עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. היי, מבקש את דעתכם גם לגבי XP וגם לגבי VISTA. כרגע ניסיתי רק משחק אחד בשתי המערכות עם ה 1G זכרון שיש לי והתוצאות הן שב XP המשחק רץ בסדר וב VISTA מאוד מקרטע (ה HD עובד, משום מה, שעות נוספות). מדובר במשחק rainbow six vegas ולא ידוע לי אם זה בגלל המשחק (שדרך אגב הוא תובעני מאוד בדרישות מערכת אך למרות זאת הקונפיגורציה המומלצת שלו היא 1G זכרון, כך לפי היצרן הכל אופן) ובעיות תאימות ל VISTA או בגלל המערכת שלי ספציפית. תודה, אופיר

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by lior0101,

    סקר: יש אנשים שאומרים שאינטל יותר טוב ויש ש AMD יותר טוב. אז מה לדעתכם עדיף לקנות(צבחינת ביצועים לא מחיר)? אני משווה את ה E6300/E6400 וה AMD 4800. מה לדעתכם עדיף?(יותר חזק וביצועים יותר טובים)

    • 11 תגובות
    • 897 צפיות
  3. אני שלב אחד לפני הקנייה של אחד מהמעבדים הנ"ל. אני תוהה האם להשקיע 1800 או 3,000. מה לדעתכם עדיף?

    • 11 תגובות
    • 832 צפיות
  4. Started by BlackAdder,

    הי, השמות על הכבלים ליציאת וכניסת אודיו במארז שלי (HJA-7610 של KSP) שונים ממה שיש על לוח האם (ASUS M2V-MX). עזרו לי להתאים מה הולך למה: חוטים: mic bias mic in GRD GRD L IN L OUT R IN R OUT בלוח: mic2_L mic2_R HP_R Jack Sense HP_L HP_HD mic2_JD Presense AGND תודה

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  5. אם אני מכוון לאיזור ה- 250 שעון זכרונות ומעבד, אז אילו זכרונות שווה לי יותר לרכוש - 800 ולהמהר אותם, או 1000 כמו של OCZ\G.Skill?

    • 11 תגובות
    • 742 צפיות
  6. האם יש תאימות אחורה בלוחות אם בכל הנוגע לזכרונות? יש אפשרות להשתמש בזכרונות DDR400 על לוח אם שתומך ב-DDR2? במידה וכן - זה אפשרי בכולם או רק בחלקם? תודה

  7. איזה לוח עדיף מבין השניים...?? הצרכים הם בסיסיים אינטרנט הורדות אימיול וסרטים המחיר בערך אותו הדבר. יעבוד עם AMD 3800 dual 65w

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by Jules Winnfield,

    מה ההבדל בינהם: 1. Amd Athlon 64 X2 Dual Core 4800 BOX AM2 65W 2. AMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor 4800+(2.4GHz) BOX תודה.

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  9. קראתי מלא מאמרים ומלא רשמו שהציפסט של VIA K8T890 לא תומך בכלל בתכנולוגית ה AM2 X2 DUAL CORE האם זה נכון? מה קורה שם בדיוק ולמה רושמים שהם כן תומכים ? אפילו שזה מה שמכרו לי? מישהו יודע מהסיפור?

    • 7 תגובות
    • 594 צפיות
  10. Started by Jules Winnfield,

    אתם יכולים להגיד לי אם הלוח אם הזה: ALBATRON K8NF4-AM2 מתאים למעבד הזה: AMD athlon64 4800+X2 DUAL CORE הלוח הזה היה מיודע ל AMD 4600X2 אך ראיתי שהורידו אותו מ iqpc אז אני רוצה לקחת את זה במקום תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  11. היי! יש לי כרטיס מסך AGP דיסק קשיח IDE 40 ג'יגה צורב,זיכרון DDR רגיל נראה לי 400 כך הוא נקרא. אני צריך שתציעו לי מעבד ולוח אם ב-550 פנטיום 4. תודה

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  12. חברים , רצ"ב מדריך מאתר מאוד נחמד (לפחות שמבינים בנינו) על הדרך הנכונה להרכיב MB (כולל כל הטעיות הנפוצות)!! חשוב לקרוא http://www.hardwaresecrets.com/article/145/1

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by neta16,

    היי, יש לי שאלה (מן הסתם), בדקתי דרך המחשב כמה זיכרון (RAM) יש לי והיה כתוב 1014, ולפי מה שידוע לי זה צריך להיות בכלל 1024, אז איך זה הגיוני? ??? הינה ההוכחה: http://www.2send.us/uploads/85d5830e45.jpg (תסתפקו בקישור... ) אני אשמח אם מישהו יענה לי, תודה

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  14. Started by subarel,

    בעקבות ריבוי שאלות על לוחות אם הוחלט לרכז קישורים רלוונטיים והסברים על החיבורים השונים בלוחות האם. לוחות אם - הסברים על החיבורים השונים – וקישורים רלוונטיים. הקדמה : לוח האם הינו החלק המקשר בין כל החלקים השונים במחשב שלנו, בלעדיו המחשב לא קיים אלא אסופה של חלקים. יש חשיבות רבה להתאמת הלוח לסוגי הרכיבים השונים המתחברים אליו – ללא התאמה זו המחשב עלול לא לעבוד כראוי או לא לעבוד בכלל או לא להוציא את המיטב מהרכיבים. לכן חשוב שתדעו איזה רכיבים יתאימו לכם במידה והחלטתם לקנות מחשב או לשדרג. תוכן הענינים: 1.סקירת החיבורים השונים על הלוח. 2.לינקים לאתרי היצירניות הגדולות. 3.השוואת לוחות\מידע על כל לוח באתרי היצרניות. 4.פורמי התמיכה הרשמיים של היצרניות. 1. סקירת החיבור…

    • 13 תגובות
    • 39.6k צפיות
  15. Started by יניב קופר,

    רוצה לדעת איך המעבד מנסיון של אנשים אשמח לתשובות

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  16. ישמש לתוכנות תלת-מימד כגון maya 3dmax maxwell render וכו' תקציב מחשב 6k בערך (כרטיס מסך qudro ) תודה אוהד

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  17. בעצם כבר קניתי את הMX ועכשיו שמתי לב שאתם ממליצים כל הזמן על הVA אז אני רוצה לדעת האם יש איזה הבדל משמעותי ואם שווה להתקשר עכשיו לחנות לבקש לשנות[br]פורסם בתאריך: 16.04.2007 בשעה 00:06:28 תיקון: ללוח קוראים VM

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  18. Started by Esparco,

    ראיתי שרצות ברשת כתבות על ירידת מחירים למעבדי אינטל וAMD שהולכת וקרבה.. ופה באתר פרסמו שזה יקרה אחרי ה 20 לחודש. אז הרמתי טלפון למקור מוסמך.. והוא אישר לי שב 23 המחירים ירדו.. (לפי מה שניראה ב 40%) אם התרד הזה מיותר לחלוטין תמחקו ;D .. רק רציתי לשתף אתכם בתור אחד שבונה על קונרו דנדש

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by lmlm,

    מקור: http://www.cpilive.net/v3/inside.aspx?scr=n&NID=1320 אני זוכר השקה לשוק הביתי ברבעון השלישי, מעניין מה קרה דחו

    • 10 תגובות
    • 883 צפיות
  20. Started by ozwrx,

    ההתלבטות שלי היא לגבי הלוחות האלה: ASUS M2V AM2: VIA K8T890 הלוח הזה עולה לי 125 שקל פחות..... לבין MSI NEO K9N NFORCE 550 אני יודע שהMSI יותר טוב אבל השאלה שלי כמה יותר טוב כי התקציב שלי דל, אני יכול לבחור רק את שני הלוחות האלה בלבד אז בבקשה רק לדעת מה ההבדל בינייהם אם אני לא מתכוון לעשות OC ולא שידרוגים עתיידים שימושים רק אינטרנט אופיס וכאלה...המעבד שיהיה עליו הוא AM2 X2 3800

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  21. Started by carman6,

    שאלתי את החנות שאני רוצה לקנות ממנה מחשב ואמרתי להם שאני מחכה ל-22 לירידת המחירים ושאלתי אותם אם גם הם מוכרים מעבדים במחיר החדש אבל הצטערתי לחגלות שהמחיר שמצוין ב-hwzone הוא ל-1000 יחידות אבל אני יודע שיש עדיין הוזלה במחיר... אז כמה ירדו המחירים לשוק הפרטי למעבדים e6600 או e6420?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  22. ^^ אני רק יודע שהצפוני אמור לקבל 1.5V ..אך אני לא יודע איפה אפשר לראות כמה הוא מקבל באמת. יש כזאת תוכנה? חוץ מEVEREST כי שם זה לא מראה. -נחום.

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  23. Started by מנחם ק,

    שמעתי מטכנאי שטען לי שבניגוד לצ'יפסטים של אינטל שהם הטובים, לוחות אם מלאים שמייצרת אינטל הם באיכות נמוכה, האם הדבר נכון? (מדובר על קניית לוח למחשב שישמש כשרת קבצים). מה דעתכם?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by bazakaza,

    שלום רב, אני מעונין לקנות מחשב חדש ולא יודע אם ללכת על מעבדים אמד או אינטל. אני יודע שאינטל הולך להוריד מחירים ואמד הוריד כבר, אני בעיקרון כל חיי אם מעבד אינטל ופוחד לסים אמד כי בחיים לא השתמשתי בהם, מה אתם אוראים? אני חשבתי על מעמבד E6600 התקציב שלי הוא 5000 שקל. ולגבי כרטיס מסך האם הסידרה החדשה של נוידיה שתצא היא תהיה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  25. שלום, מישהו מכיר משהו כזה? לא משנה לי החברה, כן משנה ה chipset אבל קודם שנדע אם קיים בכלל. אני מחפש לבנות מחשב קומפקטי ולינקים או הפניות לחנויות יעזרו לי מאוד. מחשבי HTPC הם בעייתיים לי (כי הם גדולים, וגם לא מכילים מספיק חריצי PCI לצרכים שלי. תודה על העזרה, מקסים.

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות

דיונים חדשים בפורומים