עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by ~BaRaK~,

    הציעו לי לקנות אותו ורציתי לשאול מה דעתכם עליו הנה קישור: http://www.biostar-usa.com/app/en-us/t-power/content.php?S_ID=365 ראיתי שיש לו תכונות טובות אבל השאלה היא גם איך הוא בפועל (אם מישהו ראה אותו)

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by eran_rohatyn,

    הלוח אם שלי תומך בדידיאר? Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 06/11/2003-SiS651/SIS962-P4S533VM Motherboard Name Asus P4S533-VM Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 100 MHz (QDR) Effective Clock 400 MHz Bandwidth 3200 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type SiS MuTIOL Bus Width 16-bit Motherboard Physical Info CPU Sockets/Slots 1 Expansion Slots 3 PCI, 1 AGP RAM Slots 2 DIMM Integrated Devices Video Form Factor Micro ATX Motherboard Size 210 mm x 240 mm Motherboard Chipset SiS651 Field Value Memory Module Properties Module Name Hyundai HYMD232 646A8-H Serial Number 61119007h Module Size 256 MB (1 rows, 4 banks) Mod…

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  3. הי יש לי לוח של ASUS עם chipset 975 מעבד 6600 2.4 בכונתי להתקין xp 64 ורציתי לקבל כמה טיפים אם יש כאן למישהו למהלך ההתקנה תודה שחר

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  4. Started by lmlm,

    מקור: http://www.tcmagazine.com/comments.php?shownews=15850&catid=6 בקרוב אצלכם

    • 147 תגובות
    • 16.4k צפיות
  5. Started by AVL,

    מסתובבות ברשת שמועות וגם תמונות של הלוגואים העתידיים של אינטל לסדרות המעבדים שלה לא יודע עד כמה זה אמין אבל זה בהחלט מעניין: כתבה בנושא: http://www.techbulletin.net/technology/intel-to-adopt-new-logos.html

  6. Started by YAIR,

    רבים מניחים, שהבחירה בלוח אם כזה או אחר אינה עניין שיש לדקדק בו. במציאות, לוח האם הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר, והשפעתו על ביצועי המערכת ויצבותה היא מכרעת ביותר. בקיצור: כדאי להשקיע כסף טוב בשביל לוח טוב. חשוב יותר: מהמעבד, מכרטיס גרפי ומהזיכרון.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. הלוח ?ConRoeXFire-eSATA2 s775 מתאים למארזATX 12 X 9.6?

    • 3 תגובות
    • 489 צפיות
  8. Started by wares2002,

    תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by ISmile4U,

    שלום אני קניתי את הלוח 8PE667U2 של ג'יגהבייט יחד עם מעבד פנטיום 4 2.4 ג'יגה וזיכרון 512 מגה ddr333 העיניין הוא שאני עדיין לא רואה ממש הבדלים בן המחשב עכשיו למחשב בקודם שלי שהיה פנטיום 3 800 עם זיכרון 512 sdram ועם לוח אם של אינטל וזה מעניין אותי לדעת במה אני אמור לראות את ההבדלים? עם בכלל? הרי המעבד החדש שלי הוא מהיר בכל המובנים פי 3 מהמעבד הקודם שלי (פנטיום 3 800) וגם הזיכרון מהיר יותר ולוח מהיר יותר ומתקדם יותר ? כמו כןמח לשמוע דעות על הלוח ועם יש למשיהו כזה מה דעתו על הלוח? האם הוא מרוצה ממנו?

    • 7 תגובות
    • 845 צפיות
  10. ממש חשוב לי לדעת איך הלוח 945G-S3? האם לוחות עם כרטיס מסך מובנה בOC מגבילים רק כשמנסים להעלות מתחים או גם לפני? ובזאיה רמה של איזה כרטיס.. הכרטיס מסך Media Accelerator 950 ? ובאיזה רמה הכרטיס Media Accelerator X3000 ?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  11. Started by pergola,

    האם הלוח תומך? כי באתר היצרן רשום עד 2660MHZ P4 965P תומך?

    • 9 תגובות
    • 678 צפיות
  12. אני מנסה להרכיב לי מחשב "צנוע" (מבחינת יכולות ומחיר) והומלץ לי בין השאר על השילוב של הלוח Abit NF7-M + GF4ob עם המעבד Sempron 2400. היום אמרו לי בחנות מסויימת שהלוח והמעבד הנ"ל לא הולכים ביחד!! הסתכלתי בכל מיני נתונים של הלוח בחנויות + נתונים באתר של Abit וגם שם נאמר שהלוח מיועד לעבוד עם מעבדי ברטון ואת'לון. אז רציתי לשאול אותכם, מאחר וחלקכם המלצתם על מפרטים משולבים כאלו, אם אכן ידוע על בעיה שכזו או שסתם אמרו לי את זה מחוסר ידע, או חוסר אידיאליות של ההרכבה. אשמח לתשובה בהקדם, תודה

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  13. Started by 8dsim,

    הלוח AN7 ל ABIT תומך בATA ולא רק בSATA ? בבקשה תענוה זה חשוב לי . תודה סתיו.

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  14. מתעניין לקנות...

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  15. Started by hwforcer,

    שלום, לאחרונה בדקתי את הנושא של איזה לוח הכי טוב ל QUAD ומצאתי את BAD AXE2 כמנצח וקניתי אותו.... עובד אכן הכל מצוין! אפילו שהQUAD שלי הוא ES B1 .... מה דעתכם על המפרט שלי?

  16. Started by pergola,

    הוא תומך ב800MHZ או לא? כמה סלוטים לזיכרונות יש לו? 4?? ואיזה כרטיס מסך מובנה מגיע איתו..?

    • 7 תגובות
    • 732 צפיות
  17. לוח VIA KM400 עם הכרטיס מסך המובנה של VIA. הוא עולה רק 400 ש"ח והוא MINI ATX. נניח שאני צריך אותו למערכת שהיא לעבודה משרדית מינימלית (אימייל וCDים עם תמונות), יחובר אליו הLCD 15" של LG. לקנות?

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  18. למרות שבאופן כללי הצ'יפסטkt333 כן יתמוך במעבדים החדשים (fsb333mhz ), הלוח vrxp לא יתמוך , כי על הלוח יש ג'אמפרים ל-mhz100 ו mhz 133 בלבד. לכן עדיף הלוח של אפוקס 8k5a2 שהוא כן יתמוך. אשמח לשמוע תגובות

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. או שהוא תומך ב am2 החלשים יותר? הציפסט הוא nf4

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  20. באתר של היצרן http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=wUHApFnERsTHwwHF רשום כך: 2 x DIMM, Max. 8 GB, DDR3 1800(O.C.)/1600(O.C.)/1333/1066 ECC,Non-ECC,Un-buffered Memory אפשר להבין מזה שאם המחיר של סטיק 4GB של 1333 זהה למחיר של סטיק 4GB של סטיק 1600, עדיף להשתמש עם הלוח בזכרונות 1600 למרות שהם יעבדו כ1300 מתוך הנחה שאם מבצעים OC הם יעבדו כ1600? הכוונה היא שיש לבצע OC לזכרונות כדי לעבוד איתם בתדר המקורי שלהם 1600/1800?

    • 4 תגובות
    • 912 צפיות
  21. Started by Wolf-Net,

    שלום מחפש מישהו שיודע איפה היכן למצוא לוח אם ABIT ואיזה סוג של מעבד + זיכרון לקחת עם הלוח הנ"ל. אם מישהו יכול להמליץ לי ולרשום לי איפה אפשר לקנות זה יהיה אחלה, אם תוכלו לכתוב לי גם לפרט פרט איזה סוג עדיף לקחת. (מחיר, סוג, חברה, ואיפה) ( לוח אם, זיכרון , מעבד). יהיה מעולה מאוד המחיר שאני מחפש בין 1000 ל- 2500. בתודה רבה זאביק :AR15:

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. אני חייב לדעת האם ה- AN8 ULTRA טוב לאוברקלוקינג חזק ?

    • 8 תגובות
    • 587 צפיות
  23. אני קונה מחשב חדש בקרוב ורציתי לדעת אם הזיכרון הזה של G.Skill יהיה טוב למערכת שלי G.Skill Sniper Series F3-14900CL9D-8GBSR - 8GB DDR3 1866 http://www.gskill.com/products.php?index=385 המפרט של המחשב הוא: מעבד: i5 2500k לוח אם: GIGABYTE Z68X-UD4-B3 כרטיס מסך: SAPPHIRE TOXIC HD6950 CF ספק כוח: אני עדיין מתלבט איזה מבין שני אלה - ANTEC High Current Pro 750W או זה - Seasonic 850W M12D-850 אני קונה אותו מ-ebay והוא יעלה לי 320 ש"ח, אם יש זיכרון שיותר יתאים למחשב שלי אני ישמח לדעת

  24. Started by iziko,

    אני מדבר על לוח האם p5wd2 e-premium של Asus בעל שבב 975X של אינטל... האם הוא יתמוך בקנרו? נכון לעכשיו יש עליו זכרונות של OCZ 5400 הגרסא המוזהבת פרופרמנס 2 סטיקים של ג'יגה ומעד PENTIUM D 930

    • 7 תגובות
    • 795 צפיות
  25. Started by mnjmse,

    90XA-UD3 AM3+, 990X, DDR3 1866, 3xPCI-E, CrossFireX, SLI, HDAudio, GBL‎ האם הוא תמך בSLI?

    • 4 תגובות
    • 911 צפיות

דיונים חדשים בפורומים