צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אחד מהמבצעים המרשימים ביותר בתחום כונני ה-SSDמימי הבלאק פריידיי עושה קאמבק, לשעות הקרובות בלבד זקוקים ל-SSD בנפח נדיב ועדיין לא ביצעתם רכישה משום שהמתנתם להצעות האופטימליות? כעת יש לכם הזדמנות טובה מאוד שכדאי לנצל – אמאזון גרמניה מציעה את דגם ה-960GB של כונן ה-Ultra II מבית סאנדיסק, במחיר מבצע שעומד על 200 יורו בלבד. הפחתת המס הגרמני המקומי ותוספת של מסים ומע"מ ישראליים ודמי שילוח ישירים לארץ מביאים את המחיר הסופי ל-212.3 יורו – כ-895 ש"ח, שהם כ-93 אגורות בלבד לכל ג'יגה-בייט של נפח אחסון, לעומת עלויות של בין 1.2 שקלים לג'יגה-בייט לשקל לג'יגה-בייט שאותם אנחנו מוצאים בימים אלו ברוב המבצעים בשוק. כונני ה-Ultra II נחשבים לכוננים פשוטים וצנועים יחסית, עם זכרונות…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לרכוש טלוויזיה 75" והתקציב שלי הוא כ-9000 שקל. אני מתעניין בטלויזיה הזו (75UJ6470): http://www.dvdcenter.co.il/product/טלוויזיה-לד-lg-75-אינטש-דגם-uj75uj6470?aff=Zap&aff_a=1 מה דעתכם עליה ועל המחיר? בהתחלה שקלתי את 75UJ675Y: https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=947758 אבל אז ראיתי שקצב הרענון שלה הוא רק 50 (או 100 עם שפצורים). תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
היי האם מישהו יכול להמליץ על מברשות שיניים מומלצות גם מ ebay? בסופרפארם העלות שלהם גבוהה מאוד ולא מוצדקת
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי פלאפון דרך EBAY המוכר לא עונה לאימליים ובפעם אחת שהוא ענה הוא אמר שהוא ישלח את הפלאפון ביום שבת ועד עכשיו שום מענה ממנו או מספר מעקב קרוב ל 6 ימים שאני מחכה שישלח המוכר הזה כבר 13 שנה באיביי ויש לו FEEDBACK גבוהה מה ניתן לעשות ? האם אפשר לבטל את הקנייה ? אי אפשר כרגע לערב את EBAY כי לא עבר מספיק זמן האם יש קנס ? או מקבלים את כל הסכום ויוצאים מזה חלק ? האם לחכות 6 ימים זה לא מוגזם ? תודה על כל עצה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי לכולם בימים האחרונים שדרגתי את מהירות האינטרנט בביתי ל- 30 מגה. לאחר שהבאתי את המודם-ראוטר וניסתי להתחבר נראה היתה שיש בעיה. התקשרתי ל-166 ולאחר בדיקה קצרה נקבע לי ביקור טכנאי. הטכנאי הגיע, בדק את הקו וקבע ששלוחה מסויימת היא זו הגורמת לבעיה ולאחר ניתוק הקו אליה אכן הקו איפשר מהירות של 30 מגה. הטכנאי טען שאם ברצוני לחבר מחדש את השלוחה עלי לתאם התקנה וזה בעלות של 99 ש"ח. היות וקיום השלוחה חשוב לי, תאמתי התקנה. אני תוהה, האם מעשיו היו בסדר? האם הוא לא אמור היה לתקן את הבעיה בבית בזמן שכבר היה אצלי וזאת בלי ליצור בעיה אחרת - ניתוק שלוחה? האם טענתו שעליו לקבוע התקנה חדשה וחיובי בעלות 99 ש"ח הינה סבירה? הרי כבר מחוברת שם שלוחה והסיבה שכרגע אינה מחוברת היא שהוא טכנ…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני קצת כבד שמיעה ולכן חייב באוזניות ומעדיף אותן על האוזן מה שנקרא. יש לי את האוזניות האלו, Audio-Technica Monitor Headphones, Black, (ATH-M50x) עולות באמזון 145 דולר שזה מחיר סביר ואני מאד נהנה מהן. קניתי את הסט השני שלי ב-2016. הצרה היא שלאחר שנתיים ואולי עוד קצת, הן מתקלקלות, הכריות מתחילות להתקלף אבל הבעיה העיקרית שאחת האוזניות שובקת חיים. אין טעם לתקן, התיקון עולה כמעט כמו אוזניות חדשות. האם יש אזניות באותה רמה ואפילו יותר טובות מאודיו טכניקה במחיר סביר? עם תוחלת חיים יותר ארוכה או שהאוזניות האלו במחיר שהן נמכרות, תוחלת החיים שלהן סבירה? אשמח להסברים ולהצעות מה לקנות. אני די אבוד בלעדי האוזניות וחייב לקנות חדשות.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אני בונה מטבח חדש ויש לי גומחה עם מידות מדוייקות מה שמגביל קצת בהקשר של גודל מקרר. המידות שלי הם: רוחב:89-90 עומק:72 גובה:183-4 מחפש מקרר של 3 או 4 דלתות המקרר היחיד שמצאתי הוא של בלומברג, דגם KQD1251N. מישהו מכיר משהו עליו? חוות דעת? חסרונות? אשמח לתגובות בקשר לבלומברג ואם אתם מכירים מקררים נוספים בגודל ותכונות שציינתי... המון תודה גיא
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות מסך למחשב Dell U2720Q. השוואתי מחירים בזאפ, ויש שם המון חנויות שאני לא מכיר והייתי רוצה לשאול עליהן. החנויות היחידות שאני מכיר מכל הרשימה שיש כאן הם שניידר ובאג, והם מציעים מחירים גבוהים יותר מהמון חנויות שלפניהם ברשימה. שתי החנויות WinPrice ו-טריפל 4u מציעות את המחירים הכי זולים וזאפ מגדירים אותן כ"קנייה חכמה" עם המון חוות דעת טובות מאוד, בנוסף לכך הן מציעות 3 שנים אחריות יבואן רשמי בזמן שבאג מציעים שנתיים. מישהו שמע על החנויות האלה\רכש מהן משהו ? אשמח לדעת. תודה מראש, בר
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, קניתי בחנות של ציוד משרדי הרבה פריטים...לפני חודש כמעט, לצערי עברתי ברפרוף וכנראה פספסתי שהיה חיוב כפול שלא שמתי לב אליו בסך של 40 שח", השאלה אם יש עם מי לדבר? אם זו רשת או שזה אבוד כבר...
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי לא מצאתי פורומים מותאמים לנושא, אז החלטתי לנסות פה את מזלי. אני מחפש כיריים חשמליים (לא אינדוקציה) של 4 ספוטים במחיר שיהיה שווה את הערך של המוצר ככל האפשר, תקציב עד 1500
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי כולם יש טאבלטים ולפטופים שמקבלים סים, וכך בעצם מאפשרים לכם לגלוש איתם בצורה סלולרית, גם כשאתם בחוץ, או בבית (שאין בו ווי-פי משום מה). השאלה שלי היא לגבי החבילה הנדרשת לכך מחברת הסלולר. אני זוכר שלפני כמה שנים חלק מחברות הסלולר מכרו "חבילות גלישה", שבד"כ נתנו פחות GB מהחבילות הרגילות (שכוללות שיחות, סמס, וגלישה), ובאופן אירוני החבילות גלישה האלה גם עלו יותר מחבילה רגילה. השאלה: האם כשיש לי טאבלט או לפטופ שמקבל סים, אני חייב לקנות "חבילת גלישה" דווקא? אם אקח חבילה רגילה שכוללת שיחות וסמס ללא הגבלה (שלא אנצל בכלל, וזה בסדר), אבל כוללת גם 6GB גלישה, וכל זה ב-29שח לחודש למשל, זה לא טוב? …
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בהספק של 20 - 25 וואט תוך התחשבות בהבטי קרינה, אורך חיים, איכות התאורה ויציבות הספק התאורה לאורך זמן בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, לפני זמן לא רב רכשתי מחשב מפנדה. לאחרונה קיבלתי מספר מסכים כחולים ואיתרתי את מקור הבעיה לסטיק הזכרון (אחד מתוך שניים שיש לי). הזכרון הוא מתוצרת G.Skill דגם RipJaws. ניסיתי לשלוח מייל למכירות בפנדה, אבל נראה לי שהוא גם לא פעיל.. יש למישהו מושג למי אני פונה עם הבעיה? ליבואן? ליצרן? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יומיים של מבצעים מקוונים ברשת הישראלית החלו להם, ואנחנו כאן בכדי לנסות ולרכז לכם את כל הדילים הטכנולוגיים הטובים ביותר לכתבה: http://hwzone.co.il/יש-מה-לקנות-כל-המבצעים-המרכזיים-באירוע/
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מקורה אנשים שאלה-מישהו מכיר אתר/מוכר באיביי/מוכר בארץ שמוכר נעלי וחולצות של המותג FRED PERRY במחירים סבירים לעלותם בחו"ל כשכוללים את מחיר המשלוח?! אני בטוח שיש איזה מקום עם מציאות,אשמח אם מי שמכיר ישתף! יום טוב!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בלפטופ עם יציאת HDMI בלבד, ולכן מחפש מסך IPS לשימוש יומיומי (סטודנט שבעיקר לומד במחשב ומשחק משחקים בזמני הפנוי - PUBG/CS ועוד כל מיני..) ---- לסרטים יש לי טלוויזיה אחרי בירורים רבים ומסך שנקנה והוחזר (Samsung c27f39), ומסך שירד מהפרק (LG 24mp88hv) אני החלטתי ללכת על מסך של Dell השאלה שלי היא איזה מהם שהבחירה היא - Dell U2417H / Dell U2414 / Dell P2419 (הפייבוריט) פתוח לשמוע עוד הצעות בטווח מחירים הזה - 150 - 250 יורו (650 - 1000 ש"ח) מחברות אחרות - אני גר באירופה ולכן קונה באמזון. חשוב לי שהאיכות תיהיה טובה כמו שצריך מסך IPS טוב להיות INPUT LAG יחסית נמוך, רזולוציה - 1080P גודל - 24° חיבור HDMI מן…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המפרט מעבד AMD Phenom II 920 לוח אם Asus M3N78-EMH HDMI כ. מסך Sapphire Radeon HD6870 1GB DDR5 זכרון: 6GB DDR2-800 אחסון: 1000gb + 500gb X2+2TBספק: 500W מחשב מטופל ושמור
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום, ברצוני לקנות מחשב נייד במחיר סביר, ומצאתי את הדגם: Asus X550VC R510VC-XX112H כמועדף עלי ברגע זה. המפרט שלו מצוי כאן: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11328 אשמח לשמוע ביקורות על חברת Asus (מדפדוף בפורומים נראה כי הדעות חלוקות לגביהם, כך שאני לא בטוח למה להאמין >< ) ובפרט על המחשב הנ"ל. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הודעה לכל אלו שיש אינטרנט בתשתית של בזק והוכרח לשלם גם עבור קו קל יצא חוק חדש לאוסר על בזק לגבות את 25 השקלים עבור הקו הקל כלומר לא צריך יותר קו קל על מנת לקבל אינטרנט מהיר בתשתית של בזק. אבל בזק ה"חולרות" ממשיכים לגבות את ה25 שקלים ןרק לאחר שאתה מתקשר ומורה להם להפסיק לגבות הם מפסיקים , וזאת למרות שכאשר אני עשיתי את התשתית אצלם הם בפירוש אמרו לי שכאשר יכנס החוק הם יפסיקו לגבות. חולרות אמרנו? 25 כפול 12 זה 300 שח שאתם יכולים לחסוך כל שנה. אנא פרסמו מאמר זה הלאה . גם לתיקשורת מי שיכול. תודה רפאל
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכל התחיל כשעדכנתי את מערכת ההפעלה בסמארטפון שלי, וגיליתי שהאינטרנט הסלולרי עובד למרות ביטולו בעבר. התקשרתי למוקד השירות, הבעתי תרעומת על כך שלמרות בקשתי ופעולת הניתוק הקודמת האינטרנט ומגוון שירותי תוכן הפותחות את המכשיר לאפשרויות מזיקות, חזרו לעבוד ללא אישורי/ידיעתי, וביקשתי שינתקו ויחסמו אותם שוב. אחרי פעולת הניתוק לא יכלתי להיכנס לתא הקולי כי הקוד לא עבד. התקשרתי למוקד וגיליתי שהקוד הקודם עדיין קיים, ושהקלדתי אותו תקין כמו תמיד, ולמרות זאת המערכת שלהם הודיעה על שגיאה ולא איפשרה כניסה. המוקדן שינה לי את הקוד לאותו המספר בדיוק, ובכך לכאורה "איפס" מחדש את הקוד של התא הקולי, שבתורו חזר לעבוד. לא עבר שבוע ושוב המערכת שלהם מודיעה על שגיאה בקוד. ושוב התקשרתי וגיליתי שהקוד עדי…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חשקה נפשכם במחשב נייד עם GeForce GTX 1080 ועובי של פחות מ-20 מילימטרים? יש אחד כזה - אבל הוא יעלה לכם הרבה מאוד לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
משהו לא ברור שנתקלתי בו הבוקר גבינה המתימרת להיות טבעית, סימפוניה של שטראוס מסומנת ככשרה לפסח לאוכלי קיטניות בלבד. לא הבנתי, יש קיטניות בתהליך היצור ? החמרה של הרבנות ? סתם טעות של עובד בשכר מינימום ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצה על מייבש מה שחשוב לי בעיקר זה 3 שנות אחריות (ג םאם בתוספת תשלום) - ללא אותיות קטנות ולכל מי שחושב שמייבש לא מתקלקל כל כך - החלפתי 3 כאלה בעשור האחרון... אשמח להמלצה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן. אני מעוניין למכור מסך Samsung SyncMaster XL2370HD בגודל 23 אינץ. חדש עולה כ1300 שקל. הוא אצלי כשנתיים-שלוש. בכמה אני יכול לדעתכם למכור אותו ואיזה אתרים אתם עוד מכירים חוץ מyad2? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-


