מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני צריך המלצה לזיכרונות טובים שיריצו גם משחקים כבדים בנוסף לוח אם שלי רשום במפרט כרגע מאיפה שאני קונה יש להם רק Kingston ו Super Talent
-
- 13 תגובות
- 683 צפיות
-
-
באתר הרשמי לא מצאתי הבדלים חוץ מבתמונות... מה זה ה-D הזה, ולמה הוא שווה 150 ש"ח? תודה, סוון עריכה: טעות שלי - תעבירו בבקשה ללוחות...
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
ישנם 6 מועמדים: 1) EVGA 680I 2) ASUS STRIKER EXTREME 680I 3) BFG 680I 4) ABIT IN9-32X MAX 680I 5) ASUS P5N32-E SLI 680I 6) DFI LANPARTY 680I או שבכלל לוחות ה - 650I עדיפים כי יש בהם פחות באגים והם אוברקלוקרים טובים יותר אולי (שלא לדבר על זה שהם משתלמים בהרבה בגלל מחירם הזול) ? 1) ASUS P5N-E SLI 650I 2) Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI 650I מה אתם אומרים ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 ואני כמעט בטוח שהוא 32 אבל איך בדוקים? תודה רבה.!
-
- 20 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אני צריך להרכיב מעבד Pentium 4 Presscot ללוח Abit, מישהו יכול לתת לי כמה טיפים לגבי איפה, כמה, ואיך משתמשים במשחה הטרמית ? (יש לי משחה שנקראת Arctic Silver 5, ויש לי ממש מעט ממנה כך שיש לי ניסיון אחד בלבד)
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
1.מה עדיף חברת ksp או ivory? מבחינת שירות ואחריות? אם למישהו היה תקל איתם נא לספר..! 2.לגבי זיכרון איזה חברה עדיף? starex ceon Kingston מה אתם אומרים על כל אחת מהחברות? 3.בחברת איבורי מציעים לי לוח אם כזה: ASUS - m2nmx ובקי.אס.פי מציעים לי לוח אם כזה: ABIT NF-M2s AM2, nForce 6100, DDRII 800, PCI-E מה עדיף? מישהו מכיר בכלל את חברת אביט? 4.לגבי ספק כוח:יש למישהו המלצה על חברה? ועל וואט מומלץ?(רק אל תביאו לי משהו יקר נראה לי מקסימום 200 שקל) האם מספיק הספק כוח שמספקים לי עם המחשב(אני חושב לקנות Athlon64 3800+ Socket AM2 ),או שזה בכלל לא קשור? והספק זה קניה נפרדת בכלל?
-
- 3 תגובות
- 567 צפיות
-
-
איזה לוח יותר טוב ללא OC?? וללא עידכון BIOS?? ABIT AB9 או GB 965P?
-
- 7 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אז ככה כמה אופציות עומדות לפני והם ככה: DFI Infinity NF4 Ultra DINF4U Gigabyte GA-K8N SLI GK8NSLI-B Albatron K8NF4X תודה ענקית לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 503 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה מחשב חדש עם המעבד הזה, רציתי לשאול האם הוא 64 ביט, ואם כן, אשמח לקבל הסבר קצר לגבי ההבדל בין מעבד 64 ביט למעבד רגיל.
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
אז ככה אני צריך לוח מיקרו ATX עם כמה דגשים... לסוקט AM2 חובה...4 חריצי זיכרון... כרטיס מסך מובנה רצוי... תאימות עם ביגטייפון... ובתכלס שבכללי יהיה טוב... יש פה כמה לוחות שחשבתי עליהם...תביעו את דעתכם... GA-M61PMS2-RH ASUS M2N-MX Albatron KM51PV-AM2 DFI Infinity C51PV-M2/G Abit NF-M2 nView חשבתי על האביט...או על הגיגהבייט...
-
- 12 תגובות
- 773 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/Scientists+Express+Skepticism+Over+Quantum+Computer/article6111.htm
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל הסבר קצר על: 1. מזה בדיוק FSB והאם יש איזשהוא קשר בינו לבין מהירות הזיכרון? 2. מה ההבדל בין זכרון של 1 גיגה לבין 2*512? תודה...
-
- 8 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם, שתי שאלות בענייני זיכרון - אני בונה מחשב חדש למשחקים (לא מתכנן OC): 1. האם עדיף 2 ג'יגה במהירות 667 או 1 ג'יגה במהירות 800? 2. האם TWINMOS חברה טובה? והאם חשוב לשדרג לחברה כמו KINGSTON או G.SKILL? תודה מראש,
-
- 5 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום לכולם, חשבתי לקנות מעבד חדש ב-eBay כי ראיתי שהמחירים זולים יותר מלקנות בארץ, לפעמים באופן משמעותי. השאלה היא לגבי האחריות. מישהו יודע אם האחריות היא בינלאומית או רק בארץ שבה קונים ? תודה
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מחפש מעבד זול - שיעבוד טוב תחת XP עם אינטרנט מוזיקה ואימיול ביחד... אני בונה מחשב זול לחבר, וצריך מעבד סוקט 775... או אם יש הצעות יותר טובות אני אשמח לשמוע... הרעיון הוא להוציא מינימום כסף ולקבל מחשב משרדי בסיסי... למישהו יש הצעות למעבד + לוח, זול כמה שיותר אבל שיעבוד טוב עם הישומים להעיל? בחרתי 775 בגלל האפשריות שדרוג בעתיד... יש לוחות שיתמכו ב1066 ובC2D כמו זה אלה: http://zap.co.il/models.asp?Sog=C-MotherBoard&DB68907=299552&DB68882=128928&DB69157=178021 מעבדים כאלה: http://zap.co.il/models.asp?Sog=C-CPU&orderby=price&DB205463=205472&DB205045=205518&DB205030=205031 מה יתן ביצועים יותר טובים אינטל\AMD..? זרקו לי כל דבר.. העיקר שיהיה זול ושיעבו…
-
- 32 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ddr2 עם מהירות 1200 יהיה יותר מהיר מDDR3 עם מהירות 800?
-
- 12 תגובות
- 924 צפיות
-
-
מה זה PCI? זה החיבור של כל הכרטיסי הרחבה? ןמה זה PCI-E
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תגידו שאלה קטנה ל AB9 יש נעילת DDR2 ו נעילת PCIE?? והאם יש גם ל DS3 ול S3 ?גם לה 945 ו ל 965 ? תודה
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג ללוח PB5-Deluxe, ויש לי מעבד Pentium D 920, מישהו מכיר אם יש בעיות ?
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני מתכונן לרכוש לאחי 2 זכרונות 512 DDR1 למחשב שלו. אז אפשר לשים אותם ביחד עם הישנים בלי שזה יפגע בDual Chanel? כרגע יש לו זוג של 256 זהים. האם זה בסדר שיהיה: 2 סטיקים 256 זהים 2 סטיקים 512 זהים אך לא מאותו חברה כמו של ה2 סטיקים של ה256. זה בסדר?
-
- 4 תגובות
- 813 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ! רציתי לדעת איזה מבין הבנצ'ים כאן מדמים חישובי מעבד כשזה מריץ תוכנת שח-מט ? http://www23.tomshardware.com/cpu.html
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
שלום, ברצוני לבדוק האם לוח האם שלי תומך SATA (לצורב די וי די). הלוח הוא של חברת ABIT, והנתונים שלו מתוכנת CPU-Z: NF7II SERIES NVIDIA NFORCE-MCP2S ניסיתי למצוא לפי זה אם הוא תומך או לא אבל די הסתבכתי בגוגל. מישהו יכול לעזור לי עם זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 541 צפיות
-


