אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
היי, אני רוצה לשאול ברצינות, האם מישהו מבין למה העומס בבתי המשפט כל כך גדול? אני מביט בנתון שאומר שבישראל יש יותר עורכי דין לנפש מכל מדינה אחרת בעולם, מבין שכל שופט הוא בהכשרתו עורך דין וזה גם הניסיון הנדרש ולא מבין למה אי אפשר לגייס יותר שופטים כדי לפתור את בעיית העומס. אני הרי ניתן אפילו להגביל את הכהונה של השופטים, פשוט מתחילים לגייס עורכי דין בגילאים יותר מתקדמים ואז זה כאילו העסקת שופט זמני למספר שנים רק כדי להוריד את הנטל.
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני חושב שאין טעם לפרט במה מדובר, אלא אם נפלתם מהירח. מה אתם אומרים, צעדים מוצדקים או לא? ואגב, מעניין לציין את הצו שהוציא בית הדין לעבודה הקובע שאסור למתמחים להמשיך במחאה באופן הזה. מעניין גם לציין שההחלטה אומרת בין השאר שהגורם היחיד המוסמך לייצג את הרופאים מול האוצר הוא ההסתדרות הרפואית, ובכך אוסרים למעשה על המתמחים להציג גורם אחר שייצג אותם טוב יותר לדעתם. כנראה שחופש המחאה, כמו גם הזכות לייצוג הוגן, הם לא זכויות יסוד שאינן ניתנות להתנייה אלא כשמדובר בארגוני שמאל.
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הראיון עצמו הוא משנת 1984, אבל הרלוונטיות שלו היא בעיקר היום - כאשר ניתן לראות שהדברים שהוא מדבר עליהם בהחלט התרחשו. האיש הזה ערק לארה"ב בשנות ה-70. הראיון פשוט מדהים - מסופר שם על כך שברית המועצות השקיעה את רוב תקציבי המודיעין שלה ב"הטמעת" רעיונות לציבור האמריקאי. סוכני KGB חיפשו אנשים שיכולים לעצב את דעת הקהל האמריקאית - סופרים, בימאים בהוליווד, עיתונאים, והשתמשו בהם כדי לנצח את ארה"ב - לגרום לדימורליזציה, חוסר יציבות, קריסה, ונורמליזציה. את התוצאות של עבודת סוכני ה-KGB ניתן לראות היום.
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.zeitgeistmovie.com/ http://video.google.com/videoplay?docid=-1817848131611744924 תסריט: http://www.zeitgeistmovie.com/transcript.htm הדת התקשורת העולם הבנקים הכל הכל הוא קונספרציה אחת גדולה מומלצ הסרט ארוך [ שעתים] יש תירגום באנגלית תהנו עריכה: Part One: The Greatest Story Ever Told פה הסרט מדבר על הדתות ומה מניע אותם מביא דוגמאות לשיטות בחלק השני: הוא מדבר על 11\9 על התקשורות בכל העניין הזה פרק שלישי: המלחמות שהיו ומה הולך לקרות
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מסיבה פצצות לגבות ;D http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3413521,00.html פתאום החלאות נזכרים שעם ישראל הייה יותר טוב?! בעייה שלהם שלא עצרו את הטרור מוקדם יותר- עכשו שירקבו בחמסלנד
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
טוב למי שלא יודע זה סרט בגרפיקה ממוחשבת שממשיך את העלילה אחרי שהפגיזו את רקון סיטי בפצצת אטום בניסיון לחסל את המגפה בכל מקרה הגרפיקה מאוד יפה אבל העלילה מסריחה והמוזיקה בינונית זה נראה שהכותבים רצו לקרוץ למערב והסרט די מערבב דברים לא טוב חוץ מהזומבים יש גם טרור וזה יוצא די מסריח הסרטים הקודמים בסדרה הרבה יותר טובים בקיצור לא מומלץ הסרט פשוט מרגיש כמו פילר אחד ארוך
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי אנשים. לצערנו, אך באופן לא מאוד מפתיע מתברר שמאז עסקת שליט היו כ-20 ניסיונות חטיפה \ גרירה לאוטו. עקב כך צה"ל יצא בקמפיין לא שגרתי המזהיר חיילים מנסיעה בטרמפים. מכיוון שלא מעט מחברי האתר הינם חיילים / צעירים לפני גיוס / חברים של חיילים חשבתי שכדאי שתראו http://notremp.co.il/ כמובן שאתם יותר ממוזמנים לשתף בזאתבין אם חיילם (שיזהרו) או אחרים (שידעו וישתפו אחרים). אולי זה יחדור למישהו לראש, יגרום להגברת מודעות ויציל חיים. תוספת - בעקבות הערתו הנכונה של fungimanמחובר - בהחלט רלוונטי גם לחיילי מילואים!
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אוי ואבוי התוכנה היחידה שאמרתי וואוו תענוג ,עוברת לחברה ההזויה שכלום בה לא מצליח מאז WINDOWS http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4066764,00.html
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
באזור חיפה וירושלים, היו בזמן האחרון כמה שריפות די משמעותיות. בכולן היו גם מטוסי ריסוס. מישהו יודע האם אלו מטוסי "כימניר"(או דומיהם) או שמא זו טייסת הכיבוי של חיל האוויר?
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680471,00.html פשוט אין מילים.
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
המתנחלים יצאו עם כרזה "חדשה" בלתי נסבלת ומעוררת סלידה, שנאה ומה לא.... למתנחלים אין כבוד, כפי שאמרתי בפוסט קודם, לכלום, אם כך הם ממשיכים, מבחינתי ומבחינת רבים הם מאבדים כל לגיטמציה ונותנים דלק להמשך האינתיפדה, ולמלחמת אחים... דבר שאף אחד לא רוצה בו. המתחנחלים הם מחרחרי מלחמה, אבל אני עדיין לא מאמין שהם הורסים סמלים קדושים. הם לא מבינים, אני מקווה, שזה נובע מאי הבנה, שזה כאילו לקחת ספר תורה ולקרוע אותו מול הפרצוף. הם שוחטים את כל הפרות הקדושות, שלא יצפו ליחס אוהד מהציבור... אנשים כאלה הם אנשים לא ראויים... אנשים כאלה....
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1227543 חחחח איזה הזוי למרות שזה עם מרשם בטוח אנשים יפרצו תמכונות גם בטח מסוממים יתקפו אנשים כשהם מוציאים עם מרשם
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3631044,00.html כתבה מ YNET היום, ה-1 בדצמבר, הוא יום חשוב אולי לתיבת המייל שלכם מהיום, כל מי ששולח אליה דואר אלקטרוני פרסומי שלא ביקשתם - עובר על החוק. למפרסמים הישראלים ניתנה חצי שנה להיערך, וכעת הם אמורים לחדול ממנהגם.
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.apple.com/trailers/universal/theincrediblehulk/ http://www.gametrailers.com/player/31874.html טריילר 2: http://www.youtube.com/watch?v=Ov9UXEbs8J0 3 July 2008 (Israel)
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בעוד כוחות צה"ל חוזרים לעזה, תוקף הרמטכ"ל הקודם בחריפות את ההתנהלות שהובילה לפינויה. "אלה שיזמו והובילו את ההתנתקות לא היו בעלי רקע באסטרטגיה או בביטחון. הם היו יועצי תדמית, ספינולוגים". הוא הוסיף כי "ההתנתקות הייתה טעות אסטרטגית מהמעלה הראשונה. היא הביאה לניצחון החמאס. היא נתנה רוח גבית לטרור. היא הזינה את המאבק הפלסטיני למשך שנים. היא יצרה תחושה אצל האיראנים ואצל האחים המוסלמים ואצל אל קאעידה שאפשר לנצח את ישראל. שישראל היא באמת חברת קורי עכביש כפי שנסראללה טוען או עץ רקוב כפי שאחמדניג'אד טוען. ועל כן ההתנתקות לא רק פגעה בנו קשות, אלא גם באסטרטגיה האמריקנית האזורית של מלחמה בטרור. היא יצרה תחושה באיסלאם הקיצוני שכפי שהוא הביס את הסובייטים באפגניסטאן הוא הביס אותנו בעזה …
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הנה ההוכחה , או איך שתקראו לזה ..... https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5058982,00.html
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1041536.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3629317,00.html http://www.nrg.co.il/online/HP_0.html [7:50] ישנה צנזורה על הפעולות מאחר והאירוע עדיין מתמשך. ישנה פעולת קומנדו מאוד רגישה וחשש שיש מאות בבית המלון. מאוד רגכישים גם לעיניין הישראלי. זוהי פעולת טרור שאינה מקומית וחלק מדברים על לשקרה מוגהידין הפקיסטני. מה שמעניין יש שיתוף פעולה בין גורמי מודיעין של הודו ופקיסטן. מתנהל מסע ומתן עם הטרוריסטים. [8:06] עידכון מבית חב"ד -יצאו משם 3 אנשים (טבח, אם וילד) - לא ידוע אם יצאו כי האירוע נגמר או נמשך. [8:07] עידכון : ממש כרגע הטלויזיה ההודית משדרת תמונות מבית חב"ד בבומביי. יש אישור שזה אירוע חטיפה, סביב הביניין יש כוחות קומנדו המנ…
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
חבר שלי עשה קצת מחקר והכין מייל בקשר למצבנו במדינה החלטתי להביא את זה לפה בתקווה שגם אתם תפיצו את זה ברשימות המייל שלכם הערות והארות יתקבלו בשמחה אלה העובדות בקיצור אודות המאבק בישראל היום. זה ייקח ממך רק דקה וחצי לקרוא! הוא הגיוני והוא הוגן. יהודי או לא יהודי, לא חשוב. אנא, תקרא. 1. לאום וירושלים ? ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה"ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם 2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשטינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית. 3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה"ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים. 4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפה"ס נמשכה רק 22 שנה. 5. במשך יותר מ…
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מצרים תובעת בעלות על אילת חבורה של מפגרים.
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3503531,00.html
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עכשיו זאת מחאה! זאת יוזמה! זאת דוגמא לקחת! אנשים שמאסו מן המצב ומהאפליה בינם לבין תושבי צפון ת"א שהחליטו לקחת את העניינים בידיים. http://www.nrg.co.il/online/1/ART/857/431.html עיריית תל-אביב היא גוף מאד חמקמק וחלקלק שתמיד יודע להתחמק מאחריות אבל גם יודע "לרדת לעם" קצת לפני הבחירות. השאלה היא לאיזה עם? הבחירות לא בפתח, וזאת רק עוד סיבה בשביל מר חולדאי וחבורתו להתאלם מן התושבים. אני לא יודעת כמה שילמו להם בשביל שהנרקומנים של לוד יקבלו טראנספר לת"מ החדשה, מה שברור זה שהבחירה במקום לא נתבצעה סתם. ראשויות הערים, כמו גם הנרקומנים, יודעים טוב ויפה שהתושבים המקומיים לא יכולים להתנגד. או שכך הם חשבו... אני מחכה לקוצר רוח להתפתחות הפרשה. >
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
להקה אגדית. למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג היום את הדיסקים שלהם?
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3674533,00.html חבל, SRATIM היה אתר טוב למרות כל הפוליטיקה והמריבות הפנימיות שהתנהלו שם.
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כולנו מכירים את המקרים האלה שישראלים הולכים לאיבוד ביערות דרום אמריקה מסתבכים עם הרשויות בהודו נתקעים בעין גדי נוסעים לסיני למרות אזהרות וכו וכו ואז קורה אותו אסון , אנחנו כבר מכירים את התרגולת : משרד החוץ מפעיל חדר מצב, שולחים צוותי חילוץ וכו' השאלה היא האם צריך להתחשבן עם המטיילים הסוררים אני בדעה שצריך להמשיך כפי שהיינו עד עכשיו, כלומר לחץ ישראלים באשר הם בכל מחיר, לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה אבל מקרים שמדובר בישראלים שאוזהרו מראש והם המשיכו לצפצף (והרבה מאיתנו הם כאלה) בהחלט צריך להתחשבן איתם
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.themovieblog.com/2008/05/rocky-7-may-happen http://www.imdb.com/title/tt1206885/
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-


