צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
-
מחפש לקנות שעון טוב בסיילים, אפשר בחו"ל במבצעי BF, אני לא מבין במותגים יותר מידי, לכן אשמח להמלצות באופן בכללי. עד כ400-500 שקל.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אין אחריות על תוכנה( ומידע) ואני מודע ומסכים עם זה. השאלה שלי - האם זה זה כתוב באופן רשמי איפה שהוא ?(אשמח ללינק) או שזה "חוק בעל פה" ש"פותח" עם הזמן ע"י טכנאים\עסקי מחשבים ? אשמח לנימוק עם הוכחות, זה חשוב לי תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
למיטב הבנתי הם שולחים עם FEDEX האם אני משלם לפדקס את המיסים בלבד או שהם דורשים גם עמלות שקר כלשהן?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מרוצים משירותי חברת הדואר הלאומית? כעת תוכלו לבחור בה גם בתור מפעילת הסלולר שלכם, עם חבילה הכולל שיחות בארץ ובחו"ל וגם גלישה בעלות של 16 שקלים בלבד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
הם יושבים באיזור תעשייה תלפיות בירושלים, אני שואל מבחינת מקצועיות ואמינות.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=135010§ion=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99 או מפרט קרוב לכך במחיר דומה. אני לא מצליח למצוא בירושלים חנות שמוכרת את כל החלקים האלו, אשמח אם תעזרו לי. שאלה שניה - האם שדרוג הזכרון ל-4GB יתן שיפור משמעותי? האם כדאי להתקין 4GB ב-Chip אחד?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בדרך כלל אני עושה קניות בשופרסל אבל הפירות והירקות שלהם ממש גרועים. להפתעתי בחנות 24 ליד הבית שלי יש פירות וירקות הרבה יותר טובים. בשופרסל רוב הפירות והירקות הם ממוצעים ומטה, נניח עגבניות לא טעימות או תפוחי סמיט לא טעימים. אבל בחנות של ה24 יש גם ירקות לא "טובים" אבל גם חלק טובים מאוד. כלומר, אם אתה בוחר בקפידה אתה יכול לצאת עם ירקות ופירות ממש טובים, ואילו בשופרסל הירקות והפירות כמעט אף פעם לא עוברים את הסביר(גם אם בוחרים בקפידה). ניסיתי גם לקנות עגבניות אורגניות אבל למרות שנראו יותר טריות הן גם היו פחות טעימות. אז איפה אתם קונים פירות וירקות באזור המרכז?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחרונה פניתי לסניף הרמת-גני של רשת גדולה להחלפת דיסק קשיח תקול של WD שרכשתי לפני פחות משנה (WD20EARX). מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי מהסניף ומסרו לי שהגיע הדיסק. מבירור מול הנציג הדיסק שהגיע הוא Seagate עם מפרט דומה אבל מחודש. לאחר בירורים וויכוחים מול הסניף ומול שירות הלקוחות הובטח לי שיחזרו אליי מספר פעמים. כשזה לא קרה, חזרתי אליהם בעצמי ונמסר לי ש"אין מה לעשות", זה החוק (וגם התקנון של החנות). הנציג סירב לספק לי אישור בכתב בנושא. למיטב ידיעתי החוק מחייב את החנות להחליף את המוצר בחדש וכמובן באותו הדגם שנרכש. לטענת שירות הלקוחות הם גם היבואן ולכן פניתי לWD העולמית. כרגע אני ממתין לתגובתם. למזלי כל השיחות שלי עם נציגי השירות מוקלטות. קודם כל אני רוצה לוודא שההבנה שלי של …
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה נכון שאי ןיותר אחריות שנתיים על פלייסטיישן 4 של ישפאר? לפני שנה מכרתי את הקודם שלי והוא היה עם שנתיים אחריות ועכשיו הסתכלתי באתר שקניתי והם אאומרים שזה האחריות עכשיו! וככה זה בכל האתרים. אבל יש אתרים שעדיין רשום שנתיים אחריות כמו למשל ITECHSTORE מה נסגר??
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצה למחשב נייד לחברה , צורך למנהלים ועובדים כי 14 אינש עלות עד 6000 ש"ח מערכת הפעלה win 10 יכולת עבודה עם תוכנות office 10 , מערכת SCADA , SAP , LIMS וכדומה קישור ל Wifie סוללה לפחות 6 שעות משקל עד 1.5 תחנה עגינה 4 USB הדגם שנראה Leenovo T490 אן Leenovo T490S ( לא הבנתי מה ההבדל למעט המשקל) אודה לעזרה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לשמוע את דעתכם לגבי העכבר הספציפי הזה האם הוא טוב ושווה 30$? זהו דיל באמזון שהתחיל עכשיו ל24 שעות בלבד. http://www.amazon.com/gp/product/B00LZVNWIA?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_2&smid=ATVPDKIKX0DER (רשום גם מחיר משלוח אבל מעל 35$ קנייה הוא מתבטל) אני מאוד קרוב לקנייה שלו אבל אני ישמח לחוות דעת מאנשים שיש להם דגם זה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא יודע איך אנשים כאלה קיימים. שוטטי ב-Ynet על מנת לקרוא חדשות וכתבות בתחומים שונים, ואז במדור הצרכנות, פתאום אני רואה כתבה שכותרתה היא "חברת החשמל: השירות הכי טוב במגזר הציבורי". נכנסתי, ותגידו לי אתם האם צריך לצחוק או לבכות: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4296519,00.html. מה שהרג אותי, זה ש-100% מכלל הכתבה הוא פרסומת, לא היה אף חלק נורמלי ב"כתבה" הזאת. ראיתי בעבר ב-Ynet, כתבות שיש בחלקן מסר פרסומי, אבל זה כבר כמה רמות מעל.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי מנציג של פלאפון את ההצעה הבאה שטוען שהיא מצויינת. האם ההצעה באמת כל כך טובה? [tt] את מכשיר הגלקסי אוכל לתת לך בחיוב זיכוי מלא של 109 ₪ בתנאי שמדברים מעל 400 דקות. יחד עם המכשיר ישנה חבילת גלישה לגלקסי בעלות של 59 ₪ (נפח GB2). אחליף לך את המסלול למסלול פיקס של 149 ₪ לפני מע"מ: 700 דקות פיקס 700 דקות 5 יעדים ו/או פנים אירגוני 700 SMS[/tt]
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כחלק מהכרזותיה בתערוכת E3, המפיצה הצרפתית הגדולה חשפה כי תספק במהלך השנה שבעה משחקים חינמיים לכל מי שיפעילו את קליינט הגיימינג האישי שלה גם ליוביסופט (Ubisoft) היו הרבה הכרזות מעניינות לספק לנו במסגרת מסיבת העיתונאים שלהם ב-E3, כשאחת המפתיעות שבהן הייתה מיזם חלוקת משחקים חינמיים למשתמשי פלטפורמת ה-uPlay, מדי חודש – לרגל חגיגות יום הולדת שלושים לחברה. יוביסופט הולכת בעקבותיה של EA Games ומיזם ה-On The House שלה, כך נראה, ותציע משחקים קלאסיים באופן חינמי לגמרי לכל מי שכבר נרשמו או יירשמו לשירות ה-uPlay, יורידו, יתקינו ויפעילו את תוכנת הקליינט שלו – ממש כמו הדרישה לקבלת הכותרים החינמיים ב-Origin, אשר מתעדכנים מדי כמה חודשים. הכותר החינמי הראשון של יוביסופט, שז…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני קניתי ב22 ליולי מנוי ל30 יום לFILEFLYER. עכשיו אני מנסה להוריד וזה אומר לי שעברתי את מכסת הנפח המקסימלי. באתר כתוב שהמנוי ל30 יום לא מוגבל בנפח.... זה קרה למישהו?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, החלטתי לשדרג את המחשב שלי אני מחפש חנות מחשבים איכותית עם מחירים סבירים באיזור הצפון, עדיפות לאיזור נהריה-מעלות מישהו מכיר? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
למי שמעוניין http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14803
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות אייפון 4 או 3 אבל בארץ המחירים ממש גבוהים. רציתי לשאול אם אפשרי לקנות אותו דרך האתר של APPLE http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone במחיר הזה אף פעם לא קניתי באינטרנט דברים אז אם אפשר תסבירו לי איך זה עובד ותוך כמה זמן זה מגיע עליי? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני חדש בפורום... ברשותי מצלמת LOGICOOL TV Cam HD CTV 1000 שמשמשת אותי לשיחות סקייפ. לאחרונה עברתי משרד והשלט רחוק של המצלמה החליט להעלם לו....בלעדיו אין לי אפשרות להפעיל את המצלמה. בדקתי בלוגיטק בארץ, אין להם. אולי יש למישהו מערכת כזו שאיננה בשימוש והוא מעוניין למכור...אשמח. תודה חמי hemi@obelis.net
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי זיכרון קרוסאייר (מי היבואן?) שצריך מימוש אחריות אף אחד לא עונה בחנות בשבוע האחרון ובביקור בחנות הדלת נעולה והמקום מלא בהודעות צווים למיניהם הבנתי שRSM יכולים לנסות במימוש אחריות אבל אולי אפשרי מבחינתי לפנות ישר ליבואן?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פלטפורמת הגיימינג מציעה למשתמשיה לנסות באופן חינמי צמד משחקי פעולה פופולריים, ולרכוש בהנחות מגוון כותרים נוספים סוף שבוע חדש כבר כאן, וזה זמן טוב לעדכן אתכם בהצעות המעניינות שיש ל-Steam להציע לנו. כמו תמיד, גם כעת התפריט כולל משחקים שניתן להוריד ולשחק בהם בחינם למשך זמן מוגבל – ומגוון הנחות על כותרים שעשויות לסייע לכם להרחיב את הספרייה שלכם. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%99-%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%9C-steam-%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%95-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D-%D7%91-arma-3-%D7%95%D7%91-black-ops-3/
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
התקופה האחרונה אני מעלה הרבה קבצים (בשביל אתר מסוים), ואחד מגה העלאה פשוט לא מספיק. באתרי ספקים וkamaze פשוט לא מציינים מה ההעלאה של החבילות. או שבכלל עדיף לי לא להיכנס לזה בגלל המחיר הגבוהה שיחייבו אותי? מישהו כאן גולש עם העלאה יותר גבוהה מאחד MB?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני זקוק להמלצות על חנויות שמוכרות סמארטפונים במחיר הוגן וכמובן עומדות מאחורי האחיות בצורה מכובדת. יש כל כך הרבה חנויות בשוק אבל קשה לדעת על מי מהן אפשר לסמוך בכל הקשור לאחריות ומקוריות. אשמח לשמוע המלצות על ניסיון חיובי וכמובן על ניסיון שלילי שלכם עם חנויות פרטיות שונות. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעל 50$ יש מס הלא כן? http://www.dealextreme.com/p/genuine-transcend-micro-sd-transflash-card-with-sd-card-adapter-32gb-class-4-82499 מישהו יודע כמה מס אני חוטף וכמה זמן מהחיים שלי לוקח לשלם אותו?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-


