צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
הי לכולם אני אצטרך בשבועות הקרובים לעשות שיחות לסין (קוד ארץ 86) השיחות ייעשו מטלפון סלולרי, ואני לא מעוניין להתקין עליו Skype. (התוכנה מאטה את הטלפון, מאז שהיא נקנתה ע"י מיקרוסופט. כמה מפתיע) מה האפשרויות שלי היום, שהן לא יקרות? יש דרך לדעת מה המחיר שכל חברות התקשורת לחו"ל גובות עבור ארץ מסוימת, מאנשים שאין להם תוכנית מיוחדת עם החברה? בנוסף, האם יכול להיות שיש שירות VoIP כלשהו שהוא מבוסס דפדפן, ולא דורש התקנה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משך תקופה ארוכה חיפשתי טלפון לאמא שלי . מסך גדול מצלמה נורמלית עם כל השיכלולים . ( לא מעוניין לקנות בחו"ל ) קניתי בבזקסטור 1349 ₪ +אוזניית בלוטוס + כיסוי פלסטיק , התרשמות כללית תוך כדי הדרכה והתעסקות עם המכשיר . אידיאלי לחלוטין תצוגה יפייפיה . מכשיר קל מאוד נוח לשימוש המוזר הוא באייבורי הוא עולה 1950
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למי שרוצה לנסות את http://www.xblade.co.il/ ומעדיף לקנות ברשת רק עם פייפאל, תשלחו להם פנייה באתר ותכתבו מה אתם רוצים להזמין והם ישלחו לכם בקשת תשלום בפייפאל.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רב חברים, הנה סיפור עם סוף טוב: במסגרת טיול, קניתי לי כונן מדגם VERTEX 4 של OCZ בנפח 256 בחו"ל. שמח וטוב לב, הגעתי הביתה, חיברתי אותו למחשב - והכל עבד נפלא. לאחר בדיקת קושחה קצרה שערכתי, מצאתי שצריך לעדכן את הקושחה מ-1.3 ל-1.5, הכוונה שצריך להחיל קושחה פעמיים על הכונן כדי לעלות גירסה. השתמשתי בכלי לווינדוז (יש גם כלי לינוקס מאוד מקצועי - מומלץ מאוד להשתמש בו) שהחיל את 1.4, וכשניסיתי להחיל את 1.5 נתקלתי בהודעת שגיאה. מבלי לחשוב הרבה, התעלמתי מההודעה והחלתי קושחה מושחתת על הכונן. בשלב זה הביוס הפסיק לזהות אותו מכיוון שהכונן הפסיק לעלות - ניסיתי הכל, מתאם USB חיצוני, מחשבים שונים, אפילו פניתי ליבואנים בארץ (אבל הם לא יכלו לעזור לי, הכונן נקנה בחו"ל) - שום דבר לא …
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/dp/B000ULAP4U/ המחיר בארץ הוא 1000 שח ומעלה. ביקורות ובדיקות אפשר למצוא ב-head fi
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! לפני כחודש עזבתי את חברת סלקום ועברתי לפלאפון, שם הציעו לי חבילת דקות סמסים וגלישה "ללא הגבלה" לכאורה במהירות 2 מגה בייט לשנייה (או מגה ביט?) בקצרה ולעיניין-אחרי כשבועיים שמתי לב לירידה דראסטית במהירות ההורדה, בהתחלה חשבתי זאת תקלה טכנית. מבירור עם פלאפון עלה שזה הליך "פלאפוני"- מהירות ההורדה יורדת פי 10 (סביב ה2200 קילוביט לשנייה לפני ההגבלה ופחות מ190 אחרי) אחרי שניצלתי נפח הורדה מסויים השאלה שלי היא- מזה החרא הזה?? זה חוקי בכלל??
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001170274
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אין לי כוח יותר מידי לדוש בזה עוד רק בקצרה אצרף מייל שקיבלתי מהם אחרי בערך חודש כמה טלפונים מעצבנים ומטופשים וזמן חשוב כמובן שהלך לגנבים הנוכלים מר נער, שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. ראשית, הרשה לי להתנצל על כך שההמתנה למענה התארכה מעבר למקובל. במענה לפנייתך, ערכתי בדיקה במנוי שברשותך והריני להשיבך כדלהלן: 1. בתאריך 29/01/12 התקבלה בקשתך לביטול שירותי האינטרנט, המנוי בוטל בפועל בתאריך 11/03/12 והופסק החיוב בגינו. 2. בהתאם לכך, חשבונך חיוב בסך 13.9 ₪ כולל מע"מ בעבור תקופת חיוב 02/12 ובסך 20.21 ₪ כולל מע"מ בעבור תקופת חיוב 03/12. 3. ולאור האמור לעיל, יועבר זיכוי על סך 34.11 ₪ כולל מע"מ לכרטיס האשראי שברשותך, עד 14 ימי עסקים. אני תקווה כי יש באמור בכדי …
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כל מה שאני כותב, נאמר לי על ידי איש תמיכה תכנית. המצב שלי קצת מסובך, אחד מבני המשפחה חייב IP סטטי, מה שאומר שלהעביר אותי לגיימר זה יותר מסובך, למה? כי זה שונה טיפה כאשר הלקוח (אני) דורש IP סטטי + גיימר צריך להעביר את הלקוח למסלול גיימר ואז לבצע הגדרה נוספת מסויימת בחשבון הגיימר, בלי זה כיאלו אין לי גיימר. אני משלם על גיימר כבר שנתיים! שנתיים שהכסף מטפטף סתם ואני לא מקבל את השרות שאני משלם עליו, והיו לי המון בעיות ואף אחד לא טרח לבדוק את זה עד הסוף ואנחנו בבית לא ידענו שיש עוד הגדרה שצריך לעשות בשביל שהמסלול יכנס לתוקף. אנחנו לא באנו לבזק בן לאומי בגישה של תפצו, ותנו, ותעשו ככה וככה, באנו ואמרנו שיחזרו את הכסף בחזרה או שיתנו זיכוי... קיבלתי תשובה…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו יכול במקרה לכוון אותי איפה כמה ולמה? אנחנו טסים לשבוע ואנחנו רוצים להשכיר נטסטיק בארץ או שם? למשך השהות
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חברה סינית רצינית שפיתחה מטען אלחוטי לאייפון הערכה כוללת כיסוי לאייפון מאוד דק יחסית וגם נוח המחליף את הכיסוי שלכם ובסיס הטענה שעליו אתם מניחים את הטלפון והוא נטען ללא חיבור כבלים נוח מאוד יש אפשרות גם לארגן קניה של משטחים גדולים יותר להטענה כמו כן גם כיסויים המכילים בתוכם תוספת בטריה כך שהכיסוי גם מטעין את המכשיר *המחיר כרגע 200 ש"ח ליחידה, אם יהיה ביקוש גדול המחיר ירד (לא הרבה, כ10-15 שח) *כרגע יש 10 מעוניינים, אם לא יהיו לפחות 20 לא אבצע את הרכישה *המחיר כולל משלוח לארץ ועד לביתכם אם מישהו מעוניין שיגיב פה ואני אצור איתו קשר
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מיזם הטלוויזיה החדש של סלקום, ה-סלקום TV, מרשים מאוד מצד אחד אבל גם מעלה שאלות רבות מצד שני, כשהנעלם הגדול הוא סיכוי ההצלחה המעשיים של השירות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a2%d7%a9%d7%a8-%d7%94%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%99%d7%96%d7%9d-%d7%94%d7%98%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%99%d7%96%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%9c%d7%a7/
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה הסיכוי שמכתב שנשלח בדואר רגיל ילך לאיבוד/יגנב וכו' והאם עדיף לשלם פי - 3 ולשלוח רשום? בנוסף יש אפשרות לנעמן לשלם בעת מסירה ככה ששולח לא ישלם? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא מוצא בשום מקום. או שאני מוצא מכונת תספורת 0 ואז יש לה 3 קליפסים שמפקיצים את המספר יותר מ-1 מ"מ, או שאני לא מוצא בכלל מתחת ל-0.8 מ"מ. אם מישהו מכיר, ידע או שמע, אשמח לעזרה. תודה רבה לכם ואללה יברך אתכם בימים טרופים אלו.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
קראתי פה בדיון אחר שהמחירים בחו"ל מתקרבים למה שהיו לפני ההצפות בתאילנד ובישראל כמו בישראל לא ממהרים להוריד מחירים כי רוצים לנצל את המצב. אז אני שואל באיזה אתרי אינטרנט מחו"ל ממולץ לקנות דיסקים קשיחים ? כאלו שתהיה עליהם אחריות בן לאומית, שיהיה מי לדבר איתו במקרה שהדיסק עושה בעיות תוך חודש. כי בתכלס, גם דיסקים שמגיעים לארץ מגיעים לכאן מחו"ל אז אולי הסיכון לא כל כך גדול.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני שמעתי ממקרים כמו דאבל חיוב או אפילו חיוב רצוף. בכדי להימנע מזה, עדיף רכישה טלפונית או מקוונת?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
DealExtreme וBuyInCoins דומים עם המחירים נמוכים שלהם. יכול להיות הם נוסדו על ידי אותו מייסד או שהם בכלל מתחרים? האם הייתה כבר למשהו חוויה עם BuyInCoins?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג את האוזניות מדגם STUDIO במחיר הכי זול. אני מתכוון למזוייפות כמובן...
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מעוניית לרכוש עריסה לתינוק מאיביי .העלות הכוללת כולל משלוח יוצא בסביבות 1100 שקל. האם יש מיסים על מוצרי תינוקות? ואם כן כמה?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש לרכוש כרית חימום גדולה למיקרו, משהו בסגנון הזה: http://www.drugstore.co.il/p/9796/%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94 מישהו מכיר מקום שמוכרים אותן בזול יותר? *אגב תראו את הכותרת המצחיקה שלהם - Small neck warmer והתרגום שלהם - "כרית חימום גדולה" תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%a6%d7%a8%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%9c%d7%9d-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%a7/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב רק רציתי לספר לכולם שלפני חודשים עברתי דירה ועשיתי באנדל של 1200/1000 אצל הוט עם נטויז'ן. היום גיליתי בחשבונית לחיוב הקרוב וחיובים של החודש שעבר עוד חיוב מסתורי מנטויז'ן של כ-30 שקל. בשיחה עם הנציגה התברר לי שמדובר על שרותי "אנטי ספאם, אנטי וירוס וגיבוי" שקר כלשהו שכמובן לא בקשתי אך לטענת הנציגה אשרתי בטלפון. וכמובן שהתחלנו בכל הפרוצדורה של "בטלתי לך את השרות ותוך 72 שעות נחזור אליך עם תשובה לגבי זיכוי" - אני די בטוח שאף אחד לא יתקשר אלי אבל צריך לתת להם את הזמן הזה לפני שאני מתחיל לאיים בניתוק. אז לא לשכוח לבדוק את החשבוניות חבר'ה, עד הפעם הבאה!
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שנגמר לי המבצע על ה-15MB אני נאלץ לשדרג ל-100MB. אני לא רוצה ליפול שוב בפח של החיוב זיכוי על הנתב, ואני מעדיף לקחת את המודם שלהם בתשלום של 100 שקל חד פעמי. שאלתי היא האם אני אוכל לחבר את המודם לראוטר קיים (2760U DLINK) ולהנות מאינטרנט אלחוטי בקצב של +-100MB?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים, קיבלתי הצעה מעניינת בהתנאה למינימום 5 קונים לראם שמצויין בכותרת, בהיותי סוג של בעל עניין אני לא אפרסם כרגע קישור שלו לשום חנות, אבל אתן פרטים מדוייקים יותר אם יש עניין. מחיר ממוצע הוא 840, כאשר המחיר לקניה קבוצתית שהציעו לי הוא 790 ש"ח לאחר משלוח, מי שגר באיזור הצפון יכול לאסוף בעצמו ולחסוך 10 ש"ח. זאת הנחה רצינית לראם, ובמחינה לוגיסטית יש לי כרגע אפשריות לצרף לא יותר מעשרה אנשים, ככה שאם יהיה ביקוש גבוהה לזה, תדעו שהכמות מוגבלת. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה אבל מומלץ לשאול כאן את השאלות במידה וחסרים לכם פרטים.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצה על מותג ודגם של תנור משולב כיריים שעומד בקריטריונים הבאים:פיזור חום לאפיה בתוך התנור כיריים מסודרות באופן יעיל להעמדת סיריםתנור מצופה באמייל ואיכותי שלא מתקלקל מהר?תודה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-


