עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3391380,00.html דמוקרטיה דמוקרטיה אבל יש גבול איך נותנים לאנשים שהולכים נגד המדינה ועוברים על החוק תוך כדי לקיים טקס כזה?

    • 24 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by bla7,

    למי שלא מעודכן, חוק האזרחות מונע קבלת אזרחות מפלסטינים שמתחתנים עם ערבים ישראלים. בקיצור, שולח אותם לחיות ביחד ב"פלסטין" במקום בישראל... למי ששפך פה את דם בג"ץ בכל הפורום (נניח, איסתרא )... עם זאת, אני חייב לציין שמי ש"הוביל" את חמשת השופטים שהצביעו בעד החוק, הוא חשין - שפרש מבג"ץ, לצערנו... כמו כן, יש לציין כי החוק עבר ברוב של 5 מול 4 - רוב דחוק ביותר לכל הדיעות, דבר שקצת מדאיג בפני עצמו... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3250592,00.html עריכה: סליחה, זה הלינק היותר מדוייק... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3250502,00.html

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. עם כל המחאה בארץ והקריסה בארה"ב לא שמתי לב איך השבוע התקבל אישור לעוד פעולה מדהימה מבית השר כחלון והיא ביטול קנסות יציאה בכל ענפי התקשורת. קצת מידע על הנושא: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000670625 http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000671135 http://www.themarker.com/news/1.665482

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. למי שלא ראה ערוץ 1 לפני כשעה, אני אספר בקצרה: כתב ערוץ 1, דן סממה, שנשלח לעירק לסקר את המלחמה, דיבר בטלפון עם גאולה אבן על סיפור מזעזע שהוא חווה בימים האחרונים. הוא נלקח בשבי האמריקאי עם עוד כמה כתבים ישראלים, בחשד שהם מרגלים או מחבלים. הכתבים ישבו בכלא כבולים במשך יומיים שלמים, בהם חקרו אותם ללא הפסקה, לקחו מהם הכל, כולל כל אמצעי תקשורת שהיה להם, בקושי נתנו להם לאכול, ופשוט התעללו בהם. לא משנה מה הם אמרו, או איזה תעודות הם הראו לחיילים, אלו פשוט סירבו להאמין להם שהם בסה"כ כתבים פשוטים, והמשיכו בהתעללות הזאת במשך יומיים שלמים. זה היה ממש מזעזע. השאלה היא, איך האמריקאים מרשים לעצמם לעשות דברים כאלו??

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854897,00.html אפתח בהבהרה: אינני תומך כלל וכלל במעשיו של גולדשטיין. ירי מכוון באנשים אקראיים שאינם חמושים ושאינם עוסקים בפעילות עויינת כלשהי לצרכי הריגתם או פציעתם אינו מעשה מוסרי. אינני מבין את אלה הרואים בגולדשטיין "גיבור לאומי" או חוגגים את הארוע ההוא. עכשיו כשעברנו את המשוכה הזו, אפשר לדון ביחס התקשורת לכל העניין. הנה כמה ציטוטים שצדו את עיני בכתבה: לא קשור ישירות לעניין הנידון, אבל תודה על ההבהרה שההתלקחות היא בעקבות הכרזת הממשלה, כלומר כרגיל היהודים אשמים באלימות הערבים. הערות בסוגריים הם הבהרות שלי. הייתי אולי מסכים במידה מסויימת עם הטענה הזו אילולי חד הצדדיות שבה: הערבים לא מחנכים לטרור ולשנאת ישראל, גם במדינות איתן יש ל…

  6. Started by AxSpozChiA,

    החלטתי לצין נושא על המערות תופת שהתחילו עם הזמן להתגלות לאן הגענו לוויאטנם מקלות טנגי מערות מחבוא מה זה באמת מערה שחופרים ערבים ומתי שכמה חיילים החליטו לשחק במשחק למצוא את המטמון (הפצצה) קופץ ערבי ואומר האלן וסאלן אולה עוכבאר קבום המערה מתפוצצת הגענו בחיי לויאטנם ואפילו גרוע מזה מתי נגיע למצב שיבואו אנשים בכל בית ויקחו אותנו לאיצטדיון טדי בתור גטו ??? אלה בתגובות

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by askme,

    מה דעתכם ?

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. "תלמיד תיכון בן 18 שדד ורצח בדקירות סכין נהג מונית בן 54 בבנגקוק ואז ניסה להמלט מהמקום באמצעות המונית. כשנתפס על ידי המשטרה, הוא טען שבסך הכל הוא רצה לשחזר סצינה מתוך GTA ולראות האם זה באמת כל כך קל במציאות כמו שזה במשחק." אתם חייבים לקראו את הכתבה הזאת!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577600,00.html :errrr: :alcoholic: :2gunsfiring: :auto: הבחור ממש חי בסרט, לייתר דיוק ב-GTA! דניאל.

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by Rule The Pc,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2928552,00.html אני תמיד אומר שצריך להסתפק במה שיש לך....... תראו מה קרה לאלה שלא מקשיבים

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. http://news.walla.co.il/?w=//1078947 כניראה הוא לוקח תרופות חזקות שמשפיעות לו על המוח :lol:

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. במהלך חודש יולי הקרוב יחל חיל הים בתהליך הצטיידות בספינות סיור מסוג "שלדג", האמורות, יחד עם ספינות "דבורה" להחליף את ספינות ה"דבור". התהליך יושלם בתוך כמה שנים. יותר מ-30 שנה סיירו ספינות הדבור של חיל הים לאורך חופי המדינה. משימתן העיקרית היתה למנוע כניסה של ספינות מחבלים לשטח ישראל, אבל הן הופעלו גם כספינות מלחמה, ופעלו במפרץ סואץ נגד תחנות חוף מצריות בזמנו. במהלך השנים רכש חיל הים ספינות סיור מסוג דבורה, המיוצרות, כמו הדבור בתעשייה האווירית. אלה החליפו את הדבורים, והספינות האלה עסקו בעיקר במניעת הברחות של כלי נשק דרך הים לרצועת ע זה, וכן אבטחת גבולה הימי הדרומי של ישראל. במסגרת החלפת הדבור רכש צה"ל לאחרונה מספר ספינות מסוג שלדג המיוצרות במספנות ישראל, וספינות דבורה נוספ…

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by udicol,

    בפשיטה בכינרת אחר ציוד צבאי גנוב , נתפסו 80 תלמידים עם שקי שינה צבאיים . הלכו למנהל ומה ראו , גם הוא ישן עם שק שינה צבאי גנוב . קורע ! כאן

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by rangerman,

    אפשר להצביע לשתי בחירות שנראות לכם הכי סבירות

    • 25 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. לא יודע על מה המהומה , אבל נראה לי שתהיה היום תכנית עסיסית :2gunsfiring: :itschy: :errrr: :cwm39: התכנית מתחילה אוטוטו בערוץ 10

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by Guy King,

    http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=79589&bz=7 לעזאזל איתה, 2 מיליון שקל לשבוע והיא עדיין לא מרוצה :s05:

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. אוקיי, רוצים לעשות רעש? :iamstupid:אנחנו מחפשים אותכם - אנרכיסטים, אמנים עם ראש משוגע, אקטיביסטים, חופשיים בתקיעה בתחום אמנותי או סגנון מסויים. אנחנו לא תקועים. כבר עובדים על כמה דברים, אבל הראש פתוח. אנחנו איטיים, בעצם שום דבר עוד לא יושב. בעבר הלא רחוק היינו מלאי מרץ (לא המפלגה), עשינו המוני דברים. עכשיו יש כמה התחלות שנסחבות המון זמן. יש סרט פיצ'ר, יש תערוכת צילום, יש מוסיקה... יהיה, בעצם... טוב, אנחנו תל-אביבים ומהסביבה. טכנית, זה לא בענין של לנסוע לקיבינימט. אז מי שנמצא לידנו עם ראש מתאים, שיתקשר 03-6883421 כל שעות היממה. רק מה... מי שמשאיר הודעה, שישאיר גם מס' טלפון, זמנים אפשריים לצלצול אליכם ותזכורת במה מדובר (כי אני עם ערימות טלפונים). אפשר גם לכתוב לאימייל של…

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. Started by klayton,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Swartz http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9F_%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%A5

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by X_Dror,

    http://news.walla.co.il/?w=//1162400 זה קצת באסה, כי הוא אבא שלי ידידה שלי(בערך), ממנו לא כל כך איכפת לי, אבל היא בטח די מסכנה עכשיו.

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by udicol,

    ובכן אבו מאזן ברוב מאמציו שלו ושל חברו מוחמד דחלאן מנסים להשיג הפסקת אש (בין הרשות הפלסטינית לבין אירגוני הטרור הפלסטינים), אך אירגוני הטרור דוחים פעם אחר פעם את ההצהרה או את הסוג של הפסקת האש. למה ? שאלתם את עצמכם מדוע? ובכן ביומיים האחרונים הם ניסו להוציא שני פיגועים גדולים מאוד(אתמול היה ניסיון אחד של חומ תקני - הנזק הסביבתי היה גדול מאוד) והיום הצליחו לסקל פיגוע תופת ענקי, כאשר חוסלו שני מחבלים בקו התפר. רק אחרי פיגוע גדול שהם מנסים לייצר הם מתכוונים להכריז על "הפסקת אש" מבחינתם, שלא כולל את הישראלים בכל מקום. ואז כמובן כל תגובה ישראלית תפרש אצל אירגוני השלום למינהם כתוקפנות ולא כאל "הגנה עצמית". שימו לב (אני חוזר על זה שנית) שני פיגועים גדולים נמנעו ביומיים האחרונים,…

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by VP24,

    הקרנת הבכורה ב-21.12.16 (יום מותו של דזמונד מיילס בסדרת המשחקים). מה אתם חושבים? יהיה סרט טוב?

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by amir85,

    מישהו ראה את הסדרה Band of Brothers ? זאת מיני סדרה מ2001 על מלחמת העולם השניה בבימיו של סטיבן ספילברג.

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. אני מעוניין לדעת למה אני צריך לשלם אגרה, אני לא צפיתי בערוץ 1 אפילו לא פעם אחת בשנתיים האחרונות, אני משלם תשלום חודשי דיי גבוה לחברת הכבלים, אז למה בדיוק אני צריך לשלם אגרה? והאם בכלל משלמים אגרה על כל טלויזיה שיש בבית?? כי אם כן לנו יש הרבה... ולמה לא קם מישהו שיבטל את האגרה הזאת??

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. אני רואה Lost Heroes Jericho Prison Break The Shield Smallville Southpark Kyle XY Dexter House The 4400 מכיוון שאף אחת מהסדרות האלה לא משדרות כרגע (חוץ מעוד 2 פרקים של אבודים שבוע הבא) ומכיוון שחלק מהסדרות ברשימה לא ישדרו אותך לעולם אין לי מה לראות בתקופה הקרובה. לכן אני מבקש המלצה לסדרת אקשן/מתח טובה לא אנמציה שתשעשע אותי עד שיחזרו כל הסדרות הטובות.

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. הנה הסיפור שלי - כשאני מפעיל שש-בש באינטרנט (מווינדוס מילניום ומעלה יש אתה זה) לוקח לי שעה לשחק בגלל שכל הזמן היריבים שלי מחפשים יריב אחר. כשראיתי שזה קורה רק עם אנשים ממדינות מסויימות (איטליה,אוסטריה,שוויץ וכו') ועם אחרות לא(אנגליה,יפן) נראה לי שזה בגלל שרואים שאני "רגיל,עברית", ואז ישר מתנתקים. גם לכם זה קורה?

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. אני אישית לא אוהב את הטעם של המיים המינרליים כי כל חיי גדלתי על מי ברז: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3621919,00.html

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים