צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
מפרט: Gigabyte GA-Z77X-D3H Intel i7-3770 Scythe Ninja G.Skill Ripjaw X 8GBx2 WD 2x320GB Seagate 1X4TB Crucial M4 256GB Thermaltake TPXT 675w Saphire R7870HD MS SideWinder X6 Razer Black Mamba PLantronics GameCom Fractal Design Define R4 מתלבט איזה מחיר לשים שיהיה פייר. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מקווה שאני פותח את הדיון בפורום הנכון, לפני כחודש קניתי בארה"ב נייד חדש Dell inspiron 15z וכשחזרתי בחזרה לארץ גיליתי שאחד הצירים שמחבר את המסך למחשב שבור, רציתי לקבל המלצה לחנות או מעבדה באזור חיפה שיכולים לטפל בזה אין לי אחריות בין לאומית אז מקום שגם המחיר בו הגיוני. תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, האם למישהו/י יש כאן ניסיון מוצלח או לא מוצלח אם רכישה של אחד או יותר מהפרטים הבאים דרך חנויות כגון Amazon ו-Newegg? זכרונות, כרטיס מסך, מעבד, דיסק קשיח (מכני, SSD) אם הבנתי נכון, משלמים רק מע"מ, ואין מכס עד ל-75 דולר. האם יש עוד משהו? מה לגבי נושא האחריות? בארץ יצא לי כמה וכמה פעמים לקבל זיכרון, מעבד וגם דיסק קשיח שכשלו במהלך האחריות. אבל איך הפרוצדורה למוצרים שנרכשו מחו"ל? האם זה עוזר אם יש יבואן בארץ למוצר שאפשר להעזר בו? תודה רבה, דורון.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, שוקל לקנות אל פסק Eaton 5E 850VA יש אחד עם אחריות ע"' DCS מחשבים ויש אותו דגם אבל עם אחריות ע"י יעל פתרונות אני מתלבט בין שניהם מבחינת איכות של שירות שנותן אחריות שמעתי ש-DCS מחשבים הם מעבדה מוסמכת ע"י Apple כדאי שאלך עם DCS מחשבים? הייתה למישהו חוויה עם נותני שירות שהזכרתי לעיל? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סיפור אמיתי שקרה לידידה- אשמח להמלצות או תובנות מה אומר החוק בעניין או אם קרה לכם פעם משהו דומה- נרכש המחיר בזמנו (גלקסי אס4 מיני) כדת וכדין בישראל עם אחריות כשרה לשנתיים. אחרי שנה פלוס התקלקלה המצלמה - מזה אומר התקלקלה? כשניסו להפעיל את האפליקציה שלה או כל אפליקציית מצלמה צד שלישי קפצה הודעת שגיאה 'המצלמה הפסיקה לפעול' (או משהו בסגנון) ונסגרה האפליקציה. מפה לשם: חנות של סמסונג -> טלפון חלופי-> שבועיים -> החליפו מצלמה או והכל חזר לעבוד פיקס. אחרי עוד איזה כמה חודשים אותו סיפור: תקלה במצלמה -> חנות -> חלופי -> שבועיים -> פיקס. הפלא ופלא אחרי עוד כמה חודשים ממש מס' ימים לפני תום השנתיים אחריות אותו סיפור. תקלה במלצמה -> חנות…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש ליקנות מחשב נייד בעיקר לתוכנות אדריכלות יש לי שלוש דרישות חומרה Ssd או mvme Ram 32gb רזולוציה 4k לא משנה לי מותג מסויים או מאיפה ליקנות מארץ או מחול העיקר איכותי
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מסתכל על מחשבי גיימינג ובTMS מתוך סקרנות הסתכלתי על המחשב הכי יקר שלהם לגיימינג. http://www.tms.co.il/product/15532 תשימו לב שהכרטיס מסך הGTX 980, אפילו אם יש לו המון זיכרון והמהרות הוא בטח פחות טוב מכרטיס GTX 1070? במחשב זול בהרבה יש כרטיס GTX 1070? אז אני לא קולט פה משהו? למה שירצו לקנות מחשב כזה יקר עם כרטיס מסך מהדור הקודם? זה מחשב הרבה יותר זול עם כרטיס GTX 1070 http://www.tms.co.il/product/17986
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, הלך לי המעבד והלוח. אני מעוניין לרכוש מעבד חדש, לוח אם ועוד כמה רכיבים מ-WELLCOM... המחירים לא רעים בכלל, אך אף פעם לא רכשתי מהם. אשמח לקרוא חוויות קנייה בכדי שאהיה שקט שאני עושה את הרכישה הנכונה. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קשה להתעלם מהזליגה כלפי מעלה של ניידים , במיוחד עם תחילת שנת הלימודים. בין אם זה בקצת יותר ממאה ש"ח כמו במקרה של חנות אחת, ועד 500 שקלים במקרה של חנות אחרת. כמובן שמדובר על עליה במחירי אותם דגמים בדיוק, שעלו פחות בין שבוע עד חודש לפני.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Samsung T5 Portable SSD - 500GB יעלה 524 ₪ כולל משלוח ומיסים. Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 יעלה 653 ₪ כולל משלוח ומיסים. קנייה מהנה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
https://hwzone.co.il/advert/apple-macbook-pro-with-retina-display-15-4-mgxa2lla/ פניתי במייל, מהתכתיב עולה שמדובר במקבוק 15 (זה שנמכר באמזון ב2100$) חדש במחיר סיטונאי 1000$, 4500 שקל משקף מעמ ומשלוח FEDEX (עפ הנאמר במייל) עלות המקבוק עם גרסת 512GB ו16GB ראם ומעבד i7 היא 950 דולר (עפ נאמר במייל, באמזון המחיר יותר מכפול מעל 1800$) ו50$ משלוח אקספרס והשאר עלות המיסים בנוסף נאמר לי שהמקלדת מגיעה עם עברית (עוד יותר מחשיד) המשלוח הוא מבריטניה UK לא יודע אם מדובר בדיל משתלם בצורה יוצאת דופן או ניסיון להונאה כל תוכן ההתכתבות נעשתה עם גוגל טרנסלייט אך הם ציינו שהאחריות היא באיידיגיטל (לפחות את זה הם יודעים,idigital במשפט עברי שתורגם עי גוגל טרנסלייט)
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, בשבוע שעבר נגמרה לי ההתחייבות אצל נטויזיון ורציתי לחדש את את המנוי אבל המחיר שהציעו לי למהירות של 10 מגה היה יקר אז התקשרתי לבזק בינלאומי והם הביאו לי מחיר יותר זול משל נטויזיון ואז היום אחרי שהתקשרתי להתנתק בנטויזיון הם הביאו לי מחיר של 30 שקל לחודש ל-10 מגה. אז שוב פעם התקשרתי לבזק בינלאומי והם הביאו לי דיל של 10 מגה ב-29 שקל כל חודש ועוד חודש חינם אז שוב פעם התקשרתי לנטויזיון ואמרתי להם על הדיל של בזק בינלאומי אז הם הביאו לי דיל של 30 שקל כל חודש ואחרי 9 חודשים שאני אהיה מחובר אצלם אני אקבל 3 חודשים חינם. אני לא יודע במי לבחור ואני צריך את עזרתכם מצד אחד אני מנוי בנטויזיון 10 שנים וכמעט אף פעם חוץ מפעם אחת לא הייתה לי אצלם תקלה אבל מצד שני אומרים שגלישה בבז…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום הזמנתי ב 30 באוגוסט פריט מ ebay לפי הפרטים על המשלוח אני הבנתי שהפריט כבר אמור להיות בישראל [table][tr][td]ON-FORWARDED TO FINAL DESTINAT 09/09/2012 10:15:00 [/td][/tr] [tr][td] CLEARED CUSTOMS 09/08/2012 14:22:00 [/td][/tr] [tr][td] RECEIVED AT DESTINATION AIRPOR 09/07/2012 11:23:00 [/td][/tr] [tr][td] FLOWN AS BOOKED 09/01/2012 15:22:00 [/td][/tr] [tr][td] SCANNED AT DEPOT - JFK 08/31/2012 09:59:00[/td][/tr][/table] עד עכשיו לא קיבלתי ספח מהדואר לקחת את הפריט. יש לי חשש שהוא אבד בארץ מה אתם אומרים לפי הפרטים שסיפקתי? יכול להיות שהמוצר אבד?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי כולם, עובר דירה לרמת גן , רחוב אורי ניסן. האם מישהו יכול להמליץ לנו על ספק ותשתית ? השימוש העיקרי הוא סטרימינג במיוחד בשעות העומס , נכון להיום יש לנו 40 מגה של פרטנר (תשתית בזק) ובשעות העומס אין בכלל מה לנסות לראות סרט או תוכנית... אשמח לחוות דעת מניסיון אישי :-) תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חושב על לקנות פלאפון חדש, שלא נמכר בחברות הסלולריות, ולהצטרף איתו לאחד מהמסלולים שחברות הסלולר מציעות. אני יודע שאני יכול להצטרף למסלול ולקבל זיכוי על המכשיר, אבל אני לא יודע מה הזיכוי, ואני לא יודע אם גובה הזיכוי מעוגן בחוק ואני גם לא יודע איפה אני יכול לבדוק את כל זה. אשמח אם מישהו יודע פרטים נוספים על מה בדיוק אני אמור לקבל יעזור לי/יפנה אותי למידע הרלוונטי גם אם מישהו יודע את השם של החוק(גיגלתי חוק העברת זיקה וזה לא העלה תוצאות טובות) אשמח לדעת אותו כדי שאוכל להמשיך את החיפוש בעצמי תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. הזמנתי שבוע שעבר חבילה מחו"ל במחיר של 60$~ שמתחת לרף המכס. כשבדקתי את עלות השילוח יצא שצריך להוסיף עוד 30$ כדי להביא את החבילה לישראל דרך UPS. בדקתי באתר רשות המיסים ואני מצטט: "משלוח המכיל טובין שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין ממסי יבוא..... ערך כולל של עד 75$ - לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הטובין.... לדוגמא: משלוח בגדים שערכם הכולל 65$ ודמי משלוח החלים הם בסך 20$ (סך כולל של 85$) - עדיין יהיה פטור מתשלום מיסים על הטובין." למייטב הבנתי המקרה שלי נופל בדיוק על הסעיף הזה ולכן פטור ממיסים. אבל מה מסתבר שהשבוע אני מקבל SMS שהחבילה תגיע אלי יום למחרת ועל מנת לקבלה אני צריך לשלם לשליח ~260 ש"ח. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של UPS …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ובאופן כללי, האם יש אפשרות לפתיחת כתובת משלוח כמו בארה"ב?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רכשתי לפני כחצי שנה אוזניות מKSP, ויש לי עלהן שנה אחריות. הסליידר של הגודל מתחיל להסדק.. האם זה משהו שמצדיק פנייה למימוש אחריות? (אני לא רוצה סתם ללכת עד לשם..) ראיתי שיש טופס אחריות אך הוא לא נמצא אצלי/בכלל כיוון שהאוזניות נרכשו עבורי ולא רכשתי אותם בעצמי. אחריות תקפה לדברים כאלו בכלל או רק לכשלים בחומרה של האוזניות? KSP יעזרו בכלל או שהם גרועים כמו שאומרים? אולי בכלל יש אחריות של Shure עצמם? מצאתי בכמה מקומות שכתוב שנתיים, ואנשים שפנו ישירות אליהם ותיקנו להם.. אבל איך אני אוכל לפנות אליהם במקרה הצורך? הם קצת בארה"ב וזה..
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מעוניין בהמלצה ל אופנים 24" בולם זעזועים קידמי הילוכים לילד בן 10 אפשרות גם משומשות
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה המחיר המינימלי שתוכלו להשקיע בכדי ליהנות משיפורי הדור החדש והמרשים של מפתחת השבבים הירוקה? התשובות מתחילות להתגלות בהדרגה לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה מובא איך שזה. לא המלצה ולא ביקורת. פשוט לידיעה. https://tech.walla.co.il/item/3076664
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בערך כל חודש הוט מתקשרים אליי ושואלים אם אני רוצה חבילת טריפל של טלפון, אינטרנט וטלווזיה מכיוון שכבר יש לי חיבלה של טלפון ואינטרנט. אני בדרך כלל מסביר להם שאין לא צופה בטלווזיה בכלל ולכן אין לי צורך בחבילה כזו. מרוב שזה קורה הרבה פעמים התחלתי לשים לב לדפוס שהאינטרנט נהיה איטי אחריי שיחה כזו. כאילו אוליי הם רוצים לגרום לי להתקשר אלייהם בקשר לתקלה טכנית ושהם יתחנו לי את המוח. האיטיות לא בדיוק ניתנת לאימות מכייון שהSPEED TEST של BEZEQ נותן לי קצב הורדה של 70Mb/s והעלאה גם מהירה. אבל אני רואה בברור איטיות בטעינה של אתרים גדולים כמו פייסבוק ואחרים וגם בשני מחשבים שונים(אחד MAC ואחד WINDOWS). כבר אין לי כח להתקשר אליהם ולעשות את כל הסיפור הזה מחדש כי בדרך כלל הם לא יודעים מה הת…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
altatac מוכרים ב-eBay ב-$472 כולל משלוח ארצה (לפני מע"מ) את ה-iPad Mini 32GB עם תצוגת הרטינה (הדגם החדש). http://ilshipping.com/?p=283
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1. יש לנו ברז תמי 4 (עם מערכת טיהור וסינון מתחת לכיור) מזה 7 שנים, זהו הפתרון הנוח לנו ביותר, אך תמיד ידענו שאת הנורה והסנן ניתן לרכוש באופן עצמאי בחצי המחיר. כמובן שתמי 4 מזהירה מבני מוצרים נחותים/לא מתאימים/מסוכנים, והמתחרים אומרים ש "פעם פעיל זה פחם פעיל", שמדובר בפרקטית מדובר באותו המוצר, כנ"ל בנוגע לנורת ה UV. מישהו יודע לומר (או להפנות לכתבה/מאמר) האם יש עדיפות לרכישה במחיר כפול מתמי ארבע, או שמדובר באותם המוצרים ברמה העקרונית ואין שום בעיה לרכוש בחצי המחיר? (ואם חצי מחיר, מאיזה חנות/משווק/מותג מומלץ לרכוש? יש יותר מאחד) 2. אנו מעוניינים להניח אדניות במרפסת השמש, לאורך כ 10 מטרים, אדניות ברוחב של כ 13.5 ס"מ (הבנתי שיש אדניות צרות יחסית), האם יש אופציה במקום להשקות י…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הסתכלתי בכמה אתרים של מחשבים (hp dell ועוד) וראיתי שמחשבים עם אותו מפרט בדיוק ופשוט השם של הסדרה שונה (ואולי גם החומר שממנו הוא עשוי כי זה לא כתוב) השם שונה העבדל 200 אירו בערך (הסתקלתי באתר הצרפתי כי אני בצרפת והמחשבים פה יותר זולים מהארץ עם הירידה של היורו בחודשים האחרונים) העבדל היחידי שראיתי זה שהמחשב הזול היה בקטגוריה של מחשבים לעבודה והיקר היה במחשבים לבית אז השאלה שלי למה לעבודה יותר זול אחרי הכל לעבודה צריכים מחשבים יותר טובים מלשימוש ביתי ? או שלא הבנתי נכון את העבדל בין מחשב לעבודה לבין מחשב בייתי אשמח לתשובה ואולי זה ישפיע על הקנייה שלי (מקווה שכתבתי בפורום הנכון😅)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


