עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום לכולם, יש לי מחשב נייד hp probook 4530s שכולל זכרון של 8GB ( 2 סטיקים של 4GB - אחד של סמסונג ושני של קינגסטון) וגם ssd של קרושיאל mx500 בבדיקת שימוש הזכרון אני מגיע לכ - 84% לפי השימושים שלי (הרבה לשוניות פתוחות בשני דפדפנים - כרום ו- פיירפוקס). כך זה מופיע בתמונה שצירפתי למטה. האם יש טעם לשדרג לזכרון של 16GB או שזה לא ייתן שיפור או לא יהיה משמעותי ? או אולי להחליף את אחד הסטיקים הקיימים ב - 8GB כך שיהיה בסה"כ 12GB או שעדיף כבר להחליף את 2 הסטיקים הקיימים ב- 16GB מאותה חברה ואותו דגם כמו בלינק שצירפתי למטה של קורסיאר לדוגמא ? מצאתי זכרון מתאים של קורסיאר שעולה בסך הכל 60 דולר - https://www.amazon.com/gp/product/B006DI9PG8/ref=ox_sc_act_tit…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. ברשותי מחשב שמארז הוא חדש וגם הספק וארד דיסק וגם כרטיס המסך.יש לי מאוורר טוב למעבד Arctic-Cooling האם הוא מתאים לתושבת M3 יש לי כרגע מעבד AMD 6000 וזיכרון 2 גיגה.מעוניין להחליף AMD 945 ולוח אם. וזיכרון ל4 גיגה יש לציין שהמחשב עובד בצורה טובה.אבל התחושה שאני צריך עוד קצת האם יש לכם המלצות לשדרוג? רק מחנות זיגזג בבקשה והאם אני ארגיש שינוי בביצועים? תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  3. שלום. בדקתי לאחרונה את מחירי הזכרונות וראיתי שהם לא גבוהים במיוחד. המפרט שלי כיום: conroe 6300, gigabyte 965 ds3, x1900gt, 250gb, enermax liberty, וזכרון: Gskill 800 CL5 2X512 (הירוק). שאלותי: האם כדאי לקנות עוד 2 ציפים 512 800mhz cl5 במחיר 275 ש"ח, או לעלות ל 300 ש"ח ולקנות אותו הדבר רק 4cl? האם בכלל אפשר לערבב 2 ציפים 5cl 2 עם ציפים 4cl? (אני מתכנן לעשות OC). האם כדאי לקנות חברה אחרת או להשאר עם GSKILL וכך לעשות סט אחיד של ציפים? בנוסף, (והכי חשוב) האם בכלל כדאי לשדרג ל 2 גיגה או שהביצועים כיום לא יושפעו בניוחד (אני משחק לעיתים במשחקים כבדים תלת מימדיים), והאם זהו הזמן הנכון לעשות כן. תודה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  4. 1. אני מעוניין שתמליצו לי על לוח אם למעבדי AMD , אני לא ממש מבין בקטע אבל אני מניח שיהיה לוח סביר שמידה ואני ירצה לעשות אובר-קלוק שלא יאכזב אותי , ושיהיה לו 4 סלוטים ולא 2 ושיתמוך עד כמה שאפשר בטכנולוגיות חדשות תקציב 400~450ש''ח. 2. כרגע יש לי מעבד AMD 4000X2 , האם שווה לי לשדרג אותו לAMD 7750X2 ? אני לא גיימר כבד או משו אבל אני מבין שהמעבד שלי כבר מיושן , וחשבתי על אלטרנטיבה זולה (המעבד עולה 379 ש''ח)

    • 5 תגובות
    • 602 צפיות
  5. אני רואה שעכשיו נכנס לאט לאט ה i7 קניתי לא מזמן את המחשב שלי לפני 3 חודשים בערך E8400 1333FSB C2D P43 NEO - F7.1 1GLAN MSI ZOTAC nVIDIA GeForce GTX260 896MB PCIe V2 4gb gEil עם צלעות אלומניום לקירור 800MHZ 1/2TB 32MB SATA 2 של seagate 7200 קירור למעבד ARCTIC COOLING FREAZER 7 PRO מארז של LED+25CM FAN EZCOOL מערכת הפעלה windows vista sp1 x86 heb ספק PFC SPIRE 12CM FAN 550W REAL צורב LG DL עכשיו אני רואה שדנים הרבה על המשחקים החדשים ומה שיכנס אז אני רוצה לדעת אם עדיף לקנות עוד כמה חודשים מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 כדי שהמחשב ישרוד יותר זמן לעתיד אני קונה 1 לארבע/חמש שנים מחשב וחשבתי אם כדאי לקנות עכשיו כי אני מעריך שלאט לאט הquad וה duo ירדו מהשוק * המחשב מיועד למשחקים …

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  6. שלום,יש לי שני סלוטים במחשב לזכרון.באחד יש זכרון DDR2 800 2GB Kingston Value והשני ריק.לפני שלושה חודשים שילמתי 210 ש"ח והיום באותה חנות (קיי.אס.פי) הוא עולה 165 ש"ח.בגלל זה חשבתי שאולי זה זמן טוב להכפיל את הזכרון (לא באמת להכפיל~3.5 ג'יגה בגלל XP). מבדיקה באינטרנט מסתבר שיש שני דגמים כאשר הVALUE שקניתי ועדיין נמכר הוא KVR800D2N6/2 =CL6 אבל בחנות קי.אס.טי http://kst.co.il/Product.asp?productid=669 נמכר KVR800D2N5/2G =CL5 ב135 ש"ח (כולל משלוח) לפי מה שזכור לי,זה אומר שהזכרון המהיר יותר זול יותר (?!) כמה שאלות: 1)האם כדאי לחכות עוד לירידת מחיר או שעליית הדולר תבלום את ירידת מחיר ציוד ישן. 2)האם תהיה בעיה ששני זכרונות שונים יעבדו יחד? 3)האם החנות הזו,KST, אמינה?איך המחיר כל…

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  7. Started by ATk,

    יש לי c2d 6750 ובזמן האחרון אני מרגיש שהמשחקים מתחילים להיות כבדים על המעבד (יש לי כרטיס מסך טוב 260GTX216core ואני משחק ברזולוציה של 1280*1024 ) אני מדבר על משחקים כמו GTA4,battle filed bc2,farcry2 השאלה שלי היא האם מספיק לשדרג לC2Q או שכדאי לעבור לCore i7/5?

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by Iv0ry,

    אני ארגיש בהבדל? E8400 p35 4gig ram 320 gb hdd hd6850 oc

  9. ובכן כמו הכותרת אני הכנסתי להתלבטות, יש ברשותי את המפרט שמפורסם בצד עכשיו אני יודע שזה מספיק ומעל ומעבר לכל משחק היום(אל תזיינו לי בשכל שהמעבד חלש למשחקים כי זה ממש לא נכון...) אבל, למען העתיד למען CRYSIS ולמען UT3 ובכלל האם כדאי לי למכור את מה שיש לי להוסיף קצת כסף ולשדרג את המעבד ל X2 3800?

    • 13 תגובות
    • 859 צפיות
  10. שלום לכולם, המפרט שלי זה לוח ASUS ROG Maximus XII Hero Z490 מעבד I9 10900K זכרון g.skill ddr4 trident-z 2x16gb 3600mhz כרטיס מסך ASUS ROG STRIX RTX 3080 TI המטרות שלי מהמחשב זה נטו גיימינג האם כדאי לשדרג ל12900K ובכמה לדעתכם אני יכול למכור את כל הבאנדל הזה? תודה לכולם ושבוע טוב

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by rosher,

    כרגע יש לי מעבד פאלומינו 2000+ ולוח אם KT400 האם כדאי לשדרג מעבד (נניח לבארטון 2500) או שניתן לסחוב עד להחלפת מחשב. (המחשב משמש לאינטרנט, אופיס וקצת משחקים)

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  12. קיימת אצלי התצורה הבאה: מעבד ATHLON XP 2400+ לוח EPOX 8RDA+ זכרונות 2 * TWINMOS 256MB PC2700 מכיוון שאני לא בכיוון של להחליף למחשב חדש בשלב הזה, והמחשב עצמו נותן ביצועים סבירים לצרכים שלי בנתיים! אז חשבתי לשדרג מעבד בשביל לעלות קצת את הביצועים. לפי האתר של EPOX , הלוח שקיים אצלי תומך במעבדי AMD סדרת ATHLON XP עד למהירות 3200+ האם לפי דעתכם שווה ללכת על השדרוג הזה מבחינת הביצועים שאני אקבל מהמעבד החדש יחסית לישן? לא כל כך מעניין אותי המחיר כרגע כי יש אפשרות שמישהו יביא לי את זה מחו"ל, כך שזה יהיה זול יותר מהארץ... תודה!

  13. המפרט הנוכחי שלי כעת הוא: amd 3200 gigabyte k8n nforce 4 ultra hec 400w 7950gx2 1gb ddr400 עכשיו כשיש לי כרטיס מסך קצת חזק ממה שהיה בעבר השאלה שלי אם כדאי לשפר את המחשב בזיכרון ומעבד מעבד שחשבתי עליו הוא amd dual core 4200 socket 939 ולהוסיף עוד זיכרון רציתי לדעת אם יהיה שיפור רציני במחשב(מטרת משחקים כבדים) המחשב שלי מוציא 7900 ב-3dmark05

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  14. Started by Psychedelic,

    יש לי את המפרט הנ"ל Amd Athlon X4 635 Gigabyte GA 770T Usb3 Gigabyte GTX 760 WindForce 3X OC Rev 2 Transcend 8 Gb Ram ASUS Xonar Essence STX Samsung 120 Gb 840 Evo Samsung F3 500 Gb X2 SeaSonic S12II-620 מטרת המחשב בעיקר גיימינג,על רזולוציה של 1920X1080. המעבד כרגע בOC ועומד על 3.4Ghz ,האם כדאי לשדרג את המעבד והלוח? בתקציב +- של 1K האם אני אקבל שיפור בביצועים? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by jean-paul,

    האם כדאי לשדרג מעבד מ E7300 שעבר OC למהירות של 3.2 ל E8500 ? או שזה לא יתן לי הרבה. או שפשוט עדיף לשדרג את כרטיס המסך?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by KF,

    שלום לכולם, רציתי לשאול אם יש משהו לשדרג במחשב הנוכחי שלי : E7500 Gigabyte G41M es2l 4G RAM ASUS GTX 750TI 2GB OC huntkey 400W

  17. היי, כרגע יש לי מעבד AMD ATHLON X2 4400+ זיכרון 2*1GB של OCZ 800mhz ולוח אם של asrock n7live כלומר עם מעבד גרפי 7050 מובנה השימושים שלי הם שימושים סטודנטיאליים, חשוב לי להריץ המון תוכנות במקביל בעיקר מטלאב וויזואל סטודיו, בנוסף פתיחת המון יישומים של PDF דפדפנים, והצגת סרטים ב HD. כרגע המחשב לא עומד בכ"כ הרבה יישומים הוא לא מספיק מהיר בתוכנות וקשה לו להציג מעל 720p. האם כדאי לשדרג ואם כן לאיזה רכיבים כדאי?

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  18. Started by jean-paul,

    שלום, יש ברשותי מחשב כמפורט בפרטי חומרה, האם כדאי להחליף את המעבד ל q9550. אני משחק בעיקר skyrim ודומיו. תודה למשיבים

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. או שכדאי להשאיר 2GB עם אותה המהירות?

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  20. Started by spin,

    או קי קניתי היום שילוש amd 64 +3000 epox 8kda3+ geil golden dragon 3500 512 mb האם כדאי לי לשנות ל ams 64 3200 epox 8kdaj geil ultra platinum 3500 512 mb דרך אגב ההתלבטות שלי בשינוי היא מפני שללוח הראשון שכתבתי יש עדכון ביוס שנותן לו לבצע אוברקלוק גדול למדי ובשני אני לא יודע אם העדכון תקף לגביו תודה על העזרה!

    • 14 תגובות
    • 808 צפיות
  21. Started by TicTacToe,

    כרגע עובד עם phenom II 965 בOC קטן של 3,8GHZ .. הלוח די מגביל אותי. למרות שעדיין לא נתקלתי בבעיות של איטיות או ביצועים נמוכים ולא נסבלים, הphenom מתחיל להראות את גילו. בתקציב של 1700 ש"ח חשבתי על שילוב של לוח Z87 וה4670k שילוב שיניב אוברקלוק מכובד ושיפור ביצועים ניכר. הבנתי שאמרו לצאת ריפרש בקרוב לסדרת ההאסוול (סדרת הK רק מאוחר יותר) , ואולי גם AMD יציגו משהו ששווה לדבוק בהם. האם יש כדאיות בקניה כרגע? או להמתין למשהו חדש?

  22. המפרט שלי מופיע בצד, כאמור 4 * 512 סה"כ יש לי 2 ג'יגה.. האם כדאי לי לקנות 2 סטיקים חדשים של 2 ג'יגה כל אחד ולעבור ל4 ג'יגה? יורגש הבדל? אם כן איזה סוג זכרונות כדאי לקחת? תודה..

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Fungus Funk,

    האם כדאיי לחכות ליציאת המעבדים בעלי 4 ליבות ?? - כי אם כבר הם יוצאים עדיף לרכוש אותם ? - או בעקבות ירידת המחירים הקיצונית של מעברי 2 הליבות ? [ האם בכלל המחירים של מעבדי הליבה הכפולה ירדו באופן ניכר ? ]

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. שלום לכולם. חבר שלי רוצה לקנות מחשב ואני לא יודע האם להציע לו לקנו מעבד 4 ליבות או 2 ליבות? לכן שאלתי היא האם כדי להשקיע היום במעבד 4 ליבות?

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  25. אני עושה עם המחשב הכול.....משחקים, גרפיקה הכול.... לוח gigabyte p55-usb3 זכרון KING 2*4 DDR3-1333 5770 POWERCOLOR ספק 620 W ENERMAX

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים