עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by SilentBob,

    עוד אחד מהדברים המעניינים שאסוס הציגה בתערוכת Computex 2016 היה מחשב הקונספט Avalon - שמתיימר לבטל את הצורך של הצרכן הממוצע להתעסק עם כבילה וניתובה במארז. ה-Avalon מגיע עם מארז ולוח אם בתצורה ייעודית, בה כל אחד מרכיבי המערכת הראשיים מקבל תא משלו שבו צריך רק להרכיב אותו ללא יותר מדי אפשרויות להתבלבל: המעבד והקירור שלו יותקנו במרכז העליון, יציאות לוח האם יגיעו בקופסה משלהם מתחתיו, ספק הכוח וכונני האחסון יותקנו בתאים מתחת - ומשני הצדדים יהיו איזורים עם חיבורי PCI-Express עבור כרטיסי המסך (או כל רכיב אחר לבחירתכם). הכל, כאמור, ללא התעסקות בחוטים וכבלים. לנו זה מזכיר במידה רבה את Project Christine של חברת Razer שהוצג לפני כשנתיים, ומה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  2. ענקית השבבים מכריזה על סדרת מעבדים חדשה ללפטופים שרוצים כמות גדושה של כח עיבוד - הכירו את Core 9th Gen למחשבים הניידים לכתבה

  3. היצרנית הטאיוואנית תנסה לחזור לעצמה בשוק התחרותי עם אולטרבוק דקיק ומתחרה ל-Surface Pro, אשר מצויידים במעבדי Core i עדכניים ותגי מחיר תחרותיים הימים שבהם אייסר (Acer) הייתה חלק מהחמישייה המובילה של עולם המחשבים האישיים, ובשיאה אף במקום השני בשוק כולו, חלפו להם כבר לפני כשנתיים – אבל זה לא אומר שביצרנית הטאיוואנית מתכוונים לוותר ולהפסיק לנסות. כעת, ביצרנית מציגים מספר דגמי מחשבים ניידים חדשים אשר יגיעו אל החנויות בתקופה הקרובה – כשהבולטים שבהם הינם ה-Aspire S13 העדכני, ודגם חדש שעונה לשם Switch Alpha 12. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%90%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95-%D7%…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. תערוכת CES 2017 - יצרניות לוחות האם מציגות קירות שלמים של לוחות אם חדשים ונוצצים. אנחנו בחרנו בעבורכם את הפייבוריטים שלנו לכתבה

  5. יצרנית לוחות האם הנודעת מציגה קו מתקדם ולא מתפשר של לוחות אם מבוססי ערכת השבבים X570 - לרגל בואם של מעבדי AMD החדישים לכתבה

  6. יצרנית השבבים חשפה את הדור הרביעי של משפחת המיקרו מחשבים שלה, עם יותר כוח עיבוד ותוספות מבורכות לכתבה: http://hwzone.co.il/הכירו-את-מחשבי-ה-nuc-החדשים-של-אינטל-כעת-עם/

  7. משפחת IdeaPad 5 המעודכנת של היצרנית הסינית מאמצת את כלל המעבדים המודרניים שתומכים בחלונות 10, כך שלמשתמשים תהיה גמישות מקסימליתלכתבה

  8. מסמכים רשמיים של יצרנית השבבים מאשרים לנו את שמות הדגם ותדרי העבודה של דור המעבדים הבא מבית ענקית השבבים לכתבה

  9. Started by atraxnet,

    טוב חאלאס נמאס לי כבר מה"מהירות" הבילתי נסבלת של המחשב שלי אני רוצה לקנות עוד סטיק של ראם כדי שיהיה לי גיגה ראם, אולי אז יתחילו לזוז פה דברים עכשיו אני צריך את עזרתכם האדיבה... איזה סטיק של 2 * 256 הוא הכי טוב ואיזה הכי גרוע? (תנו אותה בדירוג לפי הכי טוב - הכי גרוע ויצרן בבקשה ) אההה וגם כמובן יש את עניין המזומן... אז איפה אפשר למצוא את המחירים הכי טובים לדעתכם?

    • 3 תגובות
    • 516 צפיות
  10. לינק: http://computers.walla.co.il/?w=/4/698710 זה ישנה את כל עולם הגיימינג לגמרי!!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. המעבדים הביתיים המתקדמים מכולם מתקרבים במהירות לזמינות רשמית, ואנחנו מקבלים עוד ועוד פרטים חדשים ועסיסיים בדרך לשם לכתבה

  12. Started by TomB,

    יש לי לוח GigaByte 8irxp ויש עליו חיבור של 10 פינים לחיבור משדר/מקלט אינפרא אדום. יש למישהו שמץ של מושג איפה משיגים דבר כזה? וכמה עולה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by shlomibandit,

    הכנה לויסטה-זיכרונות: חבר שלי יש לו במחשב 512 זיכרון עם מעבד 3 ג'יגה הרץ של אינטל.. איך הוא בודק אם המעבד 64 ביט? הוא רוצה להתקין ויסטה אבל לפני הוא רוצה להוסיף עוד זיכרון .. יש לו 2X256 של אין לי מושג איזה חברה משהו לא משהו 200 מגה הרץ - או שהם 400 וצריך פשוט לכפול ב2.. ניראה לי של סאמסונג..(ddr)...אחת של גהוא רוצה להוסיף עוד סטיקה גי'יגה.. שיהיה לו 512+1024=1536 , זה יספיק בויסטה? יסחוב טוב? כמו 1024 מגה על אקס פי ביחס?הלוח שלו תומך ניראה לי גם בddr2 אז הוא יכול להוסיף זיכרונות כאלה? למרות שיש לו זכרונות כבר של ddr נכון ?בנוסף? איזה זיכרונות אתם ממליצים לו? משהו לא עד כדי כך יקר סביבות ה-500-600..אבל שיהיה טוב.. אני גם כן יש לי מעבד של amd athlon 64 bit 3200 , אני צריך …

    • 9 תגובות
    • 793 צפיות
  14. Started by johny,

    יש לי הרבה ניסיון בעבודה עם חומרה בסביבת אינטל. מעולם לא התעסקתי עם AMD. בקרוב אני רוכש מחשב חדש וחשבתי לנסות את מה שכולם כאן מדברים עליו. אני רוצה ללמוד קצת ולהבין על עולם ה-AMD. יש לי כמה שאלות: 1. למה בעצם AMD? האם באמת (בהסתכלות כוללת) סביבת הAMD עדיפה על זו של אינטל? אשמח אם תצרפו תוצאות בדיקות של אתרים רציניים. 2. האם הצ'יפסטים של AMD לא נחותים מאילו של אינטל? האם הם תומכים בדואל מוד לזיכרון? מה מהירות הבאס המקובלת והמהירה בלוחות AMD? 3. איזה מעבד של AMD הוא ההמלצה החמה לאנשים שרוצים להשקיע בסביבות ה-4000 שקל במחשב? (בערך 1000 שקל למעבד)? מה נותן לי שהמעבד עובד ב64 סיביות? הרי מערכת ההפעלה לא תומכת בזה... 4. אני מאוד אוהב את ABIT. שמתי לב שכאן בפורום הרוב ממליצים על…

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  15. שלום לכולם, אני הולך בקרוב להכניס לוח אם, P5GC - MX למעבדה של CD LOG בתקווה שיתקנו את הבעיה המוזרה שלו, או שיחליפו אותו. במידה והוא יוחלף, בין אם לאותו דגם או לדגם אחר, ותהיה לי אפשרות ל"שדרג" אותו, איזה לוח מומלץ שהוא microATX, עם HDMI מובנה, וכמובן יציאת דיגיטלית לSOUND? ומצד שני אם לא יהיה את הלוח במלאי, אבל אני לא אוכל להוסיף כסף לשדרוג ואצטרך לקבל microATX אחר, ידוע לכם איזה דגם משתלם ישן שעדיין נמכר כדאי לבקש? תודה מראש לכולם.

    • 8 תגובות
    • 955 צפיות
  16. זה משפיע על משהו במערכת? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 607 צפיות
  17. אהלן, הכנסתי כרטיס ליציאת PCI-E1X אך הוא לא מזהה אותו, האם הוא לא מזהה כי זה כרטיס ישן מידיי? יש צורך להגיד שאת הכרטיס הזה קיבלתי מתנה מ-HWzone לפני 5 שנים בערך. ועוד משהו, לפני שהכנסתי את הכרטיס הנ"ל, הכנסתי כרטיס קול והוא כן עבד לי, רק משום מה הכרטיס הספציפי הזה לא מזוהה במחשב. איפה אני לדעת שאכן הוא זוהה/לא זוהה?

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  18. Started by dorosen,

    שלום לכולם, בשביל להתקין את הSATA אני חייב את הדרייברים על דיסקט, עשיתי דיסק עם הדרייברים וזה לא עובד, בעבר זה עבד עם הפלופי. אין לי כבר את הדיסק של הלוח אם שעליו הייתה פשוט אופציה להכין דיסקט, ואני לא מוצא שום מקום באינטרנט שיש אופציה להכין דיסקט כזה בשביל הלוח שלי. מהיכן תבוא הישועה?

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  19. בניתי משהו למחשב שמתחבר למחשב עם חיבור כמו שבתמונה (בצד השמאלי-צבע כחול) ועשיו ברשותי הלוח DFI LP P45 DK T2RS PLUS ואין לו בחיבורים מאחורה חיבור שכזה. אך יש חיבור של com על הלוח עצמו. החיבור שעל הלוח הוא בעצם פינים שכאלה. האם אני יכול לחבר ללוח עצמו? האם זה אותו החיבור? החיבור שעל הלוח שנקרא com והחיבור של העכבר שיש לי?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  20. Started by abl155,

    אז לפי מה שאני יודע בשביל שהזיכרון יהיה במהירות שמצויין עליו צריך זכרונות בעלי מהירות דומה בסלוט כפול. כלומר1333 זה בעצם שניים של 667 אבל אם זה אחד אז המהירות היא 667 מה שמעלה את השאלה האם במחשבים ניידים זה גם עובד ככה ובשביל שהזכרון יהיה במהירות של 1333 אני צריך סלוט נוסף? האם אני צריך את אותה חברה? נפח שווה? ההבדל יהיה מורגש? (יש לי כונן SSD אם זה משנה..)

  21. אז כך מעבדי I7 יהיה עם 6 ליבות ו12 threads I5 יהיה עם 6 ליבות בלי hyper threading I3 יהיה עם 4 ליבות בלי hyper threading

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  22. שלום לכולם - ראיתי את זה היום - נשמע מבטיח (מודרטור -> אם אני מדביק במקום הלא נכון בבקשה העבר בלי רגשות טינה...( http://images.dailytech.com/nimage/4622_large_stars_list.png מתוך http://www.dailytech.com/Final+AMD+Stars+Models+Unveiled+/article7157.htm כל טוב, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  23. Started by Moo^Moo,

    הגי פורס 4 MX שיש על הלוח משתמש בזיכרון המערכת או בזיכרון יעודי לו??? ועם הוא משתמש בזיכרון המערכת, מה הבדלי הביצועים בינו לבין כרטיס MX אחר?

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  24. מה יותר כדאי: AMD Barton 2500+ ATI X800Pro ("צוואר בקבוק") או AMD 64Bit ATI Radeon 9800 pro מה אתם הייתם בוחרים?

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  25. Started by C991Now,

    הכריזו על המעבד E7500 בסדרת ה C2D , שיצא ב 16 לינואר ויעלה 133$ דולר. כמה לדעתכם הוא יעלה פה? לינק : http://www.cpu3d.com/news/6670-1/intel-launch-c2d-e7500/story.html כפי שהבנתי היתרון היחידי הוא המהירות? (2.9GHZ) ? או גם במכפלה?

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות

דיונים חדשים בפורומים