עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by jambo7,

    מחפש לוח אם עבור מעבד amd 939 3000 או 3200 לא מיועד לאוברקלוק בסכום של עד 500- 600 שח שאר החלקים המתוכנים כרטיס מסך 6600gt pcie זכרון 500 מ"ב טווינמוס תודה

    • 1 תגובה
    • 501 צפיות
  2. Started by GONNY2,

    1. שיהיה צ'יפסט 965 2. שיהיה אפשר לחבר לו שני HD וצורב DVD (ממחשב הישן IDE) 3. כרטיס מסך ON-BOARD

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  3. Started by mosdef,

    מבוסס קונרו E6300 , עם DDR2 667 , PCI X ללא OC ולא תומך OC . מסגרת תקציב פלוס מינוס 550 שח מה הכי עדיף מבחינת ביצועים במחיר הזה בלי יותר מדיי גאדג'טים ... ומספיק לי חריץ אחד של PCI X תודה

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  4. Started by Parallel,

    שלום אני עושה כרגע כמה סקירות כדי להגיע להחלטה בנוגע ללוח אם הלוח מיועד למעבד אינטל רוב הסיכויים שזה יהיה 2.4c חשוב מאוד שיהיה גם כרטיס רשת און בורד אני מתלבט בין abit{דרך אגב מה בנוגע לבעייה הזו עם הכרטיס קול האם היא נפתרה כבר}יש כמה דגמים שאני מתלבט ביניהם. לבין Epox EP-4PCA3I לבין Asus{דרך אגב מה אומרת האופציה של ה- vga בלוח p4p800VM}...התקציב הוא בסביבות ה800-900 ש"ח...ואני כן מעוניין ב-oc..כלומר אני לא בטוח שאני אכן יעשה את זה אבל כן הייתי רוצה שהאופציה הזו תהייה אפשרית וברמה בינונית פלוס אשמח אם תוכלו לעזור תודה רבה מראש

    • 8 תגובות
    • 732 צפיות
  5. Started by pop300,

    איזה לוח אם אפשר לקנות ב- 400 שקל שיהיה טוב אם המעבד Q6600 2.4GHZ?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  6. Started by idani1983,

    הי, אני מחפש לוח אם מתאים למעבד Intel core i5-3570K ולכרטיס מסך GIGABYTE GV-N660OC-2GD GeForce GTX 660 התקציב לא קריטי למרות שאני מחפש לוח אם שנותן תמורה טובה למחיר. ואני לא כל כך יודע מה סדרי גודל של המחיר. אין לי חשיבות כל כך ל OC כיוון שלא נראה לי שאני אעשה OC.

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  7. Started by nimi7,

    הבוקר נידהמתי לגלות שנישרף לי הלוח אם כשחזרתי הביתה ואני רוצה המלצה ללוח אם טוב במחיר סביר לא צריך להשתגע ולהגיע למחיר של 1000 אבל אני רוצה אחד טוב הוא לא חייב להיות חזק במיוחד למשחקים אבל רצוי שיהיה טוב ויוכל ליסחוב את המשחקים בעיקר לסרטים אני משתמש במחשב ולעבודה כללית אבל גם למשחקים... כמובן מה אתם מציעים?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by omeri25,

    היי. איזה לוח משני אלה אתם ממליצים שיהיה יותר טוב למעבד רייזן 3600? Gigabyte B450M DS3H Asus PRIME B450M-A תודה לעוזרים😃

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by sheff2k1,

    אני קונה פנטיום 4 2.4 GHZ, ורוצה שתתנו לי שמות של דגמים מוצלחים של לוחום אם במחיר סביר(עד 900 שקל). תודה.

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  10. Started by SUPER300,

    אני מחפש לוח אם טוב שיתמוך בשני כרטיסים בSLI ועם מספיק פאזות שיספקו מתח יציב למעבד. מה אתם אומרים על זה: GA-Z77X-UD5H יש לכם המלצה על לוח אם טוב אחר בתקציב של 1000 שקל? אשמח להרבה הצעות וגם נימוקים להצעות.. תודה

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  11. Started by Illectronic,

    היי, מחפש המלצה ללוח אם. מעבד i5 760 זיכרון 1600 דואל צאנל pcie x16 pcie x4 למיטב הבנתי יש לוחות אם שחיבור ל-pcie שני משפיע על הביצועים של ה-pcie הראשי. אני מחפש לוח אם שבו לא תהיה השפעה (לא מדובר על כ.מסך שני). לפחות שני חיבורי pci usb 3 sata 3 אני כרגע לא תחת תקציב מסויים (אבל חושב על כיוון ה-500-800 שח). תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  12. Started by Crypto,

    בעוד מספר שבועות אני משדרג את המחשב אני צריך המלצה ללוח אם שתומך בדברים הבאים: I5 750 OC HD5850X2 CF תקציב: 1000 ש''ח

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  13. Started by פייכלה,

    אני צריך לוח אם עבור מעבד ויניס 3200 amd הלוח צריך להיות עם תמיכת sli עם כרטיס קול איכותי סביר ואפשרות לאובר קלוק עתדי תמיכה ב pci _e nforce 4 בסכום בין 800 - 1000 ש"ח

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  14. Started by combinacc,

    שלום, אני רוכש מחשב ובוחר חלקים כרגע, ואני צריך המלצה ללוח אם וזיכרונות (1GB) התומכים ב-PCI EXPRESS ובמעבד AMD64 939 3200/3500. אני רואה שמבחר הלוחות הקיים בחנויות דיי מצומצם. מה כדאי ?? תודה, ליאור.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by GMTK,

    שלום לכולם רציתי המלצה ללוח אם, בעקבות זה שהחנות משחקת איתי עם הלוח ואומרת לי כל יום מחר מחר מחר נשבר לי ואני הולך לבטל תהזמנה היום עם היא לא תגיע ואני מחכה 4 ימים יותר מימה שהובטח לי ועם הוא לא יוריד במחיר בגלל הדבר הזה אני גם מבטל. הלוח שהיה אמור לבוא עם המחשב החדש הוא ashrock fatality p67 b3 המתוקן . עקב זה שהרבה חניות לא עובדות עם המוצר הזה והחנות הזאת כן אבל אני לא בנוי למשחקים של כן כן לא לא שחור לבן. ארצה המלצה ללוח אם מTMS או כל חנות אחרת באזור נתניה ועם יש חנות שמוכרת תלוח אם הזה בפחות מ800 שקל אין לי בעייה להביא אותו ולקחת אותו לחנות ושיעשו עליו הרכבה. אז ככה ארצה המלצה ללוח אם מTMS או כל חנות אחרת שבאזור שלי ללוח זול וטוב הכוונה זול וטוב מחיר סבבה ששווה את הלוח…

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  16. Started by idani1983,

    הלך לי הלוח אם, אני מחפש לוח אם שיתאים גםלמעבד הישן וגם לחדש שיגיע בעתיד. המעבד הישן הוא e8400 ובעתיד מעבד מסדרת i. כם אפשר מעבד שמתאים גם לזכרונות ddr2 ddr3 אין חשיבות לאובר קלוק, לא סגור על התקציב כי אני לא יודע כמה עולה. משהו בדירוג ביינים הכי חשוב אמין

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  17. Started by סאונד בראש,

    מה קורה חברה אני מעוניין לרכוש לוח אם טוב עם יכולות OC טובות קירור טוב ל ציפ סט FSB גבוה שיתמוך במעבדים החדשים ואני לא יודע מה כדאי עם P35 או X38 חשוב SLI וDDR2 עם OC גבוה או DDR3 מה עדיף ? תקציב באזור ה 1000 חשבתי על ה MAXIMUS FORMULA ASUS מה אתם אומרים תודה מראש

  18. Started by daves,

    שלום לכולם. אני מעוניין לקנות לוח אם מהסדרה 945 של Gigabyte. יש הרבה דגמים שונים של 945, ואני לא כל כך מכיר את ההבדלים ביניהם. יש לכם איזושהי המלצה לדגם מסויים (בתציב של עד 550 ש"ח)? תודה רבה, דודו.

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  19. Started by sim,

    אני מחפש המלצה ללוח אם עבור מחשב שיכלול את הרכיבים הבאים: מעבד אינטל i7 6700 (ללא אוברקלוק) זיכרון 16gb ddr 4 זמני כרטיס מסך gtx 1060 חשובים לי אפשרויות USB 3.0 ו USB 3.1 יציאות+תעבורת נתונים. ׁ( אני צריך לחבר 5 מכשירי USB לא כולל עכבר ומקלדת חלק מהם תומכים ב USB 2.0 ) הסכום בסביבות 550 שקל. עדיפות לASUS ו GIGABYTE ללוח יתחברו: חוץ (מעכבר ומקלדת ) כרטיס קול חיצוני , סינטיסייזר , מקלדת נגינה . מולטי אפקט , וג'יסטיק למשחקים + 2 לרזרבה. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by OVErDOS,

    לוח אם סביבות ה800 שקל..מיועד לעבודה עם סאונד...ללא כרטיס קול מובנה כולל כרטיס מסך מובנה! תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 627 צפיות
  21. Started by Dj_Infernal,

    אני צריך המלצה לוח טוב שתומך RDRAM 1066 + זיכרונות RDRAM 1066 של 256M . (אין תקציב ל 512 ). אם אפשר לציין גם מחיר . תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  22. יש לי לוח של אסוס די ישן.... האפשרויות oc שלו הן לא רבות לכן... החלטתי שאני קונה לוח חדש.... איזה לוח כדי ל oc משחקים ושיהיה כמה שיותר טוב עם זיכרונות ddr.... וכמובן שיתאים למעבד 2000 mhz שיש לי אכשיו

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  23. הי! לפני 3 שנים קניתי מחשב מפלונטר עם מעבד AMD AM2 3500+ עבד טוב 3 שנים ואז פתאום הפסיק לעבוד ולא נדלק יותר. הלוח והמעבד נשלחו לפלונטר לתיקון(נשארו חודשיים לאחריות) פלונטר קיבלו את הלוח שבור. כנראה עבודה מרושלת של דואר ישראל.(תוגש תלונה בקרוב בתקווה לקבל פיצויים) המעבד נבדק ונשלח חזרה. עכשיו אני מחפש לוח אם עם התושבת הזאת. הדרישות הן פשוטות: 2/3 סלוטים של PCI. שיהיה כמה שפחות יקר. יקנה כנראה בKSP הר חוצבים, ירושלים. שיהיה אמין ויעמוד בקצת עומס של 15 לשוניות פתוחות בAVANT BROWSER =) תודהה

    • 3 תגובות
    • 790 צפיות
  24. Started by captaincaveman,

    היי, כמו שמצויין בכותרת, אני מעוניין ב-Z68 מתוך מחשבה על OC. מעבד: I7 2600K עם קירור מים 16GB זכרון, לא יודע איזה (לא חושב שיש מה להשתולל עם זה, kingston 1333 כנראה יעשה את העבודה) 6970 (אחד כרגע, יתווסף נוסף וכנראה שגם כרטיס nvidia כלשהו ל-physix) ssd מסדרת 510 של אינטל דרישות: usb3, sata 6gb, תמיכה ב-CF, אפשרויות OC רבות ויציבות מקסימלית תחת עומס. תקציב: לא ממש מוגבל, אבל מצד שני אני לא מחפש כל מיני לוחות ממותגים של gamer זה או אחר, או עם הדפסה של גולגלות אוכלות חייזרים תודה!

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. שלום מחפש לוח אם אמין ויציב, הדרישות של המעבד לא רלוונטיות ( כל מעבד מהדור החדש יספק אותי ) המחיר - עד 1000 ש"ח עדיף עם שני כרטיסי רשת ONBOARD

    • 8 תגובות
    • 811 צפיות

דיונים חדשים בפורומים