צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
האם מוצר שנמצא בAMAZON GLOBAL אפשר לשלוח לארץ? מדובר באוזניות מדגם MEELECTRONICS M9 http://www.amazon.com/gp/product/B0038W0K1G/ref=gno_cart_title_1
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחקי האינדי עושים קאמבק למיזם המשחקים המוזל עם חבילת ה-Humble Indie Bundle 16 התגעגעתם? אחרי תקופה של כמה חודשים שבהם הוא שיווק בעיקר משחקים מוכרים מבית מפתחות ומפיצות מבוססות, מיזם ה-Humble Bundle חוזר אל המקורות שלו עם חבילת משחקי אינדי חדשה, מספר 16 – וכמו תמיד מדובר בדיל קורץ מאוד שתתקשו למצוא דומה לו במקום אחר. חבילת המשחקים הבסיסית, שאותה יקבלו כל מי שיבחרו לשלם דולר בודד או יותר, כוללת את משחק הפעולה הארקיידי Retro City Rampage DX (שהוא מעין פרודיה על מגוון משחקים קלאסיים), משחק האימה Outlast אשר הושק בשנת 2013 וזכה לביקורות חיוביות מאוד, ומשחק ההרפתקאות הייחודי Never Alone, כולל חבילת DLC שלו. כשעוברים הלאה, אלא שיבחרו לשלם סכום גבוה מהממוצע …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המקבוק Air נמכר ב-eBay ב-$699.99 לזמן מוגבל. משלוח לישראל יעלה כ-$65 ומיסים בשווי $255 יתווספו למחיר במסגרת ה- Global Shipping Program של eBay. http://ilshipping.com/?p=312
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי כמה חבילות ב Shipito. אחת 100$, כלומר תזכה למס של 17%. השנייה 10$. אם אני מאחד אותן לחבילה אחת - יקחו לי 17% על כל המוצרים ביחד? כלומר, 110$*17%? או 17% רק על החבילה של ה 100$, וישאירו את ה 10$ כמו שהיא. (כלומר, 100$*17% + 10$). תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתקלתי במצב הזה כבר כמה פעמים וכל פעם אני מוותר מתוך עצלנות. אני יודע שיש לא מעט אתרים שעושים את זה אבל אני לא מבין כמה זה מעלה את מחיר המוצר. לצורך העניין אני מעוניין לקנות סוללה חדשה של anker http://www.amazon.com/gp/product/B014ZO46LK/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&m=A294P4X9EWVXLJ&tag=ianker-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=B014ZO46LK נרשמתי לbuy2usa וקיבלתי פרטי כתובת, הכנסתי אותם לחשבון אמזון שלי. איך אני מחשב כמה יצא משלוח? יש המלצה לשירות זהה עם מחסנים בגרמניה ואירופה בכלל? תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך את עזרתכם איפה אני יכול לקבל חבילה לפלאפון , רק מספר עם חבילת גלישה של כ2-5GB ללא שום SMS או דקות? מעניין אותי רק גלישה לא כל כך חשוב לי המהירות. תודה מראש אריאל
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לספר לכם על שירות נפלא של חבר DELL בארץ. לפני חצי שנה רכשתי מסך של DELL והכל עבד מצוין והייתי מאד מרוצה ממנו. לפני שבוע פתאום חצי מהמסך שלי נהיה ירוק ולא ניתן היה לעבוד ככה. הרמתי טלפון לשירות לקוחות של DELL ביום ראשון כדי לממש את האחריות, אחרי ששמעו ממני את הסיפור על התקלה(שיחה של 5 דקות), לקחו את מספר ההזמנה של המסך ששמרתי וישר אמרו שאין בעיה ויחליפו לי את המסך בחדש. יום אחרי זה התקשרו אלי והתנצלו שאין את המסך כרגע במלאי ולכן יקח מספר ימים עד שהוא יגיע מחו"ל, יפה מאד שמודיעים היום כבר קיבלתי מסך חדש מהקופסא. ככה צריכות לעבוד כל החברות ולא לטרטר את הלקוח עד שהוא מתייאש עד שמקבל שירות וממש אחריות. כולם צריכים ללמוד מDELL איך לתת שירות ללקוח. מ…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מנסה להעלות למכירה באזור יד שניה את הלפטופ שלי, ברגע שאני מסים למלא את כל פרטי המוצר וחמשת התמונות, אני לוחץ על כפתור ה"שלח" ולאחר דקה אני מועבר בחזרה להתחלה של תהליך הלעת המוצר לפורום.. בקיצור לא קורה כלום וזה לאחר 4 נסיונות. אשמח לקבל עזרה בנושא. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המבצע העדכני בחנות הענק המקוונת מעניק לכם סיכוי לרכוש לעצמכם 16 ג'יגה-בייט של זכרון דינאמי, הן למחשבים נייחים והן למחשבים ניידים, במחירים קורצים עדיין זקוקים לזכרון RAM עבור המחשב שלכם? יש לכם כעת עוד הזדמנות טובה להשיג לעצמכם שדרוג – הפעם מאמאזון צרפת, אשר מציעה מגוון זכרונות מבית המותג Crucial של מיקרון בהנחות. צמד זכרונות SODIMM עבור מחשבים ניידים מסוג DDR4, במהירות של 2,133MT/s ובנפח כולל של 16GB (צמד מודולים בנפח 8GB כל אחד) נמכרים במחיר של 49 יורו בלבד, כולל משלוח ישיר לישראל – כ-215 ש"ח בלבד. צמד זכרונות SODIMM עבור מחשבים נייחים מסוג DDR3, במהירות 1,600MT/s ובאותו נפח כולל של 16GB (צמד מודולים בנפח 8GB) נמכרים בעבור כ-53 יורו כולל משלוח לארץ – כ-235…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא היה כאן בעבר פורום כזה? קיצר, על מנת לא לצאת כמו המוכר הזה: https://hwzone.co.il/advert/מחשב-גיימינג-במחיר-מנצח-gtx970-עם-3-כונני-ssd/ הייתי רוצה לקבל מחיר שלדעתכם אני יכול למכור את המחשב הנוכחי שלי: i5-3570 (לא K) כרגע המחשב פועל כבר כמה חודשים עם OC קטן של 3.8 (או 4.0 אני לא זוכר בדיוק) GHz ללא שום בעיות. 16 ג'יגה RAM מסוג DDR3 GTX970 בא ללא דיסקים קשיחים. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי שבוע טוב לכולם, אשמח להתייעץ עם אנשים שמבינים קצת בהליכונים ביתיים. אני מעוניין לקנות הליכון ביתי, 3000-4000 ש"ח תקציב. ורציתי לדעת איך בוחרים? יש לציין שאני לא מכיר חברות ודגמים, אני מסתכל על המפרטים הטכניים אבל לא יודע על מה חשוב לשים דגש. (שמתי עין על הדגם הזה - https://www.alufsport.co.il/items/2252793-הליכון-זום-1-VO2-ZOOM-1) אשמח לכל טיפ בנושא, תודה ושבוע נהדר!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
https://shop.waxman.co.il/product-category/כסאות-משרדיים/ אין לי שום קשר אליהם, אבל יש לי נסיון חיובי מאד איתם בקנייה של שני כסאות בעבר.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הטאבלטים המוצלחים של מיקרוסופט מוצעים בהנחות בגירסה הצרפתית של החנות המקוונת, יחד עם משלוח ישיר לישראל אם התרשמתם לטובה מהדור החדש של מכשירי ה-Surface Pro מבית מיקרוסופט, אבל התאכזבתם מהמחירים הגבוהים עד מאוד שבהם ניתן להשיגם בחנויות כאן בישראל (כנראה, בין היתר, בשל היעדר ייבוא רשמי מוסדר שלהם)? יתכן שיש לך פתרון כעת, כשהם מוצעים לרכישה בהנחות קלות באמאזון צרפת. החנות המקוונת מאפשרת לרכוש את דגם הבסיס של ה-Surface Pro, שמגיע עם מעבד Core m3, זכרון RAM בנפח 4GB וכונן SSD של 128GB, בתג מחיר של כ-958 יורו – כ-4,100 ש"ח כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל, שמהווה הוזלה של כ-700 ש"ח מהמחירים שלו בארץ. דגם עם 4GB של RAM, כונן SSD של 128GB ומעבד Core i5 שללא ספק י…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש חנות לקנות gs3 או gs4 שהוא יגיע לארץ. מישהו יכול להמצליץ לי על חנות אמינה באזור י-ם? גם המלצות לחנויות בת"א יתקבלו בברכה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות טלוויזה 65 חדשה של סמסונג ואני מתלבט בין 2 דגמים Samsung UE65MU7000 Samsung UE65MU9000 ה-9000 יקרה ב-2000 שח ואני חלא מבין מה ההבדל ביניהם ? פה יש השוואה של הדגמים והם נראים די זהים https://www.displayspecifications.com/en/comparison/61e31ae8d אשמח לעזרה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, שוב פעם יש לי בעיה עם קניה בחנות בארץ. לפני שבועים קניתי טלוויזיה של LG, אותה התקין לי יבואן "קבוצת ח.י". לפי הבנתי זה יבואן רשמי שלהם כי אתרים כמו הייטקזון גם מוכרים טלוויזיות LG של היבואן הנל. ההתקנה הייתה מהירה ותוך כמה ימים הייתה לי טלוויזיה. חוץ מזה ששדדו אותי ב600 שקל למרות שהיה לי כבר מתקן קיר של קבוצת ח.י - הם טענו שלא רוצים לקחת שום אחריות ושעלי לקנות אחד נוסף. שהיה בסופו של דבר גרוע יותר! אבל זאת בכלל לא הבעיה שבגללה אני פותח את הדיון. לאחר שהטכנאים הלכו - התחלתי לשים לב לשלל בעיות: 1. אין מדבקה על צידו של המסך של הטלוויזיה, כמו שנהוג בכל מוצר חדש (טלוויזיה ומסכים). 2. אין שום מסמכים. 3. טלוויזיה לא קלטה את השלט. הטכ…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כן כן, בעזרת הקופון: GMG25-1BW0K-K1A3G באתר: http://www.greenmangaming.com/s/il/en/pc/games/rpgs/borderlands-2/ עותק דיגיטלי. המבצע נגמר מחר ב 17/9.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כשנה קניתי מחשב נייד של חברת hp ורכשתי הרחבת אחריות ל3 שנים. המחשב התקלקל לפני כחודש, נלקח ממני למשך שבועיים, והוחזר לי לא תקין. פניתי שוב לחברת hp, שתיאמו מולי איסוף נוסף של המחשב, לאתמול, אף לא הגיע אף אחד לקחת את המחשב, ולא יצרו איתי שום קשר לגבי דחיית האיסוף. המחשב משמש אותי בתור סטודנט למדעי המחשב בטכניון, ודבר זה פגע קשות ביכולתי ללמוד ולהגיש שיעורי בית. היום הגיע השליח אחר הצהריים ואסף את המחשב. דרישותיי מחברת hp לפיצוי העלו גיחוך בפי המנהלת שענתה לי בזילזול!! כמובן שנפרדתי מהמחשב שוב לפרק זמן יקר ולא קצר בכלל! מה אוכל לעשות? האם יש מקום להגשת תביעה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מכיוון שנועה מחשבים נסגרה זה מכבר, איפה מומלץ להרכיב מחשב באזור הקריות ? אני חושש משתי הרשתות המתחרות מכיוון שההרכבה לא מתבצעת תמיד על ידי מישהו מנוסה וגם האחריות והשירות לאחר הקנייה בעייתים. האם כדאי להזמין באינטרנט מ-TSM או חברה אחרת ? אשמח לקבל את המלצתכם.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בס"ד יש ברשותי חבילה אצל HOT ובז בינלאומי של 12 מגה. אצל הוט יש לנו טריפל של טלפון, אינטרנט וטלוויזיה. 1. האם כדאי להיפרד מבזק בינלאומי ולעבור לספק החדש של הוט? 2. אם אני עובר לסק החדש של הוט, כדאי לשדרג את הספק והתשתית ל-100? 3. כמה זה עולה? מה הבדלי המחירים? 4. זה שווה את זה? באמת מקבלים 100? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם בעתיד יהיה למשחקי מחשב גרפיקה יותר חזקה ומציאותית
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
התקלקל לי אחד הכוננים הקשיחים, הכונן היה אצלי שנתיים וחצי ועדיין במסגרת אחריות בKSP , מסרתי את הכונן בתאריך 6.10 ולאחר כיומיים שהתקשרתי נאמר לי שמחליפים כונן ויקח מספר ימים. כך נמשך כבר שבועיים וגם היום אמרו שעדיין לא הגיע הכונן. הכונן המדובר הוא SAMSUNG HD204UI הקיצר האם זה הגיוני שיקח כל הרבה זמן לממש אחראיות על חלק ועוד על חלק כזה קריטי? מה הייתם עושים ? להמשיך להמתין ולהתקשר? ללכת אליהם?(ספק יעזור)
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק הפעולה הנהדר של המפתחת Monolith מוצע בחנות ה-Green Man Gaming בגירסת ה-Game of the Year המעודכנת והמקיפה שלו, ובמחיר של פחות מ-45 שקלים פינוק גיימינג נוסף לרגל סוף השבוע: אם משחקי אינדי פחות מעניינים אתכם, כדאי שתכירו את המבצע העדכני המרשים של החנות המקוונת Green Man Gaming, שמציעה את משחק הפעולה Shadow of Mordor: Game of the Year Edition בעבור 11.25 דולר בלבד. הכותר, שמתרחש בעולם העלילתי של 'שר הטבעות' ופותח בידי הסטודיו שהביא לנו בעבר את F.E.A.R ו-No One Lives Forever, הושק במקור בסוף שנת 2014 וזה לשבחים רבים על מנגנוני המשחקיות המקוריים שלו – והושק באפריל 2015 בגירסה השלמה עליה מדובר כאן, אשר כוללת את התוכן המקורי ועוד שלושים משימות, חפצים ותוספים שהושקו…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אני רוצה לקנות מוצר ב-90 דולר (כולל משלוח), ויש לי בחשבון 16 דולר קרדיט (החזר מהזמנה קודמת שהשתבשה), כך שסך הכל המחיר לתשלום הוא 74 דולר, אני צריך לשלם מס? הבעיה עם אמזון זה שמחשבון המיסים שלהם מחשב את המס לפי מחיר הבסיס. כלומר מה שאני רואה עכשיו בצ'ק אאוט שזה סך הכל לתשלום: 74 דולר, ועוד המס 17%. (למרות שמתחת ל-75$ לא אמור להופיע מס) כתוב שם "IMPORT FEES DEPOSIT", כלומר שזה פיקדון ורק אם במקרה במדינה ידרשו את ה-17% אז אני משאיר את זה אצלם, ואם לא אז הם מחזירים לי את הכסף. השאלה היא מה דעתכם יקרה כשהמוצר יגיע לארץ? יסתכלו לפי מחיר הבסיס או לפי המחיר אחרי הנחה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
האם אני צריך לשלם מכס/מע"מ או משהו בסגנון? ואם כן, כיצד מחשבים את הסכום? ואם לא, מאיזה סכום(100$,200$ וכו'...) כן מתחילים לשלם ובאיזה שיעור? תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


