עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום לכולם, אני עובד אינטל ויש באפשרותי לקנות את המעבדים של אינטל בהנחה... המעבדים שאני מתעניין בהם הם - E6700 ב- 270$ Q6600 ב- 420$ QX6700 ב- 500$ מה הייתם קונים במקומי??

    • 59 תגובות
    • 8.7k צפיות
  2. שלום לכולם. אני מתלבט בין AMD +3800 65W ל+4600 הרגיל (בתוספת של 90 שח) (כמובן DUALCORE AM2) כמה החיסכון באנרגיה משמעותי לעומת ההבדל במחיר ? והאם משתלם לקחת את ה 4600? (ללא OC כרגע) (מארז SONATAII ANTEC450W)

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  3. איזה מחשב לינוקס חדש עם יכולת VT וליבה כפולה מומלץ? מי המובילים ביחס מחיר/ביצועים בתחום מחירי כניסה? יכול להיות אינטל או AMD ולוח אם עם ביצועים ועמידות טובה. יצאנו מבולבלים מול ריבוי האפשרויות וחיפשנו עצות ממוקדות. רב תודות מראש על הסיוע

    • 6 תגובות
    • 515 צפיות
  4. שלום לכולם קניתי אתמול מחשב חדש סוף סוף. קניתי אותו מKSP, ובשיביל לבדוק ב10 עיניים שלא שמו לי חלקים אחרים, הורדתי את התוכנה CPU-Z. שפתחתי אותה, עברתי ללשונית הזכרון, ונדהמתי לגלות שהמהירות של הזכרון היא של 333 בלבד, ולא של 667. הזכרון שקניתי הוא של twinmos במהירות של 667, 2 סטיקים של 1 ג'יגה. התוכנה מראה לי את הדבר הזה : האם הזכרון שמופיע בתמונה הוא מה שקניתי? עם לא, מה ניתן לעשות? תודה ניב

    • 8 תגובות
    • 783 צפיות
  5. מה זה הדברים הקטנים שנמצאים באמצע בתושבת?? מה הם עושים? ולמה פה יש יותר ?? זה נותן יותר ביצועים?

    • 2 תגובות
    • 497 צפיות
  6. Started by חנוך,

    מה הקאץ'? זה בגלל ה -NON ECC? http://www.technocomp.co.il/Product.asp?productid=256

    • 10 תגובות
    • 669 צפיות
  7. Started by nnfyrbsnss,

    אולי לא הבנתם את השאלה איזה דברים יש בו , וכמה זאת אומרת כמה USB כמה PCI-E כמה סוקטים לDDR2 וכו' ,תודה לעוזרים! עריכה: מצאתי כבר הנה: CPU Intel® Quad-core CPU Ready LGA775 socket for Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Duo / Pentium® Extreme / Pentium® D / Pentium® 4 / Celeron® D Processors Compatible with Intel® 05B/05A/06B processors Intel® Hyper-Threading Technology ready * Refer to www.asus.comfor Intel CPU support list * Please update the latest BIOS to support Intel Quad-core CPU Chipset Intel® P965 / ICH8 with Intel® Fast Memory Access Technology Front Side Bus 1066 / 800 / 533 MHz Memory 4 x DIMM, max. 8GB, DDR2 800 / 667 / 533 MHz, non-ECC, un-buffered memory Dual cha…

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  8. Started by starnet,

    חברה לא אמורה להיות בימים הקרובים הורדת מחירים של מעבדי אינטל!!!

    • 1 תגובה
    • 533 צפיות
  9. Started by neogod,

    השאלה בכותרת מצטער אם היו על הסברים קודמים בפורום , אינ לא מצאתי!!

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. היי, לפני כחודש אני קניתי חלקים למחשב שאני הרכבתי, כ.הזיכרון שקניתי הינו Kingston DDR2 1024MB 667MHz CL5. היום עשיתי בדיקה בתוכנת Everest ושמתי לב שבמקום שיהיה כתוב 1GB כתוב לי 512MB. הנה תמונה מהתוכנה: הלוח אם שלי תומך ב-Dual Channel. לוח אם שלי Gigabyte GA-946GZ-DS3. הנה 3 תמונות מה-Manual Guide של לוח האם שלי: מה שאני חושד זה שהחנות טעתה ושלחה לי 512MB במקום 1GB. יש לי על הלוח אם 4 סלוטים, וקניתי סטיק זיכרון אחד (כן כן אני יודע שאתם אומרים לעצמכם, למה הוא קנה סטיק אחד ל-DC - ובכן אני מתכוון לשדרג עוד מעט לעוד כ.זיכרון דומה). כתוב גם ב-Manual GUide משהו על שאם אני שם סטיק אחד אז במקום לעבוד במהירות 667MHz הוא יעבוד תחת 533MHz. בבקשה, תעזרו לי ותגידו מה …

    • 30 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by adfx166,

    היי אנשים, לאחר שהרצתי את התוכנה PCMARK05 קיבלתי תוצאה של 6126 נקודות. האם זה הגיוני שקיבלתי תוצאה כזו??? להלם המפרט: מעבד: CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ לוח אם: GIGABYTE-965P-DS4 זכרון: OCZ DDR2 800MHZ כ.מסך: NVIDIA 7950GT 512MB כונן קשיח: WD 160GB 8MB

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  12. Started by דוקטור קוף,

    AMD ATHLON DUAL CORE 4600 או E6300 ?

    • 6 תגובות
    • 629 צפיות
  13. הרצתי חיפוש כי משום מה זכרתי שהיה כאן ת'רד בנושא, אבל לא מצאתי אותו. השאלה היא: יש לי לוח אם Gigabyte GA-965P-S3. עד כמה שידוע לי, יש לו שני revים - 1 ו-3.3. איך אני יודע איזה מהם יש לי? רק פתיחה פיסית של המארז, או שיש תוכנה שיכולה להציג את זה?

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  14. Started by SharonSx,

    אז ככה, אני צריך זכרון DDRII 533 512MB שיצטרף לזכרון אחר של AENEON שהוא גם DDRII 533 512MB וששניהם יעבדו בדואל צ'אנל.. על מה אתם ממליצים? תודה מראש, עריכה: לא לOC!!!

    • 11 תגובות
    • 559 צפיות
  15. שלום לכולם שויסטה לא עובד טוב עם 965 ,איזהשהוא טכנאי אמר לי , חיפשתי כתבות /מאמרים בנושא ולא מצאתי , מישהו יודע אם זה נכון ?

    • 2 תגובות
    • 453 צפיות
  16. Started by ofir38,

    יש לי כרגע במחשב שתי סטיקים של 512MB של חברת patriot האם אני יכול להוסיף בלוח M עוד סטיק אחד שלם של ג'יגה מחברה אחרת? זה יעשה בעיות או משהו? תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 634 צפיות
  17. Started by fuck off,

    לשכן שלי יש 2 סטיקים אותו דבר של זיכרון, הלוח תומך בדואל צ'אנל. כשבודקים בביוס זה מראה שזה עובד על דואל צ'אנל, אבל כשבודקים באוורסט זה מראה שיש אפשרות לזה או מששהוא בסגנון, אבל זה עובד על סינגל. יש עוד דרך לבדוק את זה איכשהו במערכת ההפעלה? ואם זאת בעיה, איך מתקנים את זה?

    • 4 תגובות
    • 511 צפיות
  18. קניתי מחשב חדש ואין לי כל כך מושג איך לאבחן בדיוק מה מותקן בו , הזמנתי שני סטיקים של זכרון 667 1 גיגה כל אחד, הייתי רוצה שתעזרו לי לדעת האם מה שמותקן זה מה שהזמנתי ,הזכרונות של TWINMOS . כמו כן האם הטמפ של המעבד תקינות ,הצילום נלקח בעט רוגע ללא עומס תוכנות ממשי. כמו כן ה VOLTAGE של המעבד קופץ כל הזמן האם זה אמור להיות ,וגם כל הקטע של CLOCKS ב CPU-Z תודה מראש . [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  19. שימושים עיקריים: משחקים ועריכת וידיאו ותמונות.

    • 8 תגובות
    • 663 צפיות
  20. קניתי מחשב חדש שהמפרט שלו: Core 2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB ‏945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E‎ ‏1GB Spectek‎*2 667MHZ ‏HIS X1950 Pro 256MB, DDRIII, DVI, PCI-E‎ ‏250GB 7200RPM, 16MB, SATA II ‏HEC Compucase CI-6A21 Beige and Blue (No PSU HEC 400w‎ והתוצאה שקיבלתי היא 5389... הגיוני או לא?

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  21. Started by Amit_Alcobi,

    אם אני אשים זכרונות במהירות 800 על לוח שתומך במהירות 400 הם יעבדו? ברור לי שאם הם יעבדו הם יעבדו במהירות של 400 פשוט אני שואל אם הם יעבדו בכלל?

    • 5 תגובות
    • 532 צפיות
  22. Started by Amit_Alcobi,

    מהו המעבד הכי זול שיקבל 5.9 נק' בexperience score של ויסטה?

    • 6 תגובות
    • 771 צפיות
  23. בעיקרון מדובר ברמה הבסיסית...וCL5 G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ג'י סקיל זה שם ששמעתי רק לאחרונה >>> האם נכון שהם נחשבים הרבה יותר טובים מסמסונג / טווינמוס ואפילו קינגסטון? THX

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  24. לעזאזל כל הזמן אני שומע משהו חדש ואני כבר לא יודע איזה לוח לקחת... GIGABYTE 945P-S3 שכמובן הוא עם 945 וממליצים עליו לאנשים בלי צרכים מיוחדים או ABIT IB9 שהוא עם 965 והוא יותר ל OC... אני לא משדרג חלקים כל שנה שנתיים..(אפילו לא שלוש) ולכן אני רוצה לדעת אם עדיף לי 965 או 945 או שכשה 945 כבר ייחשב לציפסט ישן גם ה 965 ייחשב לישן... מה לקחת???

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. שמתם לב לעליית מחירים בזכרונות 1GB? בחנות SKYPC, IQPC וכד' העלו מחירים משמעותית, או שפשוט כבר לא מוכרים כלל את הזיכרונות. המחירים הזולים של 380-400 ש"ח ל1GB כבר לא קיימים. חבל :-\ הם יעלו חזרה? למה העלייה בכלל? פעם שעברה שפתחו נושא על כך שיש ירידה ואמרתי שיכולה להיות עלייה, אמרתם לי שזה כמעט ולא ייתכן. מה קרה אם כך?

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות

דיונים חדשים בפורומים