עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Bright Moon,

    האתר הסיני Hardspell פרסם ש-Intel תשחרר מעבד High End המבוסס על ליתוגרפיה של 45nm בסוף השנה. שם הקוד של המעבד הוא Yorkfield והוא ייקרא Intel Core 2 Extreme QX6950. למעבד יהיו 4 ליבות, 12MB של L2 Cache, גם 1333MHZ FSB, מהירות שעון של 3.33GHZ ומחירו יהיה 999$ (בהזמנות של 1000 יחידות). אין ממש חדשות, רק תקציר של מידע שקיים כבר ברשת - אבל שמתי לב שמידע זה לא פורסם עדיין בפורום, אז הבאתי לכם את ה"כתבה" מהאתר. מה שמוזר לי, לפחות מבחינת השם, הוא השימוש ב-Q6950 - אם אינטל תרצה להציע בעתיד מעבד יותר טוב מאותה סדרה, מה יהיה שמו? לא עדיף לקרוא לו Q6900 ולשמור את השם "QX6950" למעבד טוב יותר ממנו, או שהסימון "50" נועד אך ורק לציון באס גבוה יותר? מחיר המעבד טוב מאוד לדעתי, בעיקר מפני ש…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. האתר Hardspell פרסם שערכת השבבים החדשה של AMD, ה-RD790 המיועדת לשוק הגבוה במיוחד (High-End) סיימה את פיתוחה והדוגמאות כבר בדרך. שם הקוד של ה-RD790 הוא "Hammerhead" והיא מציעה עד לשלושה חריצי PCIe היכולים לשמש שלושה כרטיסי מסך בתצורת Crossfire, תכונה ש-AMD מקווה שתעזור לה בהבסת שני כרטיסי 8800ULTRA ב-SLI של חברת Nvidia המתחרה. בנוסף לכך, ערכת השבבים גם תומכת ב-HyperTransport 3.0 ובמעבדי Phenom הצפויים. RD790 מיוצרת ע"י החברה הטייוואנית TSMC בליתוגרפיה של 65nm והיא מציעה צריכת חשמל טובה במיוחד. צריכת החשמל היא 3W במנוחה ועד 10W בעומס, בעוד שערכת השבבים הצפוייה של אינטל, ה-X38, דורשת 14.4W במנוחה ועד 35W בעומס. יצרניות לוחות-האם עסוקות בייצור לוחות חדשים המבוססים על ערכת …

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Vidati,

    רק עכשיו גיליתי שP35 בעצם לא תומך בSLI ואנשים מציאים לי פה לוח קרוספייר עם 88GTX... למה? אולי אני טועה אבל SLI ו-CROSSFIRE לא עובדים ביחד על אותו לוח... אז עוד פעם: מה כדאי לי לכרטיס מסך של נווידיה שתומך גם ב45NM של אינטל (הדור הבא) וגם SLI? ללכת כבר על ה680i?

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  4. Started by badtoyboy,

    שלום! אני מתכנן לקנות מחשב, ואני רוצה לשאול שתי שאלות: 1. האם כדאי לקנות לוח G33,כי שמעתי עוד מעט יוצא G35.... מתי בדיוק ייצא ה G35, שאני אדע אם כדאי לחכות.. 2. יש לי אפשרות לקנות זכרונות של חברות KINGSTON ו CORSAIR, שניהם VALUE. איזה חברה עדיפה? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  5. האם אני ירגיש הבדל בין 768 ל 1 gb ? והשאלה השניה אם אתם מקירים את המשחק Counter strike source אם אני ירגיש בו גם הבדל כולשהו ? תודה לעוזרים !

    • 5 תגובות
    • 486 צפיות
  6. Started by rotem_o,

    שלום לכולם. אני מרכיב לחבר מפרט למחשב חדש, כרגע לא חשוב מהם חלקי המפרט. שמתי לו את הזכרון הנ"ל : OCZ 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - SYSTEM ELITE EDITION - OCZ2SE8002GK http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3188 מעולה - לכל הדעות!! אבל הוא מתעקש איתי שהוא רוצה עם תזמונים CL4 . אני מנסה להסביר לו שחבל להוסיף עוד 100 ש"ח עבור זכרונות דומים של OCZ רק עם CL4 (עדיף להשקיע את ה-100 ש"ח האלה בדברים אחרים במפרט) , אבל הוא מתעקש. אז כדי להבהיר, רציתי לשאול: האם לשימוש רגיל (ללא OC) , האם יהיה הבדל משמעותי בין הזכרונות? כמה אחוזים בערך?

    • 13 תגובות
    • 958 צפיות
  7. Started by jorylit,

    שלום, רציתי להתייעץ איתכם מה לעשות, יש לי שתי סטיקים של זכרונות pdp liberty ddr400 pc3200 512 בדואל צ'נאל, ויש לי שתי סלוטים פנויים, הלוח אם שלי תומך עד 4 גיגה זכרונות, מחשב חדש זה בעייה כרגע בשבילי בגלל הכסף.

    • 3 תגובות
    • 509 צפיות
  8. יש לי לוח אם מבוסס nforce 2 שעדיין נימצא במסגרת האחריות . לאחרונה הוספתי לו עוד סטיק של mb512 ,אולם כל נסיונותי להגיע למצב שבו נעשה שימוש ב-dual channel ניכשלו (נעשה שימוש בשני סטיקים זהים והם הוכנסו לשני הסלוטים בצבע זהה שתומכים ב-dual ddr ) בסופו של דבר נאלצתי לשים את הסטיק השני בסלוט שאינו תומך ב-dual ddr , כך שאומנם הצלחתי להגדיל את הזכרון ל-1024 ,אולם לא בצורה אופטימלית היות והמערכת לא רצה ב-dual ddr . יש לציין שבמצב זה המחשב עובד מצויין . האם לדעתכם זאת סיבה מספקת להחלפת לוח אם בן שלוש שנים (האחריות מסתיימת עוד כחודש ) ? קשה לי להאמין שבכלל ימצא בידי היבואן \ החנות לוח אם זהה להחלפה . (ככל הידוע לי יצורם של לוחות אלו הופסקו כבר לפני כשלוש שנים ) ברור מאליו שהזכרונות…

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. יש לי לוח אם ASUS P5B ספק ליברטי 400 כ. מסך LEADTEK 8800GTS 320 2G זיכרון מחפש מעבד למשחקים במחיר 1100-1200 ש"ח מה לגבי E6600 או E6750 תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  10. המחשב מיועד להיות ממקום בחדר שינה ולעבוד 24 שעות ביממה , כך שאני מחפש גוף קירור איכותי שיוכל לקרר את המעבד הזה באופן פסיבי (כמובן בהנחה שזרימת האויר הקיימת (הסרקולצייה ) במארז היא טובה למדי כשלעצמה , בזכות ספק שקט למדי +2 מאווררי מארז בקוטר 120 מילימטר מקדימה ומאחורה שהנם שקטים , איכותיים ושמסתובבים לאט +שימוש בכבלי המתח העגולים , האורגינליים שבאים עם ה-enermax liberty )

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. ברור לי שאף אחד כאן לא נביא ,אבל אם יש כאן למישהו צל של מושג או הערכה לגבי הגעת Q6600 STEP G0 , אזי הוא יבורך אם ישתף אותנו . החלטתי ללכת על Q6600, אולם העובדה שמרתיעה אותי מרכישתו היא שמדובר במעבד חם למדי שדורש קירור נימרץ למדי ולכן אני לא ממש מתלהב להציב מחשב שמבוסס עליו בחדר שינה (צריך שקט ) אני מצפה בקוצר רוח להגעת Q6600 STEP G0.

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  12. Started by איתמר,

    יש לי שאלה הבנתי שב g33 יש כרטיס מסך מובנה אבל אם אני מחבר לזה כרטיס מסך הכרטיס מסך מובנה מתבטל האם זה נכון? שאלה שניה קצת תלויה בתשובה לשאלה הראשונה כי אם התשובה זה כן אז אני לא יודע אם להזמין G33 ואני יקבל את המחשב ביום שני או שאני יזמין לוח אם של P35 אבל אני יקבל את המחשב ביום ראשון שבוע הבא?

    • 2 תגובות
    • 495 צפיות
  13. Started by hosham,

    נשרף לי באחד המחשבים הספק ולקח איתו את הלוח אם כנראה... הלוח משמיע ציפצופים והכרטיס מסך OB שלו לא עובד. מחפש לוח הכי זול שיתאים לזיכרונות DDR 400 ויהיה עם כרטיס מסך OB. תודה.

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  14. Started by moshel7,

    חוות דעת על הרכיהים הבאים : 1 -לוח אם : giga-byte ga-m61sme-s2 2- מעבד: amd athlon 64 x2 4200+ 3-כ.מסך : gigabyte 7300 gt pci expres

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  15. אהלן, אני מחזיק כרגע ב TWINMOS SPEED PRIMIUM חשבתי על האופצייה למכור אותם ולקנות זכרונות מבוססים TCCD , השאלה היא האם כדאי מבחינת עלות מול תועלת , אפשר המלצות על זכרונות כלשהם מבוססי TCCD ? משהו מכיר חנות חוץ מנעה שמוכרת DDR של G.SKILL ? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  16. Started by yakir8,

    שלום עם איזה תכונה אני יכול לדעת מה הדגם של הלוח אם של חבר שלי פשוט אני מפרמט לו ואין לו דריבר אליו ואני רוצה להוריד לו אותו.... תודה מראש

  17. Started by MeMaster,

    אהלן, רציתי לדעת כמה לדעתכם אפשר לעשות אוברקלוקינג למעבד של אינטל Intel core 2 quad q6600 8mb 2.4GHZ 1066mhz

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  18. Started by infernal goat,

    שלום לכולם רכשתי מחשב מKSP עם הנתונים הבאים: מעבד AMD2800 64bit לוח אם מסוג epox 8HDA5J זיכרון של A-DATA DDR 400 512MB רציתי לשדרג את הזיכרון ולהוסיף עוד לפחות 512 מגה. חיפשתי באתר של KSP ולא מצאתי עוד זיכרונות של A DATA. האם אפשר לשלב זכרונות שונים במפרט הזה? אם כן, איזה חברה ויאזה זיכרון? אם לא, האם אפשר להתאים זיכרון מסוג אחר ללוח אם הנתון? חשוב לציין שהלוח אם תומך בdual ddr והייתי רוצה לנצל את אפשרות הזאת. תודה!

    • 10 תגובות
    • 889 צפיות
  19. Started by rafi_d,

    היתה לי כוונה לבחור במעבד זול מהסדרה -4400 . בינתיים הופיעו שחקנים חדשים - 2140;2160 וזולים יותר (מהירות/CACHE/מחיר): 2140 - 1M , 1.6G ב400 2160 1.8G, 1M ב470 4400 2M , 2G ב680 היותת והבנתי שאת כולם אפשר להמהיר בקלות, השאלה - איזה הוא הכדאי ביותר, והאם הCACHE אכן משמעותי בביצועים ? הכוונה להשתמש בו GB 965-DS3 או הP35 שלהם.

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  20. ???...

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  21. Started by ~J-O-K-E-R~,

    בלוח אם הזה: http://skypc.co.il/pl_product~39200~10~0.htm כמה כרטיסי זיכרון אפשר להכניס בו? ויש לו חיבורי USB2 נכון?

    • 5 תגובות
    • 505 צפיות
  22. לפני כמה ימים פורסם ב-Inq על כוונתה של AMD להוריד, שוב, מחירים של כמה ממעבדיה: X2 4000, X2 4200 וה- X2 4400. היום פורסמו באתר AMDZone ירידות מחירים של מעבדים אלו ב-ZipZoomFly. אלו ירידות בטווח של כמה דולרים ביחס למחיר הרשמי של AMD ואולי רק ההכנה לירידה האמיתית, למרות שגם המחירים הנוכחיים מאוד נמוכים ו-AMD כבר נמצאת בהפסד...

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  23. אני קונה זיכרון Kingston Original (K2G667DC) 2x1GB DDRII 667Mhz ורציתי לדעת אם הוא מתאים ללוח אם Gigabyte GA-P35C-S3

  24. מתי הוא יוצא והאים הוא יהיה חזק יותר מה Q6600? תודה לעוזרים

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. Started by netanel38121,

    אני צריך המלצה ללוח אם שיתמוך בטכנולוגיות החדשות. כמו DDR3 וכאלה. שיהיה לו הרבה חיבורי SATA ו IDE וחשוב לי שהוא יתמוך ב OC מעולה. אני מתכוון לשלב מעבד 6750 1333 אני מעדיף לקחת של חברת GIGABYTE התקציב של הלוח אם והמעבד גג 1600ש"ח אפשר לחרוג רק אם זה ממש משתלם לעוד 200 ש"ח כולל קירור טוב שיקרר את המעבד הזה כמו שצריך ושיהיה מוכן ל OC זה נועד להחלפה ללוח אם ולמעבד שיש לי כרגע. 6300 ולוח אם MSI P965 Neo הלוח שיש לי גרוע לOC זיכרונות יש לי TWINMOS TWISTER 2048MB (1024X2) DDR2 800MHz CL5 כרטיס מסך יש ליLEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 - DX10 - RETAIL אם יש הערות תגובות המלצות תיקונים או כל דבר אחר אשמח מאוד לשמוע. או שאם בכלל עדיף לחכות ואז לקנות משהו…

    • 10 תגובות
    • 849 צפיות

דיונים חדשים בפורומים