עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by WereBunny,

    אהלן, יש לי מחשב שכבר זמן מה סובל מקריסות/אתחולים/מסכים כחולים, לאחר שלא הצלחתי להבין מה הבעיה לקחתי אותו למעבדה (דבר שלא עשיתי מעולם) שם בדקו והגיעו למסקנה שהלוח-אם דפוק. (MemTest מראה שגיאות ב2 זוגות שונים של ראם בכל אחד מ4 החריצים) המפרט שלי: AMD Phenom II X4 965 Gigabyte GA-MA790XT-UD4P Crucial Ballistix Sport 2x8GB FSP HYPER 700W Radeon HD 7870XT Western Digital 1TB Samsung Evo 850 SSD 250GB ומארז פשוט של Cooler Master elite המעבדה אמרו שהלוח שיש להם לא תואם את המעבד שיש לי. אני חושב שכבר לא כדאי לקנות לוח כל כך ישן (אם בכלל נמכר תושבת AM3). אמ;לק: צריך המלצה לשילוש זול כמה שאפשר,…

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  2. מעוניין להחליף מעבד, לוח וזכרון. הקיים הוא: i5 2500K באוברקלוק ל 4.5GHz, לוח MSI Z77!-GD65, זכרון Corsair Vengeance DDR3-1600 אני רוצה להרכיב את המחשב מחדש במארז Obsidian 250D ולכן דרוש לוח Mini ITX. למעבד חשבתי ללכת על ה i5 6600, דרוש אצלי מעבד חזק כי אני מנגן סרטים עם אינטרפולציה והאצת חומרה. לגבי הלוח אני לא סגור מה אני צריך, נראה שאין ממש מבחר גדול של לוחות Mini ITX לפחות ממה שבדקתי ב KSP, TMS, Ivory, IQPC וכו. אשמח להמלצות לגבי לוח אם טוב.

    • 13 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. שלום רב, וחג שמח קיבלתי היום במתנה את הזכונות הבאים: Kingston HyperX 2GB pcs2-6400 CL4 240 והנוכחים שיש לי זה : OCZ 2GB PC2-5400 5-5-5-15 עכשיו, שמעתי שעם אני אוסיף את החדשים לישנים, זה יכול ליצור בעיות, נכון ? אני משתמש ד"א ב-XP SP3 אז מה כדי לי לעשות עם הזכרונות ? להוסף? להחליף אותם בנוכחים ? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  4. Started by שמוליקג,

    יש לי מחשב יחסית ישן - 3 שנים אני רוצה לחזק אותו - להוסיף זיכרון איך אני יודע מה הזיכרון המתאים? (חשד סביר שזה SDRAM) תודה שמוליק

    • 2 תגובות
    • 495 צפיות
  5. הרצתי 1M ב23.297 בE6400 ועכשיו (כמובן אחרי RESET) נותן לי 24.640 למישהו יש רעיון למה?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  6. אני מתלבט, כי הלוח הקודם היה נראה יותר פאנסי, יותר באנדל עם הרבה פיצ'רים, ואפילו יציאה אופטית לסאונד מה שאין בחדש. האם טעיתי?

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  7. Started by אדן,

    שלום!היה לי מעבד של אי אמ די עם לוח אם nf7 של אביט. עכשיו קניתי מעבד של אינטל עם לוח p35 ds3l של גיגה בייט.הכונן הקשיח נשאר ולהפתעתי הוינדוס עלה ועובד.איך זה יתכן? מובן שכדאי שאפרמט, אך עד שאגבה את המידע האם יש סיכון?

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  8. שלום יש לי את הלוח של גיגהבייט ga-m61pme-s2 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2755 יש לי עליו מעבד חלש.. sempron le-1200 הלוח תומך דואל קור? כי אני רואה שרשום באתר 64 X2 בקטגורית המעבדים הנתמכים. איך אני בודק את המעבדים השונים אם הם יכולים להתאים לו?(חוץ מבדיקת הסוקטam2) ומהו המעבד החזק ביותר שאוכל לשים עליו? תודה.

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  9. שלום, בעקבות תקלה במחשב נאלצתי להחליף לוח אם. באותה הזדמנות שידרגתי את הזיכרון ל 8GB 1333 (במקום 2GB שהיו לי לפני). המעבד הישן שלי הוא E630, האם כדאי לי לקנות מעבד חדש ? ואיזה ? האם לדעתכם אני אראה שיפור משמעותי בתוכנות פוטושופ \ לייטרום בעקבות החלפת מעבד. תודה מראש על התשובות, אלון.

  10. הלך לי הלוח לפני חודש והחלפתי אותו. הדגם ASROCK P4VM800. הלוח + הרכבה 500 ש"ח. היה לי לוח ASUS P4P800SE, אני לא מרגיש הבדל בביצועים. משתלם? טוב? תגיבו ותגידו לי מה יותר טוב... תודה מראש. .swg

    • 7 תגובות
    • 806 צפיות
  11. החלתי לבד למארז CM690 ויש לי את הכניסות של הסאונד מעל איפה שה CDROM במארז.. אז יש שם eSATA הסתדרתי עם זה FireWire לא הסתדרתי USB הסתדרתי AC'97 לא הסתדרתי MIC גם לא. אני פשוט לא מוצא לאן לחבר את זה בלוח M שלי, הלוח אם: GIgabyte S seriers לא זוכר איזה, חושב ש 945. דרך אגב, היציאות האלו זה בצורה כמו של שמחברים את ה USB ללוח אם, יכול להיות שזה צריך להיות שם? עוד שאלה, יכול להיות שהיה לי איזשהו חלק כזה שמתחבר ללוח אם ב PCI E קטן? תודה לעוזרים!!!

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  12. שלום כולם, החלפתי את המעבד שלי אתמול מ amd 64 939 3000mhz בעל ליבה יחידה למעבד amd 64 939 3800 בעל ליבה כפולה . אך אין שום הבדל בבדיקה ב 3dmark06 ובשלב שזה עושה את ה CPU TEST אני מקבל 0 FPS ... אז מה קורה פה ? יכול להיות שצריך לעדכן משהו או לעלות מתחים ? תדה רבה, דור

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  13. ה6600 היה על 3.2, ה9550 ללא OC. מה שמוזר לי הוא שכל ההבדל בביצועים הוא 1500 נקודות ב3DM06. הוא נותן לי 15960 עם כרטיס GTX295. האם זה נורמאלי למעבד כזה? האמת ציפיתי ליותר...

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. מה אני יכול לעשות ? לאחר שניקיתי את הצד החיצוני שלו ומרחתי משחה טרמית חדשה בטעות חלק מהצד הפינמי שלו (שפונה לתושבת) נמרח בקצת משחה. הלך המעבד ? אני אשמח אם תענו לי בהקדם. תודה מראש !!!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by USR,

    1x ASUS P4T-533-C INTEL P4 2.26GHZ 0.13 128MB X2 PC800 1x Tsunami Virgo bLUE for P4 350W אה והמעבד תומך ב-533 סך הכל:3,614ש"ח את כל שאר החלקי יש לי כבר זה כדאי? והלוח אם הזה טוב? והאם הוא מהיר? המארז מספיק בשביל הלוח אם? והאם הוא טוב? והוא בא עם ספק של 350W?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. מהם החסרונות/יתרונות בעבודה עם סטיקים בתצורת 512*2 אל מול סטיק אחד של 1GB ולמה (חוץ מדואל כמובן)

    • 49 תגובות
    • 3.5k צפיות
  17. שקפים רשמיים שהפיצה חברת AMD לרגל ההכרזה על משפחת ה-Ryzen Pro חושפים את הפרטים של צמד דגמים חדשים ומוזלים, שיהיו הראשונים ללא תמיכה בטכנולוגיית ה-SMT לכתבה

  18. דור חדש של Surface Pro ודור חדש של Surface Laptop יגיעו במקביל לכתבה

  19. אחרי השקת הדגמים המוזלים ב-CES 2023 והפחתת המחיר לדגמים הבכירים - מגיעה הטבה נוספת עם המשחק Star Wars Jedi: Survivor שיושק בעוד חודש וחצילכתבה

  20. Started by ranran,

    סוף סוף הם עידכנו את הטבלה יש את הקור 2 והאטלונים שלא היו בקודם תהנו http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=430&model2=464&chart=174

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  21. כנס העיתונאים של AMD בתערוכת E3 נגמר בזיקוקים בדמות מעבד מפלצתי ביותר לתושבת AM4 לכתבה

  22. כמה גבוה אפשר לטפס עם ערכת השבבים B760? בדקנו את אחד מלוחות האם היוקרתיים אשר מבוססים על ערכת השבבים הצנועה מבית אינטל - ROG STRIX B760-F GAMING WIFIלכתבה

  23. מעבד הטיוריון של AMD יהיה מעבד ה 64 ביט היחיד לניידם עד לחצי הראשון של 2006, רק אז לאינטל יהיה מעבד לניידים שיתמוך ב AMD64. מקור: http://www.digitimes.com/mobos/a20050415A2005.html הערה: אותו סיפור כמו עם המעבד לשרתים, רק ל AMD יש מעבד AMD64 ו/או כפול ליבות שראוי להיכנס לשרתים.

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. הכירו את Ryzen Threadripper - סדרת העל החדשה שתעניק לנו כוח עיבוד דמיוני כמעט בתור אלטרנטיבה לדגמי ה-Core X מאינטל לכתבה

  25. יצרנית השבבים מספקת לנו הצצה לפרויקט המפלצתי הבא שלה לצרכנים פרטיים - מעבד 28 ליבות הפועל בתדר מירבי מדהים לכתבה

דיונים חדשים בפורומים