מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה את המעבד הזה - http://www.skypc.co.il/pl_product~IQX9650~3~0.htm את הזכרון הזה - http://www.skypc.co.il/pl_product~OCZ3P1600EB4GK~15~0.htm ואת הכרטיס מסך הזה - http://www.skypc.co.il/pl_product~LV485~8~0.htm עכשיו אני בבעיה לגבי הלוח אני רוצה לוח שיתמוך SLI (בעתיד להוסיף עוד כרטיס כזה), יתמוך במהירות של הזכרון (1600) וב45NM של המעבד. איזה לוח יתאים?. כמובן רצוי שזה יהיה לוח היי-אנד, לטשתי עיניים לגבי זה http://www.skypc.co.il/pl_product~31168~10~0.htm במיוחד בגלל הצ'יפסט החדיש, הבעיה שהלוח לא תומך במהירות של הזכרונות. איזה לוח אתם מציעים?
-
- 2 תגובות
- 503 צפיות
-
-
האים מעבד זה מהווה צוואר בקבוק למישחקים כבדים החדשים ביותר שקיימים בשוק ושעתידים לצאת? המיפרט שלי הוא: מארז: NZXT ALPHA BLACK לוח-אם: GIGABYTE M61SME-S2 קרור-מעבד: THERMALTAKE MINI-TYPHOON מעבד: AMD ATHLON 4800+X2 2500MHZ זיכרון: KINGSTONE 2X1024 667MHZ כרטיס-מסך:INNO3D GEFORCE 9600GT 512MB OC צורב:OPATRIC 7200A ספק-כח:THERMALTAKE TR-2 430W
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
האם שווה לקנות אותו כשיש לי כבר Q6600 או כדאי לחכות, יש לי מישהו בשביל מכירת ה Q6600 או אם מישהו ממכם רוצה אז תשלחו הודעה בפרטי. או שכדאי לחכות ויירדו המחירים עוד ?
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
משהו יודע אולי האם המעבד E7200 יעבוד על הלוח הזה.....צ'פסט Intel 925X ?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שלום רב אני בשלבי בניה של HTPC ,אני מתעניין בלוח אם של NVI המבוסס על ערכת השבבים 630I אני מודע שמדובר בלוח לשוק הנמוך ,אך יציאת הHDMI קורצת לי(בונה מחשב עד 2000 ש,) אני מעוניין לדעת אך האמינות הכללית של ערכת השבבים הזאת (לוח של חברת גי'גה בייט) כמו כן האם ניתן בעתיד לחבר כרטיס מסך +כרטיס PVR יום טוב
-
- 0 תגובות
- 467 צפיות
-
-
ברשותי לוח אם מבוסס ציפ של ATI X200 , ברשותי בנוסף כרטיס מסך של NVIDIA . האם ישנה דרך לעדכן את הדרייבר של הלוח אם ללא התקנה של הדרייבר של הכרטיס מסך המובנה על הלוח ?
-
- 3 תגובות
- 952 צפיות
-
-
מה קורה והאם המחשב יעלה כאשר נשים מעבד נניח מעבד E8500 בלוח שמהירות הבאס שלו היא פחותה מ-1333MHZ שזה מהירות המעבד.
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/05/30/nehalem-and-x58-show-up-in-taipei/1
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
המעבד שיש לי זה CORE 2 DUO E 8500 אני רוצה לוח אם שיתאים לכרטיסים: GEFORCE 9800GX2 ATI 3870X2 ושהיה בלוח אם לפחות 8 חיבורי USB
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום, אשמח מאוד לעזרה לבעיה מוזרה לאחר התקנת זכרון הוספתי למחשב עוד 2048 מגה זכרון במהירות 800 מה"צ, בדיוק כמו הזכרון שאיתו הגיע המחשב בביוס מופיע כי בכל סלוט (מתוך 2 סלוטים תפוסים)קיימים באמת 2048 מגה ובסה"כ 4096 אך ב XP מופיע שבסה"כ למחשב 3325 מגה של זכרון על לוח האם של אינטל (צ'יפסט G35) יש לי 4 סלוטים של זכרון והוא תומך בעד 8 ג'יגה בייט של זכרון מצורף מפרט המחשב מ EVERSET כולל הבעיה כמובן (ואולי זה בעצם אמור להיות ככה, אשמח להסבר) תודה מראש אסף [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
כותרת, אני מתלבט בין לוחות של ASUS ו GIGABYTE, לא מתכוון להוסיף לו כרטיס מסך נוסף (SLI), מעוניין בעתיד לשדרג לו זכרונות יותר מהירים מ 800MHZ , כך שחשוב שיתמוך בתדר יותר גבוה,(שיהיו גם 4 חריצי הרחבה) OC לא חשוב לי כרגע. RAID לא ממש חשוב גם כן. מעוניין ביציבות אמינות ומהירות! מה המלצתכם? תודה
-
- 11 תגובות
- 960 צפיות
-
-
אני דיברתי פההרבה בפורום על ה Q9450 ואמרו לי לחכות אז מחכה כפי שהבנתי יצאו עכשיו מרובעים חדשים וכפולים {יכול להיות שאני לא מבין... תודיעוני} בכתבה שקראתי פה הבנתי שהמעבד הנ"ל עומד לצאת מהשוק ביגלל החדשים א"כ מה המעבד הכי מישתלם אם אני קונה תוך שבועיים-חודש מחשב עדיף לחכות כמה שיותר ביגלל הכרטיסי מסך גם תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
NVIDIA ו VIA ייצרו מערכת דוגמת ה SPIDER של AMD - מתחרה שלישית בעולם ה X86 http://www.via.com.tw/en/products/processors/nano http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3549763,00.html וכן כרטיס מסך S3 (מי שזוכר) http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=5&ArticleID=567&P=1
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
-
יש לי 4 גיגה ומשום מה האברסט + CPUZ אומרים שיש לי רק 3 אבל לפני כמה ימים הם כן זיהו את הרביעי, מה זה יכול להיות ?? יש לי Windows Vista 32bit SP1 עריכה: WTF נכנסתי עכשיו עוד פעם לשתי התוכנות והם כן מזהות 4 GB מה הולך פה
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום, מתי יצאו לוחות אם עם צ'יפסט P45?(ומתי הם יגיעו לארץ בערך?) ושמעתי על בעיה שיש לGIGABYTE עם 4GB זכרון(2x2GB) בינתיים,שתי חנויות אמרו לי את אותו הדבר - יש משהו בדברים שלהם או שזה שטויות? ולגבי כרטיס מסך 4870,הPCI-E 1.1 יכול להיות צוואר בקבוק בשבילו?(הרוחב פס) שווה לקנות PCI-E 2.0? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
CORSAIR DUAL2X2GB TWIN2X4096-8500C5DF 1066Mhz CL5 או 2GB kit (1GBx2), Ballistix Tracer 240-pin DIMM (with LEDs), DDR2 PC2-8500 memory module - 2 קיטים כלומר 4GB. ומה ההבדל בין TWIN2X4096-8500C5DF ל QUAD2X4096-8500C5DF ? ולא ראיתי חנויות אם בכלל שמתעסקות עם Crusial. כמובן שהמטרה היא ל OC ... מבחינת יעילות ואמינות שניהם אותו דבר
-
- 5 תגובות
- 999 צפיות
-
-
יש מידע מסויים שאתם צריכים על מנת להמליץ לי על דבר כזה? אם כן תגידו, אם לא הציעו. תודה
-
- 10 תגובות
- 902 צפיות
-
-
אני בונה HTPC להלן הלוח אם המעניין אותי-73PVM-S2H s775 1333Mhz, nForce 630i, DDRII 800, GF7100, PCI-E, HDMI רציתי לדעת אךהלוח הנ"ל מבחינת ביצועים -ואיך לוחות האם של NV מבחינת אמינות \יציבות האם ניתן לחבר אליו כרטיס מסך בעתיד-כרגע אני מתכוון להשתמש ב0NBORD המעבד המדובר הוא 4600 תודה
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
הזכרונות של מושקין הם הכי זולים שמצאתי האם הם בסדר? למה הם כל כך זולים? ועוד שאלה http://www.skypc.co.il/pl_product~996593~15~0.htm מזתומרת 1000Mhz? למה זה לא 1066Mhz?
-
- 7 תגובות
- 651 צפיות
-
-
כפי שכבר כתבתי, בימים הקרובים אני קונה מחשב חדש, ובפורום מפרטים קיבלתי המלצה להסתפק בQ9300. הטענה הייתה כי כפי שבזמנו לא הייתה סיבה להעדיף Q6700 על פני Q6600 כך גם הפעם. משום שההבדל במחירים בין השניים לא עולה על 250-300 שקל , וQ9450 חזק יותר, קשה לי להבין למה להעדיף את האחד על פני השני. תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אני חייב לדעת איך מחברים את הג'מפרים של הלוח אם EPOX EP-4SGM8I של הPOWER, RESTART, SPEAKER וכאלה... האתר של EPOX לא עובד או לא קיים ואין לי שום מושג איך לחבר אותם ואני מפחד לעשות קצר. בבקשה תעזרו לי בדחיפות, גיל.
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
שלום אני בקרוב כנראה קונה A64 4200+ dc s939 בכל אופן קראתי את המדריך למריחת משחה ועדיין יש לי כמה שאלות - הבנתי שאפשר למרוח את המשחה על המעבד באופן "ידני"(עם מה בדיוק אני מורח לא הבנתי ?) או באופן כזה של להניח את הקירור על המעבד עם קצת משחה במרכז ולבצע תנועה סיבובית עם הקירור מה עדיף או יותר נוח ? את הקירור עצמו במידה והוא לא חדש אני צריך לנקות גם כן עם אלכוהול 70% ? למעבד הספציפי הזה- אני מורח את המשחה על כל גב המעבד או רק בנק' מסוימת ? אם כן אני צריך את החלק של הצמר גפן והקיסמי אוזניים לפה ? אני קונה את המעבד ממישהו ששולח לי בדואר רשום..אם הוא ימרח את המשחה וישלח לי יש עם זה בעיה ? תודה מראש, לירן
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
-
-
היי, כבר דיי הרבה זמן יש לי בעיה עם המעבד שכאשר הוא מגיע ל-57 מעלות המאוורר שלו עולה ל4000RPM ואחרי דיי הרבה זמן הוא מתחיל לרדת אבל ממש לאט ומגיע ל-3200 ונתקע שם........(וכדי שהמאוורר יחזור ל-1600RMP צריך לכבות ולחכות כמה דק'.. זה לא קשור לטמפ' אני חוזר... כי שאני מוריד את הטמפ' בחזרה ל-49 זה נשאר על 3200.) עכשיו זה לא ש57 מעלות זה מאמץ או משהו..... אז מה הבעיה יכולה להיות? המעבד הוא אימטל E6300 1.86Ghz, מערכת הפעלה XP SP3 מאוורר סטוק (בשימוש שנה+ ועד עכשיו לא היו שום בעיות...), לא החלפתי משחה טרמית מאז קניית המחשב (לפני שנה+) וזהו... אשמח לעזרה ממבינים בעיניין, דניאל.
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-


