עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by brother_t,

    האם יש דרך להוסיף חיבורי IDE כך שיהיה ניתן לחבר עוד CD/DVD או דיסק קשיח?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. ars technica פירסמו כתבה ממש טובה על מערכות הקבצים ועם קצת היטוריה ורקע של כל מערכת: http://arstechnica.com/articles/paedia/past-present-future-file-systems.ars/1 באמת שווה קריאה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  3. שלום יש ברשותי מחשב חדש, שכמובן יש בו הארד דיסק שעליו התקנתי וינדוס 7 ובכונן אחר וינדוס XP, בנוסף יש לי את הדיסק הקשיח של המחשב הישן (שעליו מותקנת רק וינדוס XP) מה אני עושה כדי לשים את הדיסק קשיח הישן במחשב החדש יחד עם הדיסק קשיח הקיים? ולא תיווצר שום בעיה? עם זה שיהיו כיביכול 3 מערכות הפעלה? מה אני עושה?? והאם זה יצור לי כונן חדש (בנוסף ל C ו- D) תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. האם כדאי לעדכן קשוחה לפיוניר 111? יש לי תגירסא 1.23 ואכשיו אני רוצה לעדכן ל1.29 מזה יתן לי?והאם זה שווה לעשות את זה?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by .AloN,

    קניתי חבילה של 5 דיסקים CD-RW של חברת GPT. עכשיו הבאתי לחבר שלי אחד שיצרוב לי איזה משהו ואחרי שהעתקתי את זה למחשב הלכתי ל Nero וניסיתי לבצע מחיקה מלאה לדיסק. Nero הראה שהוא כביכול מוחק את הדיסק, אחרי שהוא גמר בדקתי את הדיסק ולהפתעתי הוא היה מלא באותם קבצים. נתתי לחבר שלי את הדיסק שינסה למחוק ואצלו זה הלך. ניסתי גם ב ECC אך הבעיה חזרה על עצמה.. ולי ולחבר שלי יש אותה גירסת נרו בדיוק וגם Windows 98. כנראה זה קשור לצורב.. יש לי צורב HP 8200 4X4X8 ולחבר שלי 40x12x40 LG ועל העטיפה של הדיסקים כתוב שמהירות הצריבה של הדיסקים היא 4X-12X, אז מכיוון שהצורב שלי עומד במהירות הזאת למה זה לא הולך ? תודה לכם.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by klingon,

    I got myself a new ADAPTEC 29160 which replace the old 2940. I borowed a so called "160 cable" from a friend and did not see any improvment under Benchmarks. Should I buy a new 160 cable or can I use the old "40 MB/s" cable ? Thanx .

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אם יש לי מחשב עם 2 דיסקים ברייד 1 איפה נשמרת קונפיגורצית הרייד? בבקר? על הדיסקים? האם אני יכול להעביר את 2 הדיסקים האלה למחשב אחר (שכמובן תומך באותם פונקציות רייד) ועדיין לקבל רייד 1? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by mccartney,

    שלום! המארז שלי מגיע עם מסילות לכוננים הקשיחים, כך שלכל כונן צריך לחבר מעין 2 מסילות משני הצדדים (כל מסילה כזו נראית כמו מגלש סקי זעיר, ויש לה שני פינים שמתחברים לכונן במקום שבו יש חורים לברגים) מישהו יודע איפה אפשר להשיג כאלה מסילות? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by ofir,

    אז ככה יש לי צורב hp +8100 (מהירות צריבה X4), כשאני צורב דיסק בנרו תהליך הצריבה מתבצע כרגיל ללא שום בעיות buffer, זמן צריבה הוא בערך 20 דק' (מההרדיסק על אינטל 1.6), קצת יותר זמן מהממוצע לצורב X4, והבעייה מתרחשת אחרי שהתהליך מסתיים ואני כבר מקבל הודעה שהצריבה נעשתה בהצלחה, אני לוחץ discard ואז לוקח לצורב הרבה זמן עד שהוא מאפשר להוציא את הדיסק, המנורה של הכתיבה עדיין מבהבהת, ולבסוף אחרי שהיא מפסיקה להבהב, הדיסק לא יוצא, אז אני מוציא אותו ידנית מכניס לcd ואין גישה לדיסק זת'ומרת הוא פגום. האם צורבי אינו בין בחיים יותר :'( ???

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום לכולם אני עומד בפני קניית מחשב חדש והבנאדם שאני קונה ממנו את המחשב הציע לי להשתמש במערך Raid וציין שמאחר והמחשב אצלי דולק יומם ולילה אז הוא מציע להשתמש בהארדיסקים מיוחדים של WD שעובדים בתצורה של 24/7, כוננים שיועדו לעבוד כביכול נון-סטופ ומשתמשים בהם לרוב לשרתים. עכשיו רציתי לדעת אם יש למישהו פה מידע על זה? האם זה יעיל וכדאי? וכמה זה אמור לעלות? כי המחיר שהוא העריך אותם היה קצת גבוה (בערך בתרגום מדולארים 800 ש"ח לכל כונן של חצי טרה). בתודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. אני רוצה להעתיק את תוכן הדיסק הקשיח שמכיל את מערכת ההפעלה (Windows XP) לדיסק קשיח אחר. נסיתי את זה בדרך הפשוטה והרגילה של העתקה והדבקה אך זה בלתי אפשרי מכיוון שיש קבצים שהם בשימוש המערכת. המטרה היא ליצור גיבוי של תוכן הדיסק הקשיח הקיים בדיסק קשיח אחר. אם כן, מהי השיטה לבצע זאת? תודה O0

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by shloogy,

    הי מישהו יכול בבקשה להדריך אותי כיצד לבצע מערך רייד 0 (ביצועים) עם לוח אם של אסוס p5qc ? - האם ביצוע הרייד מתבצע לאחר התקנת מערכת ההפעלה או בשלב התקנתה? - מה לבחור כאשר אתבקש לבחור גכמות הבלוקים ? - ועוד שאלה, האם ניתן לבצע רייד של 3 ו 3 ? תזומרת 3 דיסקים לביצועים ו3 דיסקים שמגבים אותם תודה מראש, מאוד מעריך עזרה מכם

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Tbox27,

    שלום לכולם , ההאר דיסק שלי ווסטרן דיגיטל 80 ג'גיה היה מפוצל ל 2 כוננים כאשר ניסתי להעריך מחדש את הגודל שלהם resize אירעה הפסקת חשמל והתהליך הופסק באמצע , לאחר מכן נעלם לי אחד הכוננים , ניסיתי לשחזר את המערכת אך ללא הצלחה מכייון שהופיעה הודעת שגיאה בה כתוב שאחד הכוננים עבר כיבוי או משהו כזה , יש לי על הכונן מידע חשוב ואני צריך למצוא דרך להגיע אליו בדחיפות , אני מקווה שמישהו כאן ידע איך לפתור את הבעיה תודה מראש , תומר

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by TaMiRn2,

    שלום. אני מחפש הארד דיסק לרשת... רצוי שיהיה ממשק אלחוטי אך אפשר גם כבל ethernet אפשרי אפילו USB אבל עדיפות נמוכה... לא צריך נפח גדול מידי בין 250 GB ל 500GB אני לא כל כך מודע למחירים אז הייתי רוצה רק משהו עם מהירות סבירה (שיהיה אפשר לצפות בסרטים מתוכו...) תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. חברת Team Group משיקה כונן SSD חדש שכל כולו מלא בנורות לד צבעוניות – והוא מצטרף אל כונן ה-NVMe בעל הקירור הנוזלי הייחודי שלה לכתבה

  16. Started by knobless,

    אחרי שחפרתי קצת בחיפוש אחר כונן קשיח מכאני הכי טוב שקיים היום (משדרג את ה1TB ל-6TB), שגם יהיה מהיר וגם אמיד. הגעתי למסקנה שאני רוצה את ה-WD BLACK. גיליתי שיצא גרסה חדשה שלו לא מזמן שאין עליה כמעט אינפורמציה ברשת פרט למפרט טכני. דגם: WD6003FZBX מה אתם אומרים? רצוי או שיש לכם משהו אחר להמליץ? אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא (:

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. יש לי דיסק קשיח חיצוני Seagate FreeAgent Desk 500GB ST305004FDD2E1-RK ואני רוצה להעביר אליו קבצים כמו שמעבירים לדיסק או קי- בלי תוכנה אלא פשוט שיהיה ב"מחשב שלי" כונן חדש (נגיד H) ואליו אני פשוט אעתיק את הקבצים.איך אני עושה את זה? יש לי ב"מחשב שלי" כונן חדש FreeAgent Drive אבל כשאני לוחץ עליו פעמיים נפתחת התקנה של seagate manager ואני לא רוצה להשתמש בתוכנה כדי להעביר קבצים. כשאני עושה על הכונן הזה מקש ימני בעכבר ובוחר ב"פתח" יש לי שם תיקיה בשם "Seagate" ותיקיה בשם "Seagate Backup". בתוך התיקיה "Seagate Backup" יש תיקיה עם השם של המחשב שלי והיא ריקה. האם לשם להעביר את הקבצים?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום, קודם כל - נתחיל ממתי הצורב אצלי. הוא אצלי מסוף החופש הגדול, ולא צרבתי איתו המון דיסקים (פחות מ20). ליפני חודש בערך היתה הצריבה האחרונה שלי, ובסוף הצריבה (או לקראת הסוף, לא זוכר), נרו הודיע לי משהו עם באפר.. (זאת היתה שגיאה, לא ההודעה שלפעמים כתוב בסוף הצריבה שנמנע זה וזה כך וכך פעמים), אבל הדיסק אני חושב עבד בסדר (זאת היתה צריבה מדיסק לדיסק אגב, אני לא אפרט כאן יותר..) בכל מקרה, היום רציתי לצרוב לחבר שלי תיקיה מהמחשב שלי (אפילו חוקי! ), שמנו את הדיסק שהוא הביא (חברה לא מוכרת, דיסק 16x כתיבה), התחלנו לצרוב.. וב15%, Write Error בנרו. שמנו דיסק שבמקרה היה לי (חשבתי שנגמרו, קניתי עשר והיו לי עוד כמה שקיבלתי עם הצורב) הגיע ל39% (גם דיסק 16X), ועוד פעם, Write Error. …

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by ksn1981,

    שלום לכולם, איפה ניתן לקנות vertex 3 בארץ? מישהו קנה בפועל? היו חנויות שפירסמו באתר והורידו.. ויש שעדיין מפרסמים אך אין להם.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. המלצה על דיסק קשיח חצוני בתקציב 500 שקל +- !! בנפח 500 G ושיהיה מחברה טובה אמינה (הכי חשוב) ועם אחריות של יבואן !! תודה מראש .

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. חברת Sabrent הצנועה נעזרת בפלטפורמה של Phison בכדי להציע כונני NVMe מהירים במיוחד עבור מעבדי AMD החדשים לכתבה

  22. Started by oren417,

    http://www.pc-online.co.il/item.php?ps=11138

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by or,

    ???????

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by b-or,

    היי, מדובר במחשב נייד DELL בן כחודשיים. SSD Liteon LCT-128M3S עם הקושחה האחרונה. בעל 128 גיגה, ככל הנראה מדור 3. -הגיע עם המחשב. מאז קבלת המחשב, מדי פעם במהלך גלישה, נדלקת נורת HDD קבוע למשך כחצי דקה. מבחינתי זה הסימן "להחנקות" הכונן. יחד איתה קופא הדפדפן - פיירפוקס, אך העכבר מגיב (לעיתים גם הוא קופא). לא ניתן לפתוח תוכנות חדשות, ולאחר שהקפיאה משתחררת, כל הלחיצות שביצעתי מבוצעות אחת אחרי השניה. מבחינת דל - יש תוכנת בדיקה מובנת בביוס, שלא מזהה בעיות. חשדתי תקופה מסוימת שמדובר בעניין של "ניהול צריכת חשמל" כי אני לרוב במצב זה כשאני ללא חיבור לחשמל, אך זה קורה גם במצב high performance - הפעלתי סרטון של שעה ביוטיוב ועזבתי את המחשב - במהלך הניגון התרחשה אותה קפיאה! האם למישהו …

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים