עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני צריך המלצה ללוח אם לסוקט 775 שיהיה כולל תמיכה ב SLI, חשוב שהלוח יהיה טוב ב OC, אבל שיהיה כמה שיותר זול, פיצ'רים וכאלה מיותרים לי... החברה של הלוח לא משנה לי... תודה

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  2. Started by dor_guy,

    שלום, קיבלתי מעבד QX9770. ברשותי לוח אם ga-73pvm-s2h Gigabyte שאינו תומך במעבד לצערי. הלוח-אם שאני מחפש צריך להיות: 1)בעל FSB1600 2)תומך ב DDR3 3) microATX (כך שיכנס במארז ANTEC FUISON ) ->אם אין כזו אפשרות אז ATX 4) עדיפות לכרטיס מסך מובנה (DVI) בנוסף, האם מישהו יודע אם הכרטיס מסך Sapphire HD 5770 נכנס במארז ANTEC FUISON ( אולי בעתיד אני אקנה אותו) תודה, גיא

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. שלום! הזמני לעצמי מעבד כזה מ-ebay, הנזק הוא 112$ כולל משלוח - אבל במעטפה (זה מעבד OEM). עכשיו אני מתלבט לגבי לוח ולכן גם זכרונות: יש לי כרטיס מסך geforce 9600GSO ואני לא מתכנן לשדרג ועד כמה שאני מבין הוא יותר טוב מה-OB שבא על על ה-780G או 785G. אני יודע שהמחירים של לוחות AM3 בארץ הם מאוד גבוההים, אבל יש פה benchmarks של 2 מעבדי phenom II שניהם הורצו ב- 2.6MHZ אבל לאחד יש 6 מגה cache והוא רץ על לוח AM2+ והשני שיש לו רק 4 מגה cache אבל רץ על לוח AM3 כלומר זכרונות DDR3 והוא לוקח את המעבד "היותר חזק". למעבד שלי לא יהיה בכלל L3 cache אז עד כמה שאני מבין זכרונות DDR3 מהירים יתנו הבדל יותר משמעותי. מה אתם חושבים, האם כדאי להשקיע בלוח עם סוקט AM3 וזכרונות רק כדי לנסות לכסות על המ…

    • 5 תגובות
    • 726 צפיות
  4. Started by KoDkOd,

    שלום לכולם, אני צריך המלצה על החלקים הנל לטובת מחשב ביתי (עבודה משרדית\אינטרנט) תודה מראש !

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  5. השדרוג הוא בא אחרי שהבנתי שהשילוש שיש לי קצת מגביל אותי במשחקים משחקים שאני משחק לדוגמא: באטלפילד 4, COH2 צריך גם קירור שיהיה כמה שיותר שקט גם אם זה קצת יותר יקר תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  6. Started by SwiftCat,

    חשבתי בעקרון על P5E3 אבל גיליתי לצערי שהוא לא תומך בDDR2 אלא אך ורק בDDR3... נראה לי חשוב שלוח יתמוך או יאפשר שדרוג עתידי לזכרונות DDR3 אבל אין לי שום כוונה לרכוש כאלה בתמחור הנוכחי במיוחד לאור העובדה שDDR3 לא הציג שיפור משמעותי מול DDR2 עד כה ובטח שלא בקיטים שנועדו למשתמש ביתי ממוצע הבנתי שיתרונם העיקרי הוא בביטול הגבלת המהירות הנוכחית שהכרנו בDDR2 ושהם יכולים להגיע אף ל - 2000MHz בקיצור, שאלתי אליכם היא האם קיים לוח X38 שמאפשר שימוש בשני סוגי הזכרון?? (לא בו-זמנית כמובן..) ואם כבר פתחנו תראד אולי תוכלו לעשות לי קצת סדר עם הלוחות החדשים, יתרונות וחסרונות של כל אחד עם דגש על הלוחות של אסוס. תודה.

  7. Started by SugarFreeBoy,

    שעליו כנראה ישב 3800X2. OC לא כלכך בתכנון, אבל חשוב שיהיה לו כרטיס קול טוב. לצורך העניין, שמתי לב לNF4U LANPARTY של DFI, איך האוןבורד סאונד שלו? יש טובים יותר? תודה(:

  8. הייתי מעוניין לקבל המלצה ללוח המאפשר OC בתקציב של כ-700 שח כחלק ממפרט בבניה: 1. מעבד E6600 2 זכרון: 2G 667 cl-5 3. כמ: XFX8800GTS 320 4. ספק: liberty 400W

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  9. Started by davidz,

    הייתי רוצה המלצה ללוח אם שיתאים ל amd 2500 ושיתמוך ב sata ו dual ddr

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  10. Started by eyal4,

    שלום. איזה לוח אם אתם ממליצים לי לקנות? המפרט Intel Sandy Bridge Core i5 2500K Socket 1155 6MB 95W 3.3Ghz Box G.Skill F3-10600CL9D-4GBNT 4GB DDR3 1333Mhz CL9 HIS Radeon 6950 2GB GDDR5 HEC ACE580 580W תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by War-Hammer,

    המלצה ללוח וזכרונות לאוברקלוק טוב למעבד 2.4B 533 FSB חשבתי על שני אלה: לוח אם : ABIT IS7-E Intel 865PE (האם אפשר לפתוח אותו ל 875?) זכרונות: TwinMOS 256MB 3200 ULTRA ULTRA CL2 כנראה שאני אקנה 2 של 256 או שקודם אני אקנה אחד של 512 וכשיהיה לי כסף אני יוסיף עוד אחד אבל זה לא ממש משנה, אני שואל על הסוג, האם הוא טוב לאוברקלוק חזק תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by Lumber_Jack Jim,

    הי זה מתחיל כך, הלוח הנוכחי(KM18G II של Albatron) מת. בלי תמרות עשן או ריח של מנגל, רק מת. May it rest in pieces... :nutty: ואין טעם בשבילי להשתדרג לסוקט עדכני יותר,אז אני מחפש תחליף איכותי במחיר סביר. אז,מה מומלץ היום? *עדיפות לאחד עם ביוס גמיש שייתן קצת יכולות OCינג. תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 943 צפיות
  13. Started by roeiw,

    ^^^ עד 600 ש"ח איך זה?GIGABYTE GA-K8NS 939

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  14. Started by ruler,

    לחבר שלי נשרפו 2 קבלים בלוח וכמובן הלוח הפסיק לעבוד... הוא מבקש לוח אם למעבד אינטל 1.8 ג'גה הרץ (לא יודע עוד פרטים,אף פעם לא בדקתי תמחשב שלו..) עד 600 שקל אבל עדיף כמה שפחות כי הוא לא יתעסק עם אוברקלוק.הוא לא צריך כרטיס מסך מובנה ולא צריך firewire . תמליצו על משהו יציב ואמין לשימוש פשוט. תודה

    • 7 תגובות
    • 670 צפיות
  15. הייתי מעוניין בהמלצה ללוח למפרט חדש: 1. מעבד: E6600 2. זיכרון: 2G 667 cl4 3. כ"מ: EVGA 8800GTS 320 SC 4. ספק LIBERTY 400W מתוכנן OC בעתיד. תודה מראש למתייחסים

    • 13 תגובות
    • 555 צפיות
  16. Started by timac,

    שלום מה הלוח הכי טוב שאפשר להשיג ב500 520 לסוקט הנל??

    • 6 תגובות
    • 662 צפיות
  17. Started by adirze,

    אני צריך המלצה ללוח עבור קונרו E6600 חשוב לציין שאני לא מתכנן לעשות OC אז הייתי מעדיף את הלוח המומלץ בתנאי הזה. התקציב 1000 עם חריגה קטנה יהיה מתאים. תודה.

    • 12 תגובות
    • 659 צפיות
  18. חשוב לציין כל לוח רק לא עם שבב של SIS או VIA תודה.

    • 49 תגובות
    • 3.7k צפיות
  19. Started by סער_שי,

    מעוניין בהמלצה על לוח לקונרו, שאינו DFI 975X אבל עדיין יאפשר לי לעשות OC מכובד, כלומר באס של 360 ללא בעיות יציבות. משהו שעולה פחות או יותר אותו דבר. או להפנות אותי לאתר עם השוואות של לוחות. האם יש לוח 965X טוב ולא יקר שיאפשר לי OC כפי שציינתי למעלה? תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by kobibo,

    אבקש את עזרתכם להמלצה לשדרוג המחשב שלי. לאחר התלבטויות החלטתי ללכת לכיוון של AMD ,המחשב מיועד בעיקר למשחקים ולהמרות של סרטים. מכיוון שיש לי כבר 2 דיסקים גדולים,צורב DVD וכרטיס מסך של Radeon 9800 pro החלטתי להעביר את החלקים האלו למחשב החדש שלי לכן אני יצטרך רק את שלושת הרכיבים הנ"ל. מעוניין להשקיע עד 2200 ש"ח . מעוניין ב 1GB זיכרון. אם המעבד לא מגיע עם קירור אודה גם להמלצה לקירור מתאים למעבד.

    • 7 תגובות
    • 721 צפיות
  21. אני רוצה להפוך מארז דק של DVD (גובה 5 ס"מ) למחשב MP3. אני זקוק ללוח הדורש קירור מינימלי או בעל קירור פסיבי. כמו כן המלצה לספק המסוגל להיכנס לעובי כזה. רצוי שללוח תהיה יציאה קוקסאלית עבור חיבור למגבר. כמו כן אשמח לקבל קישור למודינג דומה. לא מצאתי בגלריה פיתרון.

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  22. Started by nir_o,

    חשבתי על ה ASUS P5W DH DELUXE מתוכנן OC קטן (מעבד 6600 עם זכרונות 667 מקווה להגיע ל 3GH) חשוב שיתמוך ב QC (לשדרוג עתידי) אל תנסו לחסוך לי (נשרף המחשב אני מחליף על חשבון הביטוח) מה אתם ממליצים? תודה ניר

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  23. Started by xtract1,

    אהלן חברים. אני מחפש המלצה ללוח מתאים כשאני מעוניין שיהיה מתחת לתקציב ואם יש משהו באוזר ה-350 מה טוב. אני לא מתכנן אוברקלוק וגם אם יהיה אחד בעתיד הוא יהיה באמת קטנטן ככה שממש לא צריכים לוח שטוב בזה. אני לא מחפש כ.קול איכותי במיוחד או שום דבר כזה. אני הולך לעבוד עם 2X1GB במהירות 800 של Geil ועם מעבד Q9450 כאמור. אני סה"כ מחפש משהו טוב,אמין ויציב שמומלץ. חשבתי על P31-DS3L שעולה כ-340 אבל לא רוצה לסגור עניין לפני המלצות מכם. כעיקרון אני מתחיל ליטות לכיוון P35-DS3L שהבנתי שאין לו בעיות במידה וכל הסלוטים יהיו תפוסים וכו'.. אני רוצה המלצה ללוח מתאים,אם יש משהו זול יותר בשמחה. אם ה-P31 באמת מתאים לי אז מעולה. אם אתם חושבים שכדאי ללכת על P35 שעולה כ-425 ש"ח אוקי אבל אני מבקש פירו…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Rhx,

    שלום לכולם, אז ככה, רציתי לדעת איך הלוח הבא - AM2V890-VSTA AM2, K8T890, DDRII 800, PCI-E הוא טוב? לא עושה בעיות? יש המלצה ללוחות אחרים יותר טובים בתקציב? מה אתם אומרים על זה - M2N-MX AM2, DDRII 800, PCI-E של חברת אסוס, עולה 550 ש"ח, אם התוספת שווה אז אני אוסיף. תודה מראש..

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Bartleby,

    שלום, איך הלוח הזה למטרות אינטרנט, אופיס, מוסיקה ,סרטים וקצת משחקים (כשאני אומר משחקים אני מתכוון לדברים קלילים כמו פיפא2006 וכו'). http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=12878 יש לוחות יותר משתלמים ב-650 ש"ח? בבקשה אל תמליצו לי על ה-ASROCK כי אני קונה למישהו מחנות שלא מוכרת אותו. תודה.

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים