מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
היי רכשתי לאחרונה את הלוח Asus A8V-MX הלוח תומך ב FBS 1600 והמעבד שאני מעוניין לקנות תומך ב FBS 2000... ( הAMD AThlon 3800 dual core) .. האם זה אומר שאני אנצל רק 80% מהמעבד?
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
הגעתי למסקנה המתבקשת שאין טעם להשאר בסוקט 939 רק בשביל הזכרונות. מכיוון שהכ. מסך שלי החליט שחרב עליו עולמו העניינים הסתבכו. [תופים] מפה לשם, זה הפתרון: e6300 Gigabyte GA-945G-S3 וסטיק כלשהו של DDR 667 בנפח ג'יגה. [/תופים] כך אוכל להסתדר עם האוןבורד לתקופה הקצרה שלפני ה1900XT שיגיע מאוחר יותר. אז מה דעתכם? צריך להבין שכל העניין חרג בהרבה מהתקציב המקורי, כך שכל חריגה נוספת אמורה להיות מינימום קדושה. (וכמובן שקיצוצים יתקבלו בברכה) ... בתקווה שהת'רד הבא שאפתח יהיה עם בנצ'ים ולא שאלות, אביתר.
-
- 11 תגובות
- 896 צפיות
-
-
מה ההבדל בין זיכרון 512 מ"ב 667 VT, לבין 512 מ"ב TwinMOS (שעולה 50 ש"ח יותר). האם ה-TwinMOS שווה יותר?
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
יש לי מעבד ?Pentium4 3.20 Ghz משהו כזה עכשיו שווה לי לקנות מעבד חדש ?Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB? זה יותר טוב ממה שיש לי? זה בעייה להתקין מעבד? אם אני מתקין מעבד חדש צריך להתקין וינדוס מחדש או משהו או שפשוט שמים לי את זה מתקינים מה שצריך והכל נשאר וזה?... בבקשה.!
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הייתי היום בחנות מחשבים והלוח אם שרציתי (asus p5b-vm) לא נמכר יותר , במקום זה המוכר הציע לי לוח אם של אינטל : intel DG965RYCK אני אשמח לשמוע המלצות / ביקורות על הלוח אם הזה כדי שאדע אם יש טעם לקנות אותו . (רק שתדעו - המחשב הוא בעיקר לשמיעת מוזיקה , עריכת וצריבת סרטים , עבודות משרדיות ומדי פעם גם משחקים ) אני מוסיף גם לינק מאתר הבית של אינטל : http://www.intel.com/products/motherboard/dg965ry/index.htm המפרט שאני רוצה הוא : core 2 duo 6300 kingstone 2x512 mb 667 mhz wd 160gb lg gsa-h10 לוח אם -? בעיקרון התקציב גג שלי ללוח אם הוא עד 850 ש"ח , אז אם יש המלצות אחרות אני אשמח לשמוע .(בעיקר ללוחות אם משולבים עם כרטיס קול ומסך) תודה רבה , חג שמח.
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם שמות הזכרונות הבאים מוכרים ובאיכות טובה: hynix ו- patriot
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
חברי הפורום שלום. לפי מיטב הבנתי, המעבד שנותן את יחס הביצועים למחיר הטוב ביותר הוא ה E6300 (למרות שגם ה X2 3800 הוא לא מעבד רע). כמו כן, אני מבין שאת המעבד הזה ניתן להמהיר בקלות בלי להסתבך יותר מדיי (בד"כ לא צריך להעלות מתח ל OC מתון, וגם פליטת החום הנוספת היא דיי קטנה, כך שלא צריך עבורו קירור מסיבי), ולכן המהרת מעבד כזה היא דיי מתבקשת. עכשו, הבעיה היא הלוחות - אם לא מתוכנן OC בכלל, אפשר להסתפק בלוחות של אינטל או asrock בעלי ערכת שבבים "מיושנות" כמו ה 945. אם מתוכנן OC "כבד" בד"כ משקיעים הרבה כסף ולוקחים לוח כמו ה P5B Deluxe. אבל אם מישהו רוצה לעשות OC מתון, כמו למשל להעלות את ה FSB מ 266MHz ל 333MHz (העלאת תדר המעבד מ 1.8GHz ל 2.3GHz) כדי לקבל שיפור ביצועים "נחמד", הוא ל…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מה היתרונות של ה OPTERON בשרת (ספציפית OPTERON 146 )? אני חושב על 2 מפרטים: AM2 DUAL CORE 3800 + ABIT או על TAYAN TOMKAT K8E + OPTERON 146 מה דעתכם ? שווה לשלם יותר עבור המערכת עם ה OPTERON ? יש עוד המלצות למעבד + לוח לשרת בינוני ?
-
- 135 תגובות
- 11.7k צפיות
-
-
לפי הטבלה הזאת הE6600 יותר חזק מהE6300 רק ב23 אחוז זה נכון..? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=193920.0 או שלא הבנתי טוב? ואם כע אז למה שווה להשקיע בו עוד 900 שקל אם זה רק 23 אחוז?
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם כן, באיזה מהם (או שניהם), ולמה... מה זה בעצם נותן (בתכלס)... תודה! (:
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
עושה רושם שכולן יש בעיות עם היבואן...
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
-
היי, יש לי לוח של אינטל מדגם d845bg. באתר של אינטל נאמר שניתן לחבר זכרונות עם מהירות של 200 או 266 MHZ. http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/d845bg/sb/cs-013126.htm#2 האם זה אומר שכרטיס זיכרון עם מהירות גדולה יותר לא יעבוד או פשוט יעבוד במהירות של 266 ?
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=1641&scat=195&tcat= יש לי עכשיו 512X2 במהירות 667 אני רוצה לדעת אם שווה לי להוסיף שניים כאלו במחיר הזה והאם זה שווה בכלל בגלל הורדת המהירות?
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=310&model=1200&modelmenu=1
-
- 9 תגובות
- 617 צפיות
-
-
קראתי את מפות הדרכים של AMD אבל אני מחפש אחת ספציפית שמראה עד מתי אפשר לקנות אתלונים 939.ראיתי פעם ואם אני לא טועה תיהיה חפיפה בין 939 לAM2. ואחרי זה 939 יעלם כמו סוקט A.מישהו יכול לומר לי עד מתי אפשר לקנות 939? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 567 צפיות
-
-
משהו אולי מצא עדכון ביוס ללוח הזה, האחרון שמצאתי הוא מהחודש הראשון השנה? הגרסא האחרונה שמצאתי לא מצליחה לעלות מעל 217FSB בOC
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני מחפש לוח אם פצצה שמתאים למעבד 6600 של ינטל
-
- 8 תגובות
- 650 צפיות
-
-
מהירות השעון שלו היא 1.86 עכשיו לא הבנתי משהו.. זה כאילו כפול 2 ? 1.86X 2 = 3.72 ואז זו מהירות השעון או שמהירות השעון היא 1.86 ואז השאלה היא איך הוא יכול להריץ משחקים חדשים ?
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
לאינטל 6300 שלא מתוכנן בו OC.. כרגע איזה צ'יפסט עדיף? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות של כל אחד?
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
האתר החומרה הידוע VR-Zone מדווח שאינטל מגיבה לכפולי הליבה מבוססי K8L ע"י הוצאת מעבד כפול ליבה חדש שיקרא Wolfdale אשיר יהיה ליבת Penryn עם 45NM ויבוסס ארכיטקטורת CORE Wolfdale יחלוק 6MB L2 קאש בין שני הליבות לעומת זאת Antares יהיה לו 512KB L2 קאש לכל ליבה ו2MB L3 קאש. כנראה שאינטל לא נוטשת את מרוץ המגה הרצים אתתחיל אותו שנה הבאה כאשר ל Wolfdale יהיה 1333MHZ באס ותזמוני השעון שלו יעמדו מ3.5GHZ עד 4GHZ!!! למרבה הפלא למרות הבאס היותר מהיר ותזמוני שעון גבוהים במיוחד הTDP שלו רק 57W Wolfdale יצא ביחד עם הציפסט החדש Bearlake ברבעון השני 2007 קישור http://www.vr-zone.com/index.php?i=4140
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום לא מזמן קניתי זיכרון למחשב הנייד שלי, בגלל שהיה לך בתוך המחשב זיכרון של חברת SUMSUNG קניתי אחד נוסף של אותה החברה (512MB) לאחר שהתקנתי את הזיכרון שהתחיל להופיע לי המסך הכחול של קריסת חלונות אני רוצה לעשות בדיקה לזיכרון שלי ולכן אני מחפש תוכנה ממש טובה שתאפשר לי לבצע בדיקה כזאת תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי מחשב עם מעבד פנטיום 4, 2.4 גיגה הרץ. כנראה שיש לי שבר בלוח אם ובגלל זה הוא לא עובד ולא מזהה בכלל את הזכרון. המעבד הוא מדגם epox EP-4SGM8I זיכרון DDR400 בדקתי את הזכרון על מחשב אחר והוא עובד, אז כנראה שזה בעיה של הלוח. לא עולה בכלל הBIOS איזה לוח אם כדאי לי לקנות במחיר של עד 350 ש"ח, שיתאים למעבד ולזיכרון הקיימים? כמו כן, שיהיה עליו כרטיס מסך סביר.
-
- 6 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני צריך לוח אם מעבד וזיכרון.. בתקציב של עד 2500 ש"ח... חשבתי על: conroe e6300 gigabyte GA-945G-S3 וזיכרונות כלשהם של 1 ג'יגה .. במהירות של 667 או 533.. אשמח לשמוע את דעתכם...! תודה מראש לכל העוזרים...!
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-


