עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by CoolOne,

    באתר של אסוס במהירות באס של הלוח P5B כתוב 533/800/1066. http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=1178&l1=3&l2=11&l3=307 האם זה אומר שהוא לא תומך בזכרונות במהירות 667, כיוון שאינם מוזכרים שם? סליחה על הבורות, אבל לאחרונה נתקלתי ב-nForce4 שתמך במעבדי Pentium D 805 ו-830 אבל לא ב-820, ולכן אני קצת חשדן לאחרונה... עריכה: מצאתי תשובה לעצמי, בשורה של הזכרונות - הוא תומך .

  2. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , יש לי התלבטות קשה , קניתי לוח חדש של גיגה בייט לוח מפואר דגם 8I945GMH-RH(קניתי כבר לפני חודשיים) קניתי גם אחד גיגה זכרון מהירות 667 , הארד דיסק sata 2 200 גיגה, הבעיה שנשארתי עם המעבד הישן שלי אינטל פנטיום 4 3.0(תומך hyper - theading), אני לא מרוצה ממנו ואני יודע שהוא ישן , התפנה לי תקציב קטן של 650 שקל ואני רוצה לקנות מעבד שיחזיק לי משחקים וריבוי ישומיים במהירות ויעמוד בכבידות גדולה יותר. אני רוצה לקנות Pentium D 820 Intel לינק : http://www.wcs.co.il/Product.asp?productid=384 השאלה שלי האם שווה לי לקנות את המעבד הזה ואם כן כמה הוא יותר טוב מהמעבד שלי כרגע (הלוח שלי תומך אך ורק בפנטיום 4 ופנטיום d) כמה ההבדל גדול במשחקים אם בכלל... תודה...

    • 13 תגובות
    • 916 צפיות
  3. קיבלתי אתמול מחשב שהפסיקו את השימוש בו, ותכננתי להחזיר אותו לחיים ולתת אותו לאחותי שיהיה לה בחדר, כשקיבלתי אותו גיליתי שהוא ללא זכרונות בתוכו, ולכן לקחתי 2 צ'יפים של זיכרון SDRAM ממחשבים ישנים שהיו לי פעם וכבר לא בשימוש וכשניסיתי להכניס אותם זה לא הלך, הSDRAM לא מתאים... איך אני יכול לזהות את סוג הזיכרון המתאים? מה שאני יכול לומר זה שיש רק מחיצת פלסטיק אחת (מה שמפריע לזיכרון להיכנס) בעוד שבSDRAM אני יודע שצריכות ליהיות 2 כאלה... לפי התמונה שראיתי עכשיו בקישור לכתבה באחד ה"נעוצים" למעלה, לדעתי זה DDR... כי יש לו רק כניסה אחת והיא לא בידיוק באמצע, כמו בלוח אם ההוא. אשמח אם תוכלו לעזור ! תודה.

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  4. Started by YarYar,

    יש לי סטיק אחד של 512 MB... עכשיו הבעייה היא שאני לא יודע של איזה חברה הוא. על הזיכרון עצמו לא רשום, וגם באוורסט לא רשום. (יש לי אוורסט home edition זה משנה?) מה שאני כן יודע זה שהזיכרון הוא: ddr 512MB 400MHz PC3200 CL-3 אני רוצה להוסיף עוד סטיק של 512 ולקנות כרטיס מסך חמוד ל AGP. משהו כמו 7600GS או משהו בסגנון... (ועוד שנה אני יקנה מחשב חדש דנדש ;D) אז איך אני יכול לדעת מה החברה של הזיכרון?? חבל לקנות חדש כשאפשר לשדרג... או שאני יכול לשים זיכרון של חברה אחרת עם אותם נתונים?

    • 10 תגובות
    • 719 צפיות
  5. Started by xxlad,

    שלום לכולם, אודה לעזרתכם. יש לי לוח אם גיגהביט התומך במעבדי ATHLON XP וזכרון SDRAM DDR ואני מעוניין לשדרג אותו. מה המעבד הכי מהיר שאני יכול להתקין? איזה סוג זכרון אני בדיוק צריך, SDRAM DDR, זה משנה המהירות? והאם אני אשים לב לשינוי בין מעבד ATHLON XP 2000 עם 512מגה זכרון לדוגמא למעבד XP 2600+ עם 1 ג'יגה זכרון וכרטיס מסך 6600GT לעומת 5200FX - האם באמת משחקים החדשים של היום ירוצו טוב? תודה,

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  6. Started by ifs2003,

    Corsair 2GB PC2-6400 DDR2-800 Twin2X2048-6400 לבין Corsair 2GB PC2-6400 DDR2-800 CL4 Twin2X2048-6400C4 ההפרש במחיר גדול (500ש"ח) אז מה בעצם הרעיון כאן עם הזכרונות ? ומה מומלץ בין שני הדגמים (ללא OC) ? תודה

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  7. Started by SpidiMan,

    איזו חברת זכרונות הכי מתאימה ואמינה ותציג ביצועים טובים על הלוח הזה: GIGABYTE 965P-DS3 1. Corsair? 2. TwinMOS 3. V-Data?

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום, אני בונה מחשב לחבר. הכל עדיין באוויר ולכן אני עדיין לא מעלה פוסט לפורום של מפרטי מחשב, אבל גם זה יגיע בקרוב. בינתיים אני מתעסק בזיכרונות ולוחות אם. אז ככה - אני צריך לוח אם עד 600 ש"ח שיתמוך ב E6300/E6400 (עדיין לא הוחלט), אני אישית אוהב את הצ'יפסט של Nvidia אבל לא חובה שזה מה שיהיה. ושאלה על זכרונות, אני ככל הנראה שם במפרט זכרונות מסוג DDR-II וראיתי ש CL של חלקם גבוה מאד 4.5-5, המחשב נבנה כדי להריץ משחקים חזק, אז האם ה CL הזה משפיע באופן רציני על ביצועי המחשב? אם לא, איזה זכרון בגודל 1 ג'יגה כדאי בסכום של 400 ש"ח?

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  9. Started by can_not_lose,

    אני מעונין לדעת אם יש אפשרות לתארך מחשב ... מתי קניתי אותו ... כי אין לי ממש מוסג 1) האם אם יש לי את קוד המעבד ניתן לדעת את תאריכו ? 2) אולי לפי סקירת החמרה ... CPU Properties: CPU Type Intel Pentium 4 CPU Alias Northwood HyperThreading Motherboard: CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Asus P4S800D (5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 4 DDR DIMM, LAN) Motherboard Chipset SiS 655FX System Memory 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type AMI (08/22/05) Display: Video Adapter NVIDIA GeForce FX …

  10. Started by amigamerlin,

    לוח אם שאפשר להרכיב עליו כמה מעבדים (שרת, למשל) ובנוסף, להרכיב עליו כרטיסי מסך SLI שאפשר לחבר בינהם? קיים כזה? אני רוצה להרכיב עליו שני מעבדי M7040.

    • 14 תגובות
    • 961 צפיות
  11. Started by shabo,

    האם לוח אם intel 945G של gigabyte עדיף על ASROCK ConRoe945G-DVI s775, 945G, DDRII 667, PCI-E בהרבה? האם Asrock יתמוך לי בוויסטה כשאני ארצה להחליף מערכת הפעלה?

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  12. Started by Yoav,

    האתר Guru3d מדווח על כך שמחירי הקונרו יורדים: E6600 יעלה לנו 313 דולרים E6700 יעלה לנו 494 דולרים ואילו ה-X6800 יעלה לנו 924 דולרים.. http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=4451

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by barak_i,

    איך אני יכול לבדוק מה המהירות של הזיכרון שלי במחשב? יש איזה תוכנה או משו? ???

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  14. Started by Mor Abergel,

    האם המעבד שיש לי C2D E6300 שפועל בתדר של 1.8GHZ. יכול להפעיל יישום שדורש (סתם כן..) 2.4GHZ?

    • 6 תגובות
    • 731 צפיות
  15. Started by Ghosthunter,

    שלום, אני מעוניין לקנות מעבד לוח אם וזיכרון בתקצים של 1000 ש"ח. אסור לי לחרוג מתקציב זה. אני צריך שבלוח אם יהייה גם כרטיס מסך ורשת. תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by tamir950,

    אני רוצה לקנות מחשב חדש אבל הבעיה איפה הכי כדי לקנות, למשל אני רוצה לקנות בKSP כי הם די זולים אבל שמעתי שהם לא הכי אמינים...אשמח לעצה טובה בקשר למקום שהכי כדי לקנות מימנו מחשב, חברה אמינה מאוד!!! וזולה תודה.

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  17. Started by clicker,

    שלום לכולם, קניתי לוח אם של ASRock מדגם ConRoe945PL-GLAN ומעבד Core 2 Duo E6300. לאחר כל החיבורים, המחשב לא מתחיל Boot (יש נורית power אבל לא קורה כלום). האם לדעתכם יש בעיה בהתאמה בין הלוח למעבד? אם כן, רעיון כלשהו מה אפשר לעשות?

    • 6 תגובות
    • 620 צפיות
  18. הנה תמונה מתכנת PC WIZARD 2006 והיא גם אומרת Thermal Information : Thermal Design Power : 65 W Core Power : 43.29 W (estimated) מה זה ה43 W? מה זה ה 65W ומה זה ה 45W? מה זה ה 1.598G - תדר של מה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  19. Started by aviran_n,

    אני צריך לדעת את ההבדלים בין שתי ערכות השבבים בבקשה. ביקרתי בסטיקי אך לא ראיתי אותן מופיעות שם. חבר שלי רוצה לקנות מחשב ובחנות שהוא רוצה לקנות ממנה אין לוחות עם ה550 אלא רק עם ה430, הוא מתעקש לקנות מהם ביגלל השירות שלהם והיינו רוצים לדעת מה ההבדלים בין שתי הערכות שבבים ועד כמה זה יפריע לו במחשב לעבודות אופיס, אינטרנט, כמה תוכנות של העבודה ותיכנון להפעלת מערכת ויסטה בעתיד. תודה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  20. Started by allen,

    צריך לוח אם שבאמת הכי ישתלם למחיר הזה, ושל חברה טובה מאוד שלא יידפק לי לעולם! אני מניח שעדיף צ'יפסט 965, עדיף שיתמוך בזיכרון 800, וכמובן בCONROE.. אפילו במרובעי ליבה כמו זה שהוספתי (מצוין שם). ....כמו לוח של אינטל שיש לי כבר לפחות 4 שנים ואפילו בעיה הכי קטנה איתו לא הייתה. מה עם הלוח הזה לדוגמה? http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=AB9&fMTYPE=LGA775 האם ה-SATA שרשום שם הכוונה היא לSATAII?

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by mokisho,

    יש לי אפשרות לבחור4 סוגי זיכרונות אז מה כדאי המחיר לא משנה אני רוצה לדעת מה הכי טוב מה יתן לי ביצועים ואפשריות יותר גדולות ב O.C 1.Mushkin 2GB 1GBx2 Enhanced EM2-6400 DDR2-800 Model 996527 2.G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-2GBHZ 3. Corsair 2GB PC2-6400 DDR2-800 CL4 Twin2X2048-6400C4 4.GEIL 2GB 2*1GB PC2-6400 800MHz DDR2 Ultra Dual Channel

    • 29 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by iakovl,

    במיוחד מבעלי הלוח הנ"ל

  23. מצאתי בבית 2 זכרונות 16mb/72pin עם PCB שכתוב עליו POWMEM 736 ועוד כרטיס זכרון RDRAM 128MB/800Mhz של סמסונג הכרטיסים חדשים לגמרי,כמה יכול להיות השווי שלהם?

  24. היי, אני רוצה לקנות מחשב ואני מתלבט בין שתי הסוגים כאשר הסוג הראשון: Geil 2GB (1GB X 2) DDR2 800 Dual Channel Value Memory והסוג השני הוא: Corsair TWIN2X2048-6400 2048MB (2x1024) DDR II 800 Dual XMS Memory כמובן שהשני עולה ב- 400 ש"ח יותר מהראשון. אם מישהו מכיר את חברת GEIL ויכול להעיד שהם חברה טובה והזכרונות שלהם טובים?.. כי בתכלס אני מעדיף לקנות את GEIL, אני לא הולך לעשות oc כך שזה ממש לא משנה לי. או שאתם אומרים שעדיף לשים את ה- 400 ש"ח האלה ולקנות את Corsair? :s05: באם יש לכם חברות אחרות טובות ולא ממש יקרות להציע אני ישמח (2GB זכרון) כמו כן באם תוכלו לענות לי על שאלה חשובה בשבילי: האם קיים הבדל ממשי בין DDR2 667 לבין 800 בביצועים? (כאשר הלוח אם הוא GA-965P-…

    • 5 תגובות
    • 648 צפיות
  25. Started by CoolOne,

    ראיתי שלאחרונה ישנם לוחות אם מבוססי צ'יפסט של אינטל (כדוגמת GA-965P-DS4 של Gigabyte) שיש בהם 2 PCI-E. אני מניח שללוח אין תמיכה בSLI או CrossFire, אז בשביל מה שניים?

    • 7 תגובות
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים