשמו דרכם גם. אחותי רצתה לבטל את חשבון האחסון של אחד מהאתרים. שלחתי להם מספר מיילים דרך האתר ולא קיבלתי תשובה. לאחר מכן דיברתי איתם בטלפון והם אמרו לי שאני צריכה לשלוח פקס עם כל הפרטים ואז הם יבטלו. מייד שלחתי פקס כמו שהם ביקשו. מאז עברו מספר שבועות ועדיין הם לא ביטלו כלום. היום ניסיתי שוב להשיג אותם מספר פעמים והם לא ענו, ענו לי רק שירות של חברה חיצונית שלוקחת הודעות. בגלל חוסר השירות והעובדה שאין עם מי לדבר ובעיקר בגלל העובדה שזה שוק חופשי ואי אפשר לכבול אותי, אני רוצה להעביר את האתרים שלי לחברת אחסון אחרת. נכנסתי לממשק באתר של Sweethome כדי לראות איך משנים nameservers ולחרדתי ראיתי שאין אפשרות לשנ…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by gjook,

    שלום , אני מתלבט בקנייה של סלולר Sony Ericsson ray באחת מ2 חנויות אחת היא איליין http://www.eline.co.il/aecommerce/c208/139257.php והחנות השנייה היא באיבורי שעובד מול היבואן הרשמי http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7468 באיליין המחיר הוא 1247 ובאיבורי הוא 1390 השאלה עם העניין של יבוא רשמי מול יבוא מקביל שווה תוספת של 150 שח ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים