עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. טוב אז ככה, הלוח שלי עתיק ואני צריך צורב IDE חדש, אני צריך שיהיה אפשר לצרוב עליו במהירויות נמוכות של 2X בשביל הPS2 שלי, שמעתי שמהירויות יותר מידי גבוהות מזיקות לאיכות המדיה ובכך גורמות נזק לעינית המכשיר. וגם יש לי שאלה קטנה, שמתי לב שגם על המדיות עצמן כתובות מהירויות, לדוגמא מדיה של TEAC DVD-R 18X מה זה אומר? או על מדיות יותר ישנות שקניתי לפני הרבה זמן של PHILIPS 1-8X. לגבי תקציב, לא חושב שצריך לציין, שמתי לב שכל הצורבים נעים סביב המחיר של 150 שקל וזה מקובל עליי.

    • 10 תגובות
    • 933 צפיות
  2. Started by trxman,

    שבת שלום לכולם! :} השאלה בכותרת. האם הוא טוב? כמה הוא אמור לעלות היום? תודה רבה=]

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  3. Started by boris86,

    קניתי את הNAS והמהירות שלו נמוכה ממה שכתוב בכל הביקורות באינטרנט או אצל היצרן. אם יש למישהו ומוכן לעזור לי להבין למה זה קורה. אשמח מאוד תודה מראש בוריס

  4. שלום,אני זקוק לעזרה... אני צריך לצרוב מדיה בנפח של 800MB,ולשם זה גם אני מחזיק אצלי דיסקים בגודל 900MB... הבעיה היא שברגע שאני מנסה לצרוב בNERO BURN זה אומר לי שאין מספיק מקום על הדיסק בשביל לצרוב... גם כשאני מאפשר OVERBURN [ואני כן יכול לעשות OVERBURN...צורב חדש של ASUS].... גם אם אני מגדיר לנרו שנפח הדיסק הוא 100 דקות זה עדיין מתעקש שאין מקום לצריבה על הדיסק...ומוציא אותו לפני תחילת הצריבה דבר מוזר נוסף הוא העובדה שאם אני מכניס את אחד מהדיסקים הללו [של ה900MB] אל אחד הכוננים במחשב,הוא מזהה את הדיסק כדיסק בעל נפח של 702MB ולא 900MB... חשוב לציין:כבר השתמשתי בדיסקים האלה בעבר לצורך צריבה של מדיות גדולות מ700MB ללא בעיות...והמחשב זיהה בעבר את הדיסקים האלו כדיסקים של 900MB..…

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  5. לי יש צורב סמסונג כבר שנה....52*32*52 והוא צורב על 48-52....בלי בעיות צרבתי כבר מעל 225 דיסקים והוא קורא אפילו את השרוטים ביותר...ויש כמה דיסקים שהוא לא קרא כי הדיסקים היו מחברה של 2 שקל וממש גרועים... ועוד שאלה חשובה ביותר כל מי שעונה לסקר שיגיד לי בבקשה מהי מהירות הצריבה האמיתית של הצורב סמסונג שלו... למשל בתוכנה ROXIO 8 כשאני צורב על 40X אז בתהליך הצריבה זה מגיע באמת ל 39.4X פחות או יותר...שזה מצוין כי רוב הצורבים לא עוברים אפילו את ה 34X אפילו אים אתה צורב על 48-52 וכשאני צורב על 52 הכי גבוה שזה מגיע לפי התוכנה(דיי אמינה) היא 48.6X וזה מצוין

    • 4 תגובות
    • 933 צפיות
  6. Started by PeaS,

    קצת לפני הקנייה, אני רוצה לדעת 1. האם ישנם הבדלים רציניים בין הכוננים של מקסטור, סיגייט, ווסטרן-דיגיטל? למיטב זכרוני המקסטור היה קצת יותר מהירים, אבל המחיר בהתאם. 2.האם SATA שווה את זה? צריך לבחור בין SATA+120GB, לבין 160+ATA, ששניהם באותו המחיר. האם הנוחות בכבלים דקים שווה כל כך הרבה?

    • 8 תגובות
    • 933 צפיות
  7. Started by AMD-Z,

    ניסיתי לצרוב בנרו דיסק של 800 ב700. הוא אומר לי שאין מקום ומציע לי לעשות finialize.... הוא אומר שהוא מצליח לצרוב וכו'... זה אפשרי? יש איזשהי שיטה לצריבה כזו????????

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  8. הביאו את דעותיכם בבקשה!!!

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  9. קניתי לא מזמן דיסק קשיח של 3TB עבור המחשב הנייח שלי יש לי לוח אם P5N-D chipset nvidia nforce 750i sli win 7 32bit ultimait המחשב נקנה בשנת 2008 לאחר חיבור הדיסק הקשיח אל המחשב המחשב מזהה את הדיסק אבל מראה שגודלו הוא בערך 760GB במקום 3TB (בערך 2.75TB) הדיסק הקשיח הוא של חברת [h=3]ST3000DM001 • Barracuda Desktop 6-Gb/s 3TB ... - Seagate[/h] אשמח לכל עזרה בנושא תודה מראש ski_farm

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  10. Started by BHXHO2,

    1. איך הוא נחשב להארדיסק טוב 2. איך אני מפרמט אותו זה ארדיסק שני על אותו מחשב אני רוצה להוסיף אותו אני צריך לפרמט אותו בnfts איך אני עושה את זה דרך הווינדוס או בדרך אחרת תודה ניסים

    • 8 תגובות
    • 933 צפיות
  11. אוף... אני לא יודע מה יש להארד דיסק שלי אבל במשחקים שמתשמים בקבצי bik בתור סרטים הסרטים קופצנייים ועובדים נורא לאט (למרות שמתי שפותחים אותם בתוכנה rad tools הם עובדים חלק). איך אוכל למצות את מלוא פוטצנציאל ההארד דיסק שלי? (הוא עבר איחוי וסריקת דיסק) איך אוכל לבדוק אם התמיכה ב ATA 66 עובדת ואפשרות ה S.M.A.R.T בגלל שאצל חברים שלי שאצלהם המחשב יותר חלש הסרטונים עובדים חלק ההארד דיסק הוא של WD בנפח של 20ג'יגה הלוח אם הוא של VIAtech

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  12. Started by hagay21,

    ניסיתי כל דבר אפשרי התקנתי sp2 עידכנתי דרייברים של לוח אם פיצלתי לשתי מחיצות של 100 ושל 150 ועדיין לא מצליח לזהות יש למישהוא פיתרון?

    • 14 תגובות
    • 933 צפיות
  13. ביישום מסחרי הצפוי לצאת לשוק לקראת סוף שנה זו, מדברים על קיבולת אחסון של 515 גיגה בייט לאינץ' מרובע. להזכירכם ב כתיבה אנכית מדברים על הגעה בעתיד ל 300 גיגה בייט לאינץ' http://www.chief.co.il/magazine/2006/32/index.htm#%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99 אבל, לא לרוץ לחנויות זה פתרון יקר מידי (בינתיים) לשוק הביתי

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  14. Started by galr52,

    שלום אני רוצה למחוק את הדיסק הקשיח שלי כך שלא ישאר עליו כלום, כמו כשמקבלים מחשב חדש עם דיסק קשיח נקי מכול איך אני עושה את זה?? בתודה מראש, גל

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  15. Started by k-o-b-y,

    יש לי כרגע צורב Yamaha 24x10x40 עם 8MB Bufferועד השבועות האחרונים הייתי מאושר ממנו. יש לי אותו כבר שנתיים וחצי בערך, ועד הזמן האחרון לא נפדק לי אפילו דיסק אחד! במשך שנתיים וחצי כמעט צרבתי מאות דיסקים ואפילו לא אחד נדפק. לפני כמה שבועות הוא התחיל לעשות בעיות ולדפוק פה ושם כמה דיסקים, אחר כך כל צריבה דפקה לפחות אחד עד שאתמול נדפקו לי 7 דיסקים עד שהצלחתי. כמובן שעם מישהו יודע מה לעשות אני מעדיף אבל אם לא איזה צורב כדאי לי לקנות? אני יודע שיגידו לי ישר LiteOn אבל יש לו רק 2MB Buffer ואני לא רוצה שיתחילו להדפק לי דיסקים גם אם זה פעם בכמה זמן. השאלה שלי האם כדאי להשקיע יותר בPlextor שכמובן טוב יותר ומלא בפיצ'רים שיש שני דגמים אפשריים: ב490 ש"ח: 48x24x48עם 4MB Buffer: קישור לע…

    • 5 תגובות
    • 933 צפיות
  16. שנת 2016 מסתמנת כשנה שבה זכרונות ה-NAND התלת מימדיים יהפכו סוף סוף לסטנדרט החדש בשוק האחסון, וכזה שיסייע למחירים של כונני ה-SSD לרדת לרמות נמוכות עוד יותר מכל מה שראינו עד עכשיו, תודות ליכולת להגיע לאותם הנפחים בשימוש במספר קטן יותר של שבבי סיליקון. אחת מהחברות שינסו להוביל את המהפכה הזו היא Silicon Motion, עם בקר ה-SM2258 החדש שלה, שמבטיח לתמוך בשבבי 3D TLC NAND מכל היצרניות הגדולות בתחום, תומך בעבודה ללא זכרון מטמון DRAM, תומך בהצפנות AES-256 ו-TCG Opal ומבטיח מהירויות העברה של עד 560 מגה-בייט בשנייה וביצועים אקראיים של עד 90,000IOPS. נקווה שהדגם הזה ידע לספק את הסחורה גם בעולם האמיתי, ולא יאכזב כמו ה-SM2256 שהשיקה החברה בשנה שעברה.

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  17. Started by boazmoav,

    אני רוצה לעשות RAID 5 עם 4 דיסקים של 10TB במחשב אבל הלוח אם לא תומך ב RAID 5. בחיפוש באמאזון ובאליאקספרס ראיתי מגוון כרטיסים מ 20$ עד אלפי $ בעלי ביצועםי ויכולות הגדלים בהתאם למחיר. איזה כרטיס יתאים לי ולא ייאט את המחשב? נגדיר תקציב עד 200$ בלחץ (אבל עדיף הרבה פחות). איזה פרמטרים חשוב לא להתפשר עליהם: ראיתי ממשקים pcie 2 ו pcie 3? האם מספיק 2? זכרון פנימי cache יש 512MB ו 1GB - האם מספיק 512? שאלות נוספות בקשר ל RAID 5: 1. האם אפשר להוסיף כונן למערך בלי למחוק את המידע ולבנות מערך מחדש? 2. במידה ונדפק הבקר RAID, האם הלך המידע או שכל בקר אחר עם RAID 5 יראה את המידע? 3. האם אוכל בעתיד להעביר את כל הכוננים ביחד ל NAS חיצוני …

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  18. שלום אם מישהו בבקשה יכול לומר לי שם של אתר או משהו שיתן לעלות סירטונים (בסה"כ 25MB ) לאינטרנט.. אני ניסיתי בוואלה תמונות אבל לא יודע משהו שם כל הזמן נתקע כשאני מנסה לעלות סירטון ולא תמונה חשבתי שזה הפורום המתאים משום שזה אמצעי איחסון.. אבל באינטרנט ואם זה מתאים תגידו לי ואני ישנה לכותרת יותר אינפורמטיבית תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  19. Started by danit84,

    אהלן! קניתי את http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7733485 ב365 ש"ח. כעת רציתי אם יש משהו שמומלץ לעשות לפני השימוש? לפרמט? (אם כן, כיצד?) תודה רבה ויום מעולה!

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  20. Started by DrLEON,

    שלום, יש לי דיסק קשיח SATA של מקסטור 200GB, אני חשבתי לקנות WD 250GB ב480 רק SATA 2 (יעבוד אם אני אחבר לחיבור SATA 1 כSATA 1, נכון?)ו אני רוצה לחבר אותם בראייד שאני לא ממש מבין בזה אז תסבירו לי מה כדאי לקנות..אני הבנתי שהשני יהפוך לגודל של הדיסק הקטן 200 ג'"ב אבל זה לא מפריע לי. תודה.

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  21. Started by soundf,

    קניתי צורב בחיבור SATA מכיוון שלא היה הבדל ממשי במחירים , זה משפר ביצועים או יותר טוב? בכל מקרה זה הפרטים שלו(על פי הקופסא): LG GH20 לא ממש מצאתי פרטים באינטרנט ממש מוזר :\ בכל מקרה השאלה שלי היא מזה ה LightScribe ומזה SecurDisc תטדה לעונים

    • 8 תגובות
    • 933 צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    תישמעו הביאו לי דיסק צריבה רב פעמי אחרי שצרבתי עליו היה עליו את סימני הצריבה [צרבתי 300 מגה מתוך 700],אחרי זה הכנסתי אותו לכונן ניכנסתי לנרו ועשיתי "ERASE CD" עשיתי FULL ואחרי 25 דקות הוצאתי את הדיסק והוא היה כמו חדש! איך זה?

    • 7 תגובות
    • 933 צפיות
  23. בהמשך לדיון שפתחתי לפני שבועיים: הרצתי diagnose ב- ES-Tool, בדיקה מקיפה שלקחה הרבה זמן, והתוצאה בסוף הייתה: Your HDD has no error !!! גם SpeedFan, כולל בדיקה אונליין, מראה שההארדיסק תקין. כמו כן, הרעשים החריגים נעלמו. האם יש עדיין סיבה לדאגה? אין זה הגיוני שאין יותר רעשים? (הסיבה לפער בין הדיונים היא היותי חייל) ורציתי להגיב ל- Nike: הייתי מתאר את הרעשים כחריקות הידועות שהארדיסקים משמיעים, אבל הן חלשות\עדינות יחסית. זה הכל. תודה רבה רועי

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  24. יש לי וינדוס ועשיתי לו דיסק עם sp1 sp2 בילד אין יצא לי 802 מגה בקובץ iso אז אם הצורב שלי לא תומך ב דיסקים של 900 מגה... (בהמשך לשאלה הקודמת) איך אני יוצא מזה (זה חייב להיות איך שהו על דיבק bootable להתקנה של וינדוס...) האם אפשר לפצל אותו ולשמור כך שההתקנה לא תפגע ותעבוד רגיל?

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  25. רגע לפני שאני פותח את המחשב יש משהו שאני צריך לדעת כדי לא ליצור בעיות בהתקנת דיסק קשיח חדש? פשוט לחבר אותו למקם ולפתוח את המחשב? או שיש לעשות משהו בביוס ? WD 80 ג'יגה SATA יפעל כסלייב תודה

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות

דיונים חדשים בפורומים