אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי לוח אם מסוג Biostar G31-M7 TE ורציתי לעשות RAID 0 הבעיה שאין לי כניסת RAID מה שמחייב אותי לקנות בקר שיתחבר ל PCI שאלתי היא איזה בקר כדאי לי לקנות? בנוסף יש לי בעיה שיש לי כרטיס מסך שמתחבר לי ליציאת AGP והמאוורר שלו דיי חוסם את הכניסות ל PCI השאלה אם יש מה לעשות עם זה או שפשוט לקנות לוח אם חדש... לוח אם חדש יחייב אותי לקנות עם התאמה למעבד שלי שהוא E7500 כך שאני סתם יוציא מחיר גבוה בלי אפשרות להשתדרג בעתיד למעבדי I COR 5?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לא מזמן קניתי בהמלצת הפורום את הכונן בכותרת. אכן הכונן לא מאכזב ונותן אחלה ביצועים. מדי פעם המחשב מתחיל לזחול, הצלחתי פעם להפעיל את הHD TUNE וראיתי שמהירות הקריאה נפלה ל1-2 MB\S כשעשיתי ריסטרט המחשב לא עלה ואמר שיש בעיה בקריאת הדיסק. אחרי כמה זמן המחשב עלה עוד פעם, ומדי פעם התופעה חוזרת. עשיתי גם בדיקה עם הHD TUNE ואני רואה שיש נפילות חדות במהירות (מצורפת תמונה). האם הכונן תקול? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
את מי עדיף לסנג'ר ? ה DVD הוא של אסוס, הצורב של ליטאון.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש כונן חיצוני על מנת שישמש כגיבוי נוסף לקבצים שעל המחשב לפי מה ששמעתי החברה שנחשבת למובילה בתחום היא Western Digital הדגמים ביניהם אני מתלבט: WD MY BOOK Essential Edition 2.0 500GB USB2.0 WD ELEMENTS Portable 500GB USB2.0 WD Passport Portable ESSENTIAL 500GB USB2.0 אני יודע שהראשון הוא 3.5 ודורש חיבור לחשמל. הפספורט 2.5 ואינו דורש חיבור לחשמל, ובנוגע לאלמנט אני לא יודע. לא חשוב לי הגודל או החיבור לחשמל, הדבר הכי חשוב הוא שיהיה אמין. אילו מבין שלושת הדגמים הוא המומלץ ביותר מבחינת אמינות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין 2 כוננים קשיחים. האחד הוא Western Digital 1TB Blue 7200 , השני אותו דבר רק Black הכונן הקשיח אמור להיות חלק ממערכת שמורכב בה גם כונן Intel SSD 330 Series 2.5" 6Gb/s 120GB (שעליו אני שואף להתקין מערכת הפעלה) ולכן חשבתי שזה מקום טוב לחסוך בו במחיר וכונן BLUE לא יהווה הבדל משמעותי בביצועים מכונן הBlack שאמור להיות טוב יותר. האם אני צודק? המחשב אמור לשמש לעריכות גרפיות, תוכנות 3D ורנדרינג. המפרט שבו משולבים הכוננים הקשיחים הנ"ל הוא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=543280.0 אשמח לחוות דעת או להמלצות שונות על הכוננים שבחרתי וההתלבטות ביניהם תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצאתי את זה בזאפ: http://king-pc.co.il/product/hgst-3tb-h3u30006472s לא מצאתי עוד אף דיסק קשיח בגודל הזה שמתקרב למחיר הנמוך הזה. אבל, לצערי, אני לא מכיר את החנות ולא הצלחתי למצוא ביקורות על הדגם. מתלבט אם לרכוש או לא, אשמח לעזרתכם, תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה טכנית על דיסקים קשיחים רגילים . נניח יש לי 2 כוננים קשיחים, אחד 250G במהירות 7200RPM וגודלו 3.5 (גודל רגיל) והשני 250G מהירות 7200RPM וגודלו 2.5 (לפטופ) עכשיו, על הנייר אני מניח שלא אמור להיות הבדל כי שניהם באותה המהירות, אבל האם בפועל אני ארגיש בהבדל (מבחינת מהירות) ? תודה לעונים.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מגירה נשלפת של Enermax דגם UC-106TMFA שמציגה את הטמפרטורה של הדיסק הקשיח באמצעות חיישן טרמי מובנה, ואת מהירות הסיבוב של המאוורר המובנה ביחידה שניתן לשליטה ע"י כפתור בפאנל. הבעיה היא במאוורר של המגירה. מדובר במאוורר בגודל 60 מ"מ (DC 12V 0.18A). המאוורר אמור להסתובב במהירות של 2000-4000RPM. אולם, כנראה שהמאוורר התקלקל וכעת הוא מסתובב במהירות של 500-800RPM בלבד גם כאשר ה-Fan Speed מכוון למקסימום (ניסיתי לנקות אבק מהמאוורר, אבל זה לא עזר). כאשר מהירות הסיבוב של המאוורר יורדת מתחת ל-1000RPM, מושמעת אזעקה למשך כ-30 שניות והתצוגה מהבהבת. האם זה מסוכן מבחינה כלשהית להניח למאוורר להמשיך לעבוד במהירות של 500RPM (הטמפרטורה של הדיסק הקשיח לא עוברת את ה-40 מעלות צלזיוס. מהו …
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח בנפח 500 ג'יגה בייט ואני עדין לא סגור איזה יתן לי את מקסימום הביצועים. הדרישות הבסיסיות שלי מהדיסק הן: מהירות סיבוב = 7,200 סל"ד באפר = 16MB ממשק = SATA 2 Reading Seek time = נמוך ככל האפשר Writing Seek time = נמוך ככל האפשר מהירות העברת נתונים מבאפר לדיסק = גבוהה ככל האפשר Latency Time אני לא יודע מה הוא הפרמטר הזה אבל הבנתי שהוא בעל משמעות רבה המון תודה לעוזרים ! אלכס.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש כונן אחסון חיצוני אין לי יותר מידי מושג בזה. אני יודע שאני רוצה שיהיה מאוד מהיר, שיתחבר עם USB 2 ורצוי גם FIREWIRE. שישמש לי גם להעברת נתונים וגם לגיבוי מסודר של המחשב. מאוד חשוב לי האמינות שלו (שהמידע באמת ישמר, ושיחזיק הרבה זמן ולא ימות כמו רוב הכוננים הקשיחים אחרי זמן מה) אז, מה יש לכם להמליץ שניתן להשיג בארץ ונחשב סופר איכותי? (אפשר לחרוג מן התקציב אם מדובר במשהו ממש טוב) בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כמה חודשים נשרף לי בדרך פלא (כנראה בעיה במולקס) ג'וק מהכרטיס של ההרדיסק (Quantum Fireball 6.4 GB) היה שם מידע שהיה די חשוב ופניתי לאחת מחברות השיחזור הגדולות לקבלת הצעת מחיר לשיחזור. אחרי בדיקה (זריזה) הם הודיעו שכל המנגנון נשרף והשיחזור יעלה באיזור ה- $500. סכום זה היה גבוה מידי והחלטתי לקחת את הדיסק בחזרה ללא שחזור ולנסות לשחזר אותו בעצמי. חשבתי שאם אני אמצא דיסק זהה (דגם וסדרה) ואני אחליף ביניהם את הכרטיסים הוא יחזור לתפקד כמו חדש. המקום הראשון שבו חיפשתי היה Ebay. כמעט כמו תמיד Ebay לא אכזב ואחרי מספר שבועות מצאתי דיסק מאותו דגם וסדרה אצל בחור מקנדה וזכיתי בו עבור ¤70+-. לקח לו קצת יותר מחודשיים להגיע (כנראה שהאוניה טלטלה אותו כל הדרך) וכשהוא הגיע חיברתי אותו ל…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לאח שלי הרדדיסק נייד שלא השתמש בו הרבה זמן הוא לא מוצא את השנאי מתח החיבור של המתח הוא חיבור כמו S-video איפה אפשר לקנות שנאי כזה וכמה זה אמור לעלות בערך? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החשוד: הארדיסק IBM מדגם GXP DTLA 307015 בנפח 15 GB מהירות: 7200 RPM עם 2 MB Chache. את המפרט שלי ניתן לראות בכפתור המפרט. הרצתי מבדק ב SiSoft sandra 2002. התוצאה שקיבלתי היא בערך 15000, וראיתי שהארדיסק מסוג ATA 100, שהוא מסוג זה, ובמהירות 7200 RPM צריך לקבל ציון הרבה יותר גבוה, משהו כמו 21000 או משהו כזה. אם למישהו יש הארדיסק כזה ויכול לשתף אותי בתוצאות, או אם מישהו יודע מה ניתן כדי לשפר א תהמצב אתם מוזמנים בהמוניכם... MB לעם !!!!! :AR15:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כולם, בשעה טובה התחדשתי במחשב חדש: Intel core i5 3550 3.3Ghz 6MB L3 Cache s1155 Arctic Cooling freezer 7 pro rev 2 CPU Fan Asus P8Z68-V LE G.Skill Ares 2x4GB DDR3 1333MHz PC3-10666 Kit CL9-9-9 Sapphire Radeon HD 7850 2GB DDR5 ANTEC 620W ANTEC 300 ATX ויש לי HDD 1TB 7200RPM SATA II (ממחשב קודם) הבעיה היא שמרגישים ממש האטה במחשב וגם במשחקים יש מדי פעם טעינות קטנות של שנייה שתיים וזה ממש מבאס. לכן החלטתי שעם מחשב חדש צריך גם הארד דיסק חדש. בבקשה תעזרו לי ותנסו להתאים למחשב הנ"ל הארד דיסק SSD מתאים שיהיה טוב וגם בנפח נורמלי, שיכיל גם מערכת הפעלה וגם ישאר מקום לכמה משחקים ותוכנות. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם. קניתי מגירה נישלפת לדיסק קשיח SATA.חברתי למחשב פנימי מחובר על הלוח אם SATA 2.ואח"כ חיברתי למגירה נישלפת דיסק קשיח W.D. 320GB 16MB SATA 2 והידלקתי מחשב עלה חלונות XP פרו אנגלית. החומר שלו קבצים בגודל 260GB. חיברתי קופסא חיצוני דיסק קשיח 2TB W.D. 64MB SATA 3 הכל עובד.עכשיו אני מנסה בדיסק קשיח פנימי 320GB לעתיק חומר לקופסא חיצוני דיסק קשיח 2TB גיבויים. בזמן העתקה בערך 20 דקות פתאום ניפתח חלון הודעה שכתוב שלא מוצא קובץ העתקה.ניעלם אות כונן. ניכנסתי למחשב שלי אני לא רואה אות כונן 320GB הוא ניעלם. ורק אני רואה דיסק קשיח 2TB יש אות כונן ולא ניעלם.הכל בסדר. אבל למה מגירה נישלפת דיסק קשיח פנימי 320GB ניעלם אות כונן זה אומר מנתק אות כונן? מה הסיבה? יש לי מחשב בן 6 שנים פנ…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה קורה לעיתים קרובות יחסית לאחרונה, המחשב פשוט לא מזהה את הקשיח החיצוני שלי שמחובר דרך USB, פשוט לא מופיע ב"מחשב שלי". רק לאחר שאני מנתק ומחבר אותו מס' פעמים רק אז הוא מופיע, זה עניין די מציק. האם זה אומר שהוא עומד לשבוק חיים? WD Elements 500GB
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תראו מה זאת בדיחה כל האחריות שיש לדיסקים חיצוניים במידה והנך רוכש דיסק חיצוני ואתה מחבר אותו לשרת לצוך גיבוי יש בעיה במקרה של מימוש אחריות למה ? רכשתי דיסק חיצוני מסוג freeAgent Extrime הדיסק בגודל של 1.5TB מחובר ב פיירוויר לשרת לפני שבוע הלך הדיסק כיוון שהוא באחריות ביקשת לממש אותו אבל בתנאי שאני מקבל את הדיסק הפגום או את ההטבעות שלו בגלל חיסיון מידע תכלס אמרו לי לא יהיה כדבר הזה מחליפים אחד תמורת אחד שאלתי ומה יהיה גורלה של המידע במידה וזה יפול על מישהו חכם ? אמרו לי שכח מזה וזה הסיכון שלך בקיצור בדיחה - ספגתי את הפגיעה ואז הבננתי את המשמעות האחרת של האחריות כל אחד שיעשה את חשבון הנפש שלו הבנתי שזו דרך ידועה והתבנית הזאת חוזרת על עצמה בחברות רבות חבל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! ברשותי כונן intel ssd 120 gb 330 קיבלתי ציון 452 מה אתם אומרים? ???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני צורב קטעים בצורב DVD שלי דרך נרו הקטעים שבמחשב בסדר גמור יוצאים בDVD עם קטיעות מידי פעם של קול כזה ששומעים מקוטע מישהו יודע למה? בתודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זהו, אחרי תקופה יפה שבילינו ביחד, הלך לי הכונן. היו לי 3 כוננים שמחוברים עם Raid-0 ואחד מהם הלך. איכשהו הצלחתי לגבות את המידע לכונן גיבוי אחר (לפחות את הדברים החשובים לי באמת) ועכשיו צריך לעבור לשלב התיקונים, מה שאומר שצריך להחליף כונן. אגב, הבעיה היא שהוא התחיל לעשות לי קליקים עם הפעלת המחשב וגוגל אומר שיש איזה משהו שנשרף בתוכו ואפשר זמנית לתת לו כמה מכות כדי שזה יסתדר עד הפעם הבאה וככה למעשה הצלחתי לעשות את הגיבוי... עכשיו השאלה שלי היא אם 2 הכוננים האחרים עם WD 250GB, השאלה היא אם אני יכול לקנות אחד חדש של 250 של חברה אחרת כמו מקסטור או היטצ'י ולחבר או שאני חייב WD. שאלה נוספת היא אם יש אפשרות לחבר כונן יותר גדול של 2 טרה אל שני הכוננים של ה-250 ג'יגה ואם כן מה ההשלכות…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המלצה לארד דיסק שקט למחשב נייד עד 400 שקל חיבור SATA
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
האם זה יפגע בביצועים של הדיסק ? האם זה יפגע בדיסק ? האם צריך כבל SATA 3 לחיבור ללוח ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כמה התלבטויות אני רוצה לדעת האם לרכוש את הWD עם ה 32 או את הסמסונג עם ה 16 (בתקווה שלא תיהיה לא קושחה דפוקה) חשוב לציין שזה הולך להיות כונן למערכת הפעלה ולא לאיחסון.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות כונן קשיח 160GB SATA2 של WD, בקופסה המקורית, לא באיזה שקית או משהו. מישהו מכיר חנות שמוכרת כאלה דברים?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי צריך כונן כזה לגבות חומר שלו.. אני מאמין שמספיק לו 500GB.. השאלה מה כדי לקנות? האם ההבדל בינו ל-1TB קטן? לאיזה כונן הכי מומלץ לכוון אותו? (כמובן שהעדיפות זה כונן כמה שיותר קל / קטן.. ובלי חיבור לחשמל). תודה רבה לכם
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


