מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
כרגע מותקן אצלי מעבד XP1800 לאור המחיר הנמוך של הברטון XP2500 שיש לו כידוע FSB 333 נראה כאילו זו עסקה טובה ,השאלה באם זה באמת משמעותי האם לדעתכם יהיה שינוי מהותי בביצועים ? או שכדאי להמתין למשהו טוב יותר
-
- 9 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה קניתי מעבד P4 2.8 PRESCOTT, המאוורר של הPRESCOTT משמיע זמזום חלש שמוציא אותי מדעתי... יש לי אפשרות להחליף אותו ב- P4 2.8 800 רגיל (512 קאש במקומם 1MB קאש). אני יודע שרוב האנשים כיום עושים בדיוק את החילוף ההפוף, האם כדאי לי להחליף אותו ? האם הביצועים יופחתו בהרבה בגלל שהקאש יופחת בחצי ? אודה לעזרתכם בדחיפות....
-
- 13 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום כיום יש לי מעבד Q6600 עם 4G זיכרון DDR2 האם יורגש הבדל גדול והאם כדאי להחליף למעבד I3 עם 4G זיכרון DDR3 כמובן שיוחלף גם לוח אם-מבקש המלצה ללוח ":גיגהבייט" עם USB3 וSATA3 עם כרטיס מסך נמובנה ביציאות DVI וHDMI
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, למיטב הבנתי AMD ZEN יציעו ליבות פיזיות מרובות אך פחות עוצמה לכל ליבה כשלעצמה, לעומת מעבדי אינטל שבעלי פחות ליבות אך חזקות יותר. איזה מהטכנולוגיות עדיפה לתפקוד טוב יותר של המחשב? ובאופן ספציפי - לצרכי תכנות - זן יהיה עדיף מ i5 בעל 2 ליבות וHT? מדובר על מעבדים למחשבים ניידים. תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ואם כן אימתי? תודה
-
- 6 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מדובר בנסיון להעביר את ה-P4-530 ..האם לוח ה-MSI יקלוט אותו..?כי מבחינת ביצועים הוא מראה נתונים גבוהים יותר... מצורפים תצלומים של שניהם...תודה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי רציתי לדעת אם יש ירידה בביצועים אם אני ירכיב 4 זיכרונות של 1 גיגה כל אחד במקום 2 זיכרונות של 2 גיגה כל אחד , מה עדיף יותר ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לפני רכישת מערכת מחשב חדשה שתתבסס על מעבד Q6600 וכרטיס המסך החדש 8800GT שתומך בתקן החדש PCI-E2. -האם שווה להשקיע בלוח אם התומך ב PCI-E2 ?? -האם רק לוחות X38 היקרים (כ 1400 ש"ח) תומכים בזה? או שיש גם לוחות זולים יותר? -עד כמה השיפור בביצועים משמעותי (אם בכלל) בין לוחות P35 לצ'יפ החדש X38 עם PCI-E2?
-
- 7 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש לי מערכת WIN 7 64BIT עם4 GB זכרון האם כדאי להשקיע בעוד 4 GB ??? מה זה יוסיף לי ? כיום עובד עם 4 G B 1600 ומגיע גג ל- 2.5 GB אם אני יקנה עוד 4 הזכרון ינצל זאת טוב יותר את 8 GB ???
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי את הלוח A8N-VM CSM של ASUS ויש לי הזדמנות להזמין מחבר באמריקה שבא בשבוע הבא לארץ מעבד קצת יותר טוב ממה שהייתי יכול להרשות לעצמי נניח ב1000 ש"ח בארץ. אני מעוניין להשקיע עד 1200 ש"ח בעיניין. בEBAY יש דילים מדהימים אבל זה EBAY, האם אתם ממליצים על אתר אחר במחירים טובים? אבל לפני כל זה - על מה ללכת ? FX או DUAL CORE? אין לי מושג מאיפה להתחיל (עד שהתמחיתי בATHLON...). המחשב נועד לHTPC , פיתוח ועבודה של SUPER USER אבל לא GAMER. אני גם יריץ שם HDTV. תודה מראש!
-
- 41 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מה עדיף D סלרון 2.6-2.8GHZ או P4 2.4GHZ ? לעריכת וידאו\עבודה עם פוטושופ פלאש\תוכנות 3D (פשוטות יחסית). לא למשחקים. ההפרש במחיר גדול מאוד, האם זה שווה את זה? או שP4 טוב רק למשחקים? תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קונה מחדש חדש, ורציתי לדעת אם כדאי להשקיע ב: Albatron K8X800 Pro-II VIA K8T800 Motherboard (AMD64,FSB800, SATA-R,1394, 7.1 Sound,3Com G-LAN,USB2) חשוב לציין שהאיכות סאונד חשובה לי, לכן אם מישהו ימליץ לי על אלטרנטיבה, הכרטיס קול on board צריך להיות טוב.
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
יש לי מפר ט כפי שמתואר בחתימה אני משחק די הרבה משחקים (FPS בעיקר), אבל בעיקר עובד עם הרבה אפילקציות OFFICE פתוחות בו-זמנית וכן הרבה חלונות EXPLORER פתוחים בו"ז. המחשב ממש מקרטע בעומס הזה, ומבדיקה עם TASK MANAGER של XP עולה כי הAVAILALE PHISICAL MEMORY שואף ל0... מזה אני מבין שפשוט יש בעיה של חוסר זיכרון פנימי והוא נאלץ לעבוד הרבה עם הHD שזה איטי יחסית אני שוקל לקנות סטיק זיכרון נוסף של 256מ"ב 400MHZ או 333MHZ (כמו שיש לי כרגע) רק כדי להמשיך לעבוד בצורה נורמאלית, עד קניית המחשב הבא (כשיהיה תקציב). השאלה היא האם בכלל כדאי להשקיע כרגע בזכרונות שבכל מקרה לא ישמשו אותי במחשב הבא, ולחכות עד שאני אקנה את המחשב, או שכן כדאי לקנות זכרונות רק בשביל שיהיה אפשר להחזיק מעמד עד המחשב ה…
-
- 3 תגובות
- 450 צפיות
-
-
שלום חברי פורום נכבדים! עקב הבעייה שצצה או בלוח האם או במעבד (אתם מוזמנים לעזור http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=455469.new#new) צצה בראשי המחשבה שאם ארצה או לא אצטרך להחליף או את המעבד או את לוח האם. לוח האם שלי הוכיח עצמו כמאוד בעייתי בעת ביצוע OC, קראתי באינטרנט שבשביל שהוא לא יקרוס משינויים פיצפונים צריך לצרוב גירסאת ביוס ישנה יותר, דבר שעושה את החלפתו לרצוייה, אך לא הכרחית אם הוא עובד (הדיון על הבעייה נתון). השאלה שלי היא כזאת- האם כדאי לי כגיימר כבד, תלמיד תכנות ואחד שעובד עם תלת מימד (רמה של חובבן אך איני מתכוון להשאר בה) לשדרג גם את לוח האם לאחד שתואם מעבדי I5/I3/I7 ומעבד תואם או לקנות לוח אם זול ואמין ומעבד ארבע ליבתי מסדרת הQ9XXX? או שעדיף לי לקנות…
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
החלפתי את המעבד שלי מ-AMD2000 לבארטון 2500. 1 האם כדאי להתקין WIN מחדש ? 2 האם יש AMD 2500 שאינו בארטון? 3 האם הבארטון הוא 0.13 מיקרון ומתחמם פחות ממה שיש לי כרגע(AMD2000 0.18 מיקרון)?
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אהלן. כרגע ארבעת הסלוטים שלי מלאים כך: 2 Geil 256Mb DDR 333MHZ CL2.5 2 Corsair 512Mb DDR 400MHZ CL2.5 אני שוקל להעיף את ה-GEIL, ולקנות עוד 2 סטיקים של 512. האם זה כדאי? תודה!
-
- 9 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של gigabyte מדגם GA-B75M-D3H, שלפי הבנתי תומך ב dual channel. כרגע מחוברים אליו שני כרטיסים של 4 ג׳יגה כל אחד ( 2x 4Gb 1600 KINGSTON HYPER X BLUE). אני רוצה לשרדג ל-16 gb. השאלה שלי אם כדאי לקנות עוד 2 סלוטים של 4 כל אחד ככה שיהיה 4x4 או פשוט להביא 2 של 8 חדשים. אפשר גם הסבר קצר מה אומר ה 1600 בכרטיס הנוכחי? ראיתי שמוכרים גם כרטיסים של 2133 ו-2400. זה משנה , מה קורה אם אין התאמה בין כולם?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד i5 4430 3.0GHZ HASWELL SLA1150 ורציתי לדעת אם לחכות עם השידרוג שלו עד שתצא הסדרה הבאה?
-
- 18 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש לי כבר מפרט שאני די סגור עליו, ונכון לעכשיו אני מתכנן להזמין אותו בסוף השנה (באזור 30 לדצמבר-התחלת ינואר). עכשיו קראתי על Haswell, ואומרים שהוא יהיה רק +10% שיפור ל Ivy Bridge. באמת כדי לי לחכות עוד חצי שנה ואולי יותר בשביל זה? תכננתי להביא 3750K עם 680GTX בשביל משחקים, Haswell באמת יעשה כזה שינוי של שמיים וארץ? ובטח גם המחיר יהיה בהתאם. נ.ב כרגע יש לי Intel Core 2 Duo 1.86ghz אז כן, זה די בלתי-נסבל.
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
נמאס לי כבר לחכות , לומרות שמדובר ב 10 ~ המחיר של ה ASUS כבר ירד באיזה 100 ש"ח מה אתם ממליצים אני כבר משתגע
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני יודע שהנושא הזה כבר נטחן , אבל בכל זאת אנחנו מתקרבים למועד היציאה של המעבדים החדשים אני בתהליך של רכישת מחשב חדש וקניתי כמעט את כל החלקים (מארז ,ספק,כרטיס מסך וכו') ועדיין לא קניתי את המעבד ולוח האם . יש טעם לחכות או שלקנות את ה Q6600 ? מישהו יודע מתי יצאו המעבדים החדשים לשוק ?
-
- 5 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום, אני חושב על לקנות מחשב חדש בזמן הקרוב אבל אני שוקל אם כדאי לחכות עד שיכנס לשוק הDDRII הPCI-E והמעבדים החדשים של AMD... זה אמור לקרות בחודשים הקרובים, בנתיים אני משתגע בציפיה למחשב חדש. הם זה נכון לקנות היום מחשב או טעות שאני אצטער עליה עוד שנה שנתיים אם אני ארצה לעשות שיפורים, או שבכלל באותו בחיר בעוד כמה חודשים יהיה אפשר להשיג ביצועים טובים בהרבה מהיום... מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה התחדשתי בGTA 4 ואני ממש מאוכזב מביצועי המחשב שלי. המעבד: athlon 64x2 4600 לוח האם: ASUS M2N-E NFORCE 570 זכרונות: G.SKILL 2GB 800MHZ CL4 נקנו לפני כשנתיים וחצי + HD 4850 חדש. ספק: ENERMAX LIBERTY 500W מסך 1: DELL 2007WFP מסך2: SAMSUNG LA37A550 - FULLHD בדרישות של המשחק המעבד היה המינימום בהגדרות המינימום - אבל עדיין לא חשבתי שזה יהיה כלכך קריטי כי ככה זה בדרך כלל במשחקים. מקריאה פה בפורומים הבנתי שהדבדתי והמעבד במשחק הזה ספציפי חשוב יותר מכרטיס המסך. מאחר ואני קונה ומשחק משחק אחד לתקופה מסוימת "נתקעתי" עם משחק שאני משחק בהגדרות בינוניות מינוס. מה לעשות? לשדרג מעבד? לאיזה? אינטל? או AMD. בבקשה עזרו.. וכן אני מוכן לשדרג רק בגלל משחק אחד מה שיש לי ילך לאחי…
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא amd 3200 venice 1gb a-data cl 2.5 6800gt hec400 k8n ultra 9 השאלה שלי האם כדאי להוסיף עוד ג'יגה זיכרון בשביל שמחשב יהיה יותר מהיר בכללי ובמשחקים כבדים מאוד עם פילטרים האם אני ארגיש הבדל? עוד שאלה קטנה, אם אני מוסיף זיכרון אני חייב שיהיה בדיוק אותו זיכרון כדי שיעבוד בדואל?
-
- 5 תגובות
- 484 צפיות
-
-
יש לי 6GB במהירות 1600, חבר נתן לי עכשיו סטיק של 4GB נוספים אבל במהירות של 1333, האם כדאי, זה יישפר משהו או שמא יוריד?
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-


