רוצה לקנות CD-ROM חדש, צריך את המלצותכם. - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה לקנות CD-ROM חדש, צריך את המלצותכם.


dorratz

Recommended Posts

החלטתי שהגיע הזמן להחליף את כונן ה-CD-ROM הישן שלי במהירות 24X ששירת אותי עוד מימי הפנטיום 2 הישן שלי(עכשיו יש 4 1600MHz). אני רוצה לקנות CD-ROM חדש במהירות 52X(הכי מהיר, נכון?), אבל לא יודע של איזה חברה. אם אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על משהו אמין, שיחזיק הרבה זמן-שיהיה אמין, מהיר, ושיעבוד חלק ושלא יהיה לו בעיה לקרוא דיסקים צרובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מעוניין ב- משולב עם CD-ROM, אני רוצה CD-ROM רגיל במהירות 52x,וכבר אמרתי מה אני מצפה ממנו בתחילת ההודעה. אני אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על חברות אמינות, שתואמות לפרמטרים בהודעה הראשונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כלכך הרבה הבדל...

קח איזה BENQ או משהו

נראה לי יהיה לך קשה היום למצוא משהו שלא קורא דיסקים צרובים...

אז חסוך את הכאבראש של השוואת סידירומים ותקנה פשוט CD מחברה מוכרת יחסית

ההפרשים זניחים (אלא אם 20 שקל באמת יעשו בשבילך את ההבדל..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם טובים וזולים. מן הסתם שיעבדו לך מצוין כי הם עושים את העבודה שלהם, אבל זה תלוי איך. כאן ההבדלים מאוד זעירים בין הכוננים הטובים יותר. Actima הם לא בין הטובים ותוכל לראות זאת בכל מיני השוואות שמסתובבות ברשת. תמיד התנשאו בראש הבנצ'מארקים, לפחות מאז ואני מסתובב ברשת וצופה באותם בנצ'מארקים. גם אם איכות האאודיו של הכונן של יזכה לכמה נקודות יותר מהכוננים האחרים וגם אם הוא יעביר 200KB יותר מהאחרים לשניה במבחני העתקה של קבצים גדולים, המחירים זהים והוא משתלם יותר מבחינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...