אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
שר הביטחון שלנו לא מרפה! הוא כל הזמן מדבר ומדבר ומדבר. זכור לנו הביקור הידוע של ראש הממשלה ושר הביטחון שלנו פואד בן אליעזר. הוא הירבה להתרבב מול התקשורת על דעותיו וסיפר מה שמע בחדרי חדרים.הוא קיבל על זה והתנצל. טוב השבוע, אחרי כינוס המפלגה התרברב על בקשתה של דליה איציק למנות שרים בעוד היא רוצה לצאת ממשללת האחדות הלאומית - וגם על זה התנצל. עכשיו - היום ושבוע האחרון לא מפסיק ל-"העריך" לנו מתי תהיה התקפה האמריקאית על עיראק. מסקנה: הוא לא מפסיק לפטפט ! והוא עוד רוצה להיות ראש המפלגה (מה שהוא עכשיו) ואח"כ ראש המשללה. הת'רד הזה יצא לאור בקשת האמריקאים לסתום את הפה לבכירים במערכת הביטחון הישראלית ואני מניח שהתכוונו אל פואד . עריכה:תיקון טעות.
-
- 30 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
תכירו את הצנזוריות החדשות של מדינת ישראל: למי שלא מכיר: ח"כ גילה גמליאל וענבל גבריאלי . גילה גמליאל החליטה שערוצים מסוג זה הם רק לאנשים חרמנים ומציצנים, ישעשו הכל בכדי לראות את התועבה הזו. ואילו חברתה ה"מלומדת" ענבל גבריאלי טוענת שערוץ זה פוגע בערכי המשפחה. מחר הם יחליטו שערוץ 3 מסוכן לציבור כי הוא מקרין סדרות אלימות. זהו סתם ניסיון לעשות קצת רעש כדי שיחשבו ששתי הבטלניות האלו עושות משהו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2663013,00.html
-
- 30 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
נכון, זה קשה, אבל מסתבר שתמיד אפשר להשתכלל. אני לא יודע כמה מכם קוראים את הגרסה המודפסת של ידיעות ולא מסתפקים בYNET, אבל כדאי בכל מקרה לעבור על "24 שעות" של היום. מובאת שם כתבה עם כותרת משנה מעודדת לפיה נכדו של עז-א דין אל-קסאם, אחמד, תומך בשלום עם ישראל, למרות עמדות סבו. מעודד, נכון? אלא מה, קריאה מעמיקה יותר בכתבה מראה כי בניגוד למשתמע מהכותרת, מדובר באדם שכל חייו לחם בישראל במסגרת ארגון הפת"ח, זוכה לכבוד רב מצד החמאס, תומך בזכות השיבה ומקווה לחזור לבית הוריו בחיפה (הבית אליו סבו ברח מסוריה עקב הסתבכות עם השלטון הצרפתי, וממנו הפעיל תא טרור שפעל להרג יהודים). בשום מקום בכתבה אותו אחמד אל-קסאם לא מתנער מתמיכה בפת"ח, או בכל פלג אחר ש"מעוניין לשחרר את פלסטין מהכיבוש הזר". ב…
-
- 10 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2916959,00.html כאן מוצג הדוח שהגישה הדוברת לרפורמה בחינוך, וכאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2917304,00.html שרת החינוך לימור לבנת מכריזה בהתרגשות שזה לא יהיה עוד דוח שיאסוף אבק על איזה מדף בלשכה, אלא דוח שסעיפיו ימומשו. עכשיו, קחו דפים, קחו את הזמן ומלאו את הבוחן הבא: *האם התכנית תמומש? (שאלה מכשילה) *מתי היא תמומש? (אם בכלל) *מאיפה התקציב?(או שהם מתקוונים לפטר מספיק מורים, למכור מספיק מבנים וציוד, לדחוס 80 ילדים כיתה במקום 40 כדי לסתום את החורים בתקציב הממשלה ויגידו שזה החרכי להרמת תכנית החינוך החדשה?) *וקיצד זה משפיע עליכם, התלמידים. האם אתם חושבים שמה שאתם צריכים זה ללמוד עד 4, מקצועות מעוררי פיהוק ללא כל הבטחה שאל…
-
- 44 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
-
כאן עכשיו לפני שתקפצו ותגידו 'הוא ערבי ישראלי והוא משקר ומשת"פ' תקראו את הכתבה, למי שקשה, לפחות את הדברים המודגשים. עולה יחסית חדש ממרוקו- המאבטח שאל אם יש לו פלאפון ואמר לו להוריד חולצה הוא לא ידע שהוא מאבטח והלך המאבטח הביא לו בגב 14 כדורים. כל הכבוד לצה"ל
-
- 21 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
בזמן האחרון יוצא לי לנסוע הרבה בתחבורה ציבורית (דן/עמרי - אם אתם צוחקים אני פשוט אפרק אתכם פעם הבאה שאנחנו נפגשים!), ומין הסתם אני נחשף עכשיו פי כמה לעיתוני חינם שמחולקים בכל מקום (חינמונים ). אז קודם כל, אין ספק שהרעיון כרעיון חיובי. שנה שעברה הייתי בטאיוון, וזה מאוד פופולארי (ולא רק שם, בכל באירופה יש את זה), ואין בכלל ספק שיש שוק לפרסום במדיה שכזו ויש לזה הצדקה. תמיד טוב שיש איך להעביר את הנסיעה ברכבת או את השיעור המשעמם בטכניון. היום יש שלושה חינמונים שאני מכיר - ישראל היום של המיליארדר שלדון אדלסון, 24 דקות מבית ידיעות אחרונות/YNET וישראל פוסט מבית דודי ויסמן (הבעלים של מגה/AM:PM/דור אלון, שם גם מחולק העיתון בחינם, למרות שחלק מהתכנים הם תרגום של תכני ה-Jerusalem Po…
-
- 31 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
בת'ראד הנ"ל התעוררה שאלה לגבי ההשלכות של קיום דיונים פוליטים באתר. http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=8;action=display;threadid=454;start=10 אנא אנו בפירוט ועזרו לנו להגיע להחלטה.
-
- 24 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שיבדוק האם ניתן להתגבר על זרם המתאבדים המגיעים מהשטחים . אכן בעיה חמורה , הייתי שמח לראות מכם רעיונות עבור הצוות החדש שכנראה יבחן את ההצעות שלכם , ובעזרת שופטים מכל הערים בארץ ייבחרו את השיטה הכי טובה .
-
- 22 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
תגידו מישהו פה היה במופע של שון פול אתמול (חמישי)???? אני הייתי איזה כיף היה.... ;D יש מצב עוד מישהו היה ויש לו תמונות טובות מההופעה? מי שהיה שיספר איך היה .... אני אישית הייתי על הגדר מקדימה מטר מהבמה היה הופעה מצוינת חוץ מאנשי הביטחון האלה שכל שניה עלו על שולחן וחיפשו אנשים שהפריעו והסתירו לי בדרך
-
- 37 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
-
הגיע הזמן גם ככה מכבי והפועל קבוצות פרטיות עדיף שיתרכזו בנבחרות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3373685,00.html
-
- 51 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
באתר ה-CIA שמקביל למוסד אצלנו מראים את שטח מדינת ישראל בלי הגדה המערבית, עזה והגולן כלומר שטח זה הוא לא שיטחנו אלא של הפלסטינאים. לפי דעתי זה מזעזע שהעולם עדיין לא מודה שזה הוא שטח ישראלי שנכבש במלחמת ששת הימים שבה מדינות ערב תקפו אותנו ואנחנו כבשנו את סיני הגולן והגדה המערבית אבל הכי מפתיע זה שארצות הברית ידידתנו הטובה ביותר חושבת גם כך. http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/is.html ???
-
- 35 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
:facepalm: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3939182,00.html
-
- 27 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
ציטוט נבחר If this israel will sat lose she will flat every thing fuck... u never peast of an israeli because they are fucking mental !!! מהדורה ראשונה מהדורה שנייה מהדורה שלישית ! בחיים לא חשבתי שאני ישמע ניתוח כל כך מדויק מאדם עם מבטא כזה
-
- 36 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
מינקות אומרים לנו "תעשו מה שאומרים לכם ואל תשאלו שאלות". אנחנו מתגייסים, עובדים, משלמים ביטוח לאומי, שכירות, מים, חשמל, ארנונה, ועד בית וכל מה שדורשים מאיתנו. אנחנו שולחים את ילדינו לצבא בלי לשאול מה יעלה בגורלם אנחנו. כבר לא דורשים תשובות, רק חיים כפי שהממסד מורה לנו. עושים מילואים, משלמים אגרות וקונים מילקי יקר ועדיין אנו נאלמים דום כי זה מה שאמרו לנו. אני חושב שהגיע הזמן להפסיק להאמין לכל דבר שאומרים לנו ולהתחיל לשאול שאלות גם אם לא כולם אוהבים אותם. http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=4696464
-
- 21 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3471684,00.html נער בדואי בן 17 ניסה לאנוס נערה יהודיה. אחרי שלא הצליח לקח אבן והרג אותה. העונש: מאסר עולם לנער בן 17. עונש חמור, ללא ספק, אבל האם נער יהודי היה יוצא עם עונש דומה? התשובה לדעתי היא לא. על הנער היהודי היו אומרים שהוא עומד לפני גיוס לצה"ל, ללא עבר פלילי, מגיע ממשפחה טובה ושאר זיוני שכל של הפרקליט ובמקרה הרע היה מקבל 10 שנות מאסר.
-
- 31 תגובות
- 3.8k צפיות
-


