מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
הי, אני קונה מחשב (חלקים) AMD Athlon 3500 ורציתי זיכרון 2 * TWINMOS DDRII 667MHZ 512MB בחנות הציעו לי זכרון OCZ Gold בתוספת של 50 ש"ח בסה"כ לשני הסטיקים. (גם כן 667MHZ). אני מכיר את TWINMOS ויודע שהם די זולים וטובים ביחס למחיר. אבל את OCZ אני לא מכיר. הם באמת טובים יותר? כדאי לשדרג? תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 581 צפיות
-
-
INTEL D946GZISSL ISELTON הוא עולה בסביבות ה500 ויש בו צ'יפסט 946, יציאת pci-e שני סלוטים של DDR2 667 והכי חשוב הוא תומך בC2D הנה הלינק: http://www.intel.com/products/motherboard/d946gzis/index.htm
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם כשאני קונה זכרון אני צריך לקחת בחשבון את המתח שהוא דורש ביחס למתח שמאפשר הלוח אם? מביאים לי מחו"ל את הזכרון הבא: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820141210 איך הוא? כתוב שם שהוא דורש 2.0V. אני מתכנן לקנות בארץ את הלוח DS3 או את S3 של GIGABYTE. הזכרון הזה יעבוד עם הלוחות האלה?
-
- 5 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום אני בקרוב חושב לשדרג את המחשב לפי המפרט הבא ואני אשמח לדעתכם על רכיבים טובים או מתאימים יותר ובעיות תאימות עם יש מעבד: E6600 זיכרון: G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel CL 4-4-4-12 דגם: F2-6400CL4D-2GBPK לוח אם: P5B DLX ספק: ליברטי 400W מארז: טרנספורמר עם החלפת מאווררים ל AC 120 מלפנים מכניס 120 מאחור מוציא 80 בגג מוציא ועל הדלת אחד מכניס אחד מוציא עם בקר טמפרטורה אני אשמח לדגמים מתאימים של המאווררים כי הבנתי שלא כולם יכולים להוציא או להכניס כרטיס מסך: CONNECT3D 1950 PRO קירור למעבד: ביג טייפון רגיל אשמח לשמוע את דעתכם במיוחד בנושא הזיכרונות האם יש פיתרון זול יותר והאם ה NR יתאימו מתוכנן כנראה אוברקלוק לבאס 400 לא יותר
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מבין הלוחות עדיף למעבד קונרו E6300?
-
- 14 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי לוח מסוג intel 915pcy. האם אפשר לעשות לו raid 0 על בסיס חומרתי (2 דיסקים sata זהים לחלוטין) ללא בקר מיוחד?? אני ידע שזה אפשרי בחלק מלוחות ה 915. תודה.
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה כפי שחלקכם יודעים ווילי (P4 Williamette 1.5GHz) החזיר נשמתו לבורא, כנ"ל גם הלוח שלו הזכרון הוא RDRAM שנתרם לשכן שלי בתקווה ש-512MB RDRAM יעזרו למחשב שלו לסחוב בינתיים לי יש את ה-Sempron שלי, אבל הרעיון הוא להעביר לאחותי במקום הווילי, את המעבד, לוח, זיכרון וכרטיס מסך (שתהנה) לי נפלה הזדמנות אחת ויחידה לקבל A64 3200 S-939 עם Abit AN8 32X (כתבתי על הדגם הנ"ל ביקורת לגבי כרטיס מסך כנראה שזה יהיה 7300GT/7600GS פשוט ונחמד (אחרי הכל אני לא משחק ממש) הצעות ל-DDR 2GB (לא חובה שיהיו אוברקלוקרים טובים) במחיר סביר
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני קונה את הE6300 ביחד עם לוח אם וזכרון איזה זכרון כדאי לי לקנות (מדובר ב-1ג'יגה) בסכום של 600 שקל לא מתוכנן OC רק שיעבוד פצצה
-
- 6 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום, יש לי פנטיום 4 478 עם שני סטיקים של זכרונות ,512MB-400MHZ הסתכלתי על הקופסא של הלוח אם שלי וקלטתי שהוא תומך בדיואל צ'אנל, שמתי את הזכרון בדיואל צ'אנל והכל עובד בסדר... רק ששמתי לב שמאז שעשיתי את זה הווינדווס עובד קצת יותר לאט יש מצב שהדיואל צ'אנל מוריד מהמהירות של המחשב? ומה עדיף, דיואל צ'אנל או רגיל בשביל המפרט שכתבתי ^^ תודה!
-
- 3 תגובות
- 540 צפיות
-
-
היי.. בעבר הייתי מאד מעורה בענייני המעבדים והחומרה וכיוצב'.. אבל נראה לי שקצת נשארתי מאחור.. אם אקנה עכשיו מחשב חדש (מה שאני רוצה..) מה המעבד / זכרון / כרטיס מסך / לוח אם הנכון. בשביל איזה מטרות אתם שואלים? 1) הקלטות ברמת אולפן ביתי. 2) משחקים מז'אנר ה FPS 3) פיתוח. אני יודע שבקרוב יוצאים כל מיני מעבדים של אינטל (נכון?) ושאולי מחירים יירדו? יש למישהו כאן איזה משהו מעניין לומר לי? או להמליץ לי? --> אני בגדול צריך רק את הארבעה הנ"ל (לא כל מיני כוננים וכרטיסי קול וכיוצב'..), המחיר לא הכי משנה, אבל אשמח שזה יהיה באיזור ה-3000 מקסימום.. (ואף פחות)
-
- 20 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום, יש לי e6600 איזה לוח יהיה טוב יותר. אני רואה שהפרשי המחירים לא גדולים.... תודה
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
שלום לכם, בימים אלה אני מרכיב מפרט של מחשב חדש לחלוטין, בתקציב של עד כ-6,000 ש"ח (פרסמתי הודעה מתאימה בפורום מפרטים). אחד הדברים שאני רוצה לדעת עליהם יותר פרטים, הוא נושא הזכרון. בהתחלה חשבתי ללכת על 1GB זכרון (2 כפול 512) במהירות של 800Mhz, ובהתאם לכך לרכוש את הלוח : GIGABYTE 965P-S3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E. לאחר מספר התייעצויות הבנתי שככל הנראה עדיף לי ללכת בכיוון אחר והוא הכיוון של 2GB זכרון (2 כפול 1024) במהירות של 667Mhz, ובהתאם לכך לרכוש את הלוח : GIGABYTE 945GM-S2 s775 Conroe, 945G, DDRII 667, VGA, PCI-E. המחירים בסה"כ דומים (100 ש"ח פלוס/מינוס אם אני לא טועה) ועכשיו השאלה היא מן הסתם - מה עדיף ? באופן כללי המחשב ישמש בעיקר למשחקים, אבל לא מעט …
-
- 9 תגובות
- 837 צפיות
-
-
הזמנתי את המערכת הבאה: Conroe e6300 Gigabyte 965 DS3 x1900gt 250gb WD 16mb הזמנתי את המחשב כרגע עם 2X512MB ddr2 667 TwinMos ולאחר שקראתי תגובות בפורומים ראיתי שאולי כדאי ללכת על ה -G Skill 800mhz. הבעיה היא שיש כנראה 2 סוגים של הזכרון עם הבדל במחירים, וחוץ מזה אני צריך לקנות את הזכרונות בחנות אחרת ולבקש שירכיבו לי. ד"א, אני מתכנן לבצע OC בעתיד. מישהו יודע קודם כל לגבי תאימות של ה G SKILL ללוח DS3, ואם בכלל כדאי להחליף מה-TWINMOS? נראה לכם שיעשו בעיות עם זכרונות מחנות אחרת (אחריות וכו')? תודה מראש למגיבים
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
במחשב שאני מתכנן לקנות אני מתכוון לשים 4 וננים של 250b ש-3 מהם יעבוד ביחד ועוד אחד לקבצי מערכת. הומלץ לי בהתחלה, בלי קשר לקחת את P5B כי הוא OC טוב. אבל לאחר הכתבההיום באתר, קצת לא הבנתי אם אני יכול. הכוונה היא ל-P5B Deluxe. ואם לא, איזה לוח אחר הייתם ממליצים לי עליו בטווח המחירים שלו.
-
- 7 תגובות
- 867 צפיות
-
-
המפרט גמור מלבד הזכרונות שעשו לי כבר כאב ראש. הפעם סופית מה כדאי לקנות למערכת הנ"ל: 1 מארז COMPUCASE CI-6A19B 6A19B-400 ATX2 SUPER MIDI TOWER CASE + 400 TRT-ATX2.0 -20/24 PIN 2 קירור מארז COOLERMASTER 120 mm SILENT FAN UV BLUE 4 לוח אם ASUS P5B DELUXE 5 מעבד INTEL E6600 INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz 1066MHz/FSB 4MB - RETAIL 6 קירור מעבד THERMALTAKE BIG TYPHON VX FOR INTEL&AMD S775CL-P0114 8 דיסק קשיח WESTERN DIGITAL WD2500 KS WD 250GB 16MB SATA2 7200RPM - ATA150 9 כרטיס מסך SAPPHIRE X1900GT PCI-EX RADEON X1900GT 256MB DDR3256BIT DUAL DVI VIVO TV/O 10 קירור כ.מסך ZALMAN VGA COOLER VF900 CU LED 11 כרטיס מודם/פקס DYNAMODE FAX / MODEM 56K PCI ROCKWELL 12 צורב LG DVD …
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
בלוח אם שלי יש אופציה להלביש את ה AM2 רק שהזכרונות שלי בלוח מותאמים לDDR400 , השאלה אם המעבדים של SOCKET AM2 יעבדו על DDR2 או הרגילים? וגם, מה זה מהירות רגילה למאווררים של מעבד ולוח אם והאם המהירות שלהם היא פונקציה של כמה שהמעבד מתחמם או שהוא פשוט עובדים על מקסימום קירור מהתחלה?
-
- 10 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום, יש לי Pentium D 930 רציתי לשדרג ל-C2D E6600 האם כדי לשדרג, מדובר על הוספה של 1000 ש"ח ככה, כי אני משחק במשחקים כבדים כמו: Battlefield 2, FEAR..... הוספה: המעבד מספק אותי, אבל כשאני נגד בוטים במשחקי אסטרטגיה עם 8 קבוצות זה מתחיל קצת לעצור.... מה נראה לכם הבעיה? ועוד שאלה: הלוח שלי הוא GA-G1975X עם צ'יפסט 975X, שהוא הצ'יפסט הכי טוב של אינטל, אז למה שהלוח שלי לא יתמוך ב-C2D? אני יכול להוכיח שזה תומך (כמובן לפי הצ'יפסט), תיכנסו לאתר ותבדקו שאני אומר כל אמת: http://www.intel.com/products/chipsets/975x/ וחוץ מזה הלוח אם שלי הוא היחידי הטוב ביותר שיש ל-Gigabyte להציע כרגע ל-975X
-
- 28 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברה מה ההבדל בין זכרונות ddr 2 cl 3 לבין זכרונות ddr 2 cl 4? כי ראיתי שהבדל במחירים לא בשמיים...! לידור
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לאחר קריאת הטבלה של : PRICE - PERFORMANCE RATIO ועמדת חברי הפורום אני שוקל שוב את רכישת ה -6600 במקום ה - 6700 . הלוח כמובן יהיה P5B DELUXE , את הזיכרון 1GB של CEON 667 אשר רכשתי לפני חודשים,ברצוני להעביר למחשב המשודרג. אחרי שקראתי שאפשר להגיע מ - 2.4 = > 3.5 GHZ , לדעתכם עם הזיכרון הנ"ל לאיזה רמת OC יהיה אפשר להגיע ? תודה.
-
- 14 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הרצתי PRIME, שתי איטרציות במקביל, ועשיתי STRESS RAM, ואחרי כמה דקות של הרצה הוא מצא לי טעות, FATAL ERROR: Reading from temp file. הרצתי עוד פעם ומעכשיו הוא מוצא טעות ישר, את אותה הטעות. המעבד על אוברקלוק בBUS של 333, ביחס 1:1 ללא אוברקלוק לזכרונות. מה לעשות?
-
- 20 תגובות
- 995 צפיות
-
-
חברה אני צריך שתסבירו לי מזה dual channel בזכרונות? לידורר..!
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
דרוש לוח אם ל 6300 עם כרטיס מסך משולב, , לאופיס ואינטרנט לא לOC, מה אתם ממליצים ? תודה
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אם יש הבדל גדול בביצועים בין E6300 לE6400 ??? נגיד כמו ההבדל בין E6400 ל E6600 ובערך בכמה אחוזים יותר טוב בביצועים הE6400 מ E6300 אני מתכוון בסטוק לא ב-OC
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב, אז ככה, יש לי וויכוח עם כמה אנשים (שאני לא אגיד את שמם בשביל לא להביץ אותם יותר מדי) על לוחות לקונרו. הם טוענים שאין שום הבדל, זה או אחר, בין ה DFI INFINITY 975X/G לבין הAsrock Conroe Xfire אתם יכולים בבקשה להגיד איזה לוח עדיף (בלי להתייחס בכלל למחיר, כי כתבו לי דברים כמו "אתה פשוט לא מוכן להודות ששילמת הרבה יותר בשבי לאותה תמורה") ומה הייתרונות והחסרונות של כל לוח?
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
חשבתי לקחת מעבד Athlon64 3600+ (Socket AM2) X2 DualCore בעלות של 790 ש"ח איזה לוח אם כדאי לרכוש איתו? ואם יש לכם המלצות אחרות במסגרת התקציב
-
- 9 תגובות
- 617 צפיות
-


