עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by as2005,

    1. איך אני יכול ליצור קובץ dll מקוד C (בלי classes) בלי לשנות את קוד המקור- הפונקציות. 2. כמו כן איך אני יכול להשתמש בקובץ הנ"ל בפרויקטי ההרצה המשתמשים בפונקציות מתוך ה-dll כאשר גם בו אני לא רוצה לשנות את קוד המקור. (אני לא מתכוון למספר שורות בודדות שיוספו לקובצי ה-header בלי תלות במספר הפונקציות המיוצאות/מיובאות מקובץ ה-dll.)

    • 5 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. Started by sapir17,

    שלום, אשמח לעזרה איך אוכל להציג במודל 5 כרטיסיות כברירת מחדל ולאחר מכן שיוכל המשתמש לשנות עפ"י בחירתו. תודה לעונים(:

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. וכמה זמן בד"כ לוקח ללמוד שפה אחת היטב ?

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. Started by Hacker1221,

    אני לא מצליח להתקין את java virtual machine (פלאגין ה-java להרצת ה-applet). הקובץ פשוט לא קיים, ואני לא מוצא שום מקום שבו אני יכול להתקין את זה. מישהו יודע על קישור להתקנה?

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. היי, אשמח לקבל המלצה לקומפיילר חינמי ל-C ול-C++ (הבנתי שהקומפיילרים ל-C++ מקמפלים בפועל גם קוד של C, אז בהנחה שזה נכון כמובן שמספיק רק קומפיילר אחד ל-C++). סביבת עבודה: windows XP, ואני אשמח אם יהיה אפשר להתקין את אותו הקומפיילר גם על Vista. שאלה נוספת - מה החשיבות בכלל של הקומפיילר בו משתמשים? תודה מראש. אגב, אולי שווה להוסיף לנעוצים רשימה של קומפיילרים מומלצים לשפות השונות, ואולי גם סביבות עבודה, דיבאגרים וכו'

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. שלום לכולם. יש לי שאלה בשפת C: בניתי את הקוד הבא: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ [left]printf("Please enter an Unsigned Number: "); scanf("%u",&a); flushall(); while(a!=0) { c=a;//temp for remembering a's value b=a%10;// 12345--->5 while(b!=count)//until b=count count++;//0--->1--->2... (until it gets the right figure) while(b==count) { count2++;//1--->2--->3... (until it gets the number of shows) if(a==0) break; a/=10;…

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. שלום רב, אני זקוק לנוסחאות של האלכסונים והמשולשים הנ"ל בדחיפות. האם מישהו יכול לרשום לי את התנאים, להסביר מעט על אופן השימוש ולתת דוגמאות עם לולאות FOR?(אני משתמש בBORLAND C) בתודה

  8. Started by idofr,

    היי רציתי לדעת אם יש דרך נורמאלית לדמות דפדפנים שונים מהמחשב שלי (בעיקר גרסאות ישנות יותר של IE) לצורכי debugging תודה

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by c5123,

    כתבתי תוכנית ממירה מ octal to decimal אבל היא תעבוד רק עד 6 ספרות אם למספר היה 7 ספרות זה לא יעבוד התוכנית מבוססת על הנוסחה : הספרה הראשונה כפול 8 בחזקת 0 השני כפול 8 בחזקת 1 .... 8 בחזקת 6 נותן מספר אשר לא ניכנס לתא בגודל word ופה הבעיה (צירפתי את התוכנית קובץ) אולי יש דרך יותר טובה לעשות את זה ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by sharvit,

    כחלק מאתר שאני מקים אני צריך לעגל פינות של תמונה. הכוונה שבמערכת ניהול תוכן יש את המערכת חדשות שהדף הראשי כל הזמן מתעדכן בכתבות חדשות שמעלים. עכשיו לכל כתבה הכתב מעלה תמונה, התמונה שהוא מעלה היא תמונה רגילה עם פינות רגילות, את התמונה הזאת אני צריך להציג באתר עם פינות מעוגלות. חרשתי על גוגל בניסיון למצוא פיתרון פשוט בHTML, CSS או בג'אווה סקריפט ולא מצאתי כלום, זאת בעיקרון ההעדפה כמובן אם אפשר בדרך הזאת אשמח אם תעזרו. אם לא אז גם בPHP אני מאמין שבטוח יש אפשרות לעשות את זה עם GD. אם מישו יוכל לכוון אותי לפונקציות שיעזרו לי אני אשמח. תודה, אבי שרביט.

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. אהלן, הורדתי את גרסת EXPRESS, לפי בקשת המרצה שלנו מהלימוודים בסלע, אני רוצה לעבוד על התוכנה אבל אני לא מוצא שם ב C# את אפליקציות WPF/CONSOLE איך אני משיג את זה? האם זה חינמי בכלל? תודה רבה

  12. כיצד מתחברים ? מופיעה לי ההודעה הבאה :

    • 8 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. Started by sharonp,

    היי, מישהו יודע לכוון אותי למאגר של אלגוריתמים למיון (למשל של מערכים) בשפת סי? למשל Bubble sort ושות'..

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. היי,יש לי מטריצה לדוגמא: [TABLE=align: right] [TR] [TD]11[/TD] [TD]7[/TD] [TD]3[/TD] [TD]6[/TD] [TD]2[/TD] [TD]8[/TD] [/TR] [TR] [TD]33[/TD] [TD]21[/TD] [TD]21[/TD] [TD]5[/TD] [TD]12[/TD] [TD]22[/TD] [/TR] [TR] [TD]9[/TD] [TD]7[/TD] [TD]1[/TD] [TD]1[/TD] [TD]80[/TD] [TD]4[/TD] [/TR] [TR] [TD]27[/TD] [TD]15[/TD] [TD]10[/TD] [TD]2[/TD] [TD]12[/TD] [TD]120[/TD] [/TR] [TR] [TD]111[/TD] [TD]57[/TD] [TD]17[/TD] [TD]13[/TD] [TD]5[/TD] [TD]2[/TD] [/TR] [TR] [TD]113[/TD] [TD]111[/TD] [TD]111[/TD] [TD]3[/TD] [TD]14[/TD] [TD]54[/TD] [/TR] [/TABLE] כתבתי פונקציה רקורסיבית שמוצאת לי במערך את המספר האי-זוגי הקטן ביותר. בכל שורה(מערך) יש מינימום 2 אלמנטים כאשר השמאלי הוא זוגי והימני הוא…

    • 1 תגובה
    • 2.9k צפיות
  15. Started by iem,

    עולם הרובוטים זוהי השיטה שלומדים בה JAVA היום ברוב האוניברסיטאות... אם יש לי את התוכנית הבאה: void main() { RightTurner bill = new RightTurner (2,1,north,0); BasicWorld myWorld = new BasicWorld (...) ; while (myWorld.frontIsClear(xLoc(),yLoc(),facing())) bill.move(); bill.pickBeeper(); bill.turnRight(); while(!myWorld.leftIsClear(xLoc(),yLoc(),facing())) bill.move(); bill.turnLeft(); bill.turnLeft(); bill.move(); bill.putbeeper(); bill.move(); bill.turnOff(); { d (הוספתי האות d לא קשורה לתוכנית אחרת הוא לא מסדר את הסימנים בפורום כאן...) בקיצור הצלחתי להבין כי הרובוט ביל, לוקח את הזמזם הנמצא לפני הקיר הראשון אותו יפגוש תוך כדי הליכה צפונה, לאחר לקיחת הזמזם מיד נוטה ימינה …

    • 23 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by MATTAN,

    היי מה המצב רציתי לדעת עם יש אנשים שמעוניינם להצטרף לקבוצת תכנות שאני מקים האנשים צריכים להיות בעלי ידע בשפת C , אסמבלי מי שמעוניין שישאיר פרטים או שיפנה אליי בפרטי תודה

    • 18 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. Started by ATirs,

    אני צריך קוד פשוט בג'אווה סקריפט שבוא יש לי תמונה ומתחתיה אופציות של "אחורה" ו"קדימה", ואם אני לוחץ קדימה זה מעביר אותי לתמונה שונה אותו דבר לאחור, כאשר אני נשאר באותו דף... חיפשתי את הסקריפט באינטרנט אבל מצאתי כל מני דברים מסובכים ובעייתים. ממש תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by y_a_n_i_k,

    u8 temp_menu() { u8 data i=0; u8 code select[]="Please Select Option:"; u8 code options[]="[1] Sensor #1 [2] Sensor #2"; u8 code options1[]="[3] Sensor #3 [4] Avrg temp"; u8 code options2[]="[5] Repeat menu"; lcd_setup(); delay_lcd(); start: do { for (i = 0 ; select[i] ; i++) lcd_write(select[i]);//write message on display - "Please Select Option:" for (i = 0 ;i<2;i++) delay(700000); lcd_clear(); delay_lcd(); for (i = 0 ; options[i] ; i++) lcd_write(options[i]);//write message on display for (i = 0 ;i< 2;i++) delay(700000); lcd_clear(); delay_lcd(); for (i = 0 ; options1[i] ; i++) lcd_write(options1[i]);//write message …

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by Wood-Elf,

    יש לי בי"ס. לבי"ס יש אתר. האתר של הבי"ס כל הזמן קורס. כל הזמן צריך להכין עבודות שמופיעות רק באתר. אז אני מתכנן לתכנת אתר לבי"ס שלי בתור עבודת התחלה (אחרי זה אני מתכנן משהו אחר). בכל מקרה - כיצד אני מקמפל PHP ואיפה אני יכול ללמוד את זה (באינטרנט/ספרים מומלצים - עדיף אינטרנט)?

    • 23 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by intel suck,

    מערך מספרים שלמים נקרא "מערך מתגלגל", אם כל מספר בו מתחיל באותה ספרה שבה מסתיים מספר הקודם. כתוב פעולה המקבלת כפרמטר מערך מספרים שלמים, בודקת אם הוא "מערך מתגלגל" ומדפיסה הודעה מתאימה בהתאם. מה שעשיתי זה פירקתי את התא הראשון לספרותיו ואת התא השני לספרותיו וכל זה בFOR שעובר על כל המערך שהתקבל. אבל אני לא בטוח שעשיתי את זה כמו שצריך כאילו שפעולת הפירוק שלי נכונה בגלל שכאן לא יודעים מה גודל המס' ואני מתבלבל בגלל זה אם אפשר עזרה אני אודה לכם מאוד. תודה יום מצויין

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by shaithebest,

    http://www.w3schools.com/tags/default.asp http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp אני מחפש טבלאות דומות לCSS HTML אבל בעברית מישהו ראה אולי כי אני לא מוצא בשום מקום תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by UltraTouch,

    שלום לכולם.. נגיד שכרגע אני בונה דף ואני רוצה לעשות לו תחתית למטה כגון: (ראו קובץ מצורף ראשון) אז סתם נגיד עכשיו עשיתי תמונה של כל החלק התחתון(הכחול עם הצרו קשר בצד) סתם תמונה לא שיהיה לינקים או כפתורים.. אז איך אני ממקם אותה שתמיד תיהיה ממש בחלק התחתון של הדף ולא משנה באיזה מסך אני משתמש?

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. אני רוצה להתקדם מהדוס כאשר אני מתכנת בC++ אז אפשר מדריך איך אני עובד עם הWindows Form Application

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. Started by roey8,

    שאלות תכנותיות בפסאדו קוד יש לי 2 שאלות שאני לא מצליח להבין אודה לעוזרים: 1) נתון עץ בינארי בעל N איברים עם תכונת הערימה. הצע אלגוריתם היוצר בנוסף עץ חיפוש מאברי הערימה מבלי לשנות את הערימה. מהי סיבוכיות האלגוריתם? האם ניתן לממש את האלגוריתם בזמן O(N? הוכח או הפרך 2)נתון אוסף של איברים. לכל איבר יש מפתח ועדיפות. ברצוננו להכניס את האיברים לתוך עץ בינארי שיקיים את תכונת עץ חיפוש ביחס למפתחות ואת יחס הערימה ביחס לעדיפות. האם ניתן לארגן כל קבוצת איברים באופן כזה? אם כן הסבר איך, אם לא תן דוגמא נגדית

    • 21 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by yigael_o,

    היי, אני צריך ללמוד את זה וכרגע אני לומד ב w3schools אםיש למישהו משהו יותר טוב (במיוחד יותר מעמיק) אני אשמח. תודה.

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים