עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by amirxbox,

    שלום חברה, יש לי עיברית בCMD ואני גם יכול להציג עיברית אם למשל אכתוב String s="עיברית"; S.O.P(s); אבל ניסתי בעזרת השיטה READCHAR של CONSOLE (מחקלה חינמית שמשתמשים בה בבן גוריון) לקרוא CHAR עיברי ולאכסן אותו במערך של CHARS , אני מקבל גיבריש במקום יש דרך לעשות את זה כלומר לקבל אות מהמשתמש ולשמור אותה במבנה נתונים בצורה נוחה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by xcd67,

    שלום, האם מישהו יודע על שיטה שבה קישור רגיל מפעיל ברקע פונקציה אחרת של PHP ולאחר שפונקציה זו סיימה את פעולתה והחזירה true אז הקישור הנבחק מוצג... לדוגמא: יש רשימה של קישורים (כל אחד מקשר לעמוד אחר). <a href="1.html' onclick="PlusOne('link1')">link 1</a> <a href="2.html' onclick="PlusOne('link1')">link 2</a> בעת לחיצה על קישור מופעלת פונקציה בPHP אשר נקראת PlusOne והיא מתחברת למסד נתונים ומוסיפה 1 למד לחיצות על אותו קישור. כאשר הפונקציה סיימה את פעולתה והחזירה true או false אז הקישור הנבחר מוצג. הבנתי שיש אפשרות להשתמש בשיטה שנקראת ajax אבל לפי חיפוש שעשיתי ראיתי שניתן להשתמש בשיטה זו רק בטפסים (form) אודה מאוד למי שייתן לי כיוון כיצד ניתן לבצע זאת…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום לכולם, אני מעוניין ליצור קובץ שבו יש לי את כול הפונקציות שמשתמשים בהם כמה קבצי PHP, במקום להעתיק ולהדביק ולהכפיל את העבודה אני מעוניין ליצור קובץ PHP אחד שבו יש פשוט את כול הפונקציות ונגיד וקוראים לקובץ functions.php אז אני מעוניין ל"ייבא" אותו למסמך PHP אחר ולהישתמש בפונקציות לאחר שייבאתי אותו וככה אני מקל על העבודה ולא צריך להעתיק את אותה הפונקציה ממקום אחד לאחר. האם יש אפשרות לבצע דבר כזה ? ואם כן אשמח לדעת איך (ואפילו דוגמא קטנה) תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 999 צפיות
  4. Started by פיני1805,

    שלום, אני מנסה להתחבר לDB אבל לא מצליח. התקנתי קונקטור ל- Mysql כמובן ומשום מה הוא זורק הודעת שגיאה בחיבור שהוא לא מצליח להתחבר. הוספתי צילום של המסך. עזרתם תודה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 999 צפיות
  5. שלום לכולם, ברצוני לכתוב אתר עבור לקוח שירצה לעדכן אותו באופן תכוף, במקרה כזה,מה היא מה הדרך המקובלת לאפשר זאת? כלומר: נניח שיש לי אתר מעוצב ומוכן, אני בתור כותב האתר יודע איך להוסיף דף חדש\כתבה חדשה\מידע חדש כי אני מכיר את הקוד עם זאת ברור שזו לא הדרך המקובלת. בד"כ בעל האתר חסר נסיון בבניית אתרים. מישהו יכול להפנות אותי להסבר על כך ? חומר קריאה בנושא? או שמות של מושגים שאפשר לחפש תודה

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  6. Started by Pure-Gold,

    שלום, אני משתמש ב Global.asa ויצרתי בו Session כלשהו שאני רוצה שהוא ישמש כמשתנה גלובלי. איך אני משנה את הערך שלו כאשר אני לוחץ על קישור ? ניסיתי לעשות: <a href="משהו" onclick="<%=Session("Stam")="Mashoo"%>">lala</a> וזה לא מצליח.

    • 4 תגובות
    • 999 צפיות
  7. Started by skywalker13,

    שלום יש לי את הדף asp הבא שמקשר בין ה-בסיס נתונים לבין האתר. עכשיו הנה הקוד: <html> <head> <title>Final club detail chack</title> <style> a { text-decoration : none ; color : #ad7b32 ; } a.pic { text-decoration : none ; color : black ; } font { color : #ad7b32 ; font-family : Arial ; font-size : 12 ; } font.star { color : red ; font-size : 12 ; font-family : Arial ; } body { background-color : black ; } </s…

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  8. יש לי כאן 2 ממשקים של משרד החינוך של תאים ושל רשימה המורכבת מתאים { private T info; private Node<T> next; public Node() { next = null; } public Node(T val) { info = val; next = null; } public Node(T val, Node<T> next) { info = val; this.next = next; } public T GetInfo() { return info; } public Node<T> Getnext() { return next; } public void SetInfo(T val) { info = val; } public void SetNext(Node<T> next) { this.next = next; } } class Node<T>---------------------------------------------------…

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  9. Started by e.s,

    ?

    • 4 תגובות
    • 999 צפיות
  10. ברצוני לכתוב תוכנית שרצה על קבצים מסויימים בתיקייה, היא רצה על כל הקבצים בתיקייה עם סיומת מסוימת והיא רצה על קובץ קובץ עד לסיומו. התוכנית מוסיפה טקסט\טקסטים שאני מגדיר לה. א. באיזה שפה הייתם כותבים את התוכנית? ב. האם תוכלו לעזור לי עם ההתחלה. ג. במידה ולמישהו יש תוכנית מוכנה, אשמח לשלם לו. בתודה, רועי.

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  11. Started by Get-Process,

    היי אני מנסה לקמפל בVisual studio את התוכנית הזאת: http://pastebin.com/L1eC0aTq אך עשיתי בדיוק מה שהיה כתוב בספר , ונותן לי שגיאה: bulid failed.

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  12. סתכלו underrockskin.l2p.net תנסו לסמן (highlight ) איזה שהוא טקטס באתר.... והוא ישתגע ויסמן את כל האתר או את רובו גיליתי שזה קורה רק ב IE וב FF זה לא קורה אני לא יודע ממה זה נובע! מישהו אמר לי שזה נובע מ auto Highlight שקיים ב IE ...(פונקציה מטומטמת...) מישהו יודע איך אני יכול או לתקן את זה, או להגיד לי מה גורם לזה... או איך דרך האתר לעשות שואם יןעיךןעיא- םככ או משהו בסגנון בשביל שהדבר המטורף הזה יפסק? רועי

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  13. שלום, אני מנסה להוסיף נתונים לטבלה שיש לי ב MySQL ע"י הפקודה הבאה Rs.AddNew Rs("Field") = Data Rs.Update יוצאת הודעת שגיאה שלא ניתן יש למישהו מושג ?

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  14. Started by amit_f,

    אודה מראש על כל עזרה מוצעת: אני בונה אפליקציה העובדת מול sql server 2k - הצלחתי לאחסן תמונה ב-DB (כשהשדה המוגדר בטבלה לכך מסוג image) , אולם איך אני שומר קבצי audio,mpeg,avi או בעצם קבצים מכל סוג בשרת מרוחק? יש דרך כלשהיא לאחסן זאת ב- sql server עצמו או פשוט ליצור שדה path שיכיל את מיקום הקובץ פיזית בשרת מרוחק, ואז העברת הקבצים תעשה ע"י שימוש ב-TcpClient אן משהו כזה (דרך אגב, התוכנית נכתבת ב- #c) ? שוב תודה, שנה טובה וגמר חתימה טובה

  15. Started by D-Bang,

    נתונה לי פונקציה.. צריך רק להגיד באיזו שורה יש שגיאה ולמה?? אני חשבתי שהשגיאה היא בשורה שלפני return אבל אומרים לי שזה לא נכון: int main(void) { int na=666; int *pna1=&na, *pna2=(int*)na; int **ppna1=&pna1, **ppna2=&pna2; *pna1=1; *pna2=2; *ppna2=pna1; **ppna2+=10; *ppna2+=10; return 0; } בכל מקרה בלי קשר לשורת השגיאה מה עושה השורה שלפני return? ומה בדיוק קורה אחרי שמגדירים *pna2=(int*)na??

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  16. Started by sxs,

    שלום, יש לי קורס ב-C באוניברסיטה. המרצה סיפר לנו היום שכאשר אני מגדיר למשל 3 מערכים: int a[10]; int b[10]; int c[10]; אז בעצם הם לא תופסים מקום רציף בזיכרון, אלא יש רווחים מסויימים בין הכתובת של התא האחרון במערך הראשון לכתובת של התא הראשון במערך השני. ואז נניח שעשית טעות ואיפשהו בתוכנית חרגת מכתובת המערך ואתה מנסה לרשום למקום בזיכרון שלא הקצת. כאשר תריץ אותה אצלך ב-visual C אתה עשוי לא לקבל שום שגיאה כי חרגת לתוך השטח המת הזה ולא דרסת אף זיכרון חשוב. לעומת זאת הבודק עבודות בית שלנו עושה איזהשהי פעולה(שהמרצה לא פירט עליה) שהוא מכווץ את כל הזיכרון לרצף אחד שלם(כמו defragment...) ואז מריץ את התוכנית. ועכשיו אם פישלת, הטעות תחשף על בטוח. השאלה שלי היא מה הפעלה הזו …

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  17. יש לי בוחן ביום ראשון על כתיבת תכנית בסיסית באסמבלר אבל אני לא מבין משהו עם האוגרים. אז ככה, נכון יש לכם את האוגרים AX, BX, CX ו-DX? עכשיו, כל אחד מהם מתחלק ל-2 כשכל אחד שווה 8 סיביות. AL, AH BL, BH CL, CH DL, DH הבנתי ש-L מייצג את החלק הנמוך במילה, ו-H מייצג את החלק הגבוה. אז מזתומרת החלק הנמוך והגבוה? כאילו מתי אני יודע מתי צריך להשתמש ב-L, H או X? נגיד ויש לי את התכנית הזאת: stack 100h data code mov ax,@data mov ds,ax mov al,255 add al,1 mov ah,4ch int 21h endmodel small אז למה השתמשו ב-L ולא ב-H או X? ועוד שאלה קטנה, אילו מבין הפעולות הבאות משפיעות על הדגלים: mov, add, inc? אה, ותודה מראש. D:

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  18. Started by apptreck,

    יש ברשותי את האתר הזה: http://www.apptreck.co.il/ הבעיה שלי זה שהתמונה בעמוד הראשי לוקחת זמן להטען והייתי רוצה שהעמוד יחכה לפני שהתמונה טטען יש אפשרות כזאת ?

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  19. Started by zurkin1232,

    אני מעוניין לכתוב ToolBar ל-Internet Explorer, ורציתי לדעת מאיפה מתחילים, מה צריך לדעת וכו'... חיפוש קצר בגוגל לא העלה הרבה לצערי (אף פעם לא הייתי חפשן גדול ). כמו כן אני יודע תכנות (C++, VB ועוד) ככה שזו לא הבעיה.

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  20. שאלה בהודעה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=175780.msg1508450#msg%msg_id% שלום, ברצוני לשמור את הIP בעזרת Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") ורציתי לדעת אם כדאי לשמור את הIP בעת יצירת SESSION חדש. תודה.

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  21. Started by nondos,

    שלום יצרתי כפתור בסיסי בפלאש ואני רוצה שבכל פעם שילחצו על הכפתור יפתח דף html ב frame מסויים שיצרתי משום מה דף ה Html נפתח תמיד בחלון חדש, למישהו יש מושג למה? קוד ה ActionScript 3: BTN.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, click1); function click1(evt:MouseEvent){ var url:String = "test.html"; var request:URLRequest = new URLRequest(url); navigateToURL(request, "mainFrame"); } ניתן לראות של Frame שאני רוצה לפתוח בו את הדף test.html קראתי mainFrame קוד Html: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Frameset//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-frameset.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <hea…

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  22. אני כרגע לומד מסלול של פיתוח תוכנה (MCPD), דיברתי עם כמה אנשים אצלי בעבודה (אני עובד בחברת הייטק בתור בודק) והם הסבירו לי שחוץ מהקורס ישנם עוד דברים מאוד חשובים מעבר לכתיבה של הקוד כמו למשל הדיז'ן שלפני, דברים כמו מבני נתונים ואלוגריתמים השאלה שלי היא לאחר סיום המסלול שלי במידה וארצה להמשיך וללמוד ובאמת להתפתח איפה אוכל ללמוד דברים כאלו וכמה הם יועילו לי ?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  23. Started by nondos,

    שלום, בנייתי אפליקצית פלאש שאמורה לשמש כתפריט באתר שלי. אני יודע לזהות בפלאש Events באמצעות Action Script. הוספתי את האפליקציה לדף HTML בעזרת DreamWeaver כיצד אני גורם ל DreamWeaver לזהות שנלחץ כפתור בתפריט בפלאש ובהתאם להחליף עמודים? תודה קוד HTML: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled Document</title> <style type="text/css"> <!-- body { background-image: url(images/pattern.jpg); } #ma…

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  24. שלום רב, כתבתי אובייקט מסוג BigNumber_t שמכיל את הפרמטר char* data . לאובייקט שלושה בנאים ( ברירת מחדל, שמקבל מחרוזת, העתקה). אני צריך לכתוב בשלב הזה מחלקה BigInt_t שיורשת את המחלקה הנ"ל. BigNumber_t.h #ifndef BIGNUMBER_T #define BIGNUMBER_T #include<iostream> using namespace std; class BigNumber_t{ public: BigNumber_t(){data = 0;} BigNumber_t(const char*); BigNumber_t(const BigNumber_t&); ~BigNumber_t(); void Print(){cout<<data<<endl;} protected: char* data; }; #endif BigNumber_t.cpp #include"BigNumber_t.h" #include<iostream> using namespace std; BigNumber_t::BigNu…

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  25. אני כרגע לומד פייתון לבד (אחרי שהתייאשתי מג'אווה) אבל נתקלתי תוך כדי גם ב Ruby עם תשבוחות מכל עבר. לכן חשבתי גם לשאול האם יש עדיפות לאחת השפות או שכל אחת מהן נוצרה לצרכים אחרים לגמרי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות

דיונים חדשים בפורומים