מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יום רביעי הקרוב אני מתכוון לרכוש מחשב חדש. אני סגור על הדברים הבאים: לוחם אם של אסוס P5W DH DELUX מעבד e6600 את עזרתכם אני צריך בהתאמת זיכרונות מתאימים. התבלבלתי כבר מרוב חברות וסוגים. המחשב יהיה מיועד למשחקים כבדים, ועריכת וידאו. מתוכנן אוברקלוק עדין או בכלל לא (לפחות בזמן הקרוב). אני החלטתי ללכת עכל מהירות של 800MHZ. אודה לכם אם בבקשה תוכלו לכוון אותי אל הזכרונות המתאמים לצרכים הנ"ל. תודה רבה זהר
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום אנשים יש לי שאלה האם יש תוכנה או דרך לבדוק על כמה המעבד שלי עובד? הכוונה יש לי מעבד PRESCOT 3 GHZ ואני מרגיש שהמחשב לפעעמים עובד די איטי ובדקתי רוגלות וירוסים אין כלום האם יש תוכנה שיכולה לבדוק לי אם המעבד שלי עובד במהירות שהוא צריך לעבוד??. בתודה אמיר
-
- 2 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
שלום אנשים אני מעונין לנקות את המשחה הישנה שעל המעבד כדי למרוח משחה חדשה אמרו לי שכדאי לנקות עם אלכוהול זה נכון?? ואם כן אם מה? סתם סמרטוט לשים עליו קצת אלכוהול ולנקות?? בתודה אמיר
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
דבר ראשון יש את הזיכרון הזה: https://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=TWIN2X1024-6400C4&cart=11628327742810297〈=heb האם מדובר על 2GB? ויש את הזיכרון הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=TWIN2X1024-6400&cart=11628327742810297〈=heb שגם כאן אני לא מבין את הנפח שלו. מה עדיף לדעתכם ושימו לב לתזמונים ביחס למחירים של שניהם. מקווה שתעזרו לי במהרה כי אני דיי ציך את זה עד 11. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 562 צפיות
-
-
איך הזיכרון הזה ? שווה לקנות ? וגם אם מישהו עשה לו oc שירשום בבקשה לכמה הגיע.
-
- 8 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני לא ממש טוב בעניין הזה, ואני מעוניין להרחיב זיכרון.. איך אני אמור לדעת איזה אני אמור לקנות [ddr sdram וכל זה] הלוח אם : Asus P4S533-MX והכרטיס זיכרון הנוכחי SpecTek (256 MB PC2700 DDR SDRAM) [מעוניין להחליף] אז איזה סוג אני אמור לקנות ובאיזה מהירות הלוח אם שלי תומך ? וכמובן כל העניין הזה עם הדואל צ'אנל.. אם תצטרכו עוד פרטים רק תגידו תודה על העזרה מראש!
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
טוב זה המפרט שלי: amd 64bit 3200+ venice k8nsc agp leadtek 7600gt agp a-data 512mb ddr400 cl2.5 אני רוצה עוד זיכרון והיחיד של A-DATA שמצאתי זה... http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=5756 וזה בCL3 זה יתאים לי ולא יעשה בעיות בדואל צ'אנל
-
- 11 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום לכם, היום המחשב שלי מת, נראה כי הבעיה היא הלוח (לחיצה על ה Power אינה מביאה לשום תגובה, גם לא נורה. בדקתי עם ספק אחר תקין ואותה תוצאה..). הלוח שלי הוא GA-K8NS, נרכש בינואר 2005 ב KSP. הבעיה היא שכשהתקשרתי אליהם הם אמרו לי שהאחריות היא לשנה בלבד (היום הם נותנים ללוחות 3 שנים). האם יש מקום אחר בו אוכל להחליף את הלוח? (אולי היבואן?) אינני במצב כלכלי המאפשר הוצאות ולכן אודה לכל עזרה.
-
- 5 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יש למישהו מושג לגבי תאריך ההשקה של מעבדי AMD !!!
-
- 9 תגובות
- 715 צפיות
-
-
1) מישהו מכיר את הזיכרון: LD-T1024-6400 1GB DDR2 - PC-6400 800Mhz (2x512MB) Memory kit CL5 - OEM אני יכול להשיג אותו ב- 754 ש"ח. שווה? 2) מה ההבדל בין CL5 ל- CL4? האם עדיף לקנות זיכרון במהירות 533 ו- CL4 או 667 ו- CL5?
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
-
אז סוף סוף יש אלטרנטיבה ל S3. אומנם ביוס ראשון, רוויזיה ראשונה, אבל עובד יפה מאוד. הדוקומנטיציה מחרידה אבל הביצועים נחמדים מאוד ואפילו מפתיעים לביוס ראשון. MEMTEST כלול בביוס שזה מאוד נחמד. קרור פסיבי לציפסט שזה פחות נחמד (כמו בגיגבייט). מתחים למעבד מ 1 עד 1.8. מתחים לזכרונות מ 1.8 עד 2.2 מתח ל MCH ול FSB. לא רואה שיש שליטה על מכפלה (אבדוק שוב). מהירויות זכרון, 533, 677 ו 800 בלבד. לא יזיק אם יוסיפו מחלקים בביוסים הבאים. בתור התחלה אוברקלוק קליל ל 2.8 מה"צ שזה הגבול הטבעי של הזכרונות ועוד עם HEC400ARTF הישן. מעבר לזה הקרור שלי מתחיל לא להספיק, אז בינתיים רק נסיון קטן ל באס 430. בהמשך אעלה עוד בתקווה. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים יש לי במחשב 2 כרטיסי זכרון DUAL כול אחד של 256 במהירות 533 של חברת INFENON יש לי שאלה אני מעונין להוסיף עוד 2 של 256 השאלה האם כדאי ללכת על אותה חברה??? או משהו טוב כמו KINGSTONE??
-
- 6 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב אבל אני חפש חנות אמינה אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על חנות טובה, והאם כדי לי לקנות מKSP תודה
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום יש לי את האפשרות לקחת E6400ב 850 ש"ח או E6700 ב1650 ש"ח האם שווה להשקיע 800 ש"ח בשביל 2MB קאש נוספים ? מתוכנן OC ל 3GHZ על P5W DH . האם יש הבדלי ביצועים משמעותיים במשחקים (אני לא עורך וידאו ואו משתמש בתוכנות 3D) תודה
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איזה לוח יותר טוב Asus P5B או 945P S-3 (לא לאוברקלוקינג)
-
- 4 תגובות
- 540 צפיות
-
-
רציתי תST אבל אין אותם בארץ וכל יום אומרים לי מחר.. מישהו יודע גם לאן הם מגיעים בOC ~
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה שניה שליי מתייחסת לעובדה שיש לי מעבד 6300 אינטל האם יש הבדלים בביצועים בין ציפ של via לבין ציפ של אינטל? כלומר האם אני הראה הבדל בביצועים בין הלוח אם שלי הנוכחי אסטרוק לבין הגיגה בייט? אשמח לקבל תשובות האם הוא תומך בncq זה חשוב לי לשעת
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
יש לי 2 סלוטים של ddr2 שתומכים במהירות 667mhz, כרגע הם ריקים ואני רוצה למלא אותם עד למקסימום גודל ומהירות. כרגע אני יכול לשלם רק על סטיק אחד של ג'יגה, וחודש הבא כנראה שאני יקנה עוד סטיק של ג'יגה, אבל חשוב לי שהם יעבדו בדואל צ'אנל. אני מתכוון ללכת על croshair שסטיק אחד עולה בערך 700 שקל, ובעוד חודש אני יקנה את אותו כרטיס מאותה חנות, הם יעבדו בדואל צ'אנל?
-
- 13 תגובות
- 836 צפיות
-
-
AMD מחזיקה בנתח שוק של 23.3% בזכות הגדלת מעבדי AMD במחשביים ניידים. ברבעון השלישי של השנה אינטל החזיקה נתח שוק של 76.1% מ 73% מהרבעון הקודם בזמן שAMD החזיקה ב23.3% יותר ב1.3% מהרבעון הקודם. (השיא של AMDע) ברבעון השני של השנה בשוק השרתים מעבדי האופרטונים של AMD החזיקה כ25.9% מכלל שרתים ,מ22.1% מהרבעון הקודם. לא רק זה, AMD הגדילה את אספקת האופרטונים ב45% מרבעון לרבעון. למקור ועוד פרטים: http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20061031044241.html (מקווה שלא טעיתי בתרגום,אם יש טעות תתקנו אותי :-\)
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב פנטיום 3 ווינדוס אקס פי כבד לי מדי על המחשב ורציתי להתקין לי וינדוס 98 ואין לי אפשרות להתקין את הלוח אם שלי עם הכרטיס רשת והכרטיס קול שמובנים עליו כי אין לי את דיסק ההתקנה ורציתי לשאול מאיפה אני יכול להוריד את ההתקנה של הלוח שלי תודה רבה
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מעבד כפול ליבה בזמן הקרוב אבל עכשיו כשיצאו מרובעי הליבה אני לא בטוח האם כדאי בזמן הקרוב. האם תתכן ירידת מחירים של כפולי הליבה אחרי שיצאו מרובעי הליבה ואם כן בכמה כסף ותוך כמה זמן? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם AMD ATHLON 3800X2 בסוקט AM2. במחשב יש 2 GB בדואל של CROSAIR במהירות 667. בביוס הלוח (abit kn9 sli ) מזהה את המעבד כמו שצריך ומראה שהמהיורת שלו 2 ג'יגה הרץ,אבל כשאני מעלה את וינדוס אז גם וינדוס וגם CPU-Z מראים שהמהיורת היא 2.1 גיגה הרץ-המעבד מעלה לעצמו תמהירות ב100 הרץ? מישוה יודע מה הסיבה לזה?
-
- 9 תגובות
- 677 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת אני צריך שתראו לי איפה נמצא הNorth Bridge ואיפה נמצא הSoute Bridge הלוח שלי זה ASUS-P4s533-MX (אני לא מצליח להעלות תמונה,אז אם תוכלו לסמן איפה נמצאים שני הדברים שביקשתי בתוך תמונה{מסומן בתמונה}זה יהיה מצוין!) תודה רבה!!
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם עם צ'יפסט Octek Rhino P4x266R-A4E - http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series/p4x266/ שם רשום שהוא מקבל SDRAM או DDRI266 . ממה שהבנתי, אין הבדל ארכיטקטוני (כהכ אומרים?) בין 266, 333 ו 400. האם בכל זאת אפשר להרכיב עליו 333 או 400? תודה מראש, אני.
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-


