עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Aner,

    לאחר שלוש שנים, נשרף לי הלוח הישן (ABIT NF7-SL) ולחרדתי אני לא מוצא לוחות בשום מקום חוץ מאיזה ASROCK עלום... הצעות\הצלות? תודה!

    • 7 תגובות
    • 617 צפיות
  2. רוצה ליקנות מחשב חדש מתכנן להשתמש בלוח הזה http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=0&model=1171&modelmenu=1 יודע שזה נישמע אולי טיפשי בעידן הזה = אולי מובן מאליו אבל בכל זאת ---אין אף מילה במיפרט לגבי זה שהלוח תומך בויסטה כשמחפשים באתר של אסוס את המילה ויסטה - עולים לוחות שכתוב בפירוש שהם מיועדים לויסטה ולמשל בלוחות של ג'יגה בייט - ברובם - יש איקון שמדגיש את התאימות לויסטה 1. רק לקבל אישור שזה אכן תואם ויסטה 2. האם הלוח הזה נחשב חדשני מיבחינת הטכנולוגייה 3. קצת מבלבל אותי המיפרט של הHD שאפשר לחבר האם אני אוכל לחבר 3 SATA 2 ? ו 4 IDE דיסקים? ( 2 בכל ערוץ) ? הרבה תודה >>>מראש

    • 6 תגובות
    • 721 צפיות
  3. Started by sirka,

    האם אפשר להוסיף זיכרון DDR2 667 ללוח שתומך בDDR 400 ? ואם אפשר לחבר הארד דיסק עם חיבור SATA2 ללוח שתומך בSATA ? השאלה האם זה אפשרי פיזית ואם כן האם לא יהיו בעיות שיופיעו בהפעלה??

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  4. Started by assafovadia,

    מה ההבדל בין 2 הלוחות אם הבאים: 1: http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=425567 2: http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=501262

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  5. הסמסונג יותר זול ב 50 ש"ח הסמסונג 700 ש"ח והטוינמוס 750 ש"ח לא הכפת לי התשלום מה יותר טוב זה מה שחשוב לי

    • 11 תגובות
    • 931 צפיות
  6. Started by OAD77,

    אני רוצה לרכוש מחשב חדש עם E6400 ו965P-DS3 איזה זכרון עדיף לי 2 גיגה 667 או גיגה 800 המחשב מיועד למשחק ועם כרטיס 7600GT

    • 4 תגובות
    • 501 צפיות
  7. Started by sirsnir,

    יש לי E6400 עם לוח של אינטל 965GF 512MB TRANSCEND DDR II 667 כמובן שהמצב לא יכול להמשך ככה...אני מתכנן להוסיף עוד ג'יגה... השאלה איך לעשות את זה...יש לי 4 סלוטים ,3 פנויים...אני מחפש זיכרון שיעבוד כמו שצריך,תקציבי. השאלה שלי מה כדאי לקחת...הלוח שלי תומך ב DUAL CHANELL,אבל צריך בשביל זה 2 זיכרונות תואמים,ולא מסתבר שזה יעבוד עם 3...(ואולי אני טועה?) 1.מה עדיף? זיכרון אחד של 1GB או 2 של 512? 2.מה עדיף לקנות :kingston,kreton,gskill? או אם יש למישהו הצעה אחרת?

    • 11 תגובות
    • 677 צפיות
  8. אני קונה את המפרט הבא: מעבד: AMD ATHLON 64 3800+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.0GHz 1MB CACHE - ADO3800CUBOX - BOX מחיר: ¤622 אחריות: שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ALBATRON K8NF4-AM2 מחיר: ¤365 אחריות: שלוש שנים. מסך: LG LCD 17" L1752TQ 4ms DVI מחיר: ¤1060 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1800GTO 256MB DDR3 DVI VIVO TV/O - RETAIL מחיר: ¤756 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤396 אחריות: שלוש שנים. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤219 אחריות: שנתיים. זיכרון: SAMSUNG 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL4 מחיר: ¤696 אחריות: שלוש שנים. כונני דיסקטים: SONY 3.5 F…

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  9. Started by Ac-Boy,

    בעבר ואני בטוח שגם היום עושים את זה לא מעט כל הזמן האנשים שאינם "מבינים" ויודעים מעבר לפנטיום 4 לא קונים טכנולוגיה יותר חדשנית. אני אסביר את עצמי, בעבר ואני בטוח שגם היום כאשר הולכים למוכר מחשבים אומרים לו "תבנה לי בבקשה מחשב ב4 אלף השימוש יהיה בעיקר למשחקים" הוא בונה לך מחשב עם פנטיום 4 שאפשר להשיג פנטיום D או אפילו CONROE וגם אפשר מעבד טוב לא פחות של AMD, פנטיום 4 זה אחת ההצלחות שבנתה את אינטל ועדיין מרוויחה כסף קטן ממנה מהאנשים מהקטני השכלה בתחום המחשבים.. כיום כל אדם שיודע מה זה מחשב הוא יודע שני דברים נוספים אחד זה ווינדוס והשני זה פנטיום 4.. אני חושב שזה נהפך למותג עתיק שעדיין נמכר בזכות השם שהוא עשה בזמנו.. מה דעתכם בעניין?

    • 61 תגובות
    • 4.6k צפיות
  10. Started by elad-k1,

    שלום הדלקתי ת'מחשב והוא רושם לי לפני שהמחשב עולה בטרייה low זה סימן שהבטרייה ניגמרה?! אם כן מאיפה קונים בטרייה?!

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  11. Started by ofer40,

    היי כשהמחשב עולה אני רואה שכתוב מהירות מעבד 200MHZ ובביוס יש אפשרות להעלות את זה. יש לי מעבד AMD 64 3000 ואני רוצה לדעת אם זה בסדר כמו שזה או שצריך להעלות. הלוח המדובר הוא GIGABYTE K8NS REV.2.0 ו AWARD BIOS תודה

    • 2 תגובות
    • 908 צפיות
  12. Started by ofir_16,

    שלום, רציתי לדעת איך אני יכול לראות איזה סוג זכרון יש לי במחשב (בלי לפתוח את המארז ולראות פיזית את הזכרון - האם יש אפשרות דרך איזושהוא תוכנה או דרך מערכת ההפעלה?) תודה.

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  13. הי, אני מתכוונת לרכוש את המחשב הבא (מיועד לעבודה משרדית ממוצעת וקצת משחקים): AMD ATHLON 64*2 DUAL CORE 3800 BOX AM2 ENERGY EFFICIENT 65WATT LEADTEK WINFAST PX7300GS TDH 256MB TWINMOS/TRANSCEND 1GB DDR2 667 COMPUCASE 6A21 MIDI TOWER 400WAT WESTERN DIGITAL 250GB 7200RPM 16MB BUFFER SATA2 WD2500KS LG GSA-H12N*18 MULTI DVD RECORDER 1. אני מתלבטת לגבי 3 לוחות אם: ASUS M2V AM2, K8T890 ABIT KN9 SLI NVIDIA NFORCE570 SOCKET AM2 ABIT NF-M2 nview NVIDIA 6150NF430 chipset socket AM2 2. האם יש הבדל בזכרונות בין TWINMOS ל- TRANSCEND ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  14. Started by יהונתן,

    אהלן קניתי מחשב חדש לפני שבועיים... רציתי לדעת אם אני צריך לעדכן את הלוח ASUS STRIKER EXTREME אני חושב שקראתי איפה שהוא על מישהו שקנה ועדכן... עם מישהו יודע משהו על זה אני ישמח תודה...

    • 6 תגובות
    • 518 צפיות
  15. שלום לכולם ברצוני לשאול משהו איך זה יכול להיות שלאחר שהתקנתי ווינדוס ויסטה התוצאות של המעבד שלי 6300 נופלים לפי התוכנה sisoft sandra כאשר היה לי אקס פי המעבד קיבל 17500 ואילו עכשיו לפי אותה תוכנה הוא מקבל 13600 יכול להיות שזה משהו שקשור למערכת הפעלה התומכת ב64 ביט? לא הייתי בטוח כלכך היכן לכתוב את זה אז סליחה מראש למהנלים מחכה לתשובות ושיהיה לכם יום טוב

    • 6 תגובות
    • 916 צפיות
  16. Started by asafasaf29,

    ראיתי פה שאנשים רושמים מחיר של 2 גיגה של זכרון 667 של סממסונג ב 677 שקל,נראה לכם הגיוני או חשוד?

    • 9 תגובות
    • 649 צפיות
  17. מחשב למשחקים,מה עדיף INTEL או AMD? דוגמא: מה עדיף : ?Athlon64 5200+ (Socket AM2) X2 DualCore? או ?Core2 Duo E6400, 1066Mhz, s775, 2MB?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  18. הציעו לי לקחת או gskill או CORSAIR במידה והנתונים שווים מה עדיף? תודה לעונים ניר

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  19. Started by michfir,

    שלום, אני מתכנן לקנות לעצמי מחשב אחרי ההורדת מחירים של אינטל ב22 לאפריל... קיצר אני מתלבט אם לקנות את ה CORE 2 DUE אקסטרים אדישן, או ללכת על מעבד בעל 4 ליבות.. האם WINDOWS משתמש בארבעת הליבות, או הוא משתמש ב2 והשאר סתם קיימות?

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Vaknir,

    יש לי כרגע 256 זיכרון 133hz ורציתי לדעת מה עדדיף, האם כדאי לקנות עוד אחד 256 באותה מהירות או לקנות אחד 512 במהירות גבוהה יותר. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  21. Started by Yaniv.E,

    בהבדל של 100 ש"ח במחיר. מה ההבדל בניהם, מי יותר עדיף?

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  22. האם הלוח הזה מאפשר לעלות את התדר ב oc רק למעבד ולא לזכרונות?

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  23. שלום לכולם קניתי לוח אם של GIGABYTE GA-945GMF-S2 מתאים לCORE2DUO ו512 מגה זכרון ראיתי בביוס שהוא מוגדר לתת 8 מגה זכרון לכרטיס מסך ONBOARD ניסיתי להגדיר בביוס שיתן יותר זכרון למסך אבל שני האפשרויות היחידות היו 8 מגה או 1 מגה מה אפשר לעשות כדי לתת יותר זכרון לכרטיס מסך? :s05: תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  24. http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3186&Pname=Gskill למישהו יש ניסיון איתם? לאיזה OC הם מסוגלים? נראה לי אולי הזכרונות הכי משתלמים היום ל-OC לא? יש דגם עדיף בטווח המחירים הזה?

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  25. Hi, I didn't find compare review between this two memory, so poured your knowledge: Which one better on platform gigabyte DS3P , E6400 ? OCZ DDR2 2048MB 800MHz CL4 XTC http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_platinum_revision_2_dual_channel G.Skill DDR2 2048MB 800Mhz CL4 http://www.gskill.com/en/f2-6400cl4d-pk.html Price tag is almost the same.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים