צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
מחפשת המלצה לשירות גיבוי בענן שיוכל לגבות באופן אוטומטי את כל תכולתו של המחשב. עד כה השתמשתי בSugarSync אך החבילה הכי גדולה שיש להם היא 500GB ואני חושבת יותר בכיוון של 3TB, לפחות. מה גם ש-SugarSync יקרים מאוד, אולי כי הגיבוי מתבצע 24/7, יכול לסנכרן קבצים בין כמה מחשבים ויש כל הזמן תעבורה. בפועל מספיק לי שירות שיעשה גיבוי נגיד פעם בשבוע, בשעות שפחות צריך את הרוחב פס. מסתייגת מגוגל כי חוששת מריגול / פיקוח עליון על הקבצים הפרטיים שלי, שלא יתחילו פתאום להימחק קבצים כי לא נמצאה זכות יוצרים או מחשש לוירוסים ודברים בסגנון. אשמח לשמוע המלצות
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חנות הגיימינג Green Man Gaming מפתיעה פעם נוספת על הנחה נאה על כותרים כמו Battleborn ו-Mirror's Edge Catalyst, שעדיין לא הגיעו אל החנויות באופן רשמי הרבעון הקרוב עתיד לספק לנו עוד כמה וכמה משחקים גדולים ומעניינים – וכעת חלק ניכר מהם זמין לרכישה מוקדמת בחנות ה-GMG, עם הנחה משמעותית וקורצת של 25 אחוזים בעת שימוש בקוד הקופון 'WATCH25'. עם ההוזלה המדוברת תוכלו לרכוש את Doom החדש, Mirror's Edge Catalyst של EA, משחק האסטרטגיה המסקרן Total War Warhammer, משחק הפעולה-MOBA החדש Battleborn ומשחק הפעולה Homefront: The Revolution במחיר של 45 דולר כל אחד – לעומת 60 דולר שהוא מחירם המלא בכל מקום אחר כרגע. Homefront: The Revolution כמו כן, משחק הא…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
https://finance.walla.co.il/item/3483602 שינוי כיוון משמעותי ? ימים יגידו ......
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
היי ניסיתי עכשיו לקנות שם משחק הם רוצים אימות טלפוני אני בוחר ישראל מכניס נייד / טלפון של הבית וכל הזמן מקבל שגיאה שהם לא מצליחים להתקשר ... מישהו עשה את זה הצליח??
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני מחפש עכבר חדש, אבל מתקשה למצוא חנות עם אולם תצוגה "כמו של פעם" שאפשר לבדוק בו עכברים. יש מוכרנים שמוכנים לפתוח אריזה או שתיים לנסיון, אבל אם אני רוצה לנסות שורה של עכברים אז זו לא אופציה ריאלית. מישהו\י מכיר\ה חנות עם אולם תצוגה מסודר שנמצאת בטווח נסיעה מחיפה או ת"א? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחפש לקנות ג'ינסים וחולצות מאיכות טובה במחירים טובים באיזור המרכז והצפון תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברה, קראתי פה מספר דיונים אך הם ישנים לפיכך החלטתי לפתוח דיון. אז ככה - הכיסא מנהלים שאני איתו(הדיי מעפן) כבר נשחק לגמרי וזה כמו לשבת על סלע. מחפש המלצה לכסא טוב לעמדת המחשב - עד 1000 ש"ח - כסא שאפשר להתרווח איתו בסבבה ומתאים גם לישיבה ממושכת, מתאים גם לפוזיציית רגליים על השולחן וכו'.. תודה לעוזרים :-)
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי מוצר (בשווי 15$) עברו כבר 40 ימים והמוצר עדיין לא הגיע. לפני 10 ימים בערך תקשרתי עם המוכר והוא ביקש ממני לחכות עוד שבוע, אחרי שבוע כששלחתי לו הודעה שהמוצר לא הגיע הוא לא הגיב לי עד עכשיו.. מה אפשר לעשות בנידון? (כי הבנתי שאחרי 45 יום אני כבר לא יכל להתלונן..) תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שוכבים אצלי כבר כמה חודשים מעבד, לוח אם וספק ותהיתי בכמה אתה חושבים שאפשר למכור אותם וגם כמה הם היו שווים במידה והייתי דוחף אותם למארז עם איזה SSD 250GB ו16GB זיכרון(ואז אני יכול למכור את זה בתור מחשב). המעבד הוא I5 6500 עם קירור ארקטיק אלפיין 11, הלוח הוא איזשהו לוח בסיסי h110 של אסוס, המארז יהיה עם ספק 500W, הזיכרון גם זיכרון בסיסי של קינגסטו 2133 עם SSD 250GB 860evo של סמסונג.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהמשך לדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=487013.0 . מישהו יכול למסור פרטים נוספים? אוי ויי הלכה אחריות על מסך Dell שלי. למיטב זכרוני המסך בייבוא פרללי של החנות.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום , צריך עצה בהקדם : מדובר במחשב נייד ואיי-פאד שנמצאים באותו בית , השימוש באינטרנט יהיה בסיסי , פייסבוק , קצת סרטונים , אתרי חדשות וכו'. השיקול העיקרי הוא הוזלה במחיר , אך ביחד עם זאת בגלל שמדובר בהורים הייתי מעדיף שהאינטרנט יהיה מחובר להם באופן קבוע ושלא יצטרכו לצורך דוגמה - לפתוח נקודת Wi Fi דרך הפלאפון כל פעם כדי להתחבר . האם 15 מגה באחת מהספקיות משנה הקטנות יותר בחבילת תשתית + ספק , תספיק להם מבחינת שימוש וגם , כמה הם יצטרכו להתעסק בתקלות ? האם יש לכם ניסיון עם חברות כאלו ואם כן לאן הייתם ממליצים לפנות ? ) התשתית הקיימת היא של בזק , הספק הנוכחי הוא בזק בין לאומי , אני מעוניין להתנתק מהם מכיוון שאין לנו צורך יותר בחבילה גדולה ובאיכות הגלישה הנוכחית ואני מחפש מש…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
מוצר עולה 500 דולר (Ocolus Rift) באמאזון. 1800 שקל. מחיר סופי 2800. 44% מכס ו40 דולר משלוח. זה מחיר סביר?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
ואם יש בעיה של מכס בגלל המחיר או בגלל המוצר, והשידור של פליסטשיין יתאים לארץ?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. בדקתי איזה מוצר באמזון ורציתי לראות מה עלות השילוח שלו/ פתאום אני שם לב בהערות להערה הבאה: במשלוח ימי המיסוי נגבה מהדולר הראשון וללא אפשרות לפטור עבור חבילה המכילה מוצרים עד ל-$75. מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
התוכניות המשתלמות בדרך כלל לא מפורסמות, לכן רציתי לדעת איזו תוכנית לנסות לקבל. מעוניין לקנות גלקסי S2 ותוכנית.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לזמן מוגבל, הנרתיקים וכיסויים לסלולרי האיכותיים של Rearth Ringke נמכרים בהנחות של 30%-75%. נשלחים מהחנות של Rearth Ringke בארה"ב בעלות משלוח של כ-$7. http://ilshipping.com/?p=277
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, בקרוב אני קונה מחשב חדש ויצא לי לחשוב על עניין ההתמקחות דיי הרבה.. אם מישהו מוכן לשתף, אני אשמח (ואני מתאר לעצמי שעוד הרבה ישמחו) לשמוע פרטים.. איך הלך המיקוח.. על מה עמדתם.. כמה הצלחתם להוריד.. וכו'... אשמח גם לקבל טיפים להתמקחות. אני מתאר לעצמי שעל מחשבים נייחים יש מ-ל-א מקום להורדת מחירים ביחס למוצרים אחרים שקונים. למה לא לנצל את זה?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
במשך כשנתיים ישנם ניתוקים של המודם אפשר להגיד בין 3-ל-4 פעמים בחודש החליפו ממיר החליפו תשתית מה לא עשו הטכנאים של HOT ואחרי שהם וידאו שהכל תקין אצלי כבר אין להם מה להגיד יותר חוץ מזה שיש תקלה אזורית! כמה ימים עובד בסדר פתאום ניתוק באמצע עבודה חשובה! פשוט בלתי נסבל יותר !אנשים משלמים כסף ממיטב כספם ומה שהם מקבלים זה שרות על הפנים מנציגים שלא כל כך יודעים מה הם עושים לא שאני מאשים אותם אלא את המנהלים של הוט !ואחרי שהם "פותרים בכאילו"את התקלה היא שוב חוזרת! בכל מקרה אני וחברת "HOT" סיימנו! לתמיד! מקווה שללקוח חדש הם יסבירו עד כמה שהתשתית שלהם עושה בעיות!
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לשאול איזה מחיר הכי נמוך אני יכול להגיע עם בזק בנלאומי במהירות 12 מגה?אשמח לתגובות של אנשים שהגיעו למחיר טוב. בתודה.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עולים 30 שקל לחצי ליטר בארץ, בעוד שבארה"ב עולים רק 6$ - 20 שקלים לליטר וחצי. כלומר, המחיר בארץ פי 4.5 מהמחיר בארה"ב. מישהו רוצה לפתוח עסק ייבוא מקבילי?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היות והפורומים מלאים בתלונות על הרשת, אני מרגיש צורך לציין שירות ראוי שקיבלתי בסניף הנידון. לפני שבוע קניתי מהם מקלדת של מיקרוסופט (natural ergonomic 4000 או משהו בסגנון), ואחד ממקשי ה-SHIFT היה נשאר לחוץ בעקבות לחיצה של כ-2 שניות. חזרתי היום לסניף לממש אחריות, מוכן לקרב (בעקבות כל מה שקראתי עליהם, ואחרי בלאגן שהיה לי עם בזק ביומיים האחרונים, שעושים את הרושם שהם מתחרים עם הוט על השירות הגרוע ביותר - אבל זה נושא אחר). ניגשתי למחסן, המחסנאי ראה את הבעיה וללא שאלות נוספות פשוט הוציא מקלדת חדשה מהאריזה ונתן לי אותה. פשוט מאוד. זה מרגיש קצת מטופש לכתוב את זה, ולא הייתי טורח לולא כל חוות הדעת השליליות על הרשת. יתכן וזה מאוד תלוי בסניף...
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אוזניות לפלאפון בתקציב של יד 50$ מebay מה הכי טוב שניתן להביא בסכום הזה? (מבלי לשלם מכסם)
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
בס"ד אז בשבועות האחרונות כל הזמן יש לי ניתוקים, והיום הגיע השיא שהאיטרנט לא חזר בכלל. הגיע טכנאי, החליף חיבורים, וחזר האינטרנט. אבל מה, לפתע אני לא מקבל 12 מגה. עשה כמה דברים, ואז הצלחתי לקבל 12 מגה. הלך הטכנאי. עכשיו אני עוד פעם לא מקבל 12, ועוד פעם יש ניתוקים. בושה וחרפה!!!!! מה אפשר לעשות?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחשב בן 10 שנים 1055T (לא כל כך רלוונטי לשאלה) בקיצור ולעיניין ראיתי שעוד מעט יוצא הZEN 2 . ואני מעוניין לשדרג את הבנאדל שלי ,לא דחוף לי השדרוג ,אני פשוט מחכה לדיל טוב... לפי הנסיון שלכם, ברגע שיצא המעבדים החדשים הם יעלו יותר מממעבדים בזמן הזה (2600x,2700x) בנוסף מעוניין לקנות x470 plus msi וכל זיכרון שמתאים לנתונים האלה :16GB (2x8GB) DDR4 DRAM 3000MHz
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ushops.co.il/BUY2USA/product_details_new.php?product_id=25962 נתקלתי בקניה הבאה האם זה כולל מיסוי? ומשלוח?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


