אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי חברים, יש לי תקציב עד 400 ש"ח ואני מתלבט בין שניהם: Transcend StoreJet 25M3 TS1TSJ25M3 1TB http://ksp.co.il/?uin=14548 Silicon Power Diamond D05 SP015TBPHDD05S3T 1.5TB http://ksp.co.il/?uin=19287 בגדול, אני נוטה יותר ללכת על ה- 1.5TB הוא גם יותר משתלם. מצד שני, על ה- Transcend יש ביקורות ממש טובות. מי יותר איכותי?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני רגעים ספורים התגנבה לאוזני שמועה : שרוב ה BUFFERS של ה HDS הפופולריים כולל הWD 8MB לא פעיל אין הבדל ממשי מבחינת הBUFFER בין הגירסאות השונות. השמועה היא מבוססת שכן היא הגיע ממקור המבין בחומרה וכן בתוכנה של HD. יש לציין שהתכונה של הBUFFER אינה פועלת משום שהDRIVER ב WINDOWS לא תומך בתכונה זו של הHD ולא משום שהיא לא מאופשרת פיזית.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ברשותכם מספר שאלות: 1. מחפש HDD במחיר שפוי(עד 550 שקל) שישמש לאחסון של סרטים(500GB-1TB) 2. הלוח אם תומך ב IDE ולא ב SATA השאלה שלי אם יהיה עדיף לי לקחת HDD חיצוני ? תודה רבה אשמח להמלצות גם מאיפה לקנות ואיזה דגם.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אהלן, יצרתי מחיצה בכונן דינמי כדי לנסות את Windows 7. בעת ההתקנה אני מקבל את ההודעה שאין לי אפשרות להתקין במחיצה כיוון שהיא דינמית. מה הכוונה? מדוע אין אפשרות להתקין? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://officedepot.co.il/specialLinks.do?id=insert8 יש לי אישית את הדגם הזה יותר משנה - שקט, קריר וללא תקלות עד כה. ב-60 ש"ח יותר מקבלים 5 שנות אחריות על דיסק SEAGATE (במקום שנתיים): http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=9868 1T ב-400 ש"ח ויש בלינק גם מבצעים מצויינים על 2.5 אינטש.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הרי יש חיבור לכונן הDVD. ככה שאפשר להשתמש גם להרדיסק ולא חייבים לקנות אחד חדש שתומך ב SATA1/2. אמת? תודה מראש. פשוט צריך יעוץ, מכוון שחבל לי על עוד 500 ש"ח.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד Lenovo IdeaPad 300-15ISK ואני מעוניין לקנות עבורו כונן SSD בנפח 500GB. (כרגע יש דיסק קשיח בנפח 1TB) קיבלתי המלצות לקנות כונן של Samsung וראיתי את Samsung EVO 860 שנראה מתאים. ראיתי שהוא מוצע למכירה בשני סוגים עם המק"טים: MZ-76E500B או MZ-76E500E מה המשמעות של B או E? בנוסף, המחיר הכי זול שמצאתי היה 528 ש"ח ב-TMS. האם זה נחשב מחיר טוב? ניתן למצוא במקום אחר ביותר זול? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
סדרת ה-Ultimate SU800 של חברת ADATA עם שבבי תלת המימד מבית אינטל מתרחבת לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי צורב של Yamaha דגם: CRW8824S איך אני יודע אם הוא יכול לצרוב דיסקים של 800 מגה-בייט? בדקתי באתר של החברה ואין לשאלה הזאת שום זכר .
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. האם הטמפרטורה תקינה? - 48 מעלות. 2. בבדיקת Error Scan - לא נמצאו בעיות (נעשתה בדיקה מהירה) 3. מה זה אומר מה שמודגש בכחול ובטורכיז. 4. זה אומר שאוטוטו אני אומר עליו קדיש? http://hwzone.co.il/community/attachment.php?attachmentid=6083&stc=1&d=1402607062
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בתמונה העברה של 1TB מכונן 4TB WD GREEN אל כונן ה8TB ARCHIVE של סיגייט רק הבהרה: כונן ה4TB מחובר בUSB3 קדמי במארז (הוא חיצוני MY BOOK), ה8TB מחובר בSATA3. לוח אם H97 D3H המהירות יציבה. גם בהעברות אחרות כמו ממכונן 2.5" חיצוני בנפח 1.5TB גם של סיגייט (USB3) הגעתי למהירות זהה שהיתה פחות יציבה כי אז היה מדובר בעשרות אלפי קבצים קטנים (העברה של 1200GB לקחה כ6 שעות, שזה נהדר).
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מעוניין לקנות SSD למחשב הנייד שלי Vostro v131 ניסיתי לבדוק באינטרנט ולא הצלחתי למצוא תשובה ודאית לגבי תמיכה של Sata 3gb או Sata 6gb אני מעוניין לקנות SSD של 250GB וההתלבטות היא בין ה840 הרגיל ל840EVO ההתלבטות תוכרע באם יש לי SATA 3 או 2 ? יש למישהו מושג איך אני מוודא את זה ? מצאתי פורום שמדברים על העניין חלק טוענים שזה SATA 6GB וחלק SATA 3GB אז ... http://forum.notebookreview.com/dell-latitude-vostro-precision/602711-new-dell-vostro-v131-21.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי את הST3500630AS החדש שלי 500 גיגה לפעמים כשאני נכנס לתיקיה של סרטים בגודל 100 גיגה זה עושה רעש חזק של קריאה למשך שניה מין כחח כזה זה נורמלי? עשיתי איחוי סריקה...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, ברשותי הרדיסק 500GB של WD. ההרדיסק איטי בצורה מחרידה.. עושה רעשים מוזרים אך בסריקה לא נמצא BAD SECTOR. החברה שממנה קניתי את ההרדיסק לא רוצה לעשות לי החלפה בגלל שאין BAD SECTOR הייתי רוצה לדעת כיצד אוכל ליצור BAD SECTOR? תודה, משה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי להחליף את הדיסק הקשיח הישן WD 160 gb בכונן ssd וראיתי שיש דבר במפרט שלו שנקרא SATA 6Gb/sובדקתי במפרט של הלוח אם שלי שהוא תומך ב SATA 3Gb/s רציתי לדעת אם כדאי לי לקנות, אם זה יתאים או שהוא לא ינוצל מספיק?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם צורב LITEON X52 עם ותק של 1/2 שנה בסך הכל, צרב בערך 500 דיסקים. תמיד משתמש ב- TDK או SILVERLINE ותוכנה NERO_EXPRESS או NERO. עד היום צרב X40 ללא בעיות. היום התחיל לפשל ולא מצליח לצרוב X40 DATA ללא נפילות, גם לא גומר VERIFICATION טוב ונתקע. אם צורב X16 אז פחות נופל. 1) האם באמת הוא מת? 2) מה מקובל/ מה מגיע לי - חדש? (חנות אמינה אך עדיין מה מקובל) תודה, יהודה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני לא מבין מה טוב כל כך בסדרה הירוקה של WD בפרט ובכוננים ירוקים בכלל. קראתי שהם איטיים יותר, שהם זולים יותר ושהם חוסכים בחשמל. זה לא מסביר למה אני שומע על הזמן אנשים שאומרים שכונן ירוק זה מה שצריך לקנות. מישהו יכול להסביר מה הסקס אפיל של כונן ירוק כי אני ממש לא רואה זה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, אני רוכש מחשב חדש על כל חלקיו ואני צריך את עזרתכם. שיקול ראשון - מחיר יחסי - 1TB אמור להספיק, אבל אני לא בטוח אם זה משתלם מבחינת ההבדל במחיר. שיקול שני - מהירות - הבנתי שהיום המארזים מאפשרים הוספה של כונן נוסף במקביל לכונן הישן, אז השאלה היא, האם המערכת תעבוד מהר יותר כשיש שני כוננים של 1TB בהשוואה למצב שבו יש כונן אחד של 2TB? או שזה תלוי בניצול הנפח (כונן "עמוס" יותר, ולא משנה נפחו, יעבוד לאט יותר מכונן שלא מעמיסים עליו)? ב-TMS - שני הכוננים שחשבתי עליהם הם 1TB של טושיבה (321 ש"ח) ו-2TB ברקודה של סיגייט (490 ש"ח). * אין בעיה של תקציב. את ההפרש במחיר אני לוקח לכיס. תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזו חברה עדיפה בכונני גיבוי? Seagate External Desktop Drive או Western Digital My Book Essential Edition בנפחים של 320/500GB או שיש הצעות אחרות?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות דיסק חיצוני החל מ 500GB. יש לי בבית חיצוני 500GB 3.5" של LACIE ואני מאוד מרוצה ממנו. השימוש שיהיה לדיסק השני הוא חשוב מאוד שזה אחסון של הקלטות וידאו שהעברתי מקלטות וידאו למחשב. אני די מעדיף לקנות 2.5" ככה שיהיה קטן ולא מסורבל. השאלה היא אם יש איזה חסרון משמעותי שיש ל 2.5" שבגללו כדאי לי לקנות 3.5 ולא "להסתכן" בשימוש בו לאחסון מידע חשוב מאוד. בעיקרון אני הייתי מעדיף לקנות את ה LACIE בגלל הניסיון הטוב שיש לי איתו אבל אולי ה WD או חברה אחרת עדיפה עליו? התקציב שלי הוא 400 ש"ח שזה בעצם המחיר של הכוננים עד 500GB. אפשר להתגמש אולי באיזה 50 ש"ח או משהו אם יש ממש הצדקה לכך. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש עוד כמה כמו RAID 5 RAID 10 אים אני לא טעוה מה ההבדל ביניהם? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר'ה עד כמה אפשר לצרוב באוברבורן על דיסק של 700 מגה? תודה!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה נגן עדיף ומשתלם יותר?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Ssd של 120גיגה או כונן 2tb אבל שקניתי אותו אמרו לי שהוא איטי בשביל להתקין ווינדוס עליו אבל מה בנוגע למשחקים? במה זה יפגע? בfps?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


