מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מחפש לוח אם למעבד:Intel Core 2 Duo 6300 - 1.86 GHz - 2MB cache - 65W - LGA775 חשוב שהוא יהיה עם יציאת אודיו דיגיטלית כגון spdif ושהמחיר לא יעבור 1000שח. מחפש המלצה לכרטיס זיכרון 1g עד 800שח שאר הרכיבים שכבר נקנו (פרט לספק): Gainward Bliss GeForce 7600GT SilentFX 256MB PCI-e Thermaltake BACH Black HTPC with MEDIA LAB ( LCD+Remote) Multimedia S ATA 2 Western Digital WD2500JS 250GB 7200rpm 8MB האם הספק הזה יספיק למפרט ENERMAX LIBERTY 400W , SATA , ACTIVE PFC ,CABLE MANAGEMENT
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
חבר רוצה למכור לי את הזכרונות שלו יש שנייה A-Data Viesta 1GB 500Mhz PC4000 2X512 יש לי כבר במחשב 2 סטיקים של אותו זכרון 256 השאלה שלי כמה שווה כזה זכרון ומה המחיר
-
- 7 תגובות
- 561 צפיות
-
-
מתכוון לרכוש: Intel Core 2 Due E6600 FSB1066Mhz 4MB Cashe Asus P5B Deluxe 2X1GB G.Skill DDR2 PC6400 800Mhz 4-4-4-12 קיים: Maxtor Maxline Plus ll 250GB Sata/150 HDD Plextor CD-RW Premium Nec CD/DVD-RW ND-3551A TEAC 1.44 Termaltake Silent PurePower 560W Logitech MX-1000 Wireless Laser Microsoft Windows XP compatiable Samsung SyncMaster 172T האם הזכרונות האלו טובים או שיש משהו יותר טוב במחיר (אולי OCZ למרות נסיון מר איתם ?) האם באמת יש חשיבות לCL בין 4-4-4-12 ל 5-5-5-15 אם אני לא אוברקלוקר ? (כי יש הבדל לא קטן במחיר)
-
- 11 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שוקל קנייה של לוח-אם ASUS, דגם - P5ND2-SLI. הלוח מגיע עם המערך - NVIDIA nForce4 SLI Intel Edition/ NVIDIA MCP-04. שאלתי היא מה דעתכם על ה-Chipset הזה, והאם אני אוכל להשתמש בכרטיסי מסך של ATI למרות שהצ'יפים הם של nVidia. תודה!
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
היי אנשים האם יהיו לוחות ל core2 גם בצ'יפים של ATI ו nvidia ? או רק אינטל? בדרך כלל הצ'יפים של NV הרבה יותר טובים ל OC ... ומשום מה כמעט ואין לוחות עם צ'יפים של NV שלא נדבר ATI שעל הנייר הצ'יפ שלהם הכי טוב.
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
-
שלום, מה עדיף לקנות? (אני קונה מפנדה): PQI 512Mb DDRII PC5400 667MHz X2 או Twinmos DDR2 667 512MB X2 מה עדיף? מה יותר איכותי וטוב? שימו לב שהPQI עולים 60 ש"ח פחות. האם Twinmos שווה את ההפרש? אגב, הזכרונות של Samsung עולים בדיוק כמו הטווינמוס. אם אני אלך על הטווינמוס ולא על PQI, האם שווה טווינמוס או סמסונג? תודה רבה למגיבים
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
כמה זמן בערך מעבד 6300 יכול לחזיק ? עם OC ובלי OC יש הבדל OC מקצר את החיים שלו?
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-
-
סליחה על השאלה הטיפשית. חבר שלי קנה מחשב ובהזמנה רשום לו מעבד Dual Core 3.0 GHZ. הוא קיבל 2.66, וכשהוא התקשר לשאול למה, אמרו לו ש"ציפרו אותו" מכיוון שזה בעצם מעבד 5.2. בחנות המחשבים פשוט מתעקשים על הקטע הזה, שפשוט אני כבר לא יודע מה לחשוב. אשמח לקבל תגובות בנושא. ערן.
-
- 41 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
GA-945P-S3 האם יש בו כרטיס מסך מובנה..? וכרטיס קול..?
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
מישהו יודע מה ההבדל בין שני הקונקטורים שמוגדרים כנשלטים ע"י "GIGABYTE SATA2 ובין ה4 שנשלאים ע"י INTEL ICH8 ובמה כדאי להשתמש? כמו כן האם יש חשיבות לאיזה מספר SATA אני מחבר את הכוננים שלי (יש לי 2)?
-
- 6 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום ותודה על העזרה בת'רד הקודם! המפרט שאני רוכש הוא: 7224 Foxconn 3TL2-560 Silver/Black USB Front True Power 300W FSP Case 205.00 ¤ 1 205 ¤ 8656 LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW 200.00 ¤ 1 200 ¤ 9155 AMD Athlon 64 Bit 3600 Dual Core 65W Socket AM2 Box CPU 899.00 ¤ 1 899 ¤ 7048 Samsung 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD 375.00 ¤ 1 375 ¤ 8785 Asus M2NPV-VM + GeForce 6150 Socket AM2 Motherboard 615.00 ¤ 1 615 ¤ 7551 Twinmos 1024MB DDR-II DDR 533 Memory 481.00 ¤ 1 481 ¤ 134 Dynamode 56K V.92 PCI Modem 58.00 ¤ 1 58 ¤ 640 Computer Assembly 160.00 ¤ 1 160 ¤ 8137 Creative SBS390 2.1 Speakers 216.00 ¤ 1 216 ¤ 3209 ¤ (החל…
-
- 11 תגובות
- 968 צפיות
-
-
כן אני יודע שT7200 הוא של נייד רציתי לדעת איזה מעבד יותר טוב (אם בכלל יש השוואות ביניהם) ובכמה הוא יותר טוב ואם בכלל יש השוואות בין מעבדים של ניידים לנייחים יותר טוב
-
- 3 תגובות
- 725 צפיות
-
-
-
שלום אני הולך לרכוש את המעבד intel core 2 duo e6300. ראיתי מכמה מקומות שמוכרים אותו כIntel E6300 CORE 2 DUO E6300T TRAY וחלק כ Intel E6300 CORE 2 DUO E6300 Box. מה ההבדל? מה שכדאי לרכוש? תודה רבה למגיבים מחכה לתשובה בהקדם
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
מישהו שמע על זכרונות supertalent? הלכתי להזמין מחשב חדש וחשבתי לכלול בן corsair. אבל המחירים עלו מאד והמוכר אמר שזכרונות supertalent עושים גם את העבודה ונותנים תמורה מצוינת למחיר. הוא הראה לי שיש להם גם צלע קירור וזה יתרון לטענתו. מה דעתכם?
-
- 12 תגובות
- 815 צפיות
-
-
נתחיל עם הידיעה על קנטפליד: אינטל מתכננת להשיק את הגירסת האקטרים של המרובעי ליבה ששמו קנטפילד כולם יודעים QW6700 ב13 בנובמבר (יחיד עם כרטיסי G80) הוא יהיה 2.67GHZ/1066FSB עם 2X4MB קאש. עוד גירסת קנטפילד תשחורר שתיקרא Q6600 שתשוחרר ברבעון הראשון של 2007. הוא יהיה 2.4GHZ/1066FSB עם 4X2 MB קאש שיהיה MAINSTREAM של המרובעי ליבה. מקור: http://vr-zone.com/?i=3995 קונרוים חדי ליבה או CONROE L: כנראה שאינטל עדיין לא עזבה תמוג "פנטיום" ולקונרו L היא תקרא פנטיום : o הדגמים הם: - Pentium E1020 : 1.4 GHz, FSB800, 1 MB of L2 cache - Pentium E1040 : 1.6 GHz, FSB800, 1 MB of L2 cache - Pentium E1060 : 1.8 GHz, FSB800, 1 MB of L2 cache מקור : http://vr-zone.com/?i=3996
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הם לא מופיעים ברשימת המאושרים של אסוס (ממש מאושרים ... עד הגג ) לוח: P5B זכרונות: SuperTalent 2x512 DDR2 667Mhz http://www.supertalent.com/products/product_detail.php?PN=T667UA512I
-
- 7 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שאלה קטנה מה המשמעות של הטכנולוגיה הזאת ואיך היא באה לידי ביטוי? האם בזכרונות צריכה להיות תמיכה לזה או שמספיק (כמו שאמרו לי באיזה חנות) לקנות שני סטיקים מאותו סוג, חברה ונפח?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
חבר שלי נוסע היום לארה"ב וחשבתי שאולי הוא יקנה לי זכרונות למחשב אבל אני לא יודע איפה לבדוק מחירים?! ואיזה זכרונות שווה להביא משם?! או שלא שווה?! צריך עזרה דחוף! חשבתי אולי גג 80 דולר להביא לו על זכרונות ואם יש לכם המלצות מה עוד הוא יכול לקנות לי למחשב זה יהיה סבבה תודה!
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
מה יהיה לי עדיף ? ds4+e6300 ds4+e6400 dq6+e6300 dq6+e6400 אני יודע שישר קופצים על האחרונה אבל השאלה אם מבחינת תועלת יהיה כזה הבדל בין 6300 ל6400 ובין הDS4 לDQ6 ? אני מתכנן OC ( ועקב נסיוני הקטן עם אינטל מאז הNORTHWOOD 2.6 שלי ) קראתי וה6300 הוא OVERCLOCKER לא קטן ......מה אתם אומרים ? אני תכננתי בתחילה על 6400+DS4 אבל אולי אני ילך על האחרונה בגלל האודיו על הDQ6
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני הרבה שומע על מעבדי Intel Core 2 Duo מה זה בעצם המעבדים האלה? הם יותר מהירים וטובים מהאינטל פנטיום d?
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
זה אולי לא סקופ, אבל בכל זאת אולי שווה קריאה. http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTE3NCwxLCxoZW50aHVzaWFzdA==
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
תמונות מצורפות. יש לי שני סלוטים של 128MB SDRAM, שניהם במהירות 133 MHz. עכשיו ממה שאני רואה באוורסט, נראה לי שהם פועלים במהירות של רק 100. האם הלוח שלי תומך ב-133 ? מה המהירות שהם באמת עובדים במחשב שלי, ואם עדיף לי להפעיל אותם ב-133 ללא אוברקלוק, אז איך אני עושה את זה ? תודה
-
- 3 תגובות
- 485 צפיות
-
-
מעבד: Intel Core 2 Duo E6300 (S775) - 1.8GHz 1066MHz 2MB Shared Cache 64bit Box לוח אם: LGA775 Intel965P - 965P- DS4 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E זכרון:
-
- 5 תגובות
- 500 צפיות
-


