עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. קודם כל זה הלוח: http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-8S648FX-L.htm# האם אני יכול לשים בו 3 סטיקים של זכרונות? יש עכשיו 256MB של סמסונג במהירות 400Mhz ויש לי חבר שרוצה להוסיף עוד 2 של 256MB של A-DATA אני טוען שאפשר אבל מישהו טוען שזה לא טוב (בתנאי שאין בעיות תאימות בין החברות) ואל תגידו לי לקנות 1 של 512MB או משהו, תענו בבקשה על השאלה. תודה

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  2. יש לי לוח אם Asus P5LD2-VM , תומך Dual-Channel, עד 667MHZ. נכון לעכשיו יש לי זכרון 2*512 , 667MHZ. ואני רוצה להוסיף זכרון, Corsair 2*1024MB DDR2-675 XMS2-5400 Xtreme Performance Memory. זה אפשרי (לשים את כל ה4 זכרונות ביחד)? או שיגרום לבעיות? עדיף להוציא את ה2*512 ולהשאר עם הזכרונות החדשים בלבד? או שאני יקבל ביצועים טובים יותר עם ה3 גי'גה? תודה רבה, פיטר.

    • 7 תגובות
    • 814 צפיות
  3. האם אפשר לשים זכרונות DDR2 3200 במקום זכרונות DDR 3200?

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  4. יש לי לוח 865PE משו עניתקה ביותר ואני רוצה לשדרג ת'זיכרון וזיכרון DDR 400 עולה יותר מ667.. אז האם זה יעבוד במהירות המרבית שהלוח שלי מסוגל או שפשוט לא יעבוד?

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  5. Started by pro,

    הוא שהמיקרונים מתאימים רק לאינטל

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום, יש לי 2 סטיקים במחשב של 512 667 מהירות... ואני רוצה לדעת אם אפשר לשים עוד שתיים או שצריך להחליף את שניהם לשניים של 1GB... המפרט שלי בצד ימין... ועוד שאלה.. האם אפשר לשים סטיקים של 800Mhz במחשב שלי(עוד פעם צד ימין..)??? כי טכנאי אמר לי שאי אפשר.. אפשר לשים רק במחשבים חדשים (3 חודשים ככה...) זה נכון? תודה.

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  7. האם אפשר לשים על הלוח הזה : ABIT NF7 v2.0 nForce2 Motherboard (ATA133, DDR400, AGPx8, 5.1 Sound, USB 2.0 זיכרונות מסוג של SDRAM ???

    • 6 תגובות
    • 694 צפיות
  8. שלום רב ושבוע טוב לכולם. כרגע במחשב שלי יש 4 GB של MUSHKIN ENHANCED DDR2 CL 5 -5-5-18 800MHZ ובשולחן שלי שוכבים 2 סטיקים של MHZ ,OCZ PLATINUM DDR2 CL-4-5-4 800. הוצאתי אותם כאשר קניתי 4 GB של MUSHKIN. האם אפשר להוסיף אותם שיעבדו יחד עם MUSHKIN. רוצה את עצה שלכם, כי יש להם CL שונה כפי שאמרתי וגם רשומים מתחים שונים (על OCZ רשום 2.1V, על MUSHKIN 1.8-1.9V). צריך לציין שכאשר קניתי את 4 GB ניסיתי לשלב אותם עם 2 GB OCZ שלי ומחשב אפילו לא עלה. כאשר הוצאתי 2 GB OCZ זה עבד מצוין ועובד כך במשך שנה. פשות חבל לי שיש לי 2 GB טובים שאני לא משתמש. אולי עשיתי משהו לא נכון. אודה מאוד על עזרתכם. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שאלתי היא האם אפשר לתת הוראות לכל סטיק של ראם בנפרד, ככה שחלק אחד יילך לאחד, והשני לאחר (עם בקר זיכרון אחד/שניים)? זו שאלה עקרונית/כללית לידע כללי. תודה

    • 2 תגובות
    • 475 צפיות
  10. הכותרת שואלת הכל, התכנון הוא לעשות SLI בלוח אם הזה, MSI H97 GAMING 3, אבל אני צריך את חריצי ה PCI-E הקטנים (לכרטיס קול), השאלה היא האם כרטיס עבה כמו ה 970 יחסום את ה PCI-E הקטן או לא? לינק לעמוד המוצר באתר MSI - http://www.msi.com/product/mb/H97-GAMING-3.html#hero-overview סופ"ש נעים ותודה לעוזרים!

    • 20 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. ערב טוב לחברי הפורום יש לי 2 מחשבים באחד אני משתמש הרבה ובשני יש תוכנה מסוימת שעדיין לא הצלחתי להעבירה שבה אני גם משתמש. במקום שיהיה לי על השולחן ציוד כפול: 2 מסכים, 2 מקלדות ו-2 עכברים. חשבתי להסתפק רק במסך, עכבר ומקלדת יחידים. וכל פעם שארצה לעבור למחשב השני אמשוך את כבלי המסך / עכבר / מקלדת מבלי לכבות את המחשב לפני הניתוק. ואחברם למחשב השני שאלתי היא: האם ניתוק כבלים בצורה כזו, עלול להזיק ? תודה לכל העונים ניצוץ

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  12. שלום לכולם , יש לי לוח ASUS A8N-SLI DELUXE והכל סבבה איתו. דבר אחד מציק לי , בתור אחד שמתעב רעש מהמחשב השקעתי הרבה מאוד כסף בציוד יחסית שקט למחשב כמו ספק כח החדש של אנרמקס שעל עוצמה הכי גבוהה שלו פשוט לא שומעים אותו , מארז עם מאווררים 120 מ"מ שקטים וכו'. אבל מסתבר שהרעש בא לי מכיוון שלגמרי לא חשבתי עליו.. המאוורר של הצ'יפסט על הלוח הזה עובד כמו זבוב היפראקטיבי. בכוונה פתחתי את המארז ובדקתי שהרעש לא מהמאוורר של המעבד או ממקור אחר של חוט שנוגע או משהו , פשוט רעש צווחני כזה מי שמכיר ויש לו לוח עם מאוורר קטן על הצ'יפסט אולי יודע למה אני מתכוון. שומעים אותו בכל הסלון. אנא מכם , תעזרו לי לפתור את הבעייה הזאת. אני חייב לדעת אולי אפשר להוריד את המהירות שלו או בכלל לנתק אותו מה…

    • 8 תגובות
    • 689 צפיות
  13. בלוח אם שאני קונה יש רק חיבור IDE אחד ואצלי גם הצורב וגם ה HDD מתחברים עם IDE אז זה בסדר אם אני אחבר גם את הצורב וגם את הכונן קשיח דרך אותו הכבל IDE? (יש בו שתי כניסות)

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  14. היי, אני מתכוון לשדרג את לוח האם שלי והמעבד לAMD 64 ביט 2800 ואת הלוח אם GIGABYTE K8NS NF3 האם יש אפשרות לשים 2 סטיקים של 256 זכרון וביחד איתם בסלוט השלישי זכרון אחד של 512 מאותה חברה של השניים שברשותי? פשוט במחשב הנוכחי שלי זה יצר לי בעיה של אתחולים פתאומיים של מערכת ההפעלה (כנראה בגלל לוח אם דפוק אבל אני לא בטוח) ולכן אני חושש. המפרט הנוכחי לפני השדרוג:AMD ATHLON XP 2800,זכרון 256 מגהבייט קינגסטון DDR 400 PC 3200 ,לוח אם EPOX 8K9A9I,שני דיסקים קשיחים אחד מקסטור 60 גיגה והשני סיגייט 120 גיגה, כרטיס מסך ATI RADEON 9800 128 MB . המפרט אחרי השדרוג :מעבד AMD ATHLON 64 2800 , לוח אם כמו שמוזכר למעלה ועוד סטיק של 256 כלומר יהיו לי 2X256 (אני משתמש באחד כרגע בגלל בעיה של זכרונו…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום, אני רוצה לשדרג את המחשב שלי.. יש לי כרגע פנטיום אבל אני רוצה לעבור ל-AMD (ATHLON).. האם אתם יכולים להמליץ לי על לוח אם טוב של Asus/Gigabyte/Chaintech/etc? חיפשתי הרבה מאוד ולא מצאתי.. ה-Abit KX7-333 מצא חן בעיניי.. אבל אף אחד לא מוכר את זה בארץ :-( .. אני רוצה לוח טוב שיחזיק להרבה זמן.. RDR או DDR ראם.. --Vega

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ אני קונה מחשב חדש אני צריך לדעת אם הלוח נחשב ללוח איכותי טוב לאוברקלוק עזבו מחיר ואני צריך לדעת אם הוא מתאים למעבדי ה-Presler ומתי הם יוצאים בכלל המעבדים האלו ??? בואנה יש לי בעיות היום איך לא רשמתי חחח הנה :P5WD2 Premium http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=184&model=493&modelmenu=1 תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by liranman,

    אני מחפש זמן די ארוך לוח אם שיתמוך ב - FEATURES הבאים: 1. FSB 533MHz 2. DDR 333 3. AGPX8 4. UDMA 133 5. SERIALATA 6. USB 2.0 7. RAID 0 IR 1 - OPTIONAL הלוח ASUS P4S8X מספק את הסחורה מבחינת FEATURES. האם הוא שווה את המחיר (כ - 880 ש"ח)? האם יש תחליפים ראויים?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by prince amir,

    קשה לי להבין את הכתבה הבאה, לפי הכתוב מערכת AMD הם אסון ואני מאמין שלא, אנא תקנו אותי עם אני טועה!! http://www.netsupport.co.il/page.asp?storyid=1395

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. האם ב CORE 2 E6600 הולך עם שניי ליבה?

    • 41 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by epichorus,

    אני יודע שהוא עם כרטיס מסך מובנה עליו אבל הוא מאוד דומה ל 965P שמעולה לOC

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  21. {השאלה בכותרת} זאת אומרת, אפשר לא לקנות כרטיס מסך, ולחבר את המסך ללוח האם הזה? (ז"א, יש חיבור לכבל מסך? וחיבור דיגיטלי DVI?) אם לא, אז יש לוח אם שמובנה בו כרטיס מסך? (ומתאים ל-Intel Duo E6750).

    • 5 תגובות
    • 630 צפיות
  22. שוב שלום לפני מספר ימים, בטופיק הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=308005.0 הצעתם לי שני מפרטים. בשני המפרטים אין כרטיס קול, האם אין צורך באחד כזה? יש לי רמקולים 2.1 של לוגיטק, האם יעבדו גם ללא כרטיס קול? או שאולי על לוחות האם שהצעתם יש כרטיסי קול מובנים?

  23. אז ככה.. המחשב שלי אמור להגיע היום (בלי המסך-VP930, שעוד לא הגיע למלאי החנות), אבל גיליתי שלכרטיס מסך (X1950Pro של SAPPHIRE) אין כניסת VGA.. המסך הנוכחי שלי אינו בעל יציאת DVI.. לכן מאוד חשוב לי לדעת אם בלוח האם P35 DS3L ישנו כרטיס מסך VGA מובנה.. האם כך הדבר? אם לא, מה יהיה עלי לעשות? תודה מראש~

    • 10 תגובות
    • 648 צפיות
  24. מה דעתכם? https://www.pcworld.com/article/3305360/components-processors/how-the-32-core-ryzen-threadripper-is-suddenly-a-lot-better-at-gaming.html

דיונים חדשים בפורומים