תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום! סידרתי את הpath, אבל משום מה כל פעם שאני מנסה לקמפל הוא אומר לי javac is not recognized as an internal or external command, operable program or bact file קיצר הוא לא מזהה אותו, לא יודע למה. הפת הוא זה, אולי לא קישרתי נכון? C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_11\bin\javac.exe
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זאת הבעיה Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Cannot update. Database or object is read-only. /minevich1/login1.asp, line 36 Browser Type: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) Page: POST 94 bytes to /minevich1/login1.asp POST Data: name=asd&lastname=asd&pWord=123&pWord2=123&eMail=sdadsa@walla.&year=2005&month=02&day=27&sex=2 Time: ?יום חמישי ?08 ?יוני ?2006, 20:22:38 זה קוד המקור עצמו <html dir="rtl"> <head> <title></title> </head> <body background="images/bg/windy.jpg"> <% name = Re…
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי Label בעברית בתוך טופס כאשר המאפיין RightToLeftLayout של הטופס מסומן ל True. ה Label מכיל טקסט שמשתנה בזמן הריצה (מתרחב ומתקצר). כאשר ה label נמצא ישירות על הטופס הוא באמת מתרחב מימין לשמאל כאשר הצד הימני שלו נשאר קבוע במקום כמו שצריך בעברית. כאשר אני שם את ה label בתוך groupbox זה לא עובד וצד שמאל נשאר קבוע במקום כך שצד ימין של ה label "משחק" ולא נראה טוב על המסך. יש למישהו מושג מדוע ה Layout הראשי של התוכנה לא משפיע וכיצד ניתן לטפל בבעיה ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קודם כל אני משתמש טרי בSQL התקנתי את השרת שלי על לינוקס דביאן אובנטו אני מנסה לפתוח את הקבצי תירגול שהם בPHP SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user '' (using password: NO) וזה נותן לי את זה מחקתי את השם יוזר. איפסתי סיסמא ליוזר שהוא רושם שהוא שאין לו גישה ויש לא סיסמא למרות שהוא רושם שלא מזה יכול להיות?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
צהריים טובים, אני מקבל מערך תוים בעזרת getchar שבסופו שורה חדשה n\ אני מעוניין לבדוק שכל התוים הם מספרים ושהתו הראשון הוא לא n\ for (i=0;i<numsize;i++) { if ((arr[i]<'0')||(arr[i]>'9')||(arr[0]=='\n')) return -1; לגבי הבדיקה של האם הקלט הוא מספר זה בסדר ומודפסת לי הודעה שגיאה במקרה הצורך, אך אם התו הראשון הוא n\ אז כלום לא קורה. בעיה נוספת: אני קולט 2 מערכים ולא הצלחתי להגדיר חסם לכך שהמשתמש מקליד יותר מהקלט שאני מבקש. מה שניסיתי זה ליצור מונה שסופר את הקלט, ואז בפונקציה שבודקת את תקינות הקלט לוודא שהתו אחרי הספרה האחרונה הוא n\ אך זה לא עבד ואני מקבל את הודעה השגיאה בכל מקרה, למרות שגודלו של המערך מוגדר אם אני מקליד את הספרות ברצף וחורג מגודל המערך הראשו…
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יצרתי כפתור ואני רוצה להגדיר שהרקע שלו יהיה תמונה. הבנתי צריך לעשות Import לתמונה לתוך NetBeans. חיפשתי בגוגל איך עושים אימפורט לתמונה ובכלל איך מגדירים תמונה כרקע לכפתור ולא מצאתי תשובה. מקווה שמישהו יכול לעזור לי כאן תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי קטע קוד מסוים בhtml (התפריט ... יש שם פשוט 5 או 6 לינקים, העניין שכל פעם אני מוסיף עוד) ניתן לעשות קובץ מסוים שיהיה בו את התפריט, וכל הדפים יקראו ממנו ושאני ירצה לעדכן אני יוכל לעדכן רק בו ואז הדפים יתעדכנו בהתאם? מי שיודע על מה אני מדבר בבקשה שיעזור. (ניסיתי משו בcss אבל זה לא כל כך עבד לי) אני ישמח לקבל עזרה, תודה ושבוע טוב. נ.ב. עוד שאלה בלי קשר בנושא html מישהו יודע איך אני יכול לעשות text מרחף על קישורים? (ניסיתי alt,title,rel,ref,alternate והם לא עבדו לי) הדף מקושר לקובץ css יכול להיות שזה קשור ואחד מהם כן צריכים לפעול? אם לא... אשמח לדעת איך אני עושה טקסט מרחף (tooltip) על קישורים תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, יש לי טבלה עם 2 שדות: שם בן אדם והספורט שהוא אוהב. לכל בן אדם יכולים להיות כמה שורות בטבלה. אני צריך לשלוף את שם האדם וכל סוגי הספורט שהוא אוהב בשורה אחת. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום, אני מנסה ליצור מערך איברים בjava שבו אני יודע את האיבר הראשון, האיבר האחרון ויתר האיברים באמצע עולים במרווח קבוע. יש לי ניסיון עם מטלב שם הייתי עושה משהו בסגנון:t = [0 : 2 : 10 כך היה מתקבל המערך t=0,2,4,6,8,10 האם ניתן לעשות זאת ב java? לפי מה שראיתי עד כה ניתן ליצור מערך עם חוקיות מסויימת רק בעזרת לולאה תודה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מתחיל עם PHP. עד עכשיו התשמתש בעורכי טקסט פשוטים יחסית. אבל אני רוצה להתחיל פרוייקט משל עצמי ואני רוצה סביבת עבודה שאני אוכל ליצור בה פרוייקט שלם בMVC עם השלמות אוטומטיות וכו'. (כמו ZEND STUDIO רק שהוא עולה כסף) על מה אתם ממליצים? נ.ב האם כדאי להתחיל עם FRAMEWORKS כמו ZF?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי רכשתי חבילת תבניות html מוכנות של HTML Responsive Multi-Pur Template V5. השאלה שלי היא האם אני יכול לבנות אתר ללקוחות בעזרת תבנית מסויימת ולמכור בלי קרידיט או תשלום ל יוצרים (betheme) ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום... זאת הפעם הראשונה שאני פונה לעזרה פה בפורום...פשוט אני התייאשתי... אני הסתדרתי עם שאר הפונקציות של הרשימה...ועם שתיים נתקעתי... לפי הממשק של הרשימה הפונקציות מוגדרות כך: הוצא מרשימה (L, p) - פעולה המוציאה מן הרשימה L את האיבר הנמצא בה במקום p. לאחר ההוצאה נמצא במקום p האיבר שהיה עוקב לזה שהוצא מהרשימה. אחזר מרשימה (L, p) - פעולה המחזירה את האיבר הנמצא במקום p ברשימה. *ההנחות הן שהרשימה לא ריקה, והמקום p קיים ברשימה. הרשימה שלי מוגדרת כך: struct list { int num; list *next }; list *head; אני יודעת שזה די ארוך, אבל אודה לכם אם תוכלו לעזור לי...
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני בונה משחק "סיימון" לפרוייקט שלי באסמבלי בסביבת 8086 (16 ביט)... וכשאני מדליק כל פעם "אור" בצבע שצריך אז תחת האמולטור (emu8086) בזמן הרצת התוכנית רואים את ההדלקה והכיבוי אבל מן הסתם אחרי ההידור לקובץ EXE\COM הפעולות נעשות כל כך מהר שבכלל לא רואים את ההדלקה והכיבוי.... רציתי לדעת אם יש איזשהי פקודה/מנגנון קטן שיוכל ליצור דילאי אונבירסלי - ככה שתחת P1 ותחת CORE2 זה ימתין את אותו הזמן... תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בגרות השנה בנושא הזה, צריך להגיש פרויקט של משחק כלשהו (אני עושה איקס עיגול). עכשיו יש לי את כל הקוד מוכן, רק שזה לא מציג בצורה גרפית "יפה" אלא בפלט "רגיל" של התוכנה... מישהו יודע איך להוסיף גרפיקה? האם זה מסובך? מקווה שהבנתם... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברים , אני התחלתי ללמוד במגמת מדעי המחשב והתחלנו ללמוד תכנות בג'אווה . הבעיה היא שאנחנו לומדים בקצב של צב ואני ממש רוצה כבר להתקדם . אני יודע כבר PHP ויש מאחוריי כבר כמה פרוייקטים די גדולים , אז יש לי איזה שהוא רקע בתכנות . אני ישמח לכל אתר / ספר שאפשר ללמוד ממנו , עם עדיפות לכמה שיותר זול. תודה מראש .
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד visual C++.net ויש לי מספר שאלות (יש לי רקע בפסקל של תיכון): 1. האם כדאיל להתחיל ללמוד מזה ולא מC++ רגיל? 2. אני חושב לקנות את הספר visual C++.net סדנת לימוד, של הוצאת הוד-עמי. הספר מספיק טוב? אתם ממליצים על ספר אחר? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ועוד שאלה בסדרת המעבר מפייתון ל-C#: אם אני לא יודע לומר מראש איזה סוג יוחזר ע"י פונקצייה מסויימת... מה מקובל לעשות? להחזיר object? בדוגמה למשל אני לא יודע אם יחזור לי OracleConnection או MSSQLConnection כי זה תלוי בקלט מהמשתמש. public string getOracleConnectionPath() { return "Data Source=(DESCRIPTION=(ADDRESS=(PROTOCOL=TCP)(HOST="+this.Host+")(PORT="+this.Port+"))(CONNECT_DATA=(SERVICE_NAME="+this.ServiceName+"))); User Id="+this.UserName+";Password="+this.Password+";"; } public OracleConnection makeOracleConnection() { return new OracleConnection(this.getOracleConnectionPath()); } public…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני לומדת במכללה קורס מבוא למדעי המחשב (מה שנלמד בקורס הוא בעצם שפת C++) ואני מחפשת מורה פרטי (שיהיה מנוסה ותותח) המלמד באזור חולון - תל אביב אשמח לשמוע הצעות אם מישהו מכיר תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בס"ד היי אני בונה פרויקט קטן ב PHP JQUERY ו MYSQL בדף לוגין כאשר אני מבצע היתחברות אני מקבל את השגיאה : ......Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function query() on null ההתחברות מתבצעת שאחרי שאני לוחץ SUBMIT הוא שולח בקשת POST לקלאס לוגין ואז שם יש פונקציית לוגין. את אותה שגיאה הוא שולח לי גם כאשר אני פונה לפונקציית לוגאוט. כאשר אני מריץ את השאילתה מחוץ לקלאס זה עובד בלי בעיות.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה אמור להיות דפדפן שאתם נותנים לו כתובת, עם מספר, והוא מחליף את המספר כשאתם אומרים לו. למשל הכתובת www28.brinkster.com/ghosthunter00/pages/forums/forum.asp?forumID= עכשיו אחרי ה- = אתם יכולים להחליף כל מספר שאתם רוצים. קצת קשה לי להסביר את מה שהוא עושה, ולמה אתם צריכים את זה, תורידו ותראו שזה יעזור לכם מאוד. אנא תנו פידבק. ואני מקווה מאוד שתמצאו לזה שימוש טוב(כי אני לא כל כך). [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב ;D למדנו היום מערכות בC....ובנאדם...זה הדבר הכי קשה/מתיש/מעפן !!! לא הבנתי פשוט כלום ממה שהמורה הסבירה! יש למישהו אתרים (בעברית) עם הדרכות והסברים לגבי נושא זה? או שאולי תנסו להסביר לי , אולי אני יבין אותכם ולא את המורה בכל מקרה , תודה
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני בונה איזה אתר דיי פשוט כחלק מעבודה לאוניברסיטה (עבודת חרטא כלשהיא כדי להעסיק אותנו חחחח). באתר צריך להיות כל מיני דברים בחלק מהפרויקט ושילבתי באחד הדפים משהו של JAVA שמשנה תמונה בעמוד הבית כל כמה שניות, הצלחתי לשים 2 תמונות רק מה שנתקעתי זה לשים את התמונה המתחלפת במרכז (לעשות לזה ALLIGN). אשמח אם תוכלו לעזור לי. אני מצרף את ה HTML של העמוד הראשי והקובץ JAVA, שיניתי לשניהם את הסיומת ל TXT. נ.ב 1: אם זה לא קשור לפורום אז מצטער, אפשר להעביר או למחוק. נ.ב 2 : אם יש איזה צדיק פה שמוכן לעזור בכמה פינישים וטאצ'ים לאתר הזה אני מאוד אשמח לעזרה. תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, מישהו בבקשה יודע איך אני שולחת לפונקציה מספר ואינדקס ככה שספרת היחידות מייצגת את האינדקס 1 וכך הלאה... והפונקציה מחזירה לי את המספר ללא הספרה במיקום האינדקס. אני צריכה לעשות את זה ללא מערכים. למשל אני שולחת לפונקציה (123421, 3) והפונקציה מחזירה 12321 ואז אני בודקת אם נוריד את הספרה הזאת נקבל פלינדרום. כמו כאן למשל. בבקשהההה תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי הרבה זמן אני לא התעסקתי ב-html/ ואני צריך לעשות מיפוי למשהו' השאלה שלי היא כזאת: אני יכול לעשות שבמקום שיהיה קישור יהיה תמונה? זה נורא חשוב או איך אני יכול לתכנת את זה שעל תמונה אני ישים תמונה אחרת דרך html, והתמונה זה כאילו עיצוב ואני רוצה לשים אלייה תמונות שלא יהיהו יחלק מהעיצוב ושיהיה ניתן לשנותם?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-


