עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Quellious,

    הי, אני מתכנן בזמן הקרוב לשדרג מחשב פנטיום 3 ישן, לצורך משחקים, ובתקציב לא גדול. חשבתי על שילוש מבוסס AthlonXP 2500+ השאלה שלי היא אם שווה בכלל להשקיע במעבד שהולך להיעלם בקרוב (הרי סמפרון אמור להחליף אותו) אתם חושבים שמעבד כזה יוכל להחזיק משחקים עוד שנה, שנה וחצי ? או שכדאי לגרד עוד כסף וכבר לעבור ל-Athlon64 ? (אני לא רואה סיבה להשקיע בפנטיום עבור מחשב שמיועד אך ורק למשחקים וגלישה) מה דעתכם ?

    • 13 תגובות
    • 958 צפיות
  2. האם כדאי לקנות זיכרון עם קירור? האם זה עוזר?

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  3. http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=532 4GB CL 5-5-5-18 1000MHZ מתח: 2.1V או http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=501 4GB CL 4-4-3-15 800MHZ מתח: 2.1V מה יותר טוב ב-OC? ומה יותר טוב בסטוק? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  4. שלום, ברשותי מחשב שכל החיבורים שלו הם מסוג USB2, ולאחרונה רכשתי כונן קשיח נייד של חברת Iomega דגם eGo בעלת קיבולת של 500GB ותמיכה בUSB3. גיבוי דרך הNORTON GHOST 15 לכל המחשב לוקח 8 שעות וחצי (470 ג'יגה + כיווץ ברמה הגבוהה ביותר), ורציתי לדעת האם לדעתכם חיבור הכונן ליציאת USB3 יעזור לקצר את קצת התהליך. חשוב לציין שניסיתי להעביר סרט BLURAY ששוקל 45.5 ג'יגה וזה עבר אחרי 38 דק' במהירות של 22 מגה לשניה. תודה, יאיר

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. שלום. קניתי לאחרונה מסך "22" של DELL והרזולוציה הטבעית שלו היא 1680X1050. האם כדאי לי לקנות לוח אם עם הצ'יפסט החדש של AMD ה780G, או לקנות לוח אם בלי כרטיס גרפי מובנה ולקנות גם כרטיס גרפי נפרד? ביקורת של הצ'יפסט עם ה780G: http://www.tomshardware.com/2008/03/04/amd_780g_chipset/ יש לציין שאני רוצה להריץ משחקים ברזולוציה הטבעית של המסך אך לאו דווקא ברמות הכי גבוהות (כמו COD4). אשמח לתגובות. אורן.

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. שמעתי שלא כדאי לקנות אבל אני לא כלכך בטוח אם אפשר הסבר למה לא כדאי או כן כדאי (בעיקרון יש לי זיכרונות מסוג DDR2 והמחשב מיועד למשחקים כבדים!) עזרה יהיה מחמד. ;D

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  7. קטגוריות מוצרים מחיר כמות מעבדים Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM ¤ 1425 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ¤ 559 1 מארזים Coolermaster CM 690 Black RC-690 ¤ 457 1 קירור למעבד Thermalright Ultra 120 ¤ 269 1 ספקי כוח Corsair 520W 40A @ 12V CMPSU-520HXEU EPS 12V Modular ¤ 600 1 קירור למארז Zalman F3 120MM Case Fan ¤ 48 2 זיכרונות G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) F2-6400CL4D-2GBHK CL4-4-3-5 ¤ 466 1 קשיחים למחשבים שולחניים Western Digital 400Gb 16MB WD4000AAKS ¤ 510 1 כרטיסי מסך Palit 8800GT G92 Sonic 512MB DDR3 DualDVI Retail ¤ 1566 1 שלום זה המחשב שאני הולך לקנות כנראה והוא …

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  8. Started by who_Cares,

    צפויות אילו שהן ירידות מחירים בקרוב? (בעקבות תקופת ה"חגים" בארה"ב). או שעדיף לקנות וזה?

  9. האם כדאי לקנות מחשב עכשיו או לחכות לסוף פברואר? אמורים לצאת רכיבים חדשים בזמן הזה?

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  10. אני בקרוב מאד קונה מחשב אני הולך כנראה על הלוח ASUS P5W DH DELUXE עם מעבד E6600 התקציב הוא בערך 1500 שח אני צריך לבחור עכשיו זכרונות אני מתכוון להריץ ויסטה 64B וצריך שתהיה אופציה לOC בעתיד (לא משהו גדול 3GH מספיק) הציעו לי את הזכרונות הבאים 2g 667 של kingston ב1450 סטיק אחד ?או ?שני סטיקים של גיגה800 Kingston HyperX ב1470שח או שכדאי בכלל ללכת על TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 ב793 שח מה אתם אומרים השני גיגה יתן לי אפשרות להגיע בעתיד ל 8 אם לוקחים בחשבון שניתן לשדרג את המעבד ל QC יכול להיות שזה יהיה שימושי הקינגסטון 800 לא יגבילו אותי באוברקלוקינג או שאני לא צריך 800 להגיע ל 3 גיגה? והtwinmos ממש זולים בקיצור אני מבולבל ??? עזרתכם בבקשה תודה ניר

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  11. Started by Godmoney,

    כרגע יש לי ג'יגה זכרון (מורכב משני צ'יפים של Take MS של 512 מגה). אני משתמש ב Vista. הצ'יפסט שלי הוא nforce 4. עד כמה אני ארגיש שיפור בביצועי המחשב אם אני אוסיף עוד ג'יגה זכרון למחשב? והשאלה החשובה - האם ה nforce תומך ב-4 צ'יפים של 512 בכלל?

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by base,

    האם כדאי לקנות עכשיו מעבד Q6600 אחרי שיצא המעבד החדש וכנראה שתהיה ירידת מחירים השאלה שלי עם כדאי לרכוש עכשיו או לחכות לרכישה או מעבד יותר טוב או שאת ה- Q6600 בפחות עלות מהי כדאיות של רכישה כרגע ועם יש מעבד יותר טוב אשמח לדעת את עלותו ואיזה סוג!!

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  13. אני מתכנן לקנות בפסח מחשב חדש, אחרי שחסכתי וחכיתי הרבה זמן. רציתי לשאול אם יש טעם לחכות חודש שיגיעו המעבדים החדשים של אינטל עם ה800 באס? לדעתי לא, כי חצי שנה אחרי יצאו הפריסקוט שישתמשו בסוקט אחר אבל מה דעתכם?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אני קונה מחשב עם מעבד דואל קור E6750 ואני מתלבט אם לקנות קירור נפגש למעבד או שמספיק הקירור שמגיע איתו? המחשב הוא למטרת גיימינג, גלישה באינטרנט וגרפיקה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. האם כדאי לרכוש שני סטיקים של 1 GB זכרון של קינגסטון, כך שיהיה לי 4 GB זכרון? אני כרגע משתמש ב XP, אבל מתכנן מעבר קרוב ל VISTA. ------------------------------------------------------------------------------- המפרט שלי: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 REV3.3 כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1650PRO 256MB DDR3 כרטיס טלוויזיה: MSI TV@nywhere Master דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS Samsung HD160GB SATA2 7200RPm - JJ160 זיכרון: Kingston 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 כונן: Toshiba DVD-RW SD-R5272 LG DVD-RW GSA-H62N מארז: RAIDMAX SCORPIO 868 BLACK + 400W PFC PSU

    • 8 תגובות
    • 835 צפיות
  16. אני מעוניין להחליף את הזכרון הקיים במחשב נייד ישן שנמצא אצלי (2X1GB), ולקנות במקומו 2X2GB. הזכרון הוא מסוג DDR2. השאלה שלי אם כדאי לקנות את הזכרונות הסיניים שנמכרים באיביי. האם ידוע לכם אם הם אמינים? האם ייתכן שהם בעצם מיוצרים אצל אחת מהחברות הגדולות (MICRON, HYNIX, SAMSUNG וכו') אך השם פשוט לא נמצא עליהם? הנה דוגמא: http://www.ebay.com/itm/New-4GB-KIT-2X2GB-DDR2-PC2-6400-800MHz-200Pin-Sodimm-Notebook-Memory-Low-Density-/151812111876?hash=item2358b4fe04 אגב, אני רוצה לקנות זיכרון כי המחשב נהיה איטי ובקושי מתמודד עם מולטיטסקינג. הזיכרון הפיזי הפנוי עומד על בערך 60-110MB כשפתוחות לי הרבה כרטיסיות בדפדפן. האם אלו ערכים המצביעים על כך שמומלץ להוסיף זיכרון?

  17. היי חברים אני עוד יומיים ( שישי) קונה מחשב ב תקציב של 6K +- ורציתי לדעת האם כדאי לשדרג את התקציב לקחת לוח אם שתומך ב PCIEX2 ?! וב DDR3 ? על מנת לאפשר שדרוג עתידי?!. אני לא רוצה שיהיה מצב שעוד שנה אני ארצה לשדרג את כרטיס המסך ואני לא אוכל בגלל שהוא לא יהיה תואם ללוח אם.! אותו דבר לגביי הזיכרון. ושאלה אחרונה ... מה אתם אומרים שווה עכשיו לקנות?! או לחכות לאיזה משהו חדש...?

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  18. Started by צליל שר,

    יש לי 32 גיגה במהירות 2400 2X16 האם כדאי לשדרג ל זיכרון במהירות 3000 2X16 או להוסיף עוד 32 גיגה של 2400 או פשוט לא לשדרג בכלל

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  19. Started by KF,

    שלום, האם זהו הזמן להחליף לפלטפורמה חדשה ? (מעבד,זכרון,לוח אם,קירור ל-OC). שימושים-אינטרנט ומשחקים וכד'.. הייתם נשארים או מחליפים ? המפרט כרגע, E8400 @ 4.05GHZ GIGABYTE EP35-DS3R OCZ REAPERX 4GB 800MHZ HD5850 950/1200MHZ FSP 550W SAMSUNG T220 תודה.

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  20. שלום, האם כדאי לשדרג Athalon x2 400 ל AMD Athlon II x2 240. ב150 ש''ח? אני מתכנן על OC, וראיתי אנשים שהגיעו לתוצאות של 3.4~ שימוש עיקרי משחקים קלים+. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  21. אשמח אם תוכלו לי להגיד לי אם יש הבדל רציני בין השניים למטרת רינדור גרפיקה תלת מימדית ממחושבת ברמה גבוהה יחסית, תודה

    • 7 תגובות
    • 728 צפיות
  22. שלום אחרי כמה תהיות אני צריך עזרה.המפרט הבסיסי שלי הוא כזה מעבד אופטרון 939 175 עם 2 זיכרונות קינגסטון על לוח אסוס.אני עוקב בדבקות אחרי ירידת ה DDR 2 והא יותר זולים ויותר מהירים מה DDR 1. שאלתי היא כזאת : למה חשובים התדרים החדשים??? אני לא משחק ולא מבצע אוברקלוק.אולם אני רוצה מחשב חזק. אם אני מוסיף זיכרון בנפח 4 גיגה על המחשב הקיים (400 מהצ) אני לא משנה הרבה מלבד שידרוג הזיכרון.אולם אם אני מחליף את כל המחשב כלומר לוח מעבד וזיכרונות אני קונה זיכרונות יותר זולים אבל גם לוח אם ומעבד חדשים.בהתחשב שאני אמכור את מה שיש לי כרגע.... האם העניין כדאי?? המהירויות החדשות ממש קורצות אבל אני לא יודע למה צריך אותן.כדאי לעבור ל AM2 או לחכות לחדשים של AMD. הכל עניין של המחירים המאד אטרק…

    • 8 תגובות
    • 613 צפיות
  23. Started by bneli,

    חודש הבא כניראה שזהו שסוף סוף אני מביא SSD בשביל להמריץ עוד טיפה את המערכת והתחלתי לחשוב אם אולי כדאי לי גם בהמשך לשדרג את המעבד שלי מה2500K שיש לי ל2700K כי יש לו ריבוי נימים וזה אמור לעזור שיש הרבה יישומים שרצים ברקע לא? האם יורגש הבדל בינהם? לדור הIVY אני לא מעוניין לשדרג כי יש לי לוח עם ציפסט P67 ואני לא ינצל במיוחד את היכולות שלו וגם הIVY הבנתי פחות טוב בOC

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by la_pumik,

    שלום, קניתי בשעה טובה מחשב מעבד e4400 לוח GigaByte 945p-s3 Gf 7300GT ולשאלה - קניתי אותה 2 גיגה זיכרון 667 של חברת ceon שמיובאת האיבורי. האם כדאי לשדרג ב100 ש"ח לOCZ? או לשדרג ל ceon 800 ב110 ש"ח? אני לא מתכנן כרגע OC אבל אולי בעתיד משהו קטן... (אף פעם לא עשיתי). האם לזכרונות 667 יש מגבלה גם על OC קטן? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  25. שלום לכולם וחג שמח, המפרט שלי זה לוח אם MSI Z270 PRO CARBON מעבד I7 7700K זיכרון g skill trident z cl16 3200 32GB כרטיס מסך ASUS STRIX 1080 TI האם כדאי לשדרג ללוח gigabyte z370 aorus gaming 7 ומעבד I7 8700K יש טעם המחשב הוא בעיקר למשחקים תודה לעוזרים

דיונים חדשים בפורומים