עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by maverick,

    בושה וחרפה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2811439,00.html

    • 29 תגובות
    • 3.4k צפיות
  2. Started by reem,

    אני מחפש את הסרט תאונה בערבה שמראה קלטת של חברים שירדו לאילת וכאשר סיימו לנפוש בדרכם הבייתה הם עשו תאונה וארבעה חברים נהרגו במקום בקלטת מראים את החברה ברכב אז אם מישהו מכיר או יודע מאיפה אני יכול להשיג את הסרט הזה שיתן לי קישור תודה נ.ב זה הסרט שמראים בנהיגה מונעת וגם בטירונות לפני שיוצאים הבייתה...

    • 2 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4664154,00.html ובשביל להקדים תרופה לטענות בדבר חוקי הכשרות בצה"ל - החוקים הללו נועדו למנוע מצב בו חיילים שומרי כשרות צריכים לחשוש לכשרות המזון המסופק להם ע"י צה"ל או לכשרות הכלים המסופקים להם בחדר האוכל. לפיכך, האיסור הגורף היחיד על הכנסת מזון לא כשר לבסיסים מופיע בפסקה המתייחסת לאחראים על אספקת המזון לחיילים, בעוד שעל החיילים עצמם חלה חובה רק לא "להטריף" את המטבח וחדר האוכל. ומה הבין מזה מג"ד שבא לשפוט חייל שאכל כריך שהביא מהבית? לכלא! רק לאחר שהסיפור קיבל חשיפה תקשורתית העונש הומר בתחילה לריתוק ואז בוטל, אבל גם אז, אני בספק רב שיאונה משהו לאותו מג"ד, למרות החריגה הזו מסמכותו. לא יאומן איזה חדלי אישים מגיעים לפעמים להיות מג"דים בצ…

    • 12 תגובות
    • 3.4k צפיות
  4. העצרת הכללית של האו"ם אישרה הערב (ג') פה אחד את הצעת ישראל, וקבעה את 27 בינואר כיום הזיכרון הבינלאומי לשואה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3162758,00.html איזה אנטישמים!

    • 34 תגובות
    • 3.4k צפיות
  5. מצטער, אבל אין לי הסבר אחר לתופעה הזאת שמדי פעם מקבלת כותרת בחדשות. אפילו רובה צבע הוא לא הפעיל...

    • 19 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by ALÞHA,

    https://www.youtube.com/watch?v=-HXlxAWkqgY

    • 10 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3426983,00.html סוף סוף צעד בכיוון הנכון. מי יודע אולי בסוף כן יהיה בסדר. נ.ב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3427107,00.html כמה טוב שכבר יש שלילה.

    • 29 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. באיחור אופנתי, המעצמות החלו לתקוף את כוחותיו של קדאפי/להגן על המורדים בבנגאזי. כרגע, לייב בSky News ו-Fox News - מסיבת עיתונאים של הפנטגון. צי ארה"ב מכריז כי נורו 110-112 טילי טומהאוק על סוללות נ"מ של קדאפי.

    • 20 תגובות
    • 3.4k צפיות
  9. מהי אמת? אמת אחת או אמיתות רבות? אמת מתקיימת בדיבור או בכתיבה, או בכל דרך הבעה אחרת של האדם. אין שום קשר בין המושג אמת למעשים בפועל, אמת לא קיימת בתחום העשיה. אמת היא תיאור עובדתי מדויק של הפרטים החשובים הקשורים לאירוע המדובר. * שני אזרחים, אזרח א' ואזרח ב', ראו את הקטטה בין שמעון לראובן. אזרח א' ראה אותה מתחילתה, ואזרח ב' זמן קצר לאחר מכן. אזרח א' סיפר כי שמעון החל בקטטה בהכותו את ראובן, וראובן השיב לו. אזרח ב' שהגיע מאוחר יותר, סיפר שראובן היכה את שמעון. שניהם תיארו במדויק את האירוע שראו, שניהם אמרו אמת. הבעיה שלנו היא עם אזרח ב' שלא ראה את הקטטה מתחילתה, מספר שראובן היכה את שמעון, ובכך מסלף את תמונת האירוע. ובכן, גם הסילוף איננו פוגם בעובדה שאזרח ב' אמר את האמת ! * ר…

  10. "בעקבות המתיחות הרבה סביב בניית הגשר החדש, החליט ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, לדחות את בניית גשר המוגרבים ולקיים דיון בוועדות לתכנון ולבניה לגבי המשך העבודות. בעקבות החלטתו של לופוליאנסקי, החליטה גם החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי להסיר את בקשתה המקורית לבניית הגשר" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3364618,00.html אז איך אמר אולמרט? " לא חאלד משעל יקבע מה ישראל תעשה 20 מטרים מהכותל המערבי. " . . .

    • 39 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by guycnaan,

    מדהים כמה שבפורום מחשבים החדשות המעניינות כמו זה והSTUX NET לא מקבלות פה דיונים רציניים. ועכשיו לכתבה: http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3433261,00.html סין ניתבה מחדש את חלק לא קטן מתעבורת הרשת העולמית דרכה,כלומר לפי מה שהבנתי מהכתבה יכלה לתעד את המידע שעבר אצלה בשרתים. לפנטגון אין תגובה אך לי זה נראה כמו כסת"ח. שאלות למי שמבין עניין יותר ממני: 1)האם מדינה יכולה להשתלט על תעבורת הרשת לגמרי? האם זה נוסה? 2)האם יש אפשרויות תיאורטיות אלטרנטיביות לכלכלה/צבא וכו' למתקפת סייבר כזו? אשמח להבנות ותובנות

    • 10 תגובות
    • 3.4k צפיות
  12. http://news.walla.co.il/?w=//435230 הכותרת של זה היא "עצרת הזדהות עם חיות מעבדה" לא מן הנמנע שהכותרת הזו היא מטעם הכתבים ה"מוכשרים" של וואלה, אבל כמה מכם מזדהים עם מה שבעלי החיים האלה סובלים לפי האגודה נגד ניסויים בבע"ח: "נכלאים בכלובים קטנים, מורעבים, נחשפים למכות חשמל, הרעלות, כוויות, שיתוק, נכות ועיוורון, עוברים ניתוחים קשים וסובלים כאבי תופת". למשהו נראה לי שלא הרבה יכולים להזדהות עם זה (מלבד אולי קהילת הסאדו בישראל או משהו ). ואז בא ראיון קצרצר עם אורנה בנאי, שמתברר שהיא מלכת השטויות הישראלית לא רק על המסך: לגבי החלק הראשון, יהיו כאלה שלא יסכימו אבל אני אישית חושב שזה דבר טפשי/שטותי להגיד דבר כזה... בכלל, לשים חיות עם ילדים, נשים וערבים באותה שורה (ועזבו את…

    • 27 תגובות
    • 3.4k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//1100047 :lol:

    • 47 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. אחד מהמתאבקים המפורסמים ,ultimate warrior ניפטר היום אחד משורה ארוכה של מתיאבקים מפורסמים ,שמתו לפני גיל 60 אפילו הוא מת בגיל 54 בימים האחרונים ,הוא ניכנס להיכל התהילה ,של WWE (פעם ניקראו WWF ) והופיע בWWE RAW האחרון [h=1] [/h]

    • 9 תגובות
    • 3.4k צפיות
  15. ראיתי כרגע את זה - http://players.mediazone.co.il/media/authors/34/playlists/185509/185509_static.asx ואמרתי לעצמי זה הכל ? סתם בחורות רגילות אם מחשופים והרבה איפור וצבע לא באמת יפות ולא כלום -מה הפואנטה בתוכנית אם הבחורות לא באמת יפות ?

    • 32 תגובות
    • 3.4k צפיות
  16. "ידיעות אחרונות" חושף הבוקר כי ראש הממשלה קיבל אור ירוק מהאמריקנים והעביר מסר חשאי לנשיא סוריה דרך מתווכים מגרמניה ומטורקיה: "אני הפרטנר שלך לשלום. אני יודע שהסכם מחייב את החזרת רמת הגולן - ומוכן לשלם את המחיר". אסד עדיין לא הגיב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3410165,00.html

    • 47 תגובות
    • 3.4k צפיות
  17. Started by ^HocK^,

    כמו שבטח רובכם שמעתם כבר אז יו"ר מפעל הפיס מציע להקים קזינו ישראלי חוקי! אשר לפי מסקנותיו יגלגל כ600 מיליון ש"ח בשנה - רווח נקי... והרבה מזה ילך למדינה..ושזה ילך לחינוך, ביטחון וכו'... אז מפלגות רבות וש"ס שכלולה בהן מתנגדות לזה..... מה אתם חושבים על זה? תגובות בבקשה... הכתבה המלאה

    • 25 תגובות
    • 3.4k צפיות
  18. Started by totah,

    שמעתי יותר מדיי, מהיא האמת?.

  19. Started by Pika007,

    כרגיל, דיווחים סותרים, אבל כרגע רוב המקומות טוענים שבמגעים חשאיים בין ישראל לסוריה אולמרט נתן הסכמה לתת את הגולן תמורת "שלום" http://news.walla.co.il/?w=//1270241 למה "לתת" ולא "להחזיר"? כי הגולן פאקינג שלנו. הוא שלנו כבר 40 שנה, וזה לא הזמן לשנות את זה. מה שגם אם ניתן את הגולן, שלום עם סוריה לא יהיה, למדנו את זה כבר כמה וכמה פעמים במקומות ומצבים שונים.

    • 41 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3756119,00.html לשם שינוי אני אומר כל הכבוד למשטרה שלא חסכה במשאבים ושיחייבו אותה על כל ההוצאות ושיתבעו לה את הצורה. מה היה קורה אם באותו זמן היה חו"ח מתרחש אונס אמיתי בצד השני של העיר?

    • 42 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Started by nat64x,

    לא רע, תמיד אהבתי את השיר הזה .

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  22. מטוס נייר לא נחשב מזל"ט. http://news.walla.co.il/?w=//622337 בטח שמו מצלמה וידאו על מטוס נייר

    • 54 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. לצערי אני יודע מה באמת מסתתר מאחורי התיאורים הבנאליים של תיאור רמות הפציעה השונות כפי שנימסר לכם בתקשורת. להלן המילון השלם: "פציעה קלה"= כל פציעה בגפיים ,כול עוד הן לא נכרתו,לעולם תחשב כפציעה קלה, גם אם מדובר בכדור קלאצ' שפגע לך בעצם של הרגל ופצפץ אותה לאלף עזאזל כך שכולה מוחזקת בברגים מפלטינה ואתה צולע כול החיים שלך…. שימוש נכון בחוסם עורקים מאפשר לך בדרך כלל לשרוד עד קבלת טיפול רפואי. "פציעה בינונית"= פגיעה בחלק הגוף המרכזי –בדרך כלל בבטן. ללא פגיעה בריאות,בלב,באבי העורקים,בצוואר ובראש. כך שגם אם חלק גדול מהאיברים הפנימיים שלך כמו המעי נשפכו החוצה , והכבד והכליות שלך הפכו ל-"פירה" ולעולם לא יחזרו לתפק…

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. בזמן האחרון אני שומע ורואה תמופע של GUNS N ROSES שהיה ליפני עידן הדינוזאורים בפריז והיום ראיתי חלק מהמופע של שלמה ארצי ואני אומר לעצמי פעם האמנים נתנו תמורה לכסף וחלק עדין נותנים אבל יש עידן חדש של הופעות בפליבק(שלא נדבר על ה"אמנים") ורציתי לישאול אתם לא מיתעצבנים ש-אחותכם\ילדיכם\הילד של השכנים או כל קרוב אחר משלמים הרבה כסף ורואים מופע שהיו יכולים ליראות אותו בווידיאו וזה היה 99% אותו דבר (ביגלל הפליבק)

    • 33 תגובות
    • 3.4k צפיות
  25. היום התפרסמה הכתבה הזאת בYNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4042787,00.html לא מזמן היה גם תוכנית טלוויזיה שיתברר שהבית שלה ממושכן אז מה אתם חושבים על זה ? וכן אני איש רע > > >

    • 14 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים