מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
היי, הסתכלתי על הבנצ'מארק של Tom's Hardware וראיתי של-AMD Athlon 64 x2 4800+ יש שלושה דגמים: (F2) Windsor , 2400/200, NF590, 800 EE (F2) Windsor , 2400/200, NF590, 800 EE (G1) Brisbane, (65 nm) 2500/200, NF590, 714 ההבדלים בבנצ'מארק הם עצומים, והייתי רוצה לדעת מה כל שאר המספרים האלה אומרים. אני מניח ש-NF590 מתייחס ל-Chipset אבל אני לא יודע כלום לגבי כל השאר. אשמח לעזרה.
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום לכל הקהילה, אני הבנתי שבכתבות שלכם, שבקורב מגיעים לארץ מעבדים חדשים של חברת INTEL. אז יש לי שאלה לגבי המעבדים החדשים: 1. המעדים החדשים כמה הם יותר חזקים מהתגמים של היום? 2. מתי הם צריכים להגיע לארץ? 3. האם יהיה שינוי משעותי בתשלום מהעבדים הישנים (ירידת מחירים)? תודה לכל העונה ולכל הקהילה gbguy
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
רציתי לדעת על ההבדלים בג'יפסטים של לוחות האם P35, 945,965,975 אם יש עוד סוגים אשמח לדעת גם עליהם איזה ג'יפסט עדיף? מה הייתרון של כל אחד מהג'יפסטים הנ"ל? :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
רציתי לגעת על ההבדלים בג'יפסטים של לוחות האם P35, 945,965,975 איזה ג'יפסט עדיף? מה הייתרון של כל אחד מהג'יפסטים הנ"ל? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת אני צריך המלצה ללוח אם למעבד מסוקט AM2. התקציב שלי זה עד 400ש"ח, חריגה אפשרית עד 430ש"ח אך עדיף לקחת את הלוח עם היחס הגדול ביותר של פיצ'רים/מחיר. חייב להכיל לפחות 4 חיבורי SATA וחיבור IDE אחד. הלוח חייב להיות מחנות skypc.co.il או tms.co.il תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אז ככה יש ברשותי 2 8800 אז ככה הלוח חייב להיות מבוסס סלי אני מעוניין בלוח תומך ריבוי כרטיסי מסך אם amd אז מערכת המבוססת על הציפסט 680a אם אינטל 680I אם קיים לוח שתומך ביותר מקואד אחד יש אפשרות לחריגה מהתקציב תודה לכול העונים
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, הייתי רוצה לשדרג את ה-K8N NEO סוקט 939 ל- Athlon 64 X2 Dual-Core 4600+ אבל אני לא מוצא חנות אחת מכוונת שמוכרת את המעבד הזה או אפילו מהירות גבוהה יותר 3.2 GHZ ... יש למישהו מושג איפה אני משיג מעבד כזה? ובקשר לשידרוג עצמו...האם זה PNP ? או שאני צריך להתקין ווינדוס מחדש...? תודה
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום! יש לי שאלה אלייכם, אני הולך לבצע OC. כמה MHZ כדי לי לקחת ולמה?
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני החלטתי לשדרג את כ.מ למשהו טיפה יותר טוב,אולי 1950PRO לכן אני צריך להחליף לוח אם למשו שתומך ב: מעבד פנטיום 4 3גיגה הרץ של אינטל 2 גיגה זכרון 667 אני לא ממש רוצה לבזבז כסף על טכנולוגיות חדישות,רק שיתמוך תודה רבה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה לי מפרט למחשב שישמש בעיקר למשחקים. כבר בחרתי מעבד והוא Intel® Core2 Quad Processor Q6600, אבל בכל מה שנוגע ללוח האם שכדאי לי להתאים לו אני מאוד מבולבל. מה שאני יודע זה שה-chipset המתאימים הם 975x, p965 ו-p35. אבל אני לא יודע מה ההבדל ואיזה לוח אם לקנות. אני יכול לראות בברור לדוגמא שלוח האם של Asus שמבוסס על 975x עולה 1415 ואילו לוח אם אם של Gigabyte שמבוסס על p35 עולה בערך 560. אבל אני לא מבין למה הפער, מה ההבדל ומה יותר מתאים לצרכים שלי. מישהו מעוניין להסביר?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הספק הזה: http://www.skypc.co.il/pl_product~500TDT~24~0.htm הוא יכול להחזיק HD2900XT??? ואם לא אז תציעו מה כן התקציב שלי הוא עד 350ש"ח (לא לחרוג) תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף עוד ג'יגה זכרון, ל2x512 שיש לי עכשיו, אם זכרוני אינו מטעה אותי, בAMD939 בקונפיגורציה של 4 סטיקים המהירות יורדת ל333MHZ במקום 400MHZ, אני טועה? למה זה ככה, ואיזה עוד חסרונות יש לשימוש ב4 סטיקים במקום 2 ? אני מרגיש קצת כבד בויסטה ושהשדרוג הזה נחוץ.
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני לא מוצא הבדלים :-\ http://www1.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-MotherBoard&model_id=521268 http://www1.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-MotherBoard&model_id=472014
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
DDR2 אני פשוט מחליף את מה שיש לי שהם 1066 בזכרונות פשוטים כי אני לא משתמש באופציה של אוברקלוק
-
- 14 תגובות
- 819 צפיות
-
-
יש לי לוח אם : Gigabyte GA-P35-DS3L וזכרון : OCZ XTC Platinum OCZ2P8001G (800 MHz DDR2 1GB) ועכשיו לשאלה האם הלוח אם תומך בזכרון הזה?
-
- 5 תגובות
- 457 צפיות
-
-
-
שלום לכולם@! רציתי לדעת האם זה נכון שלא קיים זיכרון של קינגסטון 2048MB DDRII 800MHZ ביחידה אחת, וצריך 2X 1024? תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 540 צפיות
-
-
ראיתי את זה באחד האתרי חומרה רוסיים. רשום שם שההיטסינקים לא קבועים ומורכבים על הלוח. נראה טוב, לא ? ורשום שמחיר שלו ברוסיה יהיה כ260 דולר. כתוב גם שהלוח יתמוך בDDR2 1066 אך ורק כאשר המעבד המורכב עליו הוא AM2+ וכאשר משתמשים במעבדים בעלי תושבת AM2 רגילה, המהירות של הזכרון היא רק עד 800MHZ. מה עוד ? הלוח בעל 4 חיבורי PCI-E 2.0 בעלי תמיכה בCROSSFIRE X. תמיכה בCROSSFIRE X - כאשר זה שני כרטיסים - הPCI-E 2.0 עובדים שניהם X16. כאשר שלושה כרטיסים - אחד עובד כX16 ושניים כX8. כאשר ארבעה - אז ארבעתם "רצים" על X8 כל אחד. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
האם קיים לוח אם של Asus שתומך בערכת השבבים P35 ומחירו עד 500 שקלים ? אני שוקל לרכוש מחשב חדש בעוד חודש בערך, יש למישהו המלצה באשר ללוח אם טוב שמתאים ל - Core 2 Duo או Core 2 Quad ? ( בדרך כלל אני אוהב את Asus, לא אכפת לי במחיר הנכון לקחת גם MSI או GigaByte ).
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
אני מתכוון להתקין את הויסטה על מחשב ריק עם כונן SATA רציתי לדעת אם צריך דרייבר לכונן או שהביוס של הלוח כבר מזהה אותו לבד והאם זה קשור למערכת הפעלה או שזו תמיכה חומרתית ולא תהיה לי בעייה גם עם התקנת XP?
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
שלום חברה יש ברשותי כרטיס מסך 7600GS PCIE, יש לי בעיה כאשר אני משחק משחקים.. זה לא קורה בכולם אבל קורה בהרבה כמו וורמס מהיימס, ג'יטיאי וייסיטי ועוד..הבעיה היא שאני מתחיל לשחק במשחק ואחרי כ20 דקות הוא מתחיל לרוץ מהר, הזמן זז מהר, הכל זז מהר יותר, ורק אחרי רסט המשחק מתחיל לפעול בסדר ואחרי מספר עשרות דקות הבעיה מתחילה שוב. ניסיתי לשדרג לדרייברים הכי חדשים , ניסיתי לשים את הדרייברים המקוריים שמגיעים עם הכרטיס, אך הבעיה חוזרת על עצמה. האם יש מצב שהבעיה היא בכרטיס מסך עצמו?
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום, ברשותי כרגע על המחשב קיט של של 2 ג'יגה זיכרון של GEIL - DDR2 800MHZ 4-4-4-12 רציתי לדעת אם זה אפשרי לשים עוד 2 ג'יגה של G SKILL בזמן תגובה של 4-4-3-5 בלי שזה יגרור בעיות? או חייבים שגם הסטיקים החדשים יהיו 4-4-4-12? תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 459 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9048#detailed מדובר פה בקיט של שני סטיקים של 1 ג'יגה או סטיק אחד של 2 ג'יגה? לא ממש הבנתי.
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
לוח הכי אמין ונוח שיש במחיר הגיוני. רצוי גם עם כרטיס רשת 1G וכרטיס קול 5.1 על הלוח.
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-


