עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by duzapz,

    היי, יצא לי במקרה לשמוע שקיים דבר כזה SSD שמתחבר בחיבור PCI-E 3.0 ויכול להגיע למהירות קריאה של עד 2150MB/s ו-1500MB/s מהירות כתיבה. הבנתי שזה מתאים ללוחות שתומכים בסוקט M.2. אני לא מכיר את הסוקט הזה ולא מבין אם זה מתאים למחשבים פרטיים. האם זה בכלל מיועד לשרתים? ומה עוד כדאי לדעת על זה?

  2. היי, אשמח לקבל המלצות למדיות צריבה עליהן אני אצרוב דברי אודיו [העתקה מדוייקת של דיסקים אחרים {כמובן שזה לשימוש פרטי שלי}]. אני זקוק לכך שהן יהיו קריאות ע"י כל הכוננים [כולל רסיברים ישנים] ויחזיקו לאורך זמן. http://www.sfo.co.il/user/product.php?id=1176 חשבתי על אלה כי הם גם נראים נחמד - השחורים נראים כמו תקליט ויניל. או שכאלה התומכים בLIGHTSCRIBE יהיה גם כן מאוד נחמד.[br]פורסם בתאריך: 4.01.2009 בשעה 18:37:16 היי, אני אשמח לעזרה כלשהי.

  3. שלום. האם מערך RAID שכזה אפשרי? RAID שבו כוננים 1 ו-2 מועתקים (Mirrored) לכונן 3? מדובר בלוח אם Gigabyte P67-UD3P

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by lipa,

    לעומת HD הרגילים שלהם ? באיזה נפחים הם ייצאו ?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. אני יש לי נרו ואני רוצה לצרוב דיסק של 90 דקות אבל בתוכנה זה שם לי את הקו האדום אל 80 דקות מה אני צריך לעשות בשביל לצרוב 90 דקות? יש לי נרו 6

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  6. Started by danezeq,

    שלום כולם/ן הזמנתי כמה כרטיסי microsSD וזכרונות פלאש (דיסקאונקי) ולאט לאט נפל לי האסימון. הם עושים הרבה בעיות והקבצים בהם לרוב פגומים. אי אפשר לסמוך עליהם. זה כנראה מה שמסביר את המחיר הנמוך. השאלה שלי היא איך אדע להבא שאני קונה מוצר לא מזוייף? הרי גם מוצר יקר יכול תיאורטית להיות מזוייף.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. חסר לי חיבור סאטא במחשב לצורך הסידירום, וראיתי כבל שמאפשר לחבר מכשיר בעל חיבור סאטא ליציאת USB, וברצוני לדעת האם זה יעשה את העבודה. להלן הכבל: http://www.aliexpress.com/item/USB-2-0-to-SATA-7-15-Pin-22-Pin-Adapter-Cable-for-2-5-inch/1220354570.html תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by ycltdycltd,

    קניתי לא מזמן כרטיס microSD של Sundisk בנפח 2GB. ניסיתי להשתמש בו ב+sansa clip שלי והוא עשה לי בעיות בכל תצורה אפשרית (ולפני שאתם קופצים - איתחלתי אותו מספר פעמים (גם דרך המחשב וגם דרך הפלאפון שלי) וניסיתי את כל המצבים לפחות פעמיים שלוש): במצב mtp (סנכרון דרך mp11): המדיה פלייר סנכרן לכרטיס שיר או שניים ואז טען שאין לי הרשאות כתיבה. כשנכנסתי לכרטיס דרך הסייר, המחשב לא כתב מה הגודל שלו, כמה אחוזים תפוס בו ולא נתן לי להכנס להכנס אליו לראות את הקבצים. מיותר למיין שהסנסה לא הכיר בכך שנמצא בתוכו כרטיס... במצב msc: כאן המצב היה יותר טוב, מבין כל הניסיונות היו פעמים שהכרטיס שרד את ההעתקה הראשונה אליו בלי בעיות כלשהן, אבל לאחר הוצאה מהמחשב, הכנסה בשנית וניסיון להעביר עוד שיר…

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by sagi_10,

    שלום לכולם אחרי שנתיים עם ה- DOK הישן שלי (4GB גנרי ) החלטתי שהגיע הזמן להשתדרג . יש לי תקציב קטן... אך מספיק לפי סקירה קצרה ברשת , הדרישות שלי הם כאלה : *עמיד *מחברה מוכרת *מהיר *לא רוצה U3 * שש עשרה גיגה כל חנות באינטרנט תהיה מתאימה , תודה רבה לעוזרים !

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום יש לי הארד דיסק חיצוני של WD 750 GB עם שתי מחיצות כנראה שאחת מהם שייכת לWD ואני רוצה למחוק אותה ולעשות מהכל מחיצה אחת ושהכל יהיה NTFS איך עושים את זה? מה שחשוב לי זה מחיצה אחת (בלי מחיצות בכלל!) תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום, יש לי מחשב המשמש כשרת אחסון ועליו כרגע מותקן חלונות 2003, אני שוקל לשדרג את כונן המערכת, שכרגע יושבת על כונן IDE זקן לכונן SDD (ישנה אופציה שהמערכת תשודרג לחלונות 2008) חשבתי על: 40GB SSD X25-V Sata II 2.5'' SSDSA2MP040G2R5 (Retail)‎ אני מחפש אמינות גובהה, וכמובן גם ביצועים ומהירות, אבל יותר חשוב עניין האמינות, חשוב שכונן המערכת יתפקד למספר שנים רב ללא בעיות עד כמה שניתן, לכן אני חושב על SSD ולא הארדיסק (שכאמור בעל שחיקה ואמינות נמוכה יותר עקב החלקים הנעים) האם יש דגם מומלץ יותר? האם SSD באמת יספק את הדרישה לאמינות גבוהה לאורך שנים ושווה את ההשקעה? בנוסף אני רוצה לציין שאני לא צריך 40 ג'יגה לכונן C כרגע המערכת על מחיצה בגודל 10 ג'יגה וגם זה מספיק, ככה שאם יש כונן 3…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אהלן לאחרונה נשרף לי המחשב, והוא פשוט סירב להידלק - אך זה לא הנושא שאני רוצה לדבר עליו. לפני יומיים קניתי מחשב חדש, ויש לי את ההארד דיסק של המחשב הישן. ההארד דיסק בעקרון נקנה לפני חודשיים בסה"כ - Hitachi DeskStar HDS721616PLA380 160GB 8MB Buffer SATA2 השאלה שלי אם הוא תקול, ואני רוצה לברר את זה - אך הבעיה היא שאני לא מבין גדול בחומרה חחח פתחתי את המארז של המחשב החדש וראיתי את ההארדיסק 250 ג'יגה של ווסטרן דיגיטל שהעובי שלו בערך פי 2 מההיטאצ'י שלי. בכל מקרה, גיליתי 4 חיבורי SATA על הלוח אם. אז הנה כמה שאלות שאני רוצה לדעת : * יש אפשרות שנגיד 2 מתוך כל ה4 האלה יהיו SATA2? והאם זה משפיע אם אני יחבר הארד דיסק של SATA לחיבור של SATA2? או להפך.. * אם אני יחבר הארד דיסק ת…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by King Kong,

    יש לי כונן קשיח שעל הנייר צריך להיות 160GB ובפועל רשום לי 131 GB !!! יכול להיות כזה הבדל ?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. מה אתם אומרים ההרדים של ווסטרן רגישים יותר מדי לפורמטים???

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by sahargt,

    נראה לי שהגיע הזמן לקנות קשיח חדש בגלל שנראה לי הקשיח הישן עובד לאט למשל FIFA06 המשחק קופץ מקרטע אני צריך המלצה הקשיח נפח 150-200 שהיה מהיר ושקט

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by pitter,

    אהלן מחפש המלצה לכונן חיצוני בנפח של 1TB או 2TB עד מחיר של כ -800 ש"ח (אפשרי חריגה של כ 100 שח). חשובה לי מאוד מהירות העברת הנתונים ותמיכה לחיבור ברשת. אודה להמלצות שלכם בנושא אגב, האם יש דברים נוספים שחשוב לשים לב אליהם?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. יש לי כמה ארד דיסקים שמכילים שתי מחיצות כל אחד עם עשרות גי'גות ... היתי רוצה לאחד כמה מהמחיצות האלה בלי לפגוע בתוכן שלהם באחריות אני זוכר שבפעם האחרונה שעשיתי זאת עם PM המידע נדפק בסופו של דבר . יש איזה שהיא דרך אחרת אולי שעבדה לכן ? או שאני יהיה חייב לגבות את הכל (מעל ל100 ג'יגה) ?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אז קודם כל, זה הכונן שאני משתמש בו: ‏Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX‎ חשבתי להוסיף עוד מקום אכסון במחשב, אני צריך הרבה מקום...משהו כמו 2TB נוספים. אז מה עדיף? לקנות 2 כוננים של טרהבייט או אחד של 2? איך החברה Hitachi? אמינה? ההתלבטות שלי נובעת מזה שכונן 2 טרהבייט שלהם עולה 550 ש"ח וזה SATA3 לעומת 770 ש"ח של החברה המוכרת (גם בחולם וגם בשורוק) יותר WD. אז ממה נובע ההפרש במחיר? אולי הכונן של Hitachi פחות איכותי? שורה תחתונה אני לא רוצה לשלם בזול ולצאת ביוקר.... :-\ ושאלה קטנה אחרת... הכונן שלי מקבל ציון של 5.9 ב Windows experience index. לא יודע אם לפיצ'ר הזה של WIN7 יש משמעות של ממש, אבל אני כן מרגיש שהכונן קצת איטי ביחס למפרט שלו. קצב העברת הנתוני…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by mtao21,

    שלום לכם רצוני להבין למה אני מקבל מהירות נמוכה לפי הרשום היצרן מהירות כתיבה וקריאה עומדים על 2000 דגם Disk Drive ATA G.SKILL Phoenix SCSI Disk Device 480 GB מפרט מחשב+תוצאות בדיקה SSD גם אחרי פירמוט ושינויים מהירות וזOC זיכרון וכו וגם עכדנתי דרייברים הכל כולל SSD שאני מפעיל מחשב ולוקח יותר 30 שניות להגיע לוונידוס זה מוזר מאד כי מהירות 2000 יגיע בשניות..

  20. Started by buuhaa,

    שלום. אני בעצם מבקש לנצל את נסיונכם בHD ששבק חיים. יש לי אחד כזה שהפסיק להגיב לגמרי - מת, ויש לי עליו מידע מאוד חשוב שלא גובה . מישהו (ממש לא מוסמך) אמר לי שלזה דווקא יש יותר סיכוי להצלה כי אולי פשוט הוא לא מקבל זרם חשמלי ויש מי שיוכל להציל אותו. מה דעתכם ? האם יש טעם לקחת למעבדה - ואם אתם יודעים כמה זה עשוי לעלות ? תודה רבה.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום יש לי את ההארדיסק 3200AAKS של WESTERN DIGITAL עכשיו הוא כל הזמן עושה לי רעשים של חשיבה כמו שהיה פעם בהארדיסקים הישנים שהיה בהם WIN98 אותו דבר כמו שם ! הוא עושה הפסקה של 5 דק ואחר שוב מתחיל מפסיק ומתחיל .. גם במשחקים למה הוא עושה את זה ? משהו לא תקין?: הרצתי DATA LIFE GUARD ויצא שהכל תקין BAD SECTORS הרצתי הכל תקין HDD SMART - כל הבדיקות שם תקינות.. מה עוד יכול להיות? ואני עובד על XP

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. יש לי SSD כדיסק מערכת הפעלה\התקנות ראשי, וזה רק לאכסון. קונה באנגליה, מחפש דיסק כמה שיותר גדול. חשבתי לקנות SSD גם בשביל זה, אבל לא מצאתי נפחים גדולים כמובן... אין בעיה לקנות דיסק יקר כי יש לי תקציב מהקולג' תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by lazy,

    אני מתכוונת לקנות דיסק קשיח של WD, וכשעשיתי חיפוש שמתי לב שיש כאלה שהם ATA 100 ויש ATA 133. רציתי לדעת מה ההבדל, ובעצם מה זה אומר בכלל. ועוד שאלה שאני לא יודעת אם אפשר לשאול פה בכלל - יש איפשהו רשימה של חנויות מחשבים אמינות וזולות? פשוט אין לי מושג איפה לקנות. נמאס לי לקנות בחנויות שלא מתייחסות אליי אם יש איזו בעייה אחרי הקנייה תודה רבה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by AviMo,

    שלום רב, אני מאוד נהנה לקרוא באתר ובפורום הזה בימים האחרונים והנה אני מעלה את השאלה הראשונה שלי בנוגע למחשב מפלצת שאני מתכנן לקנות בקרוב. המחשבה הראשונה שלי הייתה לקנות חמישה כוננים קשיחים (DeskStar 7K1000.D 1TB 7200RPM 32MB Sata III) ולחבר אותם במערך RAID5 (למה? כי אני רוצה ביצועים טובים ואני מאוד מעוניין ביתירות שמאפשרת התצורה הזו), ולהשתמש במערך הזה להכל. כעת הסתבר לי שאני יכול לקנות בזיל הזול Intel 520 series 180GB SSD (יש למישהו ביקורת על הכונן הזה?). ועלתה האפשרות להתקין עליו את מערכת ההפעלה והתוכנות, ואת כל הנתונים ושאר דברים לשמור על מערך ה-RAID בעל היתירות. מערכת ההפעלה תהיה Windows7 ultimate 64bit. במחשב יהיו ככל הנראה מעבד i7-3930k, כרטיס גרפי מכובד, 16-32 ג'יג…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by aloneg,

    כמה כדאי להשקיע יותר בכדי שבכונן החיצוני שאני מתכוון לקנות תיהיה גם יציאת eSATA בנוסף לUSB2???

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים