עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by benor,

    הבנק/חברת האשראי גובה ממני 19.80 שח מדי חודש עבור דמי כרטיס. (מדובר בחשבון בנק רגיל לא סטודנט) החיוב נראה לי גבוה מדי. כמה אתם משלמים?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by mavingadol,

    נתקלתי בחנות כלשהיא שעל החשבונית שלהם כתוב שהאחריות היא לרוכש הבלעדי שכתוב על החשבונית . האם הדבר חוקי והם יכולים לעשות את זה ? מכוון שאני רוצה לקנות ממשהו מוצר והוא הראה לי את החשבונית אבל על החשבונית כתוב שהאחריות היא למי שקנה את המוצר בלבד . משהו מבין בזה מבחינה משפטית האם זה חוקי ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Kirma,

    שלום, אני מעוניין לקנות נעליים מאמזון וראיתי שיש משלוח לארץ לא הצלחתי להבין כמה יעלה לי המשלוח.. ואיך זה הולך העניין של המכס ? זה 17 אחוז ? למי שאני משלם את המכס ? לדואר ישראל ? מידה 10 US DM http://www.amazon.com/gp/product/B006MQPYFW/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&smid=ATVPDKIKX0DER עדכון: יותר יותר מ70$ משלוח ולכן הזמנתי מ Mustop לאחר הנחה של 15 דולר נוספים בקניית נעליים מסוימים ההזמנה עומדת על 74.95 האם אני יצטרך לשלם גם מס\מע"מ בארץ ?

    • 43 תגובות
    • 9.5k צפיות
  4. ממש עכשיו, הגיע אליי איזה בחור אחד בשם רומן (לטענתו), בחור רוסי, נראה כמו ילד בן 20, עושה לי "אני מרשות הגבייה של רשות השידור לביקורת פתע של אגרת טלוויזיה". הוציא לי איזושהי תעודה שלא עשתה עליי רושם, נראה לי מאד חשוד אז שלחתי אותו לאלף עזאזל. נראה לי כמו חוצפה ממדרגה ראשונה לבוא ככה לאנשים. לפי דעתי הוא עושה סיבוב בשכונה ומחפש לעקוץ אנשים תמימים. ש"יענו" חייבים באגרה ולא, ישלמו "קנס". מישהו מכיר או שמע על התופעה ההזויה הזאת? אגב, אני רשום כמשלם אגרה ואין לי שום בעיות איתם ככה שזה חרטוט ממדרגה ראשונה.

    • 55 תגובות
    • 9.8k צפיות
  5. זה לא אשכול תלונה, אלא אשכול "הארה" שאולי יוכל לעזור לאנשים אחרים במימוש אחריות של מוצרי סיגייט. יש לי כונן פנימי 3.5 של סיגייט שקניתי ב 2008 מרשת KSP. הרשת כמובן לא נתנה יותר מ 3 שנים אחריות על הכונן למרות שהיצרן נתן 5. בכל מקרה, שנה אחרי שנקנה הוא התקלקל ו KSP החליפו אותו בכונן מחודש (ארוז מהמפעל). אמרתי בסדר, אני לא מאלה שמתלוננים יותר מדי על "מחודש". הוא עבד טוב עד לפני שבוע בערך שהתחילו בעיות וארורים, נכשל בסמארט וטסטים אחרים. נכנסתי לאתר של סיגייט לבדוק אם הוא עדיין באחריות ומסתבר שוואלה, עדיין באחריות !! עד אוגוסט 2013. להזכירכם, נקנה ביולי 2008 (!). לפי דעתי, ברגע שהחליפו את הכונן, תקופת האחריות התאפסה (מבחינת סיגייט). KSP כמובן לא הסכימו לטפל אבל לצערי זה "לגיטי…

    • 24 תגובות
    • 4.5k צפיות
  6. Started by DaTHE,

    שלום, התחדשתי לאחרונה בטלוויזית חדשות (כאמור מעבר מCRT לפזמות). אני מנוי של YES עם ממירים רגילים כבר כמעט עשור. כשבקשתי להחליף לממיר HD כזה שיתמוך בטלוויזיה החדשה דרשו ממני להוסיף עוד 20 שקל בחודש על כל ממיר?!?! ועוד עלות התקנה של 160 ש"ח - שזה עוד נסבל. אבל להוסיף עוד כסף כדי שאני יכול לראות מה שראיתי עד היום רק בטלוויזיה חדשה? חברי מHOT, גם אצלכם המצב זהה? סתם רציתי לשתף + לשמוע מכם. תודה

    • 11 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. שלום לכם, הקוד: 50day מעניק 50% הנחה על מוצרי ZAGG מהאתר שלהם. לא בדקתי אישית, אמור לעבוד. תהנו.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by swisaman,

    היי, אני בונה מערכת ITX חדשה ואני צריך לקנות מארז חדש. המארז הוא BITFENIX PRODIGY,הוא עולה אזור ה80-90 דולר. אני רוצה להזמין אותו מחו"ל בגלל שאי אפשר להשיג אותו בארץ. מה אני צריך לקחת בחשבון מבחינת מיסים והכול?וכמובן,איך מזמינים ומאיפה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום רב, במכירת יד 2 של נייד ביקשו ממני מספר סידורי של המחשב בשביל לבדוק אחריות, האם זה מקובל לתת מספר סידורי של המחשב? הוא כנראה התכוון ל-service tag במחשבי דל, האם זה בסדר לתת לו? אני לא כל כך בקיא במכירות יד 2 אז אשמח למענה.

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  10. ב- 3 לדצמבר נשלחה אליי חבילה מ PPC ומסתבר שיום אחרי (ברביעי לחודש) זה כבר הגיע ארצה לבית המכס בתל אביב. מהרביעי ועד עכשיו אין שום עדכון על החבילה (יש לי מס' מעקב). אתה מתקשר אליהם, אומרים לך זה יכול לקחת חודש עד שישחררו את החבילה. כל כך מעצבן ש PPC מתעקשים לשלוח רק עם priority של USPS. אני אמצא פתרון לעקוף את הצרה הזאת מהיום והלאה. :'(

    • 28 תגובות
    • 3.8k צפיות
  11. Started by yosda-boy,

    שלום, ניידתי את אמא שלי לגולן טלקום לפני שבוע, קיבלנו סים עד כאן הכל מעולה! אך הסים לא עובד, הפעלנו אותו ע"פ האתר שלהם בדיוק אך לא עובד. התקשרתי לנציג שירות כמובן שהנציג שירות לא יכל לעשות כלום, ואמא שלי צריכה את הפלאפון שלה לעבודה דחוף. התקשרתי גם היום, ואז נתקלתי בדבר שממש עצבן אותי: "נציגנו מטפלים בפניות קודמות, להתראות!" ומנתקים אותי מהשיחה! זה לא כאילו שהזמן המתנה למענה הוא 25 דקות. אז הם מתרצים שהזמן המתנה הוא ארוך בגלל המבצע החדש אבל בן אדם שמנסה להשיג אותם מקבל סרטן עד שיענו לו. השירות שלהם כל כך גרוע שעדיף כבר להשאר בחברות הגדולות לשלם 50 שקל יותר על שירות שאיכשהו עוד אפשר לקבל. בקיצור, ממש לא ממליץ לאף אחד לעבור לגולן טלקום, חברה גרועה שירות גרועה, גם כשעונים לא…

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. קניתי מסך 2209wa של דל לפני כמה שנים בנוטבוק-קלאב. המסך עדיין באחריות. אני עורך וידאו והייתי מאד מרוצה מהמסך, באמת מושלם. לאחרונה הופיע קו צהוב ברוחב פיקסל על המסך כל כמה שעות לפרק זמן של בין חצי שעה לשעה. אמנם תקלה מינורית , אך משום שחששתי שהתקלה תתגבר פניתי לדל. לאחר מספר ימים הגיע שליח עם אותו דגם מסך, רק מחודש. לאחר שהשליח עזב החלו הפרעות ממש קשות במסך המחודש, השליח חזר והחזיר לי את המסך הקודם. למחרת הגיע שליח נוסף, מסך מחודש נוסף מאותו דגם, כעבור חצי שעה המסך מת- לא מציג תמונה. דל מפנים למעבדה של "יעל", המעבדה מפנה לדל, הנציגים אומרים שהמסך לא במלאי. הסכמתי לקבל דגם שונה של מסך, אך כעבור יום גם הוא לטענת דל לא במלאי. בינתיים כל הסיפור נמרח, ואין לי ברי…

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by Cynicoren,

    שלום, מצאתי את המבצע הזה - http://uk.gamesplanet.com/buy-download-pc-games/Mass-Effect-3-2284-25.html ורציתי לשאול - האם כדאי לרכוש את המשחק ללא ה DLC, או לחכות שהמחירים ימשיכו וירדו ואז לרכוש עם ? תודה

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  14. אהלן, רציתי לבדוק היענות לרכישה קבוצתית של כרטיסי זיכרון לפלאפון, אז מי שמעוניין שיצביע בסקר (ניתן לשנות את ההצבעה). מחירי יעד ראליים לפי דעתי הם: - 56 ש"ח לגרסת ה-16GB. - 108 ש"ח לגרסת ה-32GB. - 220 ש"ח לגרסת ה-64GB. למי שיש הערות בנוגע למשהו, מוזמן לשתף.

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. אהלן, סתם רציתי לשתף אתכם ברכישה שביצעתי לא מזמן כאשר השתמשתי בשירותי המשלוח של MUSTOP. יש לציין שזו הפעם הראשונה שהשתמשתי בשירות משלוחים מעין זה. - אז ככה, ב-28/11 ביצעתי הזמנה דרך Amazon לקיט של כרטיסי זיכרון למחשב מסוג Kingston Hyper X Blu 8GB שעלו 24.99$ במסגרת מבצעי הבלאק פריידיי. - בחרתי להשתמש במשלוח של MUSTOP ופתחתי משתמש באתר שלהם. - קיבלתי מהם כתובת אמריקאית שאותה הכנסתי בכתובת למשלוח באמזון. - השלמתי את הרכישה באמזון ומיד לאחר מכן שלחתי את הקבלה במייל למאסטופ על מנת לקבל את הנחת 10$ על רכישה מאמזון. - המוצר הגיע למרכז שלהם כעבור יום או יומיים, והגיע אליי במשלוח עד הבית עם שליח של DHL ב-6/12. - החבילה הגיעה בתוך מעטפה בינונית מרופדת בפצפצים מבפנים. - המחיר הכולל…

    • 19 תגובות
    • 3.2k צפיות
  16. Started by DaTHE,

    שלום רב, עקב מבצעי חנוכה שיצעו KSP ובעקבותיהם כל שאר החניות ולאחר שמרבית החניות סיימו עם מבצעי בלאק פריידי, החליטה חברת KSP גם לסיימם. שאלה - האם יש לי אפשרות לעשות משהו בנידון? אחרי כמובן שדיברתי איתם גם באצמעות הפייסבוק וגם באמצעות הטלפון להחזיר את המחיר של מוצר מסיום? או שזה חסר סיכוי? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. אתמול בלילה קיבלתי סמס מחברת הסלולר שלי שניצלתי 95% מחבילת הגלישה שלי ומיד ביטלתי את הגישה לאינטרנט הסלולרי מהמכשיר. בבוקר קיבלתי עוד סמס שחרגתי מהחבילה ואני מחויב בתעריף מזדמן (למרות שכאמור ביטלתי את הגלישה מיד עם קבלת ההודעה הראשונה). כשהתקשרתי לחברת הסלולר התברר שחרגתי ב-117MB עוד לפני שנשלחה אלי ההודעה הראשונה, מה שאומר שהחשבונית שלי ממש מנופחת כרגע. הנציגה אמרה לי שקיבלתי את הודעת ה-95% אחרי שכבר חרגתי כי הם לא יכולים לשלוח את ההודעה בזמן שאני גולש ולכן היא לא יכולה לבטל את החיוב הזה. חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי תקנות של משרד התקשורת שנכנסו לתוקף בשנה שעברה ולפיהן לחברת סלולר אסור לגבות על חריגה מחבילת גלישה לפני שהם שולחים ללקוח הודעות על ניצול 75% (שלא קיבלתי) ו-95%…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by neogod,

    לפני קצת פחות משנה רכשתי עכבר של לוג'יטק מדגם 310M בהנחה של 50%. העכבר התקלקל כאשר ניגשתי עם העכבר לסניף הרשת בו נקנה העכבר הם יצרו קשר עם היבואן/ספק והוא אמר להם להחליף לי את העכבר לדגם 185 מכיוון שהדגם שלי כבר משווק . הדגם שהוצע לי ברמה נחותה מהעכבר שרכשתי אך המוכרת טוענת כי אם שילמתי על העכבר 85 מגיע לי עכבר אחר במחיר הזה ולא ברמתו של העכבר המקורי . מה ניתן לעשות במקרה הנ"ל ?

    • 7 תגובות
    • 5.9k צפיות
  19. Started by user12345,

    שלום, החלטתי שבמקום ללכת כל חודש בערך לספר ולשלם 40 ש"ח על תספורת שלוקחת בדיוק 5 דקות (אני מסתפר על מספר 3 בכל הראש), כדאי שאני אקנה מכונת תספורת ואעשה את זה בעצמי, מה גם שבקרוב אני מתגייס אז אני לא יודע כמה זמן יהיה לי ללכת לספר. 1. זה אפשרי להסתפר לבד או עם עזרה מינימלית ממישהו ושזה יצא בסדר? יש המלצות או טיפים כלשהם? 2. אני צריך המלצות למכונה - כמו שרשמתי השימוש בה יהיה בערך אחת לחודש אז אני לא מחפש משהו מקצועי מדי, אלא מכונה שתעשה את העבודה כמו שצריך ושתשמש אותי לכמה שנים (שוב, השימוש שלי מינימלי יחסית). אני מוכן להשקיע עד 200-250 ש"ח, אבל שאוכל להשתמש בה לאורך זמן בלי שתעשה בעיות. אני גר במרכז אם זה רלוונטי. תודה רבה מראש.

    • 14 תגובות
    • 3.9k צפיות
  20. Started by yuvalm2,

    האם הייתם ממליצים או לא ממליצים על קניית ברזים מחו"ל? ראיתי ש-DX מוכרים הרבה ברזים יפים מאד, במחירים זולים יחסית, וכנראה יש אתרים נוספים (למישהו יש המלצות?). מה שאני לא בטוח הוא בנוגע לסטנדרטים בברזים - האם ניתן יהיה להתקין ברזים שאקנה מ-DX בארץ? האם יש תקינה שונה לחיבורי ברזים בארצות שונות? בנוסף, האם מישהו קנה ברזים מ-DX, או ממקום אחר, ויודע לתת המלצות שונות בנוגע לברזים טובים יותר וטובים פחות? (ומה יש לבדוק בעת קניית ברז)

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. שלום. ביום שלישי שעבר (27.11.2012), שלחתי דרך חברת השילוח UPS את מכשיר האל פסק שלי מדגם PRD650, לאדוויס לצורך החלפת סוללה. והיום או מחר, הם אמורים להחזיר לי אותו. הבעיות עם אדוויס היו בעת שהתקשרתי אליהם על מנת לשלוח את האל פסק אליהם דרך שליח של UPS בשעות שנוחות לי, לברר האם מכשיר האל פסק שברשותי מוכן ומתי יחזירו לי אותו: משום מה, מערכת ניתוב השיחות של אדוויס העבירה אותי לעיתים קרובות מאוד בכפייה (מבלי שביקשתי זאת), אל המענה הקולי שלהם. פעם הועברתי למענה הקולי בהפרשים של חצי דקה עד דקה לאחר הכנסתי להמתנה, ואף היו פעמים שהועברתי מיד עם סיום ההודעה הרגילה מהסוג של "נציגינו עסוקים בפניות קודמות", מבלי להכנס כלל להמתנה, דבר שלמעשה מנע ממני את האפשרות לגשת לשירות הלקוחות שלהם, …

    • 4 תגובות
    • 762 צפיות
  22. סך הכל רציתי לברר מה החבילה והמחיר של הטלוויזיה. למה לעשות לי חיים כל כך קשים? זה מתחיל מזה שבמענה האוטומטי אני צריך להקליד מספר טלפון כדי להזדהות. למה? בתקופה שנפתחו כל כך הרבה חברות סלולאריות ואנשים מחליפים מספר טלפון כל שני וחמישי, למה מכריחים אותי להזדהות עם טלפון ולא תעודת זהות? כל פעם אני צריך לקשקש (פעמיים) טלפון כדי לעבור לתפריט הבא במענה הקולי. לאחר כרבע שעה (אני מוכרח לציין שזמן ההמתנה התקצר וזה זמן סביר להמתין), עונה לי נציגה חביבה (את השם לא ביררתי) ושואלת אותי תעודת זהות. לאחר שאמרתי את המספר, היא ביקשה ממני מספר הוראת קבע. למה? :'( מאיפה אני זוכר את הפרט הזה? לא מספיק לתת מספר בנק, כרטיס אשראי, משהו יותר פשוט כדי להזדהות? בכל חברה אחרת שאני משלם לה (אם ז…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ALÞHA,

    http://www.gadgety.co.il/54404

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by ToMeRv32,

    הזמנתי מגני מסך לאייפון 3gs, וקיבלתי רק אחד. (6 ב2$) אמרתי לעצמי "טוב נו" ועזבתי את העניין. כמה ימים אח"כ אבא שלי נדנד לי לגבי זה וביקש ממני לשלוח הודעה למוכר, שלחתי והתשובה הייתה שזו טעות ושהוא ישלח את שאר המגנים. היום הגיעו 6 מגנים חדשים. מה דעתכם - ניצול קונים שלא מבינים ויוותרו על המגנים או טעות תמימה? סתם מעניינת אותי דעתכם בנושא, העניין של הכסף/המוצר באמת לא עניין פה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. יש כזה דבר? אני כרגע עם 012 ואחרי שחודש החסד שהחלטתי לתת להם (בכל זאת, מחובר איתם כבר כ-10 שנים), פגה הסבלנות שלי: המשחק שלי (Ragnarok Online) מתחבר לשרת בחוף המזרחי של ארה"ב ובעוד החיבור סביר+ באמצע שבוע, בסופ"ש אני לא מצליח להחתבר בכלל (אפילו אין פינג לשרת!) שלא לדבר על לראות סרטונים ביוטיוב ב-720 ומעלה. ממש כמו לחיות עם מודם בסופ"ש. מה העלויות של גיימר בבזק בינלאומי? אני לא מעוניין ביותר מ-12\15 מגה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים