מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם!!! רציתי לשאול האם המעבד Core"2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB - ?מעבדי אינטל? מתאים ללוח אם הבא: ?ABIT? - ?NI8-SLi (NF4) s775, FSB1066, 2xPCI-E,GBE, SATA II? ? ואם לא איזה מעבד באותו סדר גודל של מחיר ואיכות יתאים ללוח אם?? תודה...
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
האם המעבד הזה, או הדומים לו, כל כך נדירים? אם יש למישהו מעבד כזה, אשמח אם יגיב ויספר איך הוא מתפקד? ולמה הוא שווה? והאם, למי שיש לוח עם תושבת 939, ואינו מוכן לשדרג אותו,שווה לנסות לשדרג את המעבד למעבד דומה?
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אם הנושא לא קשור לפורום, אתם מוזמנים להעביר. פשוט לא ידעתי לאיפה לשייך את הנושא הזה והפורום הזה נראה לי הכי מתאים. אני רוצה לקנות מחשב חדש והמעבד הכי טוב שהצלחתי לשלב עם הכרטיס 8800GTS במסגרת התקציב הוא ה5600+ של AMD. רציתי לדעת האם המעבד הזה ינצל את הכרטיס במלואו או שכבר יהיה לי עדיף ללכת על השילוב של E6600 עם 8600GTS 256. וגם בכלליות בלי קשר לנושא הספציפי הזה האם השילוב של E6600 עם 8600GTS משתלם יותר למחשב שמיועד למשחקים? תודה מראש על התשובות.
-
- 13 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אהלן, אני מתכוון לקנות מחשב חדש והשילוב היחידי שבו אני מצליח לשלב במסגרת התקציב שלי את הכרטיס מסך GTS8800 320 זה עם המעבד AMD 4600. חלק ממי ששאלתי אומר לי שיהיה לי צאוור בקבוק גדול מאוד והכרטיס בכלל לא ינוצל כמו שצריך. אני רוצה דעתכם בשביל לאמת את זה. האם המעבד יעשה צאוור בקבוק לכרטיס הזה?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
שלום, האם המעבד AMD Athlon 64 3500 Socket 939 נתמך בלוחות הבאים: GA-MA69VM-S2 GA-K8N51GMF GA-K8NF-9 איזה לוח מבין השלושה הכי טוב? ואם המעבד לא נתמך בכל השלושה, איזה מעבד נתמך בלוח הכי טוב? תודה.
-
- 3 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום רב, אני מזמין את המפרט הבא (לפי מפרט קיים באתר) גוף קירור למעבד Scythe Ninja Plus Rev. B AM2\S775 לוח אם Gigabyte GA-MA78GM-S2H - AMD 780G Socket AM2+ - HDMI - mATX זיכרון פנימי 2X DDR-2 - 1024mb (2GB) PC 6400 - OCZ 800mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty כרטיס מסך SAPPHIRE RADEON HD4850 512MB DDR3 Sapphire Design PCI-E (הפריט היחיד שהזמנתי שונה מהמפרט) דיסק קשיח 320GB - SATA-II - 7200RPM - 16MB - Western Digital WD3200AAKS - 3Y Warranty 250 צורב LG GSA-GH20NS10 \ Samsung SH-S223F DVDRW 125 מארז Compucase CI-6A19 BLACK + Heroichi 400TR-T ATX 2.0 - 24pin - Black+ 120mm Fan המעבד המומלץ היה Athlon 64 X2 5400+ Socket AM2 Box AMD ב395 ש"ח אחריות 35 חודשים אבל אין אותו במלאי …
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין מעבד Pentium D 925 על לוח של אסוס -P5KPL-CM ,אבל ברשימת המעבדים מופיע ,ליד סוג המעבד כך without VT function מה זה אומר ? רשימת המעבדים : http://www.asus.com/Product.aspx?P_ID=6nnVb6RBxd7PhGmt&content=specifications
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
מבחינת אוברקלוק מי יותר טוב? , ומה יהיה ההבדל במחירים ביניהם?
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שתי שאלות: 1) מה נכון מביניהם האם ה - E6300 הוא DUAL CORE או CORE 2 DUO? 2) עכשיו ראיתי גם שבבנית מחשב רשום שהמעבד הוא DUAL CORE E6300 SLGU9 ובמקום אחר ראיתי שכתוב CORE 2 DUO E6300 SL9SA - מה ההבדל ביניהם?
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שאלה: חבר שלי עכשיו טוען שהוא נמצא בחנות מחשבים,והמוכר אמר לו שהמעבד E6300 תומך בזכרונות עד 553MHZ ולא תומך בזכרונות 667MHZ האמנם?? אמרתי לו שהמוכר צוחק עליו!!
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
זה המפרט של המחשב שלי. קיבלתי את המעבד E8400 של אינטל, והשאלה שלי היא האם הוא מתאים למחשב שלי ואם הוא מצריך יותר אמצעי קירור מהמעבד שיש עכשיו. תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
-
ערב טוב לכולם! יש לי שאלה אני עומד לקנות לפטופ עם מעבד I5 האם המעבד I5 בנייד הוא מרובע ליבות כמו ב-I5 במחשב נייח? תודה רבה וסליחה על הבורות ליאור
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. יש לי מעבד I7 בן שנתיים. לפי מה שהבנתי הוא לא תומך 64 ביט. האם זה נכון? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת האם אני יכול להתפשר על המעבד Intel Core i3-530 במקום הI5 היקר יותר. כאשר המטרה של המחשב היא עריכת וידיאו וצפייה בסרטי HD וFULL HD. במעבד הנוכחי (פנטיום 4, 2.8 ג'יגה הרץ), בעת צפייה בסרטי HD רגילים, משאבי המעבד מגיעים ל75% עם מקודדים מיוחדים ובלעדיהם מגיע ל100%. תודה
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
Asus P4P800 + INTEL Pentium IV 3.2E Prescott 1MB כי יש לי עכשיו Pentium IV 2.4C ואני רוצה לדעת אם אני יוכל לקנות מעבד יותר חזק ולהחליף :] תודה רבה מראש.
-
- 8 תגובות
- 637 צפיות
-
-
כי E6600 שיש לי הוא צואר רציני...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משהו יכל להסביר לי למה תמיד שאני מעמיס על המחשב אני רואה שרק הליבה השניה של המעבד עובדת האם זה אמור להיות ככה? [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש שהמעבד שלו הוא: (Intel Core2 Duo Processor E7400 (3M Cache, 2.80 GHz, 1066 MHz FSB. הבנתי שיש מעבדים שהם 64bit ויש שהם 32bit ורציתי לדעת איזה מהם הוא המעבד הנ"ל. תקנו אותי אם הבנתי לא נכון. תודה מראש, גלעד
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי בבית מחשב ששימש אותי לא מעט זמן לצפייה בסרטים (כשהוא חובר לטלוויזיה).. המחשב הוא פנטיום 3 800MHZ עם 512 זכרון על 3 סטיקים..מותקן XP נקי בלי זבלה. אני רוצה להריץ עליו MKV של 720P(גיגה בערך לפרק של נמלטים), אני משתמש בMPC ויש לי את הקודקים המתאימים,הסרט מתנגן בערך בסלו מושן בערך.. יש איזושהי דרך אפשרית (הסרת פילטרים,תוכנות וכו') להריץ את זה בצורה סבירה על המחשב הזה? ואם לא אז מה תוקע את הסרט, חוסר זכרון או המעבד? תודה
-
- 7 תגובות
- 863 צפיות
-
-
Intel® Pentium® 4 Processor 650 w/ HT Technology 3.4GHz 2MB Cache ?
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכם רציתי לדעת האם בלוח של ASUS P5KC ןזיכרון של CORSAIR 2G*2 (800Mhzׁׁ כ .מסך 8600GT מעבד E8200 אם מחליפים את המעבד ל- Q9650 או למעבד Q9550 אפשר לערוך סרטי HD ?
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות Core I5 6600 ויש לי זיכרונות של 1333 על 1.5V. הבעיה היא שבפירוט של המעבד רשום שהוא עובד עם 1333 על 1.35V. אז אני רוצה לשאול, האם זה באמת משנה? ובמידה וכן, האם לשנות את הוולטאג' בביוס יעזור?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם המעבד E2160 יתאים על ה P5LD2-VM שלי? כתוב באתר היצרן שבשביל E2160 אני צריך שיהיה לי בלוח אם שלי PCB 2.00 או יותר. איך אני יודע מהו ה PCB שלי ? ומה זה בכלל PCB?
-
- 10 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אני קונה מחשב ממישהו.. והמעבד שלו הוא: AMD Athlon XP 3200+ (Barton) FSB 400 Mhz זה שזה FBS 400 (אין לי מושג מה זה בכלל!! אני בקושי מבין בחומרה) זה טוב? וסך הכל המעבד טוב? או שהמעבדים היום שקונים ?Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE? יותר טוב?
-
- 8 תגובות
- 548 צפיות
-


