מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
ממלצים לי הרבה לקנות את הלוח הזה ASUS P5B Deluxe Intel P965 Chipset Socket 775 איך הלוחות של איביט מול הלוחות של אסוס Abit AW9D Intel® 975X Socket 775 או Abit AW9D-MAX Intel® 975X Socket 775 מי יותר טוב OC יותר מהיר
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
בהנחה שאני קונה E6300 עם לוח Asus P5B Delus איזה מהירות של זכרונות אני צריך ? 533 או 667 ? מה המשמעות של המהירות הזו? בכלל עד עכשיו הייתי רגיל לקנות 800... מישהו מוכן לעשות לי סדר בבאלגן . תודה.
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
????
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
המחיר די דומה הכרטיס מסך המתוכנן הוא R600 או מקביל חדש מNVIDIA עוד מספר חודשים (ללא CF או SLI) מעבד 6600 ולOC מוגבל וחוץ מהCF לעומת SLI הם נראים די דומים. הBUS של הEVGA מהיר יותר 1000/1300 לעומת 800/1000 או שבכלל כדאי לרדת לP5d למרות שהמחיר לא בעיה
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
Intel StrewsBury DG965SSCK אני לא בטוח אם אני אוכל להחליף אותו אז אני רק צריך לדעת פחות או יותר איך הוא יעבוד עם המעבד E6700 ואם OC יהיה בסדר?
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איזה לוח אם כדי לקנות אם יש לי קונרו 6600 8800GTS ו2G זכרון פנימי במהירות 800MHZ. שימושים: בייתי , משחקים בגרפיקה גבוהה, סרטים ובעתיד אורקלוק.
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
5400X2 ו5600X2. המעבדים יהיו בתדר 2.8GHZ ויעבדו עם 1 ו-2 מגהבייט קאש, בהתאמה. מישהו אמר פרסקוט?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ביקורת ראשונה על Brishane ליבת 65NM של AMD E6300 כנגד X2 4400+ הגירסא הסינית: http://www.pcpop.com/doc/0/168/168366.shtml המתורגמת: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pcpop.com%2Fdoc%2F0%2F168%2F168366.shtml&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools צריכה במנוחה: מאמץ: האם AMD סופסוף נותנת מלחמה?(סתכלו בביקורת)
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם!!! המחשב שאני מתכנן כרגע הוא לעבודות ולהפעלת משחקים ותוכנות... רציתי לשאול איזה זיכרונות עדיף לשים במחשב:: שתי סלוטים של667 512MB DDRII של KINGSTON או... לשים סלוט אחד של 1GB DDRII 667 של KINGSTON ובעתיד להוסיף עוד אחד .... תודה לעונים...
-
- 10 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב ושוקל עם להשקיע על 2 גיגה או להסתפק ב1 לבינתיים. השאלה מה הכי ההבדל בין סטיק יחיד של גיגה ובהמשך עוד אחד, עכשיו 512*2 ובהמשך 2 גיגה נוספים בשני סטיקים של גיגה? האם ההבדל משמעותי מבחינת אובר קלוקינג (בהנחה וכל הרכיבים יהיה ברמה גבוהה ותואמת מבחינת נתוני מהירות ותזמונים)? או בקצרה, מה ההבדל בביצועים בין 4 ל2 סטיקים?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מצאתי לוחות אם תומכים בDUAL OPTERON ומתאימים אך תומכים אך ורק בDDR ולא DDR2... לדוגמה כל הלוחות המתאימים של TYAN: http://www.tyan.com/products/html/opteron.html איפה אני יוכל למצוא לוח אם מתאים לשרת DUAL OPTERON ותומך בDDR2? תודה
-
- 4 תגובות
- 532 צפיות
-
-
בעיקר הביצועים במשחקים! האם זכרונות 667 מסוגלים להגיע לתדר הזה?
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש למישהו מידע האם זה לוח מומלץ מחירו רק 620 ש"ח האם זו לא התמורה הטובה ביותר ללוח מבוסס 965
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
http://www.virtual-hideout.net/reviews/Asrock_945G/index5.shtml כולל GPU לא רע + DVI על SLOT של PCI כך שניתן לחבר LCD גם ללא כרטיס גרפי נפרד.
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
http://www.xbitlabs.com/articles/memory/display/core2duo-memory-guide.html
-
- 10 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אני כנראה יקנה E6600 עם 680i Sli, יש לי התלבטויות בקניית זכרון... חשבתי על DDR2 800 (יותר מזה לא יתרום כלום בלי o/c כן?) הבעייה שרוב הזכרונות מסוג זה בעלי CL 5 לרוב, ואילו של CL 4 די יקרים... מה לדעתכם עדיף, DDR2-800 CL5 או DDR2-667 בתזמונים נמוכים יותר (ואיזה) ? אין לי בעייה ללכת על DDR800 CL4, בהנחה שזה שווה את הכסף ... אשמח לקבל המלצה, כללית או ספציפית. בכל מקרה זה צריך להיות משהו "שווה"
-
- 5 תגובות
- 773 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, ברשותי מחשב ישן: פנטיום 4 2.4GHZ HT, 512 זיכרון (2 סטיקים של 256) מסוג DDR 400 (לא יודע איזה CL) לוח אם ROCK LAKE של אינטל (865PERL). אני רוצה לקנות למחשב זיכרון, משום שהוא עובד לי לאט מאוד (הוא לאחר פירמוט). 2 שאלות יש לי: 1. מה זה CL? ראיתי שיש כזה נתון של הזיכרון, אין לי מושג מה זה (אני מניח שהכוונה לשעון או משהו - אבל מה זה אומר) ובנוסף, כיצד אני יכול לבדוק איזה CL אני צריך (ב-EVEREST לא רשום, ואני מעדיף כרגע לא לפתוח את המארז)? 2. אני רוצה שיהיה לי לפחות 1GB, אבל משום שיש לי 2 סטיקים של 256 ואני רוצה שהזיכרון יעבוד ב-DUAL CHANNEL מה התצורה המומלצת? קנייה של 2 סטיקים של 512? האם במקרה זה אני אוכל להוסיף גם את מה שיש לי כרגע ולקבל בסה"כ והאם זה יע…
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
פה למשל: http://hwzone.co.il/news/1165786245/88790/ כתוב "המחירים ל-1000 יח" יש תמונה: מה הכוונה ?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
זיכרון במהירות 533mhz לנייד יעבוד במחשב נייד שעובד בדרך כלל עם 266mhz?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
הי רציתי לשאול מה דעתכם -על איזה ציפסט לבסס את המחשב 945או 965 (שעולה פי 2) לא מתוכנן o.c המחשב בעיקר להורדות, סרטים וקצת משחקים חדשים
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לדעת מה התייחסות של כל מעבד בנוגע ל CAS Latency כלומר אם למעבד אינטל או amd עדיף cas latency נמוך או תדר גבוהה ולמה. תודה
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
-


