עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by EliranB,

    נתנו לנו תרגיל בשפת C ואני שובר את הראש איך לפתור תודה מראש לעוזרים ... התוכנית קולטת ערכים של 3 משתנים (x,y,z) ומסכמת אותם ומכניסה למשתנה בשם Res ובודקת *אם גדול מ12,000,000 אז תופיע הודעת OVERFLOW *אם קטן התוכנית תקלוט עוד משתנה (נגיד n) שעליו להיות בתווך של מ-0 עד 100 ותעלה את Res בחזקת n זאת אומרת שבסופו של דבר הפתרון בסוף הוא Res = Res^n הבעיה היחידה שלי היא איך אני מעלה את הRes בחזקת ה-n

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by sub_man,

    אני וחבר שלי בונים אתר ויש לנו בעיה אחד אנחנו רוצים לעשות שיהיה הרשמה כזאת ויהיו דפים שרק רשומים יוכלו להכנס אליהם ומי שלא רשום תופיה לו הודעה שהוא לא רשום או לא מחובר ושירשם או יתחבר 2. אנחנו עושים דף אחד שיהיה חנו האתר ואני רוצה לדעת איך עושים עגלת קניות שהאדם ילחץ על המוצר מהקטלוג זה יוסיף את המוצר לעגלת הקניות שלו? בבקשה תעזרו לי...

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. Started by asaf999,

    שלום לכולם! אני צריך לעשות שעון בפסקל... מישהו יודע איך? (אמרו לי שצריך להגיע לגרפיקה בפסקל או משהו כזה...). תודה.

    • 24 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. היי, כשנכנסים לאתר הזה (hwzone) במובייל (לפחות עם Chrome on Android) וקוראים כתבות, אז לפני הכתבה מופיעה פרסומת על כל המסך עם אפשרות ללחוץ X ולבטל. יש לי 2 שאלות: 1. האם פרסומת מהסוג הזה חוקית לפי ה-policies של Adsense? 2. האם יש איזה קוד מוכן שאפשר להשתמש בו? אם לא - אשמח להכוונה איך להכין אחד תודה *מנהלים - בטעות שלחתי הודעה זו גם כאורח, נא להתעלם.

  5. יש לי Windows Vista x64 תודה.

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by roiz,

    שלום אני מחפש עזרה כיצד מבצעים שליחת sms דרך אתר אינטרנט. כלומר: אנשים נרשמים לאתר ומקבלים הודעות sms לפלאפון בנושא שהם בחרו. אני צריך לדעת 2 דברים: 1) מה הקוד שאני צריך לכתוב? 2) האם צריך לאחסן את האתר על שרת מיוחד הרצתי חיפוש בנושא ולא מצאתי שום דבר תודה מראש לעוזרים רועי

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by giloman,

    מחר יש לנו מבחן על כל החומר שיכלל בבגרות נתנו לנו מבחני בגרות של שנים קודמות ויש שם שאלה שכשאני כותב על ה turbo pascal 7 זה פשוט לא עובד , אחרי הקליטה של המחרוזת הוא יוצא ... בדקתי על דף וזה נראה בסדר אודה אם מישהו יעזור לי התרגיל הוא - לקחת מחרוזת st שכוללת רווחים ולהעתיק אותה לst1 רק שלא יהיו רווחים הנה מה שרשמתי program tirgul; uses crt; var i,counter:integer; st,st1:string ; begin clrscr; readln(st); counter:=0; for i:= 1 to length(st) do if st[i] = ' ' then begin counter:=counter +1 ; st1[i]:=st[i+counter]; end else st1[i]:=st[i+counter]; writeln(st1); readln; end.

    • 26 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. Started by ranzip2,

    הי אני מנסה להפוך מטריצה 2000X2000 ב VBA (אקסל) אני לא יכול לעשות זאת בתוך חוברת העבודה כיוון ש אקסל מוגבל ל 256 עמודות. אני לא מצליח להפעיל את הפונקציה של דף העבודה Minverse בתוך הקוד. פתרון מבחינתי יהיה או שינוי גודל חוברת העבודה או הפעלה של הפונקציה Minvers בתוך הקוד. למישהו יש מושג? תודה מראש רן

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. Started by דניאל123,

    התחלתי לתכנת עם אינטרלקט והם מבקשים לעבוד עם TCLite יש לי מחשב נייד לנובו G560 ואני לא מצליח להתקין

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. Started by binyamin1001,

    קיבלנו בכיתה משימה, לכתוב תוכנה למיון של "כל סוגי המשתנים", ע"י שימוש בפונקיית מיון אחת (qsort), ופונקציות שיכריעו "מי יותר גדול". עכשיו, בגלל שאני לא יודע איזה פרמטר ישלח המשתמש כל פעם, אני צריך להשתמש במצביע ריק (void pointer), ופה מתחילה הבעיה שלי... משום מה, אני מקבל שגיאת הידור בשם unknown size, שאין לי מושג מה המקור שלה... int biggerInt(void *num1, void *num2) { if((int*)num1>(int*)num2) return 1; return 0; } חלק מהקוד מופיע כהערה, אבל זה רק בגלל שיש לי בעיה אחרת עם החלק הזה, לא משהו חשוב מדי... מישהו יכול להסביר לי מה הבעיה של הקוד?

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by Dym,

    אהלן! איך אני מעתיק תוכן של מחרוזת אחת לשנייה ללא הרווחים? האם strncpy יכולה לעשות את זה? תודה מראש לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by Talor Avizur,

    למה הקוד הזה נותן לי ווקטור בסוף ולא סכום? לשאלה של מה ערך של y n=5; x=linspace(0,1,n); y=zeros(1,n); for k=1:n y(k)=sum(x(k)); end

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. שלום לכולם ! כחלק מפיתוח אתר/אפליקציית WEB, הגענו אני והצוות שלי למסקנה שאנחנו צריכים לפתח אפליקציות משלימות למוצר בסביבת Android ו IOS. אין לנו מושג בפיתוח בסביבת מובייל ומשום כך אני פונה לעזרתכם. אנחנו צריכים אפליקציה פשוטה יחסית שלאחר שתותקן היא תרוץ ברקע. בעת שהמשתמש יעשה שימוש בדפדפן כלשהו ויגלוש בדפי אינטרנט שמכילים את הלינק/ICON הספציפי שלי (שעבור כל משתמש אחר, משמש לצורך פתיחת דף האינטרנט שלנו), האפליקציה תזהה את הלחיצה ותשלח נתונים מסוימים (קבועים) ישירות לשרת האינטרנט שלנו, ללא שימוש בדפדפן (ישירות) עד כאן. פשוט יחסית, כן ? (כמובן שדרוש שהאפליקציה תיתמך ע"י מרבית המכשירים – סלולריים וטאבלטים) האם מדובר בפיתוח פשוט כפי שנדמה לנו ? כמה זמן/משאבים צורך פיתוח של אפל…

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by gkman,

    לצערי, בזמן האחרון אני לא מאוד פעיל בתחום של כתיבת קוד לWEB- אז אני טיפה חלוד.. עד עכשיו הייתי רגיל להשתמש בסינטקס הזה לקוד שלי: while (expr){ ....some code } אבל שמתי לב פתאום שיש כאלו שמשתמשים בסינטקס: while (expr): ....some code endwhile; ברור לי שיותר קל לעבור ולהבין את הקוד עם הסינטקס השני- אבל מה יותר נכון/עדכני/יעיל ?

  15. היי לדעתי PHP כרגע שולטת כשפת WEB בכל מה שנוגע לצד שרת. .NET נמצאת קצת אחריה. מי לדעתכם תוביל בעוד כמה שנים מעכשיו ?

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. Started by assaf990,

    אני רוצה לשלוח אותו בתור פרמטר לפונקציה למשל outp(0x3f8, 10011101) איך המהדר יודע שזה אמור להיות מספר בינארי ולא עשרוני? (הפרמטר השני בדוגמה הנ"ל)

    • 5 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by TheBoSs,

    איך אני בונה פורום? משהו כמו זה מושקע וזה... אני ממש מתחנן לתגובות! תודה.

  18. Started by spinchicken,

    אני מנסה להעלות ולהשתמש ב dll לתוכנית שלי, ראיתי שאני יכול לטעון את הספרייה עם hinstDLL = LoadLibrary("moshe.dll"); וראיתי שאפשר לטעון פונקציה שאני בדיוק יודע את השם שלה ואת המשתנים. אבל הבעייה שלי היא שאת כל הפונקציות הוא הכניס בתוך class. איך אני מעלה אותו? ומגדיר אצלי כזה class? (אני משתמש ב visual studio 2008 ומפתח לתוכנה ב C++)

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by shahafp,

    שוב שלום לכולם, התבקשתי במסגרת קורס מבוא לתכנות לכתוב תכנית שיש לה ארבע פונקציות הראשונה מאתחלת מערך חד ממדי בעל עשר מקומות. ואז כל אחת מהפונקציות עושה משהו אחר השנייה מדפיסה ערך מינימלי\מקסימלי במערך. השלישית מוצאת ערך ומדפיסה את מיקומו. והרביעית מאפסת את הערכים הזוגיים במערך. המטרה היא לכתוב לכל אחת מהאופציות פונקציה משלה ובתכנית הראשית לקרוא להן לפי הצורך. הבעיה: אני לא מצליח לאתחל את המערך. כתבתי פונקציה אשר מזינה ערכים (scanf) לכל אחד מערכי המערך אבל בפונקציה הראשית אני לא מקבל את הערכים האלו ובמקומם מקבל זבל. יש דרך שפונקציה תחזיר מערך? או דרך אחרת לגרום לזה לקרות? הקוד: #include <stdio.h> #define num1 10 int arr[num1]= {}; int choice, i; vo…

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. שלום! קוראים לי גיא ואני בן 15, חדש בפורום. רציתי להתחיל ללמוד שפות תיכנות, ואני לא יודע מאיזה שפה להתחיל. הבסיס היחידי שאני יודע זה HTML שאני יודע שזה לא קשור לשפות תיכנות והיא נכנסת לקטגוריה אחרת. אמרו לי ש C++ היא השפה היעילה ביותר( יותר יעילה מC), וגם אם היא קשה ומסובכת אין לי בעיה ללמוד אותה על ההתחלה. אני אוהב ללמוד את הדברים האלה מספרים. (HTML וFLASH למדתי מספרים). אז איזו שפה אתם ממליצים לי ללמוד? ועל איזה ספר אתם יכולים להמליץ לי שמלמד את השפה הזאת בצורה ברורה ויעילה? תודה. גיא.

  21. Started by א,

    הבעיה שלי היא עם האילוץ, אשמח להדרכה. אם היה מותר להשתמש ב[], הייתי פשוט עושה לולאת for מ 0 עד הגודל פחות 1, מכניס את הערכים במקומות 0,.., size - 1 ואז עושה את ההחלפה בקלילות.

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. Started by nobynod,

    בוא נגיד אחד שקולט מהר שפות כמה זמן יקח לו ללמוד לבנות עמודים בפייסבוק? איזה שפות צריך לדעת?

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. Started by kilrah,

    שלום רב, אני צריך לעשות את זה ומסבתך עם ההגדרה של SET, אשמח לעזרה מהירה: עליכם לכתוב תכנית מחשב אינטראקטיבית הקוראת פקודות, מפענחת ומבצעת אותן. הפקודות עוסקות בפעולות על קבוצות. היא אוסף של איברים, ברי מניה, שכל איבר בו מופיע לכל היותר פעם - set - תזכורת: קבוצה אחת. אשר מסוגל להחזיק קבוצת set את הטיפוס typedef עליכם להגדיר, תוך השימוש בפקודת 0]. על מבנה הנתונים שבחרת להיות יעיל מבחינת כמות זיכרון, הנדרשת ... שלמים בתחום [ 127 A,B,C,D,E,F לשמירתו (רמז: עבודה עם סיביות). בנוסף עליכם להגדיר 6 משתנים חיצוניים מטיפוס זה. כל שם קבוצה בפקודות שלהלן יילקח מתוך השישה הנ"ל. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by נעמה.,

    1. איך עושים שבלחיצה על כפתור יפתח לי חלון חדש? (ויש אפשרות שהשני יסגר?) 2. האם אפשר להכניס נתונים מכמה חלונות שונים לתוך textbox ולהשוות ביניהם? איפה רושמים את ההשוואה בקוד?

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by psychuil,

    אני תוהה לעצמי אם אני יכול לכתוב תוכנה שעושה את זה, והיות ואנחנו עוד לא למדנו מחרוזות אני נאלץ להיעזר במקורות חיצוניים לכל דבר שלא למדנו. מישהו מוכן לכוון אותי לכיוון הנכון של איך עושים את זה?

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים