מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
האם יש עדיפות ל - 2*2G על 4*1G? אם יש עדיפות, מה עדיף, שני סטיקים עם CL5 או 4 סטיקים ב CL4 (בהנחה שהמחיר זהה)?
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
מפרט: Intel pentium 4 3.2 Asus p5ld2-vm memory:4X512 533 GPU:7600GT מה עדיף לשדרג בשביל לעלות את הביצועים במשחקים לשדרג את הכרטיס המסך ל HD3870 512 MB או לשדרג את המעבד לAMD 5200
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
הם יתאימו למפרט בצד? כי שמעתי על בעיות עם 1.8V משהו כזה.. אם יש בבקשה תיידעו אותי! הנה שני הדגמים שהתלבטתי בניהם: http://www.skypc.co.il/Product.asp?PID=T800UX2GC4&Cat2Cat1ID=15&Cat2ID=0 ו http://www.skypc.co.il/product.asp?cat2cat1id=15&Cat2ID=0&pid=F2-6400CL5D-2GBNQ מה עדיף? מה איכותי יותר? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
בגדול, אני רוצה למקסם את מה שאפשר להוציא מהמחשב הישן הקיים שלי(ובעתיד ישמש כעמדה שנייה בבית להורים, הם לא צריכים הרבה) ללוח האם שלי, המקסימום שניתן להושיב עליו(לוח אינטל d845wn) הוא מעבד פנטיום 4, 2.4 גי'גה, 400 system frequnsy bus ו-512cach. ידידי המדופלמים, לדעתם, אם אני רוכש את המעבד הנ"ל מחנות, מה נחשב לדעתם מחיר סביר לקנייה? (אחרי ויכוח שנמשך עם מוכר בחנות, "הורדתי" אותו ל-300 שקל עבור המעבד הנ"ל, אני ממש ממש לא חושב שזה זול כל-כך. מצד שניה, הוא נורא קרוב לבית שלי וחנויות אחרות בשלב זה אין בנמצא) מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש ועכשיו נותר רק להיסגר על לוח אם. אשמח להסברים. DQ35JOE-JOHANNESBURG/Q-35 מול INTEL P-35 אני יודע שעל ה Q35 יש כרטיס גרפי מובנה וזה קצת מרתיעה. תודה, ארז.
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
-
-
-
מאיזה מהירות מתחיל הזכרונות של DDR3 ? שאני ידע להבדיל
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
-
ואם יש לי 2 זכרונות של 512 שהCL שלהם הוא 2 ואני רוצה להשים עוד 2 של 512 אבל נCL שלהם הוא 2.5 על מה המחשב שלי יעבוד על איזה תיזמון
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
ואם כן אז באיזה תדר? תודה!
-
- 5 תגובות
- 555 צפיות
-
-
בקצרה.. הוצאתי את המעבד ונשברו לו 2 פינים כאלה הדקים האלה .. זה קריטי? המעבד לא יעבוד בגללם? כי בינתיים הוא לא עובד .. אפשר לתקן או שחבל על הזמן וחייב לקנות חדש? ואם כן.. כמה זה עולה? היה לי פנטיום 4 .. 3Ghz.. לוח אם ASUSp4p800 אפשר ללוח אם הזה להתאים מעבדים יותר טובים מאשר הP4 3GHZ ? אולי 3.2 או משהו כזה? וכמובן מהם המחירים? תודה רבה לעוזרים ..
-
- 9 תגובות
- 604 צפיות
-
-
לסמוך על 2 ג'יגה שלהם ב250 שקל? נשמע זול מידי בשביל להיות רציני.
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
יש לי שאלה אליכם. (אבקש רק ממי שבאמת יודע תשובה לענות) תשמעו חבר שלי אמר לי שלוינדוס XP קשה (עבוד מאוד איטי) עם יותר מ2.5 גיגה ראם, ושרק ויסטה בנוי לזה (ליותר מ3 גיגה ראם) כי שבוע הבא אני קונה מחשב בעזרת השם ואני רוצה לדעת אם לקחת 4 או 2 כי זה פחות כסף והבדל דיי גדול. האם הXP לא צריך יותר 2.5 גיגה והאם הוא יעבוד לאט יותר שיהיה לו יותר מ3 גיגה ראם ? כי ממש לא בא לי לשים ויסטה על המחשב החדש אמרו לי שXP הרבה יותר טוב ממנו הוא רק יותר יפה זהו ! ואני לא רוצה לשים ויטסה. תודה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משתמשים יקרים שלום רב. צוות ביקורות המתפתח מחפש בימים אלו כתבים חדשים ומוכשרים שיצטרפו למלאכה ולצוות האתר. אם הנכם רואים את עצמכם מתאימים, זוהי אפשרותכם לתרום למערך התוכן הגדול מסוגו בארץ, ולהפוך לחלק מצוות קטן, איכותי, ומקצועי שנחשף לחידושים הטכנולוגיים המעניינים והעדכניים ביותר. נוסף על הזכות הגדולה להחשף לרכיבי החומרה החדישים ביותר, ולתואר המכובד הנלווה, לאחרונה התחלנו לתגמל בצורה נאה את כתבינו. דרישות התפקיד הן כדלקמן: א. מומחיות\הבנה עמוקה בתחום אחד לפחות בעולם המחשוב והחומרה. עדיפות למומחים בתחומי הליבה - לוחות אם, מעבדים, זיכרונות וכרטיסי מסך. ב. כשרון כתיבה ויכולת ביטוי בכתב. ג. אחריות אישית, ועמידה בזמנים. ההרשמה פתוחה לכולם. אין מה לחשוש מלנסות היות ואנו נברור א…
-
- 0 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
יש לי זוג זכרונות זכרוןוDDR 1024Mb 400MHz CL2וPDP Systems מי שמכיר יקרים מאוד אני רוצה להוסיף ואני רוצה להוסיף עוד gb 1 האם רק זיכרון cl2 מתאים או שאני יכול גם להשיםcl2.5 יש לי עוד שני סלוטים פנויים של זכרונות http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=340335
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום,אני רוצה להדכן את הביוס שלי לגרסה החדשה שלו שלפי מה שקראתי גורמת ליציבות טובה יותר בOC . אבל לפני שאני עושה זאת רציתי לגבות את מה שיש לי תודה על העזרה. P.S אין לי כונן דיסקטים
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום אני מחפש איזשהו לוח אם של אינטל, העונה לשם : INTEL T2 או INTEL TL האם יש משהו כזה?
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
-
-
שלום ראיתי שבskypc יש אחריות לכל החיים על המעבדים של אינטל, לעומת זאת בtms יש אחריות רק לשלוש שנים. קיצור לא הבנתי עם יש אחריות של אינטל או של החנות או גם וגם ??? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי שאלה שמעתי שבינואר (עוד שלושה שבועות) יוצאים דגמים חדשים של מעבדי INTEL סדרת QUAD האם אתם צופים שבעקבות כך תיהיה נפילת מחירים של הכפולי ליבה ושל AMD או שהמחירים של סדרת ה QUAD החדשה יהיו גבוהים וכל השאר ישארו באותו מחיר ועוד דבר אם אתם חושבים שהמחיר של המעבדים לא ירדו אז עוד כמה זמן נראה לכם שמעבדים החדשיםירדו וכך גם כל השאר לדוגמא מעבד של INTEL E6750 עולה כ 1000 ש"ח היום האם בעוד שלושה שבועות בעקבות היציאה של כמה דגמי QUAD המחיר של E6750 ירד משמעותי(אם בכלל) או שלא ירד וה QUAD יהיה פשוט יקר? או שירידה תתקיים רק לאחר כמה חודשים? אשמח לקבל תגובות לגבי הצפי של האנשים כאן תודה
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
הזכרונות האלה שווים ב265 ש"ח? Geil DDR2 2048MB 800MHZ CL4 Ultra Dual Channel Kit http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=15 פרטים: PC6400 DDR2 800Mhz, CAS 4-4-4-12 -Hand-picked BGA 64Mx8 Chips -240pin, Non-ECC, Un-buffered DIMM - Racing-Orange Aluminum Heat Spreader - Retail Package -Lifetime Warranty - Working Voltage: 1.8v ~ 2.3v עוד פרטים באתר היצרן: http://www.geil.com.tw/products/showGallery/id/65 מה דעתכם?
-
- 12 תגובות
- 757 צפיות
-
-
-
שלום, קניתי לא מזמן את הלוח ABIT NF-M2S יש לי כבר כמה שנים את המארז של קומפיוקייס 6A19 בבואי לחבר את הכבל power sw גיליתי שבכבל שיוצא מהמארז יש 3 חורים ואילו בלוח יש 2 פינים האם אני אבוד ? (חייב לקנות מארז חדש) האם צריך פשוט לחבר את שני הימניים או את שני השמאליים ? לפי הבנתי בשביל מפסק פשוט צריך שני חוטים אז למה בכלל יש 3 ? תודה !!!
-
- 3 תגובות
- 477 צפיות
-
-
מחפש לוח אם במחיר הנקוב בכותרת אשר ייתמוך ב PCIEX2 וזאת על מנת לאפשר שידרוג עתידי בעוד שנתיים בערך ו DDR 3 לא חובה... אבל חברים ממש ממש חשוב לי שהפשרות של שדרוג תהיה פתוחה בפניי בעתיד. היום אני לוקח 8800GTS G92 512 MB Q6600 2GB X 2 זיכרון...
-
- 3 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה ללוח 478 למעב סלרון 2400MHZ. צריך שיהיו יציאות SATA וכרטיס מסך מובנה. אין תקציב מוגדר,רצוי שיהיה זול. תודה
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
כמה שיותר טוב, וצ'יפסט איכותי וחדש, מחיר 500 ש"ח +\- 100 מיועד למחשב של אחותי, תוכנות, אייסיקיו, MSN ושאר ירקות, אין צורך במשחקים אך יש צורך בחיבור לטלויזיה אופציונלי. כמובן לC2D
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-


