עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. ריפיל (מילוי חוזר חינם), החזרת פריטים לחנות ועוד: http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,636,209,37660,.aspx

    • 26 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. מעניין אם עכשיו "פתאום" משהו יתחיל לזוז שם...

    • 44 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. לסרטי stop-motion יש קסם מיוחד לדעתי. במיוחד כשהם עוסקים בפנטזיה או פולקלור Henry Selick, אחד המובילים בתחום הזה, שהסרט הנודע ביותר שלו הוא "הסיוט שלפני חג המולד", יצר את הסרט Coraline - סרט פנטזיה באנימציית stop-motion שמזכירה את הטכניקות שראינו ב The Corpse Bride של טים ברטון (שגם הפיק את הסיוט שלפני חג המולד והיה אחד האנימטורים המובילים). הסרט יצא לפני יותר מ 3 חודשים בארה"ב ורק ב 14 לחודש מגיע לארץ, אז ייתכן שחלקכם כבר ראה אותו. במקרה זה - אשמח לדעת רשמים כלשהם. אני אישית חיכיתי שהסרט יגיע לקולנוע ומצפה לו בכליון עיניים, לא רק בגלל טכניקות האנימציה, אלא גם כי הוא מבוסס על ספר פנטזיה של Neil Gaiman שרציתי לקרוא מזמן ולא יצא לי עדיין. (ובלי קשר מדובר בסופר פנטזיה מע…

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. אף ערוץ עוד לא רכש את הזכויות לשידור משחקה של מכבי חיפה באנפילד ,מה יהיה ?

    • 32 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. Started by tomz,

    אז קראתי בעיתון לגבי ההצעה לתעודות הזהות האלקטרוניות החדשות, בקיצור מה שהם טוענים, החלפת כל התעודות זהות והרשיונות נהיגה בכרטיס מגנטי, אשר מתעדכן כל הזמן, יועמדו תחנות שבהם אתה יכול לשלם אגרות וכל הדברים שצריך בשבילם תעודות זהות והכל, בלי לעמוד בתוריד, בלי פקידים בלי כלום, משמע חסיכת כוח אדם, זמן, אבל! פה מגיע האבל, כל אחד יחוייב לשלם 50 שקל בשביל לקבל את התעודה, עכשיו אני שואל את עצמי, למה אני צריך לשלם על משהו שהמדינה מכריחה שיהיה לי אותו?! וכאילו, מה עם הכסף שהם ירויחו עקב חסיכה בכוח אדם, וסגירת סניפים לא שימושיים?! אם הם היו אומרים, תשלמו 50 שקל, עוד שנה שנחזיר את הכסף, תקבלו בחזרה, אז סבבה, אבל למה לשלם על משהו שהם מכריחים אותנו לקבל?! לי כרגע אין ממש דעה של נגד א…

  6. Started by JHONLEV,

    יש למה פיט עזב בעונה הרביעית ?

    • 31 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by B.D.B,

    דעתכם? אגב מישהו יודע אם הכוונה היא להוריד שעות עבודה או לחלק את החצי יום שאבד בין שאר הימים? ואם זה האופציה הראשונה האם יעלו את השכר לשעת עבודה?

    • 24 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by ירמיהו3,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4275602,00.html צפון קוריאה תתקוף בארה"ב,איראן תתקוף בישראל,הלך עלינו. איראן מדינת סף גרעינית תוך 4 חודשים!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4275327,00.html

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. השחיתות הקומבינות ההנהלה הביזיונית .אין נהלים,הכול רקוב שם. http://finance.walla.co.il/?w=/3/1813661

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. Started by stone cold,

    טוב אז ככה אחרי שדיברו על הסרט הזה די הרבה החלטתי לצפות בו ומבחינתי הוא די מאכזב רוב הסרט זה בעצם ביקורת על האפרטיד וביותר גדול על גזענות -יש חיזרים בסרט שהם במקום השחורים והשם District 9 במקום District 6 שהיה באפרטיד וסך הכל אני לא מת על סרטים שהם פולטים או אנטי גזענות ושטויות אחרות -אני מעדיף להנות מהסרטים שאני צופה מה שכן אהבתי בסרט אבל הרבה אחרים יחסבו שזה מטומטם זה שבחלק האחרון של הסרט הוא אופך לסרט לחימה\מדע בידיוני וזה אומנם די מטופש אבל הזכיר לי סירטי מדע בידיוני מטופשים אחרים כמו איש הנצח וכמו האלמנט החמישי בכל מקרה למי שרוצה לצפות בסרט יש בו הרבה גועל -דם \גופות\ושטויות כאלו בכל מקרה לסיכום אני חושב שיש אנשים שבגלל האמירה הפוליטית של הסרט חשבו שזה סרט מ…

    • 25 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. הloc8tor הוא ג'אדג'ט חדש פותר את הבעיה העתיקת יומין ומוצא לך את מה שאתה מחפש אז איפה הקאץ'? במחיר, קרוב ל500 שקל. צעצוע יקר במיוחד. $$$ בינינו, מי לא צריך כזה דבר, שיכול לחסוך הרבה זמן ברגעים קריטים במיוחד... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3244184,00.html אתר החברה: http://www.loc8tor.com/

    • 46 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. Started by J0n1,

    וואי אני לא מאמין, הם מגיעים להופעה ראשונה בישראל בקרב סיבוב הופעות לאלבום החדש. 2/11 גני התערוכה - 200 ש"ח אלבום פשוט מצוין, אחד מאלבומי המטאל האהובים עלי. יש למישהו מושג איפה רוכשים כרטיסים?

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. Started by ixslashix,

    http://conspil.com/2008/11/04/shakshuka/ לא האמנתי שאנשים מדברים על זה כבר בצורה הזו, כל הכבוד למיקי רוזנטל!

    • 31 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. אני כנראה בחלום הזוי ... שמישהו יעיר אותי ... זה פשוט לא להאמין ... לקרוא ולבכות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3827699,00.html

    • 36 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. לחברי הפורום שלום, זאת ההזדמנות לכמה מכם לזכות בכרטיסים לסרט במידה ולא הצלחתם. אנו מחלקים 5 כרטיסים זוגיים לסרט המשחק של אנדר. הסרט יוקרן מחר בקולנוע לב שבדיזנגוף סנטר בתל אביב בשעה 15:00 כאשר החל מ-13:00 תחל פעילות במתחם הצמוד לקולנוע במהלך היום נשאל אתכם בדיון זה 5 שאלות טריוויה מעולם הקולנוע. המשתמש הראשון שיענה נכונה יזכה בכרטיס זוגי - פשוט, לא? אנא השאירו את הדיון הזה נקי מהודעות מיותרות, השאירו אותו אך ורק לתשובות. השאלות ישאלו בצורה אקראית במהלך היום. על מנת שתוכלו להתעדכן, ישנו כפתור "מועדף" בכותרת הדיון שיסייע לכם לדעת מתי עולות תגובות חדשות. לכל משתמש ישנה האפשרות לשלוח תשובה אחת לשאלה ואין לשנותה ולערוך אתה לאחר שיגורה.

    • 14 תגובות
    • 3.3k צפיות
  16. אהלן...... לאחרונה אני ממש מזועזע מחוסר הדמוקרטיה שיש במדינה שלנו....... ולא ע"י הממשלה כמו שאנשים ינסו להגיד אלא דווקא ע"י הרשות השופטת - בג"ץ מתי שהרשות המבצעת (הממשלה) מחליטה משהו...... איזה ערבי או שמלאני עותר לבג"ץ וישר זה מתבטל....... מתי שהאופוזיציה לא מצליחה להעביר הצבעת אי אמון הם עותרים לבג"ץ והפלא ופלא הבחירות מוקדמות בשנה!! לפי מה שאני הבנתי כל החלטה של בג"ץ צריכה לעבור אח"כ בכנסת..................... איך בדיוק יש במדינה דמוקרטיה אם כל דבר שמגיע לבג"ץ נעשה? אם ראש החמאס בעזה יעתור לבג"ץ על כך שצה"ל מפריע לו לעשות פיגועים והוא רוצה שצה"ל יתפרק מנשקו........ ונראה לי זה אשכרה יעבור.... אז צה"ל יפסיקו להילחם בטרור?? אני מקווה שלא תהיה עתיקה שלבג"ץ מגיע כל ההחלטו…

    • 57 תגובות
    • 3.3k צפיות
  17. אהלן, אני חדש פה בפורום ואני לא כל כך יודע אם זה המקום שבו יענו לי אבל אני צריך (בשביל איזו עבודה בפסיכולוגיה) דוגמאות של מנהיגים מהעבר או מההווה שבצעירותם היו שקטים ולא בולטים חברתית במיוחד. תודה לכל העונים!

    • 9 תגובות
    • 3.3k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3340655,00.html זה באמת התבקש. אני לא מבין איך אפשר לתת את קביעת יעדי ואופן הלחימה לפוליטיקאים עם ניסיון צבאי של חמש דקות. את סוריה היה אפשר להכניע. סוריה היא לא מדינה פאנטית ולא אירגון טרור - על סף התמוטטות החיזבאללה היה מפסיק את האש. והיד החופשית שסוריה מרשה לעצמה בחימוש החיזבאללה הייתה נקטעת באחת. מעניין מה היו המלצות הצבא בנושא... לדעתי הדרג המדיני ריסן את האפשרות הזאת. עימות בצפון שהוא לא הכל או כלום הוא הכי גרוע לנו. עימות מסוג לחימה בעצימות נמוכה עם החיזבאללה זה בדיוק מה שניסינו להמנע ממנו כל השנים... אז למה הבאנו את זה על עצמנו. צרות אופק, מחשבה בתבניות... האם חשבנו שהסורים יכנסו בעצמם.... אגילנו שמספיקה להם הדלת האחורית? …

    • 30 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. Started by Yehudaa,

    http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=141802&bz=4

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  20. Started by danker,

    סרטון פארודי שמדגים את המצב האבסורדי: גלעד שליט מחכה למבצע. http://www.youtube.com/watch?v=Y4Idgv4Km98&feature=player_embedded#!

    • 16 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. Started by Raul,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3071481,00.html חתן פרס ישראל ואחד מכותבי השירים האהובים ביותר שידעה ישראל נפטר מדום לב בגיל 64.

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  22. Started by Guy King,

    מה אתם חושבים? הייתי אומר מקסימום חודש הוספתי "מלחמת התשה לכמה שנים", אפילו שזה יהיה קצת מביך אם זה יקרה לנו שוב

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4032306,00.html פעילות ענפה בלשכתו של צמח. נראה לי הוא ישרוד את כולנו.

    • 11 תגובות
    • 3.3k צפיות
  24. בעבר הטכניון נחשבה עוד לאוניברסיטה שפויה פוליטית ביחס לאוניברסיטת חיפה, אבל אני רואה סימנים בפייסבוק שזה משתנה. גם בגלל שכנראה יש יותר ויותר סטודנטים ערבים וגם בגלל שיש יותר ויותר סטודנטים מחו"ל ששונאים את ישראל אפילו יותר מהערבים. גם כשאני למדתי בטכניון ראיתי צלבי קרס משורבתים פה ושם ויפניות עם כפיה של האינטפאדה... אבל נראה לי שהמצב רק מחמיר. יש לכם מושג?

  25. Started by SpiritKnight,

    פיגוע באוטובוס ע"י מחבל מתאבד: "מחבל מתאבד פוצץ עצמו הבוקר כשעלה לאוטובוס קו 20 ברחוב מקסיקו בשכונת מנחם בירושלים. מפקד מחוז המשטרה בירושלים, מיקי לוי אישר כי במקום יש הרוגים. ממד"א דווח כי עשרות נפגעים מפונים לבית החולים הדסה עין כרם." וואלה.

    • 19 תגובות
    • 3.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים