אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי דיסק קשיח על SATA עכשיו אני רוצה לקנןת צורב די וי די SATA צרעך לגמפר את זה או לא צריך כי אני חושב שלא צריך תקנו אותי אם אני טועה ...
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה להארדיסק חדש 250GB. כרגע יש לי הארדיסק של WD 80 GB שמחובר בIDE. הלוח שלי תומך בIDE ובSATA2 ואני מחפש הארדיסק חדש שישמש כמאסטר. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות מפרט כמה שיותר זול..והחלטתי שקניית החלקים תתבצע גם מלוג'יק וגם מKSP וההרכבה באופן עצמאי. רצו פה דיבורים על כך שאם קונים בKSP ומרכיבים לבד אז האחריות היא רק לשנה רציתי לדעת האם זה גם לגבי הדיסקים הקשיחים ככה?? (אם לא אז איזה חלקים כן ואיזה לא?) תודה.
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
כרטיסי microSD בנפח עצום במיוחד הופכים נפוצים ונגישים יותר עם השקות רשמיות מבית שניים מהשמות הכי גדולים בתחום לכתבה
-
- 1 תגובה
- 906 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, לפי פרסומים כאן היו עם הכוננים בדגם של 120GB המון בעיות... האם הדגם הזה בעייתי גם כן? פשוט גודלו ומחירו קורצים לי מאוד. התקציב שלי זה עד 700 תודה.
-
- 1 תגובה
- 906 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שצצה בזמן האחרון, באמצע שימוש במחשב הוא נתקע פתאום לכמה שניות ועולה מסך כחול שמריץ מספרים מהר עד 100 והמחשב נדלק מחדש. האם זה בעיה בהארד דיסק או זכרון? המחשב בן 4, זה המפרט שלו: Core 2 Quad Q9300, 1333MHz, s775, 6MB Gigabyte P35-DS3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P35, DDRII 1066, PCI-E 1GB Kingston ValueX4 Western Digital 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (No PSU) Chieftec 650W Active PFC, 12cm Fan (24pin) Gigabyte 9600GT 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E תודה
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, בעת התקנת וווינדוס על המחשב שלי היה מחובר למחשב disk on key, בטעות במסך ההתקנה בחרתי לפרמת את disk on key במקום את ההארדיסק בפועל מה שקרה הוא שההתקנה מחקה את ה MBR של ה disk on key ולא איפשרה לי לפרמט אותו משום מה משיהו מכיר כלי כלשהו שיאפשר לי לשחזר את ה mbr ולפרמט את disk on key (אין לי צורך בהצלת הנתונים שהיו עליו) תודה
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, אני זקוק להמלצה על צורב לא יקר איכותי ואמין! תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
מה לעשות? איזה עוד אפשרות יש לי?
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות מערך RAID STRIPE ואני מחפש את הדיסק הקשיח הכי שקט שניתן למצוא בגודל של 250 GB (כפול 2 כמובן). מהו הדיסק הכי שקט? כמה שיפור ביצועים אני אקבל ממערך כזה לעומת RAPTOR שהוא רועש מאוד(להזכירכם מהירות הסיבוב שלו היא 10,000 RPM) ? תודה מראש אמיר.
-
- 8 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש אפשרות להתקין מערכת הפעלה על כונן קשיח חיצוני? או שכונן קשיח חיצוני טוב רק לגיבוי קבצים וזהו?
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש ברשותי דיסק קשיח של סמסונג F3 לאחרונה נוספו להם 16 (במהלך החודש) סקטורים פגומים כשאני עשיתי להרד דיסק short-self-test הוא נכשל כעבור חצי דקה ( מתוך 2 דקות ) , כאשר השגיאה היא 0x79 - test failed by read element כאשר עשיתי לו את extended self test אותה שגיאה התקבלה כעבור שעה ו 20 דקות (מתוך שעתיים) כאשר בדקתי עם ווינדוס (סקור סקטורים פגומים ..... ונסה לשחזרם) התוצאה שקיבלתי - לא נמצאו כל בעיות מבחינת הביצועים של הארדיסק הם עומדים על 100 אחוז מבחינת אורח חיים שלו עומד על 91 אחוז זו ההודעה שאני מקבל מהתוכנה שמנטרת לי את הדיסקים הקשיחים השאלה האם ניתן להתבסס על זה ולהחליף את הדיסק הקשיח ?
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי כונן DVD של פיוניר - pioneer dvd 115 הכונן קצת רועש אבל זה לא נורא,הכונן הוא X16 ב DVD ו X40 ב CD. הנתונים הרשמיים שלו מציינים טווח מהירות העתקה ב DVD מהירות: 6.6-16 לDVD מקורי וגם לDVDR אך בפועל לדיסק צרוב המהירות ההתחלתית היא 2.5 והסופית היא 5 - לא מגיע למינימום הרשמי אפילו, בדיסק מקורי המהירות היא יותר טובה. ה FW מעודכן להכי אחרון של פיוניר עם עדכון ל region free הכונן מוגדר על DMA ומחובר אפילו בכבל 80 פינים, מותקן אצלי ASPI - אני לא רואה שום סיבה שהוא יעבוד לאט מהי הסיבה שהוא עובד לאט ממה שהוא צריך? ד"א יש לי צורב DVD של NEC מדגם 3500 המעולה שמהירות ההעתקה שלו בדיסקים צרובים היא גבוהה מאוד. בברכה.
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
האם זה מסובך להוסיף דיסק SATA למחשב? האם זה מצריך אתחול מסוים בboot?
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
חשבתי על הקונטור של סנדיסק. יש משהו אחר שמתחרה בו במהירות? תודה רום
-
- 8 תגובות
- 906 צפיות
-
-
קראתי את המאמר על הכוננים החיצוניים כאן בפורום. בעיקרון אין הרבה צרכים מיוחדים לכונן החיצוני. בעיקר אחסנה של קבצים כדי לא להעמיס על ההארדיסק במחשב ועוד שימוש חשוב (אם זה אפשרי) יש לי LCD Sumsung 40" b - 530 full HD ורציתי לדעת אם יש אפשרות לחבר הארד דיסק חיצוני לטלוויזיה בעיקר בשביל סרטים. יש לי windows 7 ככה שחשוב שהוא יתמוך במערכת הפעלה זו.
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אתמול קניתי כונן DVD של LG דגם GH22NP21 חיבור IDE מאייבורי: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6051&CatCode=402 עכשיו, שמעתי שיש מיליון תלונות על אייבורי, אני צריך לדעתכם לדאוג על שקניתי דווקא מהם את הכונן הזה? למשל יש לי חנויות שאין להם אתר אינטרנט מתחת לבית, לדעתכם הייתי צריך לקנות משם מאשר מאייבורי? כי אני פוחד שאולי הכונן משומש או שהוא דפוק (בינתיים לא מצאתי שום פאק איתו, אבל אין לי מושג מה יקרה בעתיד)
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
הקשיח של הלפטופ נפחת את נשמתו (ת.נ.צ.ב.ה) אני צריך חדש בגודל 2.5 כמובן. ראיתי את המבצע ב-KSP של החיצוני ב-362 ש"ח: http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspjerusalems&uin=13880 (זה המחיר לפני המבצע) האם כדאי לרכוש קשיח כזה? או שיש משהו יותר זול? אני מחפש בעיקרון 500GB אבל עקב המחירים אני מוכן להסתפק גם ב-320GB.
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול האם חיבור SSD על הלוח אם שלי יכול לגרום לירידה בביצועי הכרטיס/י מסך + ביצועי ה - SSD עצמו. קראתי שיכול להיות מצב בו אם אני מחבר את ה - SSD ל SATA 3, של marvel, החריץ הראשי X16, ירד ל - X8. האם זה הגיוני/יתכן/ברור שיקרה? הלוח אם הוא p55A UD4. תודה
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
עברתי על הFAQ הכנסתי את הפקודות בCMD, אבל בפקודה הראשונה אני צריך להכניס אזשהו ערך והשנייה פשוט לא מפרמטת את הכונן. תמונה מה עושים? , תודה
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום חברים אני מתכונן לקנות מחשב חדש ולאור דרישות האיחסון והשרידות שלי, חשבתי על תצורת הדיסקים הבאה: 1. דיסק מהיר יחסית בנפח 500G-1T עבור מערכת הפעלה והתקנת תוכנות 2. שני דיסקים איטיים יותר בנפח 2T כל אחד במערך RAID1 עבור איחסון (ברור לי שזה לא תחליף לגיבוי - אני מגבה לדיסק חיצוני) הדיסקים שאני מתכונן לרכוש הם : דיסקים קשיחים: Samsung 1TB 7200RPM 32MB, SATA II HD103SJ כמות 1 דיסקים קשיחים: Western Digital Caviar Green 2TB IntelliPower, 64MB, SATA II WD20EARS כמות 2 איך הם מבחינת ביצועים ואמינות ? חיפשתי מבחנים השוואתיים בין דיסקים קשיחים חדשים ולא מצאתי.
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
יש לי DOK של 16GB והוא מפורמט על FAT32 ואין אפשרות לפרמט למשהו אחר הבעיה שאי אפשר להעביר קבצים מעל 4GB וזה ממש מפריע.. עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה רלוונתית תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
הכונן נקנה בסביבות 2000-2001, ולפי HD TUNE עובד(ללא בעיות) כבר 46776 שעות כלומר כמעט 5 וחצי שנים. עד כמה זה חריג?
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
אני מדבר באופן כללי. אני עורך כ-10 סרטים לחודש בערך. זה אמור לגרום נזק כלשהו לקשיח? כדאי להשקיע בדיסק נוסף קטן לצרכי העריכה בלבד? תודה.
-
- 6 תגובות
- 905 צפיות
-


